/spanien/barcelona/forum/16145.aspx/spanien/barcelona/forum/16145.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
PEP.
2010-01-20 18:56
petersays

Vad är din fråga?
Barcelona Hetfield
2010-01-20 18:55
Riskabelt men det vore kul att få se Chyg som pivote, hans självförtroende måste vara riktigt låg

En bra match från honom mot ett rätt så "enkelt" lag, då kan han kanske vända formen
Barcelona petersays
2010-01-20 18:48
Ingen som kan kasta lite ljus över min fråga ang. Muniesa som jag skrev inatt?

Rambla? Anton? Tarrak? nån?
Barcelona petersays
2010-01-20 18:46
" Mot Valladolid vill jag absolut inte se Marquez. Visst skulle han klara rollen som defensiv mittfältare ganska bra med tanka på att han förmodligen får spela tillsammans med Iniesta och Xavi, men låt istället nån yngre spela. Kanske JDS, även om han inte är defensiv så kommer han klara det med Xavi och Iniesta bredvid sig och det är bättre att låta en yngre få spela istället för i det här fallet Marquez som i slutet av karriären. "

Det var väl ändå ett konstigt resonemang. Istället för att sätta in nån som spelat många matcher för oss som pivoté så vill du sätta en yngling helt ur sin position där, med motivationen att han just är ung? Kommer aldrig att hända. Jag lovar dig.
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-01-20 18:36
Ämne: haha vitingarna ligg....
detta trots att de har domaren med sig, HAHAHAHAA!
Barcelona El campeon, Z9
2010-01-20 18:31
haha vitingarna ligger under mot nått albanskt lag nu
Barcelona Bojan11
2010-01-20 18:16
jag håller inte med vissa som har skrivit innan mig att Abidal håller backlinjen i år, absolut inte. Abidal har visst fått tillbaka sin fina form men herregud det är Puyol som håller det hela. Det var typ han mot hela Real bara. Sikka brytningar den grabben har, fyfään för honom

Jag tror att en mix av Abidal & Maxwell hade blivit suverän. Tidernas bästa VB :-)
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-01-20 18:13
Va e d för match som real spelar med ordinarie spelare? vänskaps match?
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-01-20 17:47
Ämne: Kan en person med en....
För att vissa fortfarande tror att vi befinner oss i 2007.
Barcelona Andres Iniesta Lujan
2010-01-20 17:46
Mot Valladolid vill jag absolut inte se Marquez. Visst skulle han klara rollen som defensiv mittfältare ganska bra med tanka på att han förmodligen får spela tillsammans med Iniesta och Xavi, men låt istället nån yngre spela. Kanske JDS, även om han inte är defensiv så kommer han klara det med Xavi och Iniesta bredvid sig och det är bättre att låta en yngre få spela istället för i det här fallet Marquez som i slutet av karriären.
Barcelona Hetfield
2010-01-20 17:36
Kan en person med en iallafall en gnutta intelligens förklara för mig vad Kaka gör i Team of the year?
Patrick.Kluivert
2010-01-20 17:34
Ämne: Abidal har imponerat....
Håller med om att Abidal imponerat mycket i dom senaste matcherna men tycker även att man inte ska glömma av att Alves gjort det bra offensivt än så länge , bättre offensivt spel än Abidal anser jag.
Barcelona Maestro nr. uno
2010-01-20 17:24
Casablancas//
Du har fått ett PM från mig.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-01-20 17:19
Mot Valladolid vill jag se denna startelva....

Målvakt: Valdés

Backar: Alves - Chyg - Pique - Abidal

Mittfält: Xavi - Marquez - Iniesta

Anfall: Messi - Zlatan - Henry

Marquez tar pivoten P.g.a Toure i Afrika och Busse är njurskadad så de är bäst att prova vår mexican på den postionen. Backlinjen och anfallet är den samma men de beror på om Henry vilas så är Pedro där som ersättare. Kaptenen vilas antar jag.

Önskar Messi gör ett hattrick :)
Barcelona Casablancas
2010-01-20 17:16
Ämne: Abidal har imponerat....
Skulle nog vilja säga att Puyol varit vår bästa försvarare än så länge denna säsong, ganska klart vår bästa försvarare faktiskt.

Däremot kan jag hålla med om att Abidal har gjort de största framstegen från förra säsongen till denna.
2010-01-20 17:11
Abidal har imponerat stort den här säsongen, hoppas bara att de håller så han kan bli världens bästa Vänster. Jag vill se Abis gamla form som han hade i franska Lyon, då va han världens bästa vänsterback. Ursäkta Alves, Puyol, och Pique i år är de Eric Abidal som håller Barcelonas försvar stabilare.
Delarocha
2010-01-20 17:11
Pedrito.

Keita är ju tillbaka imorgon så om han inte är alltför sliten är ju han antagligen första alternativet. Tvivlar starkt på att man väljer Marquez som pivote.
Barcelona Pedrito
2010-01-20 17:09
Nu när Sergi är njurskadad och Yaya på AM så står ju den lite defensivare mittfältsrollen tom..
Vem tror ni får spela mot valladolid?
Hoppas på Marquez som nog är det mest troliga eller?
Barcelona westinho
2010-01-20 17:06
Ämne: Han har väl även sag....
Indeed..

Formsvacka = Dålig form
Formtopp = bra form

Barcelona Casablancas
2010-01-20 17:06
Delarocha

Mohamed menar säkert formkurva. Tycker inte att de är nåt speciellt att hänga upp sig på.
Delarocha
2010-01-20 16:48
Han har väl även sagt att han inte vill vara kvar i klubben på grund av tidigare meriter. Går nästa säsong dåligt kommer en förändring behöva ske och då vill inte Pep vara kvar bara för att han har kontrakt. Framgång är något kortvarigt och han vill väl inte binda upp sig för fler säsonger om det börjar gå dåligt helt plötsligt. Förstår ju honom precis även om jag tvivlar på att mycket kan gå fel.

Förövrigt angående Can Barca:
Mohamed: "Abidal var fantastisk mot Sevilla. Jag tycker att han har visat upp en positiv formsvacka under säsongen."

Fördel om de som får svara på frågor förstår vad de själva skriver. Hur kan en formsvacka vara positiv?
Barcelona Jax12
2010-01-20 16:32
Vad jag har hört och läst vill han inte vara en belastning för klubben ifall de skulle vilja byta tränare men också att han anser att en tränare arbetar bättre med korta kontrakt, då man är mer motiverad och inte slappnar av så lätt.
Barcelona HugoBoss
2010-01-20 16:30
Ämne: jag fattar inte varf....Hade du läst artikeln lite noggrannare hade du fått svaret. Med tanke på att jag är snäll idag så ger jag dig svaret. "Pep är angelägen och anser att det är viktigt att han får förlängt kontrakt på grund av vad han vill och kan uträtta med laget i framtiden och inte för vad han tidigare uträttat. Han anser att tränarposten i klubben måste förlängas under korta perioder."
Barcelona Ghazza
2010-01-20 16:30
På tal om Uefas TOTY, det finns bara två spelare som har kommit med i elvan fyra av de fem senaste gångerna. Den ena är Chelseas John Terry, och den andra är...

Vår Capitan Puyol! Visca! =)
Barcelona Abbe.
2010-01-20 16:29
Vilka underbara nyheter man möts av när man kommer hem. Peps syn på långa kontrakt gör att han inte förlänger med mer än ett år. Skönt att de äntligen nått en överenskommelse.
Barcelona barzelonaa
2010-01-20 16:23
jag fattar inte varför pep vill inte träna barca mer än så ????
Barcelona Allan14
2010-01-20 16:15
PEP FORTSÄTTER=DDDD

6 spelare i uefa laget helt sjukt bra.
elbraco
2010-01-20 16:01
Pep har redan skrivit på för ett år Gamper
SLarsson
2010-01-20 15:59
Joan Gamper 1899

Tack!
2010-01-20 15:57
Tänk om Luis Enrique tar över om "Pep" slutar ? Jag tror att de blir så.
Annons: