/spanien/barcelona/forum/16140.aspx/spanien/barcelona/forum/16140.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kev
2010-01-18 10:44
El_Capitano

samma här. Herregud, vilka läge man hade i matchen! Nästan lika heta som i Valencia matchen.
El_Capitano
2010-01-18 10:33
Såg precis highlights från Sevilla matchen, var fan är Zlatan? :)
Han är tyvärr värdelös för tillfället, Bojan skulle göra hans jobb bättre och vi ska inte ens snacka om Pedro.
Barcelona Gio Style
2010-01-18 10:25
Jo spärren där var väl lite väl hård. Han sa ju bara något som stämde, att hans påstående var fel. OM någon skulle vart spärrad så borde väl det ha varit personen som uttryckte sig på detta sätt "Jag skiter i om nu spärrar mig. Ni är ett jävla skitlag! Punkt slut jag vill inte heller någonsin mer komma in i ert äckliga forum!"

Men bäst är väl att låta det rinna ut i sanden, inte spärra någon ;)

Spanien Morran
2010-01-18 10:02
Centralredaktionen satte spärren på Rambla igår kväll, men efter att ha läst igenom hela diskussionen så känns det lite väl hårt.
Jag har nu släppt spärren och hoppas detta är utagerat iom detta.

Jag vill även poängtera att Barcelona-redaktionen inte varit delaktig i att spärra Rambla.
Barcelona Rambla~
2010-01-18 09:55
Nåja, nog om min spärr nu.

Idag spelar Keites Mali en avgörande match mot Malawi. De måste vinna annars åker de ut från ACN. Det skulle innebära att Keite hinner hem till helgens ligaomgång. Sorry Mali, inget emot er men vi behöver vår Keite. Speciellt med Busi skadad.

L.A.M. Nr 10:

Det finns inte en chans att JDS eller Thiago kommer att spela pivote. För det första så är det inte deras position, jag tvivlar på att de skulle klara av det, för det andra så är de alldeles för oerfarna för att få det ansvaret.

Jag misstänker att Pep kommer att välja mellan Marquez eller Dima. Bevare oss väl. En långsam Rafa eller Dima som pivote är verkligen inte något man ser fram mot. :)
Barcelona Rambla~
2010-01-18 09:50
Barcadinho:

Jag håller med i allt du skriver. Visst är det så att ett öppet forum lockar till sig alla möjliga sorter när de läser om sina lag och känner sig tvugna att försvara sin klubbs heder.

När man skickar anmälan så står det så här:

"Anmäl opassande profil eller foruminlägg till centralredaktionen"

Det verkar vara centralredaktionen som spärrar. Frågan är om de ens kollar på forumet? Jag skulle gissa på att de spärrar rakt av.
Barcelona Criff
2010-01-18 09:49
Äsch låt han få vad han förtjänar. Det var han som kom in och provocerade fram tjaffs, sen var det han själv som anmälde.
Tror nog det var betydligt fler som störde sig på honom än dina inlägg Rambla.

På tal om annat, en kul sak, såg precis att Mallorca ligger på CL plats! haha
Barcelona Barcadinho.
2010-01-18 09:39
Jag ser inget särskilt med Ramblas inlägg nedan som ska lede till spärr.
Lite sur stämning väl, men det händer väl nästan varje kväll (särskilt sent på kvällarna el nätterna).
Vi har haft betydligt värre attacker förut.

Vi har en nackdel här i LR jämfört med de stängda forumen. Vi kan inte kritisera andra klubbar eller spelare från andra lag utan att det leder på direkt till tjafs med andra medlemmar.
Allt igår kväll började egentligen från att vissa betraktade Villa som en filmare. Och då fick man reaktioner. Sånt har hänt många gånger.

Jag vill inte stängda forumet för andra för det, eftersom man har blivit van.
Men vi ska ha mer tålamod med våra medlemmar, då det uppstår hetsigare diskussioner jämfört med hos andra. Stämningen kunde vara betydligt lugnare utan t ex maränger som kommer ofta med sina försvarsinlägg och jämförelser.
Vill man ha det öppet för alla så får man räkna med tjafs. Man får inte ha bråttom med spärr för små irritationer.
Stägnd forum för utomstående om ni inte klarar er sånt.
Jag misstänker att spärren kommer från Valencias sida

Min åsikt.

Barcelona Rambla~
2010-01-18 09:36
Criff

Japp, så enkelt verkar det vara. För annars har någon moderator/redaktionsmedlem spärrat mig, och då blir jag verkligen orolig. Fast jag kan inte tänka mig att våra utmärkta mods/reds är så lättpåverkade.

Äsch, låt honom vara. Han tålde bara inte att jag kallade honom okunnig, vilket jag står för, eftersom han inte hade någon koll på våra spelares statistik när det gäller assists och mål från förra säsongen.
Barcelona Criff
2010-01-18 09:28
Oj är det så lätt tycker jag vi alla som håller med Rambla i diskussionen helt enkelt anmäler Valéncia DavidVilla.

ANMÄLAN SKICKAD! / Done Deal.
Barcelona Rambla~
2010-01-18 09:13
Till redaktionen:

Varför blev jag spärrad igår kväll? Är det tillräckligt att en förvirrad valencista anmäler en för att man ska bli spärrad? Spärrad för vad förresten? För att man tillrättavisar honom när hans fakta inte stämmer? Om man nu blir spärrad, varför får man då inte en chans att komma till tals? En chans till förklaring tex. Sen står det att man ska ta kontakt med redaktionen. Hur ska det gå till när man inte ens tillåts att skicka PM?

Så om jag har förstått det rätt, så räcker det att klicka på en användares tröja, göra en anmälan och sen så får man den personen spärrad automatiskt? Ja det var ju synnerligen bekvämt att ställa till det för någon bara för att man retar sig på någon.

Kan ni nu vara vänliga att häva spärren jag har från min hemdator för jag ser inte på vilket sätt jag har brutit mot några regler? Det är bara att följa konversationen på forumet från igår kväll. Tack på förhand!
Barcelona L.A.M. Nr 10
2010-01-18 08:09
Oj oj oj! Det värsta som kunde hända under den här perioden har hänt. Busquets är skadad! Vilket betyder att vi måste spela med Marquez som pivote i helgen.

Enligt mig finns det två andra alternativ förutom det. Det ena är att Pique spelar där och det andra är att antingen Jonathan eller Thiago gör det.

Det sistnämnda alternativet är jag absolut inte för då de här två herrarna främst har offensiva egenskaper. Samtidigt så behövs Pique i backlinjen.

Sedan så kan man ju ta upp någon defensiv mittfältare från Atletic men där kan jag inte så många.

Vad tycker ni?
Barcelona Tiago
2010-01-18 00:51
Men om mali åker ut ur afrikanska mästerskapet imorn så är väl keita tillbaka till nästa match?
Barcelona Trippeln
2010-01-18 00:45
Tagga från forumet din unge!
Barcelona Barcelona10Messi
2010-01-18 00:36
Marquez som pivote mot Valladolid känns så gott som säkert typ??
Barcelona Allan14
2010-01-17 23:58
Barcadinho//

Hålller med dig om att han borde vara glad. Aja godnatt.
Barcelona Barcadinho.
2010-01-17 23:43
Valéncia DavidVilla/

Varför är du arg?
Du ska vara glad, ni vann ju. bästa resultat mot Villarreal någonsin, ligger trea.

Riktigt kul att se samspelet mellan Silva och Villa. De är som tvillingbröder de två när de är friska och på humör, känner till varandra blint.

Men domaren gjorde fel vid straffen och Villa slängde sig lite för enkelt.

Vilka tabbe av Alexis och Capdevila.
Men det var inget jämfört med Zambias målis.
Såg ni det? Jösses.
Barcelona Allan14
2010-01-17 23:35
Fyfan vad snyggt Ronnies 3 mål var rakt upp i krysset, en riktig delikates.

Det är nog disskuterat om det, Valéncia DavidVilla.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-01-17 23:34
Ska Messi "jämföras" med nån i världen så är de bara Andrés Iniesta.
Barcelona Hetfield
2010-01-17 23:34
Valencia DavidVilla

Skulle inte du dra?
Du behöver inte skita ner forumet genom att skriva 3 inlägg på raden istället för 1...jisses
Sen att du hotar Rambla med att du ska anmäla honom..är du en 7-åring som har kissat på sig?
Lyssna på Poja...
Valencia Poja
2010-01-17 23:31
Valéncia DavidVilla

Du är skämmig! Knip igen bara och njut av segern istället
Valéncia DavidVilla
2010-01-17 23:23
Ämne: Fan tänkte skriva et....
Säg vad du tänkte skriva. Du tänkte provocera eller? Säga att Villa är sämst och så.
Valéncia DavidVilla
2010-01-17 23:18
Kanske för att ni Barcafans kommer och provocerar. Ett exempel är ju Villarreals forum. Små barn som ansar_iniesta.
Valéncia DavidVilla
2010-01-17 23:18
Kanske för att ni Barcafans kommer och provocerar. Ett exempel är ju Villarreals forum. Små barn som ansar_iniesta.
Barcelona Rambla-
2010-01-17 23:17
Valéncia DavidVilla

Jag sa ju bara sanningen. Messi har mer än en assist, du hade fel. Så vad gråter du för och vad gör du här om vi nu är så äckliga?
Barcelona Allan14
2010-01-17 23:16
Haha kolla tabellen så får du se vilka som är ett skitlag *****.
Barcelona Rambla-
Gonzalez_Barca

Jo, för det jag gjorde var att jag sa att hela diskussionen bara vara helt onödig plus att jag besvarade ett av hans felaktiga påståenden.
Barcelona Messidinho_10
Fan tänkte skriva ett litet inlägg på valencias sida men dem har tydligen stängt butiken oxå. Någon som vet varför?
Valéncia DavidVilla
2010-01-17 23:15
Ämne: Valéncia DavidVilla ....
Du säger att jag är okunnig och andra saker. Och faktum är att du redan är anmäld! Nu kommer ni spärra mig säkert bara för ingenting. Jag skiter i om nu spärrar mig. Ni är ett jävla skitlag! Punkt slut jag vill inte heller någonsin mer komma in i ert äckliga forum!
Barcelona Rambla-
2010-01-17 23:14
När Valencia hyllas så snackas det ofast om de fantastiska fyra offensiva spelarna förutom Villa också Mata, Silva och Pablo. Nää, Villa får ju inga smörpass från den trion. :P
Annons: