/spanien/barcelona/forum/1610.aspx/spanien/barcelona/forum/1610.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-12-18 15:18
På tal om talanger.

Får Seung W Lee spela i januari ?

Barcelona Vampíro
2015-12-18 15:18
Bartomeu (president): "I've been told the coach wants a forward in January. If we sign someone, it'll be on loan with a buy option." [sport] Getafe Life.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2015-12-18 15:17
@Barcelonistas:

han är ganska grym på fm haha. men jag såg ett youtube klipp på killen får nån vecka sen faktiskt. bra teknik. hittade klippet kolla=)

(säger inte att han kommer lyckas. men tror han blir bra bänkis. alltså bättre är dogge:D
Barcelona Barca4life98
2015-12-18 15:15
Barcelonistas Enligt det jag har hört ska han vara en "supertalang" vad det nu innebär. Tydligen har vi haft koll på honom länge...
Barcelona Barcelonistas
2015-12-18 14:52
Vi har lånat en spelare vid namn Robert?! Känns som en lord Douglas igen
2015-12-18 14:48
@DM1982:

Syftar på matchen mot osasuna när Barca åkte på torsk.

Bänkade inte Lucho dem två för att de förlängde sin semester och hann inte träna med laget förutom Neymar en dag?

Blandar jag ihop nu?
Barcelona Vampíro
2015-12-18 14:29
[QUOTE=VizzlA-"Tots Units Fem Força"]Hur går det med Douglas skada? ?? [/QUOTE] Oroa dig inte han är tillbaka på läktaren snart.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2015-12-18 14:05
Hur går det med Douglas skada? ??
Barcelona DM1982
2015-12-18 13:47
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]Hoppas att Messi, Neymar och Suarez inte får någon förläng semester nästa år. Om jag minns rätt så var det Messi och Neymar som förlängde sina semester dagar. Suarez var å plats och jobbade hårt. [/QUOTE] Det blir ingen förlängd semester för Neymar och Messi, har för mig att det är klart.
2015-12-18 13:33
@Liunil Masse:

Hoppas att Messi, Neymar och Suarez inte får någon förläng semester nästa år.

Om jag minns rätt så var det Messi och Neymar som förlängde sina semester dagar.

Suarez var å plats och jobbade hårt.

Barcelona Liunil Masse
2015-12-18 13:01
January will be hell... Athletic Bilbao at home, Malaga away, Espanyol 3 times & Atletico Madrid...
Barcelona Liunil Masse
2015-12-18 12:59
Arda Turaninho och Vidal kommer göra sina Barcadebuter hemma mot Espanyol i cupen.
Barcelona LegendenN10
2015-12-18 12:56
Vi börjar hemma mot Espanyol i CdR nån gång i Januari och returen spelas i Februari. Vi borde se till att avgöra dubbel mötet redan på hemmaplan för att sedan vila några i returen eller vila spelare inför viktigare matcher då vi kommer ha en tuff spel schema efter nyår med flera matcher i veckan. Ska bli kul o se om Cadiz lyckas slå ut Celta, det vore inte svårt med tanke på att Cadiz slog ut real hahaha :D Visca!!!
Barcelona LegendenN10
2015-12-18 12:44
[QUOTE=Barcelonistas]Ronaldo to invest 37M Euro in "Cr7 hotels. Wonder if there Will be any penalties for canceling reservations? [/QUOTE] Haahahaha den var bra!!!
Dybala21Messi10
2015-12-18 12:19
Jag hoppas att Barcelonistas och Ali G (kan egentligen vara samma person) har börjat förstå hur viktig Rakitic är för Barcelona.
Barcelona Fuerza
2015-12-18 12:13
Barcelona vs Espanyol i CdR!

Härligt. Då behöver inte spelarna resa långt.
Barcelona neymar JR
2015-12-18 11:55
Jaha vi har "värvat" en 19 årig mittfältare från Brasilien. Antagligen till b-laget Robert från Fluminense
Barcelona Vinnarskallen Suarez
2015-12-18 11:07
Det är ju en del av vår storhet att vi erkänner när vi gör ett stort misstag i transfermarknaden. Vi behåller inte spelaren utan säljer honom om det är ett felköp. Vi riskerar inte att rubba balansen i omklädningsrummet.

Att ha en bra stämning och maktstruktur i omklädningsrummet är i dagens fotboll minst lika viktigt som taktiken på planen. Båda måste fungera väldigt bra. Man kan inte bara se till hur bra en spelare är på planen utan även hur bra han passar in i gruppen vilket är omöjligt att veta innan man köpt spelaren.

Ibra kanske hade passat in kanonbra även med sitt stora ego. Han är var och är sannerligen tillräckligt bra så det enda frågetecknet var hur han skulle passa in i gruppen.
Barcelona Rambla~
2015-12-18 11:04
Usch, jag orkar verkligen inte med en vända till med Mourinho i La Liga. Det kommer bli som förra gången, allt fokus hamnar på allt annat än själva fotbollen på plan. Hans utspel i pressen, hans hatkampanj mot Barca kommer sk intensifieras, vi lär återigen höra hur Barca favoriseras av domarna och förbundet. Nä fy fan det blir bara jobbigt att engagera sig och följa fotbollen. Inte för att jag är räd för hans Madrid, verkligen inte, hans fotboll suger. Det är allt runt omkring honom som person som bara är för mycket.
Barcelona Amo.38
2015-12-18 10:26
Man kan säga vad man vill om personligheter som Eto'o men dom är vinnare ända ut till fingertopparna. Dom har inte tagit sig dit dom är utan att ha varit kaxiga, man måste ta för sig när Konkurrensen är så pass hög. Sen är vissa lite mer kaxiga än andra ;) kort och gott han snackade inte bara utan han backade upp det! ;) ABSOLUT LEGEND!
Barcelona Barcelonistas
2015-12-18 10:06
Ronaldo to invest 37M Euro in "Cr7 hotels. Wonder if there Will be any penalties for canceling reservations?
Barcelona neymar JR
2015-12-18 09:59
Ge oss Cádiz, hade varit en skön stämning bland fansen till det mötet
Barcelona Deulofeu
2015-12-18 09:49
Neymar ser faktiskt skräckslagen ut på bilderna ha ha.
Barcelona Deulofeu
2015-12-18 09:49
Lottning copa del rey idag kl 12.

Det är bara lag från La liga förutom Cadiz som förnedrade ut Madrid i förra omgången.

Kan man få en tidig julklapp tro?
Barcelona neymar JR
2015-12-18 09:45
Deulofeu Förstår inte hur man kan lita på Alves med en rakapparat vid ens huvud. Jag hade varit livrädd haha Kan inte Alves klippa Messi med Hahaha!
Barcelona Deulofeu
2015-12-18 09:39
neymar JR

Det var skadeläget när det gäller håret har jag mer nyheter.

Alla gillade väl Iniestas tuffa frisyr?

Gissa vem som fixat festen jo Alves såklart nu är även Neymar skalad samt Alves själv.

Vi kan alltså se fram emot 4 skalade busar mot River, de ser ju lite tuffare ut iallafall.

Undrar vad Iniestas syrra säger om detta hon är ju frisör...
Barcelona neymar JR
2015-12-18 09:28
Alves (foot) and Messi (abdomen) didn't train this morning, Neymar (thigh) worked individually out on the pitch #fcblive Jahopp Alves med
Barcelona Z_Z
2015-12-18 09:01
@neymar JR:

Helt rätt av dig, 7 extra matcher var det bara totalt nu när jag kollade upp det.
Barcelona neymar JR
2015-12-18 08:52
Z_z Nja Max 8 st fler, men då är det cl-final, supercuper osv inga direkta skitmatcher. Enda "skitmatchen" är ju den igår
Barcelona Z_Z
2015-12-18 08:44
@neymar JR:

Man bör nog dock kika på antalet spelade matcher också. Kan tänka mig att vi Spelat rätt många fler än dem. Men galna siffror oavsett.
Annons: