/spanien/barcelona/forum/16093.aspx/spanien/barcelona/forum/16093.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-02-01 00:06
Ämne: Gonzalo Il Pipita!!!....Nu vet jag inte om de är culés, vilket jag tvivlar på. Kan du i så fall klandra dem? Jag menar, vidrigare klubb än Madrid får man ju leta efter. Hussfelt kan jag garantera inte är culé i alla fall. Han gillar italiensk fotboll mest.

Om sen en lönnfet Kåmark är neutral eller inte skiter personligen jag fullständigt i. Han får vara hur mycket madridista han vill.
Real Madrid Raúl y Pipita
2010-02-01 00:04
Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres

Ja jag vet också att han är madridista men han har gjort det riktigt bra i att försöka dölja det framför kameran på sistone. Men de andra däremot... Stör mig bara på att folk här kräver att Kåmark ska vara neutral, finner det väldigt komiskt
2010-02-01 00:01
Raúl y Pipita//

Kåmark berättade ju utifrån madrids synvinkel men denne hussfeld som jag en gång i tiden gillade i Canal + serie A sändinigar har ju blivit perlskog klass nu, Kåmark är madridista jag erkänner, men däremot resten av tv 4 kan ni inte förneka är blaugranas?
2010-01-31 23:59
PILMÀ★Kärlek★Respekt★//

Ronaldo klass? haha no no Hombre, det är puyol klass i löpduellen mot higuain!

Men däremot ska jag säga tack o lov att ingen i La liga håller på med sånt, det är typsiskt italiensk fotboll, ala gilardino och fabio grosso.
Real Madrid Raúl y Pipita
2010-01-31 23:58
Ämne: Rocket_Ronaldo

De....Vill du att man ska vara neutral framför kameran? Då ska du verkligen inte titta på fotbollskanalens och tv4sports sändningar, då de är allt annat än neutrala. Jag förstår mig verkligen inte på vissa människor, har du varit blind det senaste halvåret?? Att du ens kan klaga på att Kåmark är madridista är verkligen ett skämt. Märker du verkligen inte vilket lag som är favoriserat?
Barcelona tarrak
2010-01-31 23:58
Hetfield

Inte för att överskatta Barcelonas betydelse, men det finns nog inte någon spelare född utanför Florens som väljer Fiorentina före Barca. Spelarna vill spela på högsta möjliga nivå och tjäna så mycket pengar som möjligt, inte på någon av de här punkterna är Fiorentina i närheten av att matcha Barcelona.

Varför skulle han vara bitter? Det var ju bestämt från början att han skulle lånas ut och han fick fria händer att själv söka sig till Benfica. Den enda han borde vara arg på är sig själv.
Barcelona Lokmaninho ( Namnet säger allt )
2010-01-31 23:57
Ämne: Ska inte skriva om s....Hehehehehe shiitt Vad otur bror:D

Hur mycket hade du tänkt satsa?
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-01-31 23:54
Hahahahha såg ni Tomassons Dive? C.Ronaldo klass på den. :D
Barcelona Hetfield
2010-01-31 23:51
Rambla

Det här stinker ordentligt, OM nu K9 går dit, så har jag svårt att se K9 återvända för att återigen bli bänkad

Fiorentina tar hand som sina spelare, och de skapar en väldigt trygg miljö, lägg till att man har Prandelli (som alla i Italien älskar och hyllar), och om K9 får starta och bli en viktig kugge i laget, ja vem vet vad som händer, han måste vara bitter
Barcelona Hetfield
2010-01-31 23:51
Rambla

Det här stinker ordentligt, OM nu K9 går dit, så har jag svårt att se K9 återvända för att återigen bli bänkad

Fiorentina tar hand som sina spelare, och de skapar en väldigt trygg miljö, lägg till att man har Prandelli (som alla i Italien älskar och hyllar), och om K9 får starta och bli en viktig kugge i laget, ja vem vet vad som händer, han måste vara bitter
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-01-31 23:49
Starkt rekommenderad hemsida:

http://www.anti-marca.com/

Real Madrid barcelona está sucio
2010-01-31 23:46
Med ett sådant nick är det uppenart att du bör söka dig någon annanstans./ Mod
adil,
2010-01-31 23:45
Hussfeldt har självklart rätt om Messi. Sjukt pinsamt att blanda in situationen med Messi där ens. Killen är 1.69 och blir dragen i tröjan som aldrig förr. Han viftar ju bara med armarna. Lite skillnad på att slå, och vifta för att komma loss. Vad ska lille Messi annars göra där? Trots hans storlek gör han allt för att hålla sig på benen till skillnad från Ronaldo.

Vidriga barnsliga Marca-maränger.

Ese portuges, Hijo P*ta es!!
Real Madrid barcelona está sucio
2010-01-31 23:45
SERIE A

tjong bollar
fuskjuve
tjuve
moggi
defensiv
tråkigt
man somnar
värdelösa domare
tråkigaste ligan i världen
moggi
moggi
moggi
FUSK
FUSK
OCK YTTERLIGARE FUSK

DOPNING; MUTNING OCH FUSK

MUTU SKÄMS, SERIE A SKÄMS

Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2010-01-31 23:42
Ska inte skriva om spel men idag hände nåt ytterst ytterst sjukt som jag bara är tvungen att dela med mig om:

Skulle ha spelat Bomben för er som vet vad det är och satte att: (Hade fyllt i lapp o allt)
Arsenal gör 1,2 eller 3 mål
United gör 1,2 eller 3 mål
At.Madrid gör 0, 1 eller 2 mål
Malaga gör 1 eller 2 mål
Sevilla göra 1, 2 eller 3 mål
Valencia gör 1 eller 2 mål
Ja resten kan ni ju räkna ut, Valencia gjorde ett mål i 90 minuten vilket hade gett mig oddset 25.000 gånger pengarna.
Hade räckt till 3-4 fina Barcelona resor. Sjukligt bittert...

Anledningen till att jag inte lämnade in var att man var hemma hos en kompis och hade inte bil utan cykel och kände inte för att cykla 1 km i halv snöstorm så jag sket i det..
Sen gjorde man ju misstaget att kolla resultaten i efterhand..
Real Madrid Rocket_Ronaldo
2010-01-31 23:41
FC Barcelona en Mi Corazón

Heheheheheh okej :P.
Barcelona westinho
2010-01-31 23:41
Det löjliga är att det blir så otroligt stor uppståndelse både här och på puertan så fort någon säger minsta lilla sak om antingen Barca eller Real.
Barcelona Rambla~
2010-01-31 23:40
Hetfield

Angående vem som betalar K9s lön är det omöjligt att säga eftersom inga detaljer har avslöjats ännu. Ja, det är inte ens officiellt med att han går på lån. Vanligtvis brukar ägande klubb stå för merparten av lönekostnaden. Speciellt om det handlar om storklubbar som Barca. Det är upp till sportdirektörerna att förhandla om. Jag räknar med att vi betalar merparten av lönen.
2010-01-31 23:39
Rocket_Ronaldo

Det är kårmark som skämmer ut sig man ser rakt igen att han är madridista och dessutom bitter. Man ska ju vara neutral framför kameran
Real Madrid REAL MADRID!
2010-01-31 23:39
Hussfelt är fan löjlig:P
Barcelona westinho
2010-01-31 23:38
BlueRed

Hahah ja han litar inte på Kåmark längre :)
Barcelona Lokmaninho ( Namnet säger allt )
2010-01-31 23:37
Hussfelt e förr skönn snubbe:D
Barcelona BlueRed

Hussfelt har väl slutat hålla med Kåmark, med tanke på vad som hände sist (Messi vs Zlatan) så gör han helt rätt. :)

God natt.
Real Madrid Rocket_Ronaldo

Hussfelt skämde ut sig annars hehehe! "Jag är objektiv", jovisst och ni kan fotboll!
Lika troligt.
2010-01-31 23:34
hahaha Hussfelt läxade nyss upp kårmark
Barcelona DM1982
2010-01-31 23:03
Har kikat på Sevilla-Valencia och kan helt enkelt konstatera att Sevilla är det fulaste laget i ligan. Det Palop gjorde mot Villa visar ungefär hur det där laget fungerar och Navas slängde sig som vanligt på planen och lekte död. Tråkigt att man ska få en så dålig smak i munnen när man ser dem hålla på eftersom de trots allt ofta spelar en bra fotboll.

För övrigt sjukt kul att Real gjorde sig av med Negredo och köper in andra spelare för miljarder. Han skulle enkelt platsa i startelvan och absolut hålla en bra klass.
Barcelona Duda
2010-01-31 23:03
tarrak - skickade ett PM till dig istället!
Barcelona petersays
2010-01-31 22:49
Ja nu tycker man ju att det borde komma upp något om Keirrison på fcbarcelona.com så man får reda på detaljerna i dealen. Att det är två säsonger ser jag inte som något konstigt, jag antar att man räknar våren som första säsongen så att lånet egentligen blir 1,5 säsong.
Barcelona tarrak
2010-01-31 22:46
Ämne: Hej vänner! Jag har ....
Det är möjligt att jag har missat något, men de enda gånger jag har hört talas om Gold Tickets är när återfösäljare vill flasha upp hyfsat bra biljetter. Kán du länka till sidan som säljer "guldbiljetter"?
2010-01-31 22:43
Otroligt snyggt mål av Negredo, för övrigt så fick jag reda idag att han inte är real madrid produkt om man ska vara petig,han började i Rayo Vallecanos ungodmsakademi som 15 åring för att sedan debuterat för Rayo Vallecanos A-lag han har t.o.m. gjort mål för Rayo.

Jag vet inte hur ni tänker men jag anser honom vara Rayo Vallecanos produkt
Annons: