/spanien/barcelona/forum/16076.aspx/spanien/barcelona/forum/16076.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2010-03-21 00:44
Ämne: Grabbar vet ni hur m....
Han hade gjort 24 mål efter 26 spelade omgångar, och han hade även gjort något mål i CL också.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-03-21 00:40
Grattis Dinho! :D
Barcelona Barca08
2010-03-21 00:12
Grabbar vet ni hur många mål Eto'o gjorde förra säsongen vid denna tidpunkt`?

Uppskattas väldigt mycket för ett snabbt svar :)

BTW: Feliz Cumpleaños Dinho 29 år :D
Barcelona Barcadinho.
2010-03-21 00:11
el Flaco/

Tack för en bra artikel. Jag gillar väldigt mycket och läsa sådana historier.
Så jag satt med din artikel efter kvällsmaten, istället för att läsa DN som fanns på bordet.
Bra betyg eller hur.

Bonanit,
Barcelona Barcadinho.
2010-03-21 00:08
Om matchen mot Zaragoza.

Matchen mellan Espanyol o Sevilla som slutade nu och matchen som Zaragoza spelade hemma sist mot Atletico har något gemensamt.
Hemmalaget saknar spelare av högsta kvalité a la Kun Aguero, men de spelar med ett stort hjärta. Publiken tänder till stämningen och hemmalaget ger järnet.
Zaragoza spelade inte bra mot Atletico egentligen. De överraskade med ett tidigt mål på en hörna och kämpade som små djävlar under hela matchen. Arizmendi och till o med Suazo är ganska ok spelare men inte mer. Men med en kollektiv kämpeinsats kan man lyckas.
Atletico lyckades kvittera tilllslut med 10 man på plan, men Espanyol gav inget utrymme till Sevilla och fick tre pinnar.

Det är precis vad jag förväntar mig imorgon av Zaragoza, trots brist på spelare som Messi och så. De kommer att ge järnet och publiken kommer att tända till sina spelare..
Barca kan dock släcka ner glödet genom att låta dem jaga mycket boll och sätta ett tidigt mål.
Vi får hoppas på det.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-21 00:06
ElTriplete

Rapporten kommer nog att dyka upp innan 01:00 eller så blir det tidigt på morgonen.
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-20 23:47
Ämne: Någon som kan hitta ....
Varsågod. Det var säsongen 90/91 på Bernabéu.
Barcelona Barcaholic
2010-03-20 23:39
Någon som kan hitta en bild på när real madrid gjorde el pasillo för barcelona säsongen 1991/92 tror jag, vore snälltom någon kunde det =).
Barcelona Barcadinho.
2010-03-20 23:37
Och jag kan tillägga att jag har slutat titta på Milan för några veckor sen när de spelar på San Siro.
Jädra straff varenda match.
Barcelona Barcadinho.
2010-03-20 23:35
Il Presidente_Assuncao/

Hehe, du år inte ensam om saken. Jag är trött på det med. Jag lagar hellre mat än att titta på deras matcher.
Men det finns flera matcher i ligan. Ligan är inte bara Real.
Espanyol och Sevilla är en bra match att titta på ikväll. Riktigt bra intensitet, mycket hjärta av hemmalaget, samt Maradona med en ciggar och arrogans på läktaren.
Inte dåligt.
Barcelona ElTriplete
2010-03-20 23:25
Hur är det möjligt att inte SvenskaFans, goal.com ELLER TotalBarca gjort en Inför-rapport?
Barcelona Hetfield
2010-03-20 23:00
Jovetic visar sig vara en väldigt, väldigt bra fotbollsspelare, kanske dags för Mr.Txiki att åka ner dit snart

Santiago Be

That's how the story goes, vi kommer att klaga på er, ni kommer att klaga på oss
Real Madrid Santiago Be
2010-03-20 22:55
"Real Madrid vann tack vare en billig frispark"
Haha är det första gången man hört den? Tror jag hörde samma grej när Ronaldo klipptes och var borta i 6 veckor. Givetvis var det en billig frispark, det delades kanske ut 30 st billiga frisparkar i matchen. Det handlar om att ta vara på dom. Om domaren nu dömmer för Madrid tycker jag att det är konstigt att han inte blåste 2 solklara straff situationer. Som handbollen på Gregory eller när Ronaldo fäldes i slutet. Ursäkta mig för att jag skriver här men jag fann det bara otroligt roligt, när Barcelona fans säger något sådant (eller någon storklubb överhuvudtaget) lycka till i CL och ligan vi ses snart.
Barcelona ★Barca★
2010-03-20 22:50
Älska Barcaaaaaaaaaaaa
Canaletes
2010-03-20 22:20
Kul o läsa Marcas kommentatorspalt

Det på spanska...
Barcelona Barca4eva
2010-03-20 22:05
visste att de skulle vinna...men fan va sjukt -.-
Barcelona Barca-nist
2010-03-20 22:00
Jag vill verkligen inte klaga på domaren överhuvudtaget men matcher med Cristina på plan som söker varenda straff och frispark. Hur kan domaren godta det!?

Sen när han inte får frispark, varför straffas inte spelare som filmar då????
Något är fel!
Förstår inte att de inte undersöker domarnas fall.
Barcelona Il Presidente_Assuncao
2010-03-20 21:56
Slutar följa La Liga från och med i kväll. Har sedan i december sett hur domarna i match efter match ser till att Real Madrid vinner matcherna. EXTREMT tveksamma sitiationer blir till klara frisparkar (om det är Real Madrid som "drabbas") eller ingenting (om Real Madrid ligger bakom frisparken)...

Meningslöst. Ge titeln till Real. Ni kommer aldrig att få den så länge Real Madrid spelar med spanska domare.
Canaletes
2010-03-20 21:51
The Reporter

Ja, bara lånat ut.
Barca har funderat på att låna ut Botía en säsong till.
Barcelona DM1982
2010-03-20 21:48
Har inte sett Real-matchen men när det gäller domarna i Spanien och England så vinner domarna i England på KO.

Mycket bättre känsla för spelet, har alltid en god kommunikation med spelarna vid tillsägelser och varningar.

I Spanien så springer domarna fram med det gula kortet och slänger upp det i ansiktet på spelarna och viftar bort dem utan att knappt tala om vad kortet gäller för.

Visst gör domarna i England fel de med men de är verkligen mycket bättre än dem i Spanien.
Barcelona Barca-nist
2010-03-20 21:41
*domaren ikväll*
Barcelona The Reporter
2010-03-20 21:41
Har vi bara lånat ut Botia? Han verkar vara en riktigt lovande mittback.
Barcelona Barca-nist
2010-03-20 21:38
alltså real borda söka frispark nära motståndarnas straff område som de gjorde vid 1-1 målet !
De har lyckats enbart med det. Sedan får de en kick av målet och avgör spelet!
(Pinsamt av domaren som är så kass)
Aléx
R.A.

Men överlag PL har mycket bättre domarkår.
Barcelona AzizWaysi
The reporter och Canalets

Tackar;)
Barcelona The Reporter
2010-03-20 21:36
Canalates

Tack :)
Sevilla R.A.
2010-03-20 21:36
Ämne: Säg vad man vill om ....
Kolla på utvisningen Vermaelen fick idag i Arsenals match så får du PLs domare i ett nötskal ;)
Canaletes
2010-03-20 21:35
The Reporter

Si! Si! Si! Nos Vamos a Madrid!!!*
Aléx
2010-03-20 21:33
Säg vad man vill om PL men de har grymma jävla domare.

Bitter? Javisst, kolla bara på matchen tom en blind ser att nåt är skumt med domarteamet.
Barcelona C.Andrés
2010-03-20 21:32
Ämne: Någon som vet hur ....
5 mål och hålla tätt så går vi om och tar ledning har jag för mig.
Annons: