/spanien/barcelona/forum/16075.aspx/spanien/barcelona/forum/16075.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-02-01 16:10
Ämne: Ämne: Rambla/....
Lol åt titeln "Svenska Fans egna Tomas Roncero". That ain't a good look.
Barcelonistas
2010-02-01 16:09
tomas roncero aka rocket ronaldo i puertan jag ser likheter lol.
Barcelona Rambla~
2010-02-01 16:05
Ämne: Rambla/

Det kalla....
Jo jag vet. Nu väntar vi bara på att Svenska Fans egna Tomas Roncero, Kviborg, börjar dra sina konspirationsteorier också. ;)
2010-02-01 16:02
Rambla/

Det kallas för barcelonitis. Gör så att våra segrar känns ännu härligare. ;)
Barcelonistas
2010-02-01 16:02
de var samma sak föra säsongen några matcher där nåt inte har varit rätt helt enkelt med dommarna. nu tar jag fram ett exp. kolla länk!

nu vann vi matchen iofs men tänk om vi inte hade gjort de!
Barcelona Rambla~
2010-02-01 16:01
el Flaco

De anställer Megía Dávila. Ett halvår senare gnäller de om Villarato i madridpressen. :P
2010-02-01 15:55
★Barca★/

Ja, det där är Megía.
Barcelonistas
2010-02-01 15:51
★Barca★

haha så de är så madrid får alla sina poäng. tänkte väll att de var nått skumt på gång

kolla bara början av säsongen när vi inte fick en enda straff i någon match när dom var ganska solklara.eller den där kaos matchen när kommer inte ihåg vilka vi mötte men han stämpla messi när han log ner på planen och fick inte ens rött kort!
Barcelona ★Barca★
2010-02-01 15:49
el Flaco

Är det han?
2010-02-01 15:25
Gonzalez_Barca/

Florentino ”värvade” under sommaren Megía Dávila, en pensionerad domare som nu innehar posten som domardelegat för huvudstadslaget. Det är hans uppgift att ”ta hand” om domarteamet inför Madrids hemmamatcher.
Barcelona Barca-nist
2010-02-01 15:17
Messi + Ibra + Pedro = 50 goals

ska man förvänta sig bättre? vi är bortskämda :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-02-01 15:13
Grabbar vad var det Madrid hade gjort?
typ KÖPT någon domare eller något. Minns att när jag var i Barcelona runt oktober såg jag att det var en snubbe med domartröja som drog på sig en Madrid tröja i Marca tidningen. Vad var det de handlade om?
Barcelona tarrak
2010-02-01 15:11
Edmilson tillbaka i La Liga! Nu har jag inte följt honom i Palmeiras, men håller han samma klass som sista säsongen i Barcelona och Villarreal är det en riktigt usel värvning.
Barcelona Jax12
2010-02-01 15:07
Ämne: Jax12

Om du köper....
Ok, tack för hjälpen Tarrak och Hetfield! Riktigt schyst av er! Känns lite lugnare nu...

Jag kör nog som du sa och skriver ut biljetterna. Vågar inte chansa.
Barcelona Hetfield
2010-02-01 15:04
Jax12

Som sagt, det kan gå snabbare, men du kan ju kolla runt på andra sidor, jag listar ett par så kan du titta

http://www.barcelona-football-tickets.com/?gclid=CLudzPSm0Z8CFQg63godnFPHFg

http://www.boxoffice.se/

http://www.simplybarcelonatickets.com/

http://www.ticketluck.com/sports-tickets/Fc-Barcelona/index.php
Barcelona tarrak
2010-02-01 15:02
Jax12

Om du köper via hemsidan kan du skriva ut biljetterna så att du får de direkt i handen. Annars är det bara att ta med det VISAkort du betalar biljetterna med och hämta ut de i luckan eller i bankomaterna nere i Barcelona.

Tror nog ändå att du ska avvakta och köpa biljetterna på plats. Det lär finnas minst 20 000 lediga platser till matchen (7000 biljetter släpps två dagar innan matchstart), men det kan vara svårt att hamna tillsammans om ni inte väljer att sitta längst uppe på läktaren. Om ni går till biljettluckan på Camp Nou så kan de hjälpa er så att ni hamnar så nära varandra som möjligt.
Barcelona Barca-nist
2010-02-01 15:00

Man kommer hit för att läsa något vettigt, men det skrivs jätte mycket strunt och onödig information här av vissa!
Har ni inget bra att säga så skriv inget!

Barcelona Jax12
2010-02-01 15:00
Ämne: Rambla

Jo precis,....
Med andra ord är jag alltså för sent ute för att boka biljetten via officiella hemsidan då matchen är på lördag...

Då är det bara att gå ner på knä och be för den store att det löser sig på plats. Skulle gråta floder om jag åker ner utan att få se en match efter att ha väntat i flera år på denna dag hehe
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-02-01 14:57
Jag kom på en sak nyss, när ja titta på Pepes hjärnsläpp mot stackaren Casqeuro. Tänk om de hade varit omvänt situation d.v.s att en spelare från Barcelona hade gjort så som Pepe, dom skulle snacka om de i 100 år, men vi har redan glömt de.

Det jag vill komma fram till är, Cristiano Ronaldo bara föratt dom ska fria honom, då tar den där j*vla tidningen Marca Messi som exempel till ä*klet Cristiano ? hur kan de komma så här långt ?

Valiente förtjäna ett hårt straff istället föratt Messi skulle få en varning. Jag tittade på matchen med mina vänner och när detta skede så börja vi skratta åt domaren då Valiente fick endast GULT kort.
Barcelona Hetfield
2010-02-01 14:52
Rambla

Jo precis, de vågar göra saker som andra kanske gör om de är ensamma på en träning, det är egot som gör det möjligt att våga sig på sånt när 90 000 personer sitter och dömer varje steg och rörelse de gör, Zlatan och Messi tillhör den gruppen

Messi är en tystlåten och blyg kille, men han har minst lika stort ego som de andra stjärnorna, skillnaden är att han har inte behovet av att visa det inför kamerorna, det är någonting han visar på planen, och resultatet blir att han han ses som en diva ibland. För min del så är det ok, Messi SKA göra det de andra inte kan göra, han ska försöka dribbla och ta sig förbi, men han måste lära sig att titta upp då och då

Jax12

För mig tog det kanske en vecka att få hem de, men Spanien är ju lite "vi tar dagen som den kommer", så det är inte säkert att du får den precis den dagen de säger att du ska få den, men jag skulle gissa på runt 1 vecka
Barcelona Jax12
2010-02-01 14:48
Ämne: Rambla

Det är en ....
Ok, Tack för infon! Vet du hur lång tid det tar innan man får biljetterna? Tänkte om man inte hinner få dom hemskickade...
Barcelona Rambla~
2010-02-01 14:48
Hetfield

De där spelarna går oftast på eget avslut eller försöker göra en nästintill omöjlig prestation. Dock så har de även en hel del assists och då brukar det vara assists av den högre skolan de flesta andra spelare bara kan drömma om att utföra. Tack vare att de så ofta försöker med egna avslut eller dribblingräder under en match så faller assisterna oftast i glömska.
Barcelona Pep the King
2010-02-01 14:43
Cules kolla på det här klippet ni kommer inte ångra er. Fi fan vad lik han är Ramos haha.
2010-02-01 14:41
Rambla~

Den finaste var ju mot Mallorca, herregud vilken klack han gör. Klart att Guti lär sig av Ibra!
Barcelona Hetfield
2010-02-01 14:40
Rambla

Det är en sanning med modifikation, vad har alla de stora anfallarna/mittfältare gemensamt (då syftar jag på "joga bonito" spelare: Kaka, C.Ronaldo, Messi, Rooney, Tevez, Robinho osv)
Jo, de har oftast stort ego, det är därför de blir så stora , de vågar riskera än att göra det säkra genom att passa till en medspelare

Jax12

Jag skulle nog säkra biljetterna, det är näst intill omöjligt att få 9 biljetter i sista sekunden
Barcelona Rambla~
2010-02-01 14:39
På tal om klackar. Ibras klack mot Racing där han friställer Piqué är inte så tokig den heller. Är det 5 racingspelare han lurar? :D
2010-02-01 14:38
Pep the King

Haha Capitan:)
Barcelona Pep the King
2010-02-01 14:36
Joan Gamper 1899

Fi fan vad lika:)
Barcelona Jax12
2010-02-01 14:35
Jag har en fråga till er som har vart nere i Barcelona och sett matcher. Jag och 9 kompisar ska ner till Barca i helgen och tänkte höra vad ni tycker är det bästa sättet att fixa biljetter till Getafematchen på. Om jag bokar genom officiella hemsidan. Hinner jag få biljetterna eller är det bättre att köpa via luckan när man är så många?
2010-02-01 14:32
Pep the King

Pinsamt att de kommer så här långt inom fotbollen av älskade Real Madrid CF, bästa klubben genom tiderna.
Annons: