/spanien/barcelona/forum/16073.aspx/spanien/barcelona/forum/16073.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
BiH_
4/29/2010 15:52
Rambla,

"Nu har jag kräkt av mig, skrämmande att Inter gick vidare. Offsidemål hemma avgjorde tillslut...

Bayern hade aldrig heller varit i final om de inte varit för deras offsidemål hemma. Snacka om att domarna har en avgörande roll i CL. "

Jag vet inte hur du tolkar det som men för mig är den där kommentaren i princip samma sak som att man är oförtjänta av att gå vidare till finalen.

Det jag försöker säga är att VISSA här klagar på domarna så fort de inte dömer till Barceolnas fördel, och det där med förra året var bara ett av exemplerna. Hur tror ni att Chelsea fansen kände sig? Tror knappast att ni brydde er, då ni vann hela CL...

Ta och jobba med din läsförståelse ...
Barcelona Hetfield
4/29/2010 15:51
Det går inte att skylla på Pep, Zlatan var faktiskt på pappret ett perfekt köp. Han skulle göra laget komplett, han ska föra in tyngd och styrka i laget

Talande bilden från igår är när Zlatan blir utbytt och Pep vägrar att ens titta på honom, och Zlatan går med sänkt huvud mot bänken
Zero Pulse
4/29/2010 15:50
Men herregud. Vafan är det med folk här inne?! Värsta häxjakten på Zlatan. Vad fan gjorde världens bäste Messi under dessa 90 minuter då? Det är trots allt Messi som fick priset som just världens bästa och bör vara den som "räddar" laget.

Är han sen så jävla dåligt så får ni mer än gärna skeppa över honom till Milan och jag lovar att han kommer att tas emot med öppna armar.

Innan många av er tappar skallen och kommer med en jävla massa motargument, tänk sen bara på att Kaká kostade mer än Zlatan och hur bra har han varit? För att inte tala C. Ronaldo. En spelare man köpte för en miljard och som - om ni nu vinner dessa resterande matcher - resultera i NOLL titlar. Detta ger fan ordet misslyckade ett helt nytt innebörd.
Barcelona ★Sami★
4/29/2010 15:49
el Flaco - R.I.P. Guru
Jo jag håller med dig mannen. Exakt det ögonblicket tänkte jag det är Finito!

C.Andrés Har du någon länk till det?

Barcelonistas
4/29/2010 15:49
samtidigt så hade vi väldigt mycket otur me skador. Iniesta som var i stort sett klar för spel skadar sig igen, o ibra som gör sin bästa match i barca tröjan mot arsenal blir skadad där..
Barcelona Visca Barca
4/29/2010 15:47
BhI_
Ja du jag kommer ihåg domarn missade att ge chelsea EN straff och missade även att ge barca EN straff. Han gav även abidal ett felaktigt rött kort.
Barcelona el Flaco - R.I.P. Guru
4/29/2010 15:47
★Sami★: "Guardiola börjar inse att hans Zlatan köp är ett stort Fail."

Han insåg nog det när han bestämde sig för att byta ut Zlatan till förmån för Bojan när det fortfarande stod 0-0 och vi var piskade att göra minst två mål.
Barcelona Rambla~
4/29/2010 15:45
BiH_

Du kan dra när du inte ens förstår vad som skrivs. Det är ingen som påstår att Inter inte förtjänar en finalplats. Bara för det ska de domarmisstag som gjordes inte längre räknas som misstag bara för att Barca hade tur förra året med domarnas beslut? Vilken skev jävla logik du verkar sitta inne med.
Barcelona C.Andrés
4/29/2010 15:45
Oh fyfan säger jag bara,fyfan vad underbart om det ligger någon gnutta sanning i de rykten som kommer från katalonien angående presidentvalen och att Villa kommer samtidigt som City lägger ett stort bud på Zlatan. Det skulle vara så underbart! Får hoppas och drömma även fast jag tvekar att det blir så...men vore absolut inte fel.
Barcelonistas
4/29/2010 15:43
BiH_

dom lagen som är i final förtjänar att vara där så enkelt är det. så grattis till bayern o inter

men kan du sluta skriva massa skit tack
Barcelona Visca Barca
4/29/2010 15:42
BiH_
Ja du jag kommer ihåg att domarn missade EN straff för inter och EN för barca. Han gav även ett felaktigt rött kort till abidal.
Barcelona ★Sami★
4/29/2010 15:42
Guardiola börjar inse att hans Zlatan köp är ett stort Fail.
adil [blaugrana]
4/29/2010 15:41
Man kan inte förvänta sig att en matchotränad Ibra ska skicka ut ett Inter som parkerar bussen. Varför han sätter press på sig själv och lovar att ta oss vidare vet jag inte, det är en annan femma. Kanske för att motivera sig själv och överkomma den mentala blockad som stör honom och får honom att missa frilägen.

Men så fort det går dåligt för laget är det Zlatan som ska kritiseras.

han får gärna fortsätta i Barca för mig. Han har det som krävs, bara han kommer i harmoni med sig själv och klubbens system.
BiH_
4/29/2010 15:41
Hahaha, fy fan vilka dåliga losers ni som påstår att Inter och Bayern inte förtjänar sin finalplats, pga "domarfelen". Så det är okej när Barca får fördelar, men inte andra lag? Då syftar jag naturligtvis främst på förra året. Jag kom inte hit för att provocera, men när man läser så löjliga inlägg som M79 skriver då känns det som att man måste svara...Snacka om dubbelmoral
Barcelona NoGo™
4/29/2010 15:40
Rambla~

Nej kanske inte men ändå, han passar bara inte in, en missmatch helt enkelt.
Barcelonistas
Hetfield

de kanske är en filmning men korter är solklart. den som säger något annat kan inget ok fotboll!
Barcelona excellence
Zlatan är en stor tillgång mot lag som Xerez och Albacete. Mot lag som Chelsea eller Inter går Bojan eller Henry före alla dagar i veckan :)

punkt
Barcelona Rambla~
4/29/2010 15:38
Visca Barca

Hur ska någon ta löpningar i djupled när hela Inter nästan är i knäet på sin målvakt? Var finns ytorna i djupled?
Barcelonistas
4/29/2010 15:37
BiH_

yep iniestas skott i krysset tog oss vidare. nått mer du undrar över?

o btw me en man mindre i nästan en hel halvlek.
Barcelona Hetfield
Nu ska man inte kasta sten i glashus, vi har två filmare av världsklass i laget

Pep måste verkligen prata med Busquets om filmningarna, det är så jäkla irriterande att se honom dö så fort någon rör honom. Kolla länktipset så förstår ni hur vidrig han är

Så Pep ska ändra spelsystemet för att få in Zlatan? Han gjorde inte det för Henry, varför ska han helt plötsligt ändra det för Zlatan? Titta på Messi, han spelar centralt nu, han har hittat rätt, varför kan inte Zlatan göra något vettigt?

Nej, det får vara nog med gullandet, Zlatan har varit genomusel under andra halvan av säsongen. Ska han säljas? Nej, ge honom 1 år till, men han ska INTE vara en striker, vi behöver köpa en som kan göra mål
Barcelona Rambla~
Ämne: M79

Minns du hur ....
Ja, och? Nu var det ett annat lag som tog sig till final på ett skrämmande sätt. Vad är skillnaden?
Barcelona Visca Barca
Det jag saknade igår var att någon skulle vara på höger kanten i anfallen. det var endast alves där helt ensam. Jag tycker att henry borde kommit in istället för jeffren. Henry tog löpning efter löpning i djupled mot xerez det hade hjälpt oss mycket under match mot inter.
BiH_
4/29/2010 15:36
M79

Minns du hur Barca tog sig till final förra året mot Chelsea?
Ja, skrämmande...
Barcelona ★Sami★
Vi gav bort ett hungrig lejon oxh fick en lat giraff.
Barcelona Rambla~
NoGo™

I de matcherna utan Zlatan, har det varit mot motstånd med betongsförsvar a la Inter och Chelsea? Jag skulle vilja påstå att Barcelona rullar ut ca 80% av allt motstånd oavsett Zlatan eller inte på planen.
Barcelona Rambla~
4/29/2010 15:33
M79

Eller så borde kanske resten av folket ta av sig skygglapparna och inse att det inte bara är Barcelona som får fördelar i CL av domarna.
Barcelona NoGo™
4/29/2010 15:32
Att man tycker att Zlatan är bra spelare fine, men det betyder inte att han passar in i Barças spelsätt. Det är ju rätt uppenbart att så är fallet här och det kommer inte att bli bättre.

Det är ingen tillfällighet att vi spelat våra bästa matcher utan Zlatan på planen.

Har läst lite vad en del Barça spelare hade att säga om matchen och de flesta tyckte att de gjorde så gott de kunde, märkligt för jag tycker precis motsatsen.
Barcelona M79
4/29/2010 15:32
Nu har jag kräkt av mig, skrämmande att Inter gick vidare. Offsidemål hemma avgjorde tillslut...

Bayern hade aldrig heller varit i final om de inte varit för deras offsidemål hemma. Snacka om att domarna har en avgörande roll i CL.

Kanske borde göra något åt detta i teknikens värld????
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
4/29/2010 15:31
Aniesta

Min Zlatan? Han är väl ingen docka, utan en fotbollsspelare. Aja, jag håller mig till el Flacos sköna ord. Jag bedömer Zlatans säsong när sista matchen för säsongen har spelats.
Barcelona Pep the King
4/29/2010 15:30
Barcelonistas

Jag kan lova har den känslan redan nu att David Villa kommer i sommar:)

Zlatan är en sjukt bra spelare men inte för Barca.
Annons: