/spanien/barcelona/forum/16065.aspx/spanien/barcelona/forum/16065.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2010-02-06 22:04
Marca och AS måste vara nöjda nu i alla fall, även om Barca vinner visar det ju att dom kan manipulera spanska domarkåren. Imponerande att dom lyckas, trots att dom bevisligen använder manipulerade foton...eller är det möjligen Perez som är rädd för de 2.7 miljarder han investerat i spelare och bestämt sig för att lägga lite extra på "bidrag" till spanska domarkåren?
Vilaroto my as....
Barcelonistas
haha madridfansen tycker barca har tur. vi är överlägsna inse de!. tur är de laget som gjorde mål i 94 minuten varje match säsongen 06/07 de kalar ja för tur!
Barcelona Allan14
Amen vadfan! 1-0 Real efter 5 min.
Barcelona Lokmaninho ( Namnet säger allt )
madrid vinner 1-0
Canaletes
2010-02-06 22:03
Horseface 1-0
adil,
Rambla

Fast det kanske gynnar oss mer än vad det missgynnar oss egentligen, att domarna visar upp sådan nolltolerans i närkamper. Vi är ju inte ett lag som spelar grisfotboll direkt, utan undviker allt som oftast att trassla in oss i motståndarnas famnar.
Barcelona Saman.
Jag kan hålla med om straffen men rött kort är det knappast, ska vara gult sen att spelaren hjälper till lite och kastar sig det får en spelare med Rafas rutin inse. Tyvärr.

Nästa match lär det nog bli Puyol Milito i mitten.

Vad hände med Alves dessutom? Blev han skadad? Missade det.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2010-02-06 22:02
Jag må hålla på barca men jag gillar även att kolla på den eng ligan, mycket för att varje match innehåller intesitet, bara de bästa lagen spelar fin fotboll, men alla har intensitet och närkampar och deras domar nivå är aningen högre, de låter spelet flyta.

Nästan så att man önskar att det var samma nivå eller nära därpå, spanska och ital drar ner tempot alldeles för mycket, hela tiden ska de vara i centrum
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
Sjukt stolt över Maxwell i denna match, härligt !
Barcelona el Maestro!
Ämne: Öppnar upp för Chygr....
Att Pep inte spelar Chyg har väldigt lite med förtroende att göra. Chyg ska slussas in så smått. Det är det som det handlar om. Han ska inte kastas in i matcher när det finns andra vana backar som är spelarklara.

Det ska nog gå bra mot Atletico Madrid med.
Milito, Puyol, Chyg finns ju att tillgå som backar.
Mycket väl förtjänta tre popäng. Man spelar i tio män under 65 minuter och vinner övertygande. Väl förtjänt!
mILITO VAR RIKITG GRYM IDAG FAKTISS!!

Keita - inte så bra
Barcelona la_arnesson
seger !
Barcelona Barca-nist
2010-02-06 22:01

Domaren styrs av media i denna match!!!
FC Barcelona en Mi Corazón

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHA
Barcelona Barçainfluensa
nu fattar jag........ asså ni får stänga av mig om ni vill. men det verkar som real har betalat varje domare för att göra allt bara för att göra allt att VI inte ska vinna ligan.. hur fan kan det va rött på båda??? visst gult kort håller jag me... men ni kommer alldrig att lyckas vi är barcelona och vi kommer att vinna allt.. VISCA BARA... PUIUUUUUUUUTA MADRID
Barcelona Hetfield
Gio Style

Hur öppnar det sig för Chyg? Det lär ju bli Puyol och Milito som bildar mittförsvaret, så han lär ju troligen bli bänkad oavsett hur det går

Förövrigt plus till Milito och Maxwell!
adil,
Det är lika bra att bita ihop. Inte första gången domarna grisar sönder matchen, och säkerligen inte den sista. Dock är vi fortfarande totalt oslagbara. :)
Barcelona koon
2010-02-06 22:00
Inget rött kort. Straff men inget rött.
Tror att det var cirka 14 frisparkar i matchen och 8 gula kort och 2 röda, typ.

Låg domarnivå men det är inget märkligt, inget ovanligt för Spanien. Kanske dags för proffsdomare även i "världens bästa" fotbollsliga?
Barcelona kallesiete

Allan14
Hur ska du ha det? Var det klumpigt av Marquez eller var det straff och utvisning?
Han rör honom knappt. Faller som en fjäder.
Bland det löjligaste jag har sett.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Puyol--Milito mot Atletico :D

Kun vs chygynski igen = Ferrari vs Volkswagen, tack men NEJ TACK
Canaletes
Nästa match visar Chygrinskiy vart skåpet ska stå!
Om han spelar...
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Ämne:
Criff
Skämtar du?....
De får manipulera hur många bilder de än vill, vinner vi ligan är det för att vi är de laget som är mest stabil, sen att vi gör det med stil är alltid extra skönt.
Barcelona lameG^
Tar tillbaka allt jag sagt om Milito.

Han är här för att stanna och en spelar så här så ska han starta tillsammans med Puyol. Tyvärr Pique men du får ta plats på bänken om Milito spelar så här.

Någon skrev hur fan ska Milito spela VM. Du får nog komma hit och säga förlåt:D
Barcelona Rambla~
Jag måste ju hålla med Hussfeldt om en sak åtminstone. Det är ju löjligt hur domarna inte tillåter någon form av närkampsspel i Spanien. Spelare kastar sig i straffområdet för minsta lilla jävla touch. Det är också helt meningslöst att gå upp i nickduller för det blir ju alltid frispark. Det är nästan slöseri att ha fysiskt starka spelare som Zlatan i denna liga. Han får ju inte gå nära motståndarna för då får han frispark emot sig.

Trött på den här låga jävla domarnivån nu.
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2010-02-06 21:59
Haha, Inte ens domaren kan hjälpa Real madrid !!!

OBS. Fan så jädra grym Andres Iniesta är, det är läskigt.

visca el Barca !
Barcelona HugoBoss
2010-02-06 21:59
Ämne: Straff kanske han k....
Perez ringde domaren under halvleken och sa om han kunde vara så vänlig att åtminstone ge Getafe chansen att komma in i matchen..Kom kanske lite sent från domaren, men bättre sent än aldrig!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-02-06 21:58
Tack domarn för att du dödar myten om att vi får domarna med oss ;)
Barcelona Allan14
Herregud pinsamt ju. Fan vad klumpig Marquez är, är endå lite tveksam om det skulle vara straff. Och rött är det verkligen inte.

+ att mitt tips ryckte i sista sekunden när Soldado satte straffen.....
Jag skäms för spanska domarna!
Barcelona Sersari
Det är nu det känns som bäst att vi har en så grymt bra mittbacksuppsättning :D
Annons: