/spanien/barcelona/forum/16045.aspx/spanien/barcelona/forum/16045.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2010-03-24 18:28
hm...Egentligen vill man ju se Messi spela 24/7 :D men så går det inte XD

Tycker dock att han borde få hoppa in när nån halvtimme är kvar att spela, om man nu ligger under. Leder man med flera mål tycker jag att han får skippa hela matchen, även om detta är mot min vilja..

1 ½ hour left :D
Barcelona Pep.G
2010-03-24 18:13
Den vise

Det är något en Zaragoza supporter hade sagt om Pep. Hahah Aftonbladet gör det igen.
Barcelona Thierry14Henry
2010-03-24 18:09
tjena gubbz, vilka tror ni startar idag då, är xavi med i truppen eller
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-03-24 18:06
//Delarocha
//Den vise

Det är inte Peps egna ord, se video klippet, det är en zaragoza supporter som påstår att Pep har sagt det!

jag köper varken hans eller aftonbladets skitsnack . dom e duktiga på att hitta på saker o förstora det 100ggr, som tyvärr drar till sig uppmärksamhet, tomma tunnor (aftnbladet) skramlar mest!

Pep skulle aldrig säga nåt sånt..
Barcelona El campeon, Z9
2010-03-24 18:01
Delarocha
Vi snackar om till vänster i anfallet fortfarande, jag hade inte velat ha han på kansten i ett 4-4-2
Delarocha
2010-03-24 17:49
El Campeon 79

Om jag nånsin skriver att jag vill ha Torres på en kant kan du anta att jag antingen är full eller att någon har stulit mitt konto. Ser allvarligt talat inte vad han ska göra där.
Barcelona Bojan-Krkic11
2010-03-24 17:47
Förlåt om jag avbryter snacket med en otroligt dum fråga. Tyvärr är det en fråga jag måste ställa:

Hur kommer det sig att det är matchdag idag, på en onsdag?
Barcelona El campeon, Z9
2010-03-24 17:47
Delarocha
Okej då lämnar vi det där, men om Torres blir klar till sommaren ska jag hålla koll på vad du skriver :P
Delarocha
2010-03-24 17:43
El Campeon.

Tycker du att han har en ytters teknik så får det stå för dig. Tycker personligen inte han har det.
Barcelona El campeon, Z9
2010-03-24 17:36
Delarocha
Haha nu känns de lite som att du bara försöker säga något för att du ska ha rätt Torres dålig teknink? Visst känns han som en striker men de gjorde Titi i Arsenal också.. och de blir ju inte riktigt en kant heller i ett 4-3-3 tycker mer de är som en left striker som sagt
Delarocha
2010-03-24 17:29
Den Vise

Du kan nog anta att den där artikeln och citatet den berör är taget helt ur sin kontext. Dock kan jag förstå Pep. Laget Barcelona har fan inte varit bra den här säsongen och det är dags för fler än Messi att get their act together. Alldeles för många som INTE presterat den fotboll de kan den här säsongen.

Sen det här med Torres. Tycker personligen Torres har för dålig teknik/dribblingar för att vara på en kant. Villa är ju mer spansk i sin spelstil. Torres känns mer som en striker typ, lite mer lik Eto'o. Grymma mottagningar, kan göra mål på alla sätt och bra djupledslöpningar. Tror Torres inte kommer till sin rätt på en kant.
Barcelona Criff
2010-03-24 17:21
Okej att diskussionen spann iväg till Torres och grejer som inte ens är riktigt aktuellt, men jag refererade till Riberys uttalande idag där han sa att han antingen skulle gå till Barca eller Real.

Jag vill helt avstå någon kukmätartävling med Real om vem som ska få Ribery, bättre att trissa upp priset på Ribery så Real får betala as, och sen gå för Villa eller någon :) Det hade suttit som handsken enligt mig!
Barcelona Den vise
2010-03-24 17:21
Hoppas verkligen inte detta är sant. Vare sig om det är på skämt eller allvarlig ton så är det ju direkt dåligt av Pep. Jag finner det väldigt ointelligent att säga något sådant . Det här förvånade mig faktiskt.

Dåligt!
Barcelona El campeon, Z9
2010-03-24 17:14
Precis det jag menar, och torres ÄR en usain bolt:P tycker inte det är fel att snacka nyförvärv bara för vi har match, inte så att det inte finns plats för två diskutionoer här? Men iaf, hoppas messi vilar och pedro zlatan henry från start :)
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-03-24 17:07
torres centralt känns mer givet men om han var i barca så skulle det nog vara messi-ibra-torres

men värför snackar vi torres och massa nyförvärv.. tänk inte på detta nu. och vem vill se torres i barca känns för mkt tungt där framme vi måste ha en USAIN BOLT på kanten :)
2010-03-24 17:04
och robben respektive ribery med friska ben så är de nästan ostoppbara precis som messi men de här är på varsin kant :) sen om det krävs en hagelgevär (som mallis tränare såg som enda lösningen) för att kunna få stopp på messi.. förstår man ju hur bra han är men tänk är robben ribery lite sämre kopior än messi på varsin kant united kan nog få det riktigt jobbigt hehe..
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-24 17:04
På tal om matchen ikväll så kommer Terry Venables, Barças förre detta tränare, inte delta i firandet ikväll på grund av ärenden med sin nuvarande arbetsgivare.

Klubben lyckades även till slut leta rätt på Alan Harris, Venables andretränare, men han kommer inte hinna att vara i Barcelona ikväll på grund av det sena beskedet.
Barcelona El campeon, Z9
2010-03-24 17:01
Om henry är bra på kanten varför skulle inte torres vara det? Nu menar jag inte en roll som renodlad ytter utan en left striker
2010-03-24 17:00
tjena grabbar

jag tycker messi bör köra från start idag .. sen om man förhoppsningsvis har en 3-0 ledning så kan man byta ut han typ 60 min och ta in henry.. för ok, en vinst är i slutändan det viktigaste men visst fan vore det skönt och återta serieledningen och få andas lite.. men om man tänker efter så tycker jag vi kmr slita mer när vi ligger "2a" i tabellen :) känns mer givet att vi inte får tappa ...
Barcelona westinho
2010-03-24 16:55
Sen när blev detta puertan? Snacka om värvningar när det är aktuellt, tack. Barcelona har match idag, snacka om den istället.
Barcelona ★Barca★
2010-03-24 16:49
Torres på kanten? Nej tack! Han ska vara i mitten.
Barcelona ★Barca★
2010-03-24 16:48
Robben är en sjukt grym spelare. Så jävla synd att han är skadad mycket.

Delarocha
2010-03-24 16:48
El Campeon.

Du tror Torres hade varit bra på en kant eller?...
Suck.
Barcelona Omarboy
2010-03-24 16:43
Förmodligen! men nu gör han inte det... ;)

Nej men ska sanningen fram så har Robben presterat bättre än Ribery och det ska man inte ta ifrån honom, vare sig han haft historia i Madrid eller inte.
Barcelona El campeon, Z9
2010-03-24 16:41
vill varken se ribery eller silva, vill ha en målspruta på kanten: torres, krosic eller villa !
Barcelona Pep the King
2010-03-24 16:37
Vill verkligen inte se Ribery i Barca. Ge mig fucking Silva:)
Real Madrid Zizou_spars
2010-03-24 16:34
Omarboy

Och hade Robben spelat i Madrid hade du garanterat sagt tvärtom? :-)

Criff
Något som verkligen hypats är att Ribery ska vara så fruktansvärt skadebenägen. Han har haft de tendenserna i år, men föregående år, inte alls.
Barcelona westinho
2010-03-24 16:23
Tänker på detta målet så fort jag hör "Barcelona mot Osasuna på Camp Nou".
Barcelona Omarboy
2010-03-24 16:21
Ämne: Läste precis Riberys....
Inför säsongen ville jag så gärna ha Ribery i laget så det finns inte. Men nu. precis som du säger, frågar man sig om han inte är lite överskattad. I dagsläget hade man hellre velat ha Robben.
Barcelona NoGo™
2010-03-24 16:10
Pep borde låta Messi vila ikväll, det kommer viktigare matcher framöver där vi behöver en hel Messi. Osasuna hemma utan Messi ska inte var några problem, blir tuffare match mot Mallorca borta, så det är bättre om han vilas ikväll och spelar i helgen.

Annons: