/spanien/barcelona/forum/16041.aspx/spanien/barcelona/forum/16041.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pedrito
2010-03-10 23:46
Jäklar vilken inflation, man får inte så mycket för 2 miljarder längre.

Den var rätt skön med,,,Hhahaa
Barcelona Andrée
2010-03-10 23:46
Haha, det roligaste ikväll måste nog vara att för ett par veckor sedan så var Higuain VÄRLDENS bästa forward, men om man går in och läser vad som skrivs på Puertan så håller han inte längre, han är inte den som klarar stora matcher osv...
Typsikt Real eller?
Barcelona KUNG MESSI
2010-03-10 23:45
får pellegrini sparken nu?
o nu så försvann real´s största o enda målsättning . att vinna CL på hemmaplan . men nu får real spelarna sitta på deras egen arena o kolla på när ett annat lag lyfter CL pokalen
hur tänker nu perez o gubbarna ? för 3 miljader är inga små pengar o allt e borta på en åttondelsfinal ..
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-10 23:45
Rambla/

Jag är mållös. Vet inte vad som fick mig att le mest ikväll; den bilden, eller Madrids eliminering.

Jag är så lycklig över den bilden att jag tror jag kommer gråta...
Barcelona Pedrito
2010-03-10 23:43
Ämne: Jag tror att jag har....
Haha jag skrev den!!

Här har ni målen förresten!
Zero Pulse
2010-03-10 23:41
Jag tror att jag har hittat kvällens roligaste kommentar. Den kommer från aftonbladet:

"Real Madrid borde anmälas till TV4:s Fuskbyggarna!

[Notering: För er som inte vet så handlar programmet fuskbyggarna om två reportrar som åker runt i landet och hittar fuskbyggare som byggt fel, falskt eller inte ens fullbordat bygget med ändå tagit full betalt för skiten. ]

Om inte detta är humor sen så vettefan. :D
Barcelona westinho
2010-03-10 23:40
Rambla

Haha suverän bild. Jag tycker alla culés på forumet ska ha den som profilbild.
Barcelona J.Gamper
2010-03-10 23:40
Ämne: el Flaco

Denna bi....
Haha!
Roligaste jag sett på forumet ida.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-10 23:39
Rambla~

Så himla klockren!

Bona nit culés. :)
Barcelona BOJAN...
2010-03-10 23:39
Ämne: el Flaco

Denna bi....
Nu blev han glad ^^
Barcelona Rambla~
2010-03-10 23:38
el Flaco

Denna bild är för dig. :)
Barcelona Mojito
2010-03-10 23:37
Det kommer en kritisk period för Barca nu.

Valencia på söndag i en match där oavgjort är det absolut minsta vi måste få med oss för att inte tappa (allför mycekt) på Real. Frågan är dock om Pep väljer att vila några spelare med tanke på CL?

Sen har vi då CL i veckan som kommer, och kan vi prestera som mot Inter hemma ska vi kunna ta oss förbi Stuttgart. Dessutom lär vi ha en laddad Zlatan från start. Oavsett vad en del tänker och känner inför detta, så tror jag att han kommer leverera mot Stuttgart, igen.

Keita och framför allt Abidal verkar vara på väg tillbaka enligt hemsidan, kanske lagom till en, förhoppningsvis, kvartsfinal eller tidigare.

Skulle vi lyckas ta oss förbi Valencia och Stuttgart, samtidigt som de skadade spelarna är tillbaka ser jag ljust på Barcas chanser till åtminstone en titel denna säsong.

Somnar oavsett med ett leende på läpparna i natt!
Barcelona Barcadinho.
2010-03-10 23:35
Det som gör mig ännu mer glad (sitter fotfarande med ett stort leende framför skärmen), utöver det att vi och Real konkurrerar om samma titlar är stilen.
Målsättningen redan från början var så jädra hög. Vi ska vinna trippeln bla bla.
Efter Alcorcon drog man det till "vi ska vinna CL i borgen i Madrid".

Kan man inte försöka vara lite mer ödmjuk?
Måste man vara så kaxig eller uppblåst eller vad ska man kalla det.
Det är klart att spelarna blir nervösa.
När förväntningarna är så jäkla höga får vem som helst skakiga ben.

Visa vad du kan på plan först, innan du berättar om dina ambitioner.
Barcelona DaniAlves
2010-03-10 23:34
”Går Barcelona till final så.... ja, då är det som att din värsta fiende kliver in på din fest och charmar den vackraste damen, utan att du kan göra ett dugg”

Kopierat citat från aftonbladet, världklass!
Barcelona Naosaro
2010-03-10 23:33
Fyfan vad skönt med Real, haha..
Skönt också att man inte släpper Bojan.
Barcelona BOJAN...
2010-03-10 23:27
Måste bara passa på att hylla Lyon!!
Som någon tidigare ikväll sa så har Lyon alltid fått släppa ifrån sig många bra spelare som

Essien(05)
Malouda(07)
och Benzema(09) + många fler

Men man har nästan alltid lyckats ersätta dom

Man har värvat:
Pjanic(-08)
Delgado(-08)
Cissokho(-09)
Boumsong(-08) +fler för att täppa igen tomrummen

och det har nästan alltid funkat.

Men kommer förmodligen tappa Toulanlan, Pjanic m.f dom närmsta åren, kommer man kunna ersätta dom också? Svårt men det är Lyon experter på.

Jag lider ärligt också med RM ute ur åttondelen flera år irad kan inte vara kul..

Bona nit!

Atlético Deion (red)
2010-03-10 23:26
Jag såg matchen på Fox Sport, mycket roliga engelska kommentatoter. Höll på att skratta ihjäl mig när dom sa att Lyon missade lägena på slutet med flit för att sega och dra ut på tiden.

Idag sover man bra! Barcelona och Atlético måste ha de mest skadeglada supportrarna i världen just nu.

Kan ni inte vinna ligan och CL så vinner vi Europa League och Copa del Rey.

Aupa!
Barcelona westinho
2010-03-10 23:24
H.Alavi

Haha just precis!

Faaaiiiillll
Barcelona Bojan-Krkic11
2010-03-10 23:23
Någon som kan länka höjdpunkter från Reals match?

Det är väl bara att beklaga sig över deras situation. Själv finner jag ingen lycka i att få möta sämre lag i CL, är man culé tror man på en Barca vinst oavsett och all form av nederlag är tillfällig. Vad som även märks borta på puertan är besvikelsen över nyförvärven, men seriöst, kan en spelare verkligen matcha summorna som det betalas på planen? Hur spelar man som att man vore värd 800 mille? (Finns bara en Messi). Kanske något att tänka på gällande Zlatans situation också.

Valencia snart som vi givetvis ska knäcka! Den "dåliga" formen ser ut att släppa mer för var match, synd att Almeira ska få med sig ett självmål bara. Annars tror jag på vad min liverpool-polare sa till mig under den matchen, då jag slog sönder fjärran: vi är bortskämda - och det gäller alla barcafans. En lika match och folk var redan igång med minne-videos från 08/09 osv. Inom en snar framtid kan vi lyfta bucklan på Bernabeu, slå Madrid ännu en gång i ligan och slutligen kröna Messi till världens bästa igen.

Sry för det långa inlägget. Visca Barca y liberta Blaugrana!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-10 23:22
Ämne: Är det bara jag som ....
Han har helt enkelt fått för mycket "luft" efter all beröm han fick efter hans expert prestationer i VM här om året.
Canaletes
2010-03-10 23:21
Förstår inte hur några tycker att vi ska prioritera ligan först :S

Finalen spelas på Bernabéu!! VAKNA!!
Det händer inte varje år!!!
Barcelona Messidinho_10
2010-03-10 23:21
Från AB ”Går Barcelona till final så.... ja, då är det som att din värsta fiende kliver in på din fest och charmar den vackraste damen, utan att du kan göra ett dugg”
Barcelona Barcadinho.
2010-03-10 23:20
Måste bara berömma mittbacken nr 3 Cris.
vilken klippa idag a la capitano Puyol.

Han tog hand om alla, Ronaldo, Kaka, Higuain.
Jag ger honom en tia i betygsskalan.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-10 23:20
westinho

Syftar du på min profilbild som jag har haft sen i somras? ;)

Väldigt förvånad över att Madrid inte gjorde något mål under den andra halvleken, mycket förvånad.
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2010-03-10 23:19
Är det bara jag som verkligen hatar Zladjan? Vilken nolla, får ett intryck av att han är jävligt kaxig, nåt han inte är befogad att vara. Jävla pajas.
Barcelona Hetfield
2010-03-10 23:18
Barcadinho

Det är givetvis bra att man är glad, jag är minst lika glad som resten, men det jag menar är att man kan föregå med gott exempel, vi blir ju irriterade när det kommer in en maräng som ska skriva: HAHAHAHA NI SUGER

Istället kan man fira det för sig själv, eller i alla fall måttligt/med värdighet
Barcelona westinho
"EL TRIPLETE ES POSIBLE!" (c) MARCA
Canaletes
Pedrito

hahahahha!! bästa på länge XD
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
Kallesiete:

Och Västeråsare var han också, får ju skämmas..
Dock var han inte permanent bosatt här..

Pajas..
Barcelona J.Gamper
2010-03-10 23:17
Fan vad sjukt att Real åkte ut igen! Jag var ganska säker på att real skulle gå vidare. Vad tror ni det berodde på alltså? Vad var felet med Real? Vad jag märkte var att Kaka och Higuain inte var sig själva, de var ur balans och både har gjort bättre av sig speciellt när Real hade press. Sen vad händer egentligen i andra halvan? Visst Lyon spelar väldigt bra men Real är väl bättre än såhär elleR?
Annons: