/spanien/barcelona/forum/16040.aspx/spanien/barcelona/forum/16040.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2010-02-23 21:42
seriöst va fan händer?
Barcelona Pedrito
Det finns alltid puckon. Sälja en spelare som har en formsvacka? Pinsamt säger jag bara. Han har två mittbackar på sig konstant och det utnyttjar vi inte.. Pinsamt
Barcelona tano
Håller med alla om att Iniesta ska ner banan. Inte ofta det blir speciellt bra när han är på kanten, och idag verkligen inte. På mittäfltet gör han nytta.

Så jävla trkigt att det finns vissa som i detta läge klagar på Zlatan när det verkligheten är mittfältet som inte kan leverera en enda passning fram till boxen.
s.eto
vad händer ja? , spelarna rör ju sig inte , bara står still.. dom måste röra sig mer om det ska bli mål
Barcelona Sam
2010-02-23 21:41
Ni ska komma ihåg att Toure har fått väldigt lite speltid på senaste tiden samt varit skadad. Ha inte för höga förhoppningar på honom idag. Dessutom spelar Stuttgart väldigt bra idag så ta inte det ifrån dom - men jag måste hålla med att vi inte spelar på vår vanliga(?) nivå.

Sen märks det också på anfallet att det inte direkt är farligt. På högerkanten syns det väldigt tydligt att Messi saknar sin lekkompis som kommer springande på kanten oftare än honom. Zlatan i spjutspetsen imponerar fortfarande inte men inte mycket han kan göra åt det när Stuttgart storspelar och mittfältet misslyckas med att leverera honom bollar.

På förhand, till och med nu i halvlek är jag nöjd om vi förlorar med 1-0. Jag tror helt klart att vi kan slå Stuttgart på Camp Nou senare med minst 2-0 om vi har en bra dag.
Barcelona Yaya24
Busquet är minst lika kass idag, som Yaya. Men Marquez tar ju priset.
Only God Can Judge Me
CuléAK (F.d Robin.)

Okej, Tackar!!!
Barcelona Braxingen
Braaaaa Toure eller Busquets ryker! Henry på väg in.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
Tjenare.

Asså vad händer med oss?
Barcelona Abbe.
Henry värmer intensivt tydligen.
Barcelona Cobain
2010-02-23 21:40
Haha, sälja Zlatan? HAHAHA, Barca har gjort sitt största och dyraste köp i historien, och folk vill sälja en spelare som är på toppen av sin karriär och verkligen gör allt för att hitta sitt samspel med laget..
Barcelona Ya habibi
deras mål i youtube-format så man kan se d :P(länktips) fyfan vad skämmigt komigen nu barca va ere som händer!?!?! varför passar ingen ibra
Barcelona Yaya24
Man vore ju dum om man tog in Bartra nu. Hellre jeffren isåfall
Barcelona Braxingen
Det är väl ganska uppenbart att Yaya och Busi inte kan vara på planen samtidigt. När de är så viljelösa som i dag blir det än mer uppenbart. En av dem MÅSTE ut. Ner med Iniesta för man märker tydligt hur mycket lättare vi tar oss fram med Iniesta på mittfältet. In med Henry.

Sedan skulle jag vilja ha in Marc Bartra. Flytta in Puyol som mittback och ut med Marquez. Tycker faktiskt bara vi har ett enda mittbackspar i absolut världsklass. Puyol och Pique.
Real Madrid Zidane#1
2010-02-23 21:39
skulle nästan också kunna ta in Pedro på vänstern, och byta ut Zlatan och sätta in Henry som forward

Zlatan har varit så usel senaste matcherna, Henry har knappast varit bättre men känner ändå på mig att Henry kan göra mer idag

kommer aldrig glömma förra eller förr förra säsongen när Henry äntligen fick starta en match som topp, då Eto hade den platsen
det va mot Valencia, han gjorde 2 mål på 35min.
DIGG
Barcelona Hetfield
Jag är otroligt besviken på spelarna, men jag är mest besviken på Pep som väljer att köra med Toure-Busquets är lika effektiva tillsammans som att klippa gräs med en nagelklippare. Det här håller inte, in med Henry nu
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
1. Byten DIREKT, inget vänta till 70 minuten.
2. Iniesta ner på mittfältet tillsammans med Toure och Xavi.
3. Ut med Busquets och in med Henry, ev Pedro men det känns som att Henry kan göra nåt här.
4. Är det bara jag som gillar anfallet:
Henry - Bojan - Messi med fria roller ?
Älskar det. Hoppas barca säljer Zlatan, tycker INTE Zlatan är dålig men jag tycker vi borde satsa mer på Bojan, killen har rejält med potential. :)

/V.V
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
Busquets tycker jag har varit en av de bästa på plan ikväll.

Däremot hur dålig kan Marquez vara man mot man.
Yaya var dålig också. hur många bollar har han tappat.
Barcelona petersays
"Busquets i en Deco-roll? Skrattretande! "

Har Busquets nån roll alls i matchen? Det enda jag sett honom gör är att passa bollen tillbaks till Yaya/Marquez/Pique/Maxwell...inte en boll framåt.

Pique var galet nära att dra en repris på sin utvisningstackling härom veckan med.

Klart under kritik av hela laget, möjligen Valdes utantaget som gjort en del bra räddningar.
Barcelona ★Barca★
Barca kommer igen andra halvlek.
Barcelona Barca-nist
Barca
Rörlighet=0
Passningsspel = usel
Fysik = mesigt
Pep ta fram piskan!
jävlar ska de spela boll inte se på!

Barcelona tano
2010-02-23 21:38
Ämne: haha är det här ett ....
Fast Messis skott som rullade i stolpen var ju så nära det kan bli. Så rättvisa hade val varit 2-1 :)
Barcelona Nesto
Ämne: Finns en del att för....
Håller med dig helt.

Finns absolut ingen kreativitet med Sergi och Toure. Ut med Sergi och in med Herny eller Pedro sen ner med Iniesta.
Ner med Zlatan i banan så han får jobba med bollen.
Barcelona Pedrito
Ni som har tvu gå in på myp2p.eu och klicka sedan på danska tv3. Svine Laudrup är visserligen kommentator men det duger i krig..
Barcelona VizzlA^^
Frågan är Touré eller sergio ut..jag väljer Touré..han verkar så jäkla seg...
Barcelona Sjutton | Milanista
Elbraco:

Åter igen sluta lek så smart och otrevlig. Jaha konstigt att det bara verkar vara du som tar åt sig medan det finns så många andra Barca fans som inte gör det och läste även någon som skrev att du inte borde vara så otrolig.

Varför leker du som om du är Pep Guardiola för? Okej om jag gick fram till honom och sa så sa: Pep du borde göra detta, detta si och så.

Det jag skrev är sant och alla Barca fans är medveten om men jag ville bara skriva det. Iniesta är som bäst och världsklass i mittfältet, eller har jag fel? Sluta låt så bitter.

Brukar vara trevligt att komma in och diskutera här ibland. BlueRed gillar mig vettja men tydligen inte denna "elbraco". Nu blir jag ledsen!

Atlético rawkus
2010-02-23 21:37
Dubbel, sorry.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
Nu ska vi inte gräva ner våra huvuden, även fall efter att jag har sett den här första halvleken är det enda jag vill.

För det första så ska Marquez träna fys. Herregud, vad klen killen är.

För det andra så behöver vi Iniesta på mittfältet.

För det tredje så saknar jag Dani Alves otroligt mycket...
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
Rent ut sagt bedrövligt av Pep att starta med 2 defensiva mittfältare. Det har aldrig varit barcas melodi. Mittfältet måste vara så bollskickligt som möjligt med det spelsättet vi har. Pep borde ha spunnit vidare på Henrys nya självförtroeende iom det gjorda målet i helgen och startat med fransmannen. Dålig känsla av coachen. Hoppas han rättar till det så tidigt som möjligt i matchen.
Barcelona Orho-
2010-02-23 21:36
ut med zlatan o busquets in med Pedro o henry, iniesta ner till mittfältet så vi får fart på skitet
Annons: