/spanien/barcelona/forum/16038.aspx/spanien/barcelona/forum/16038.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MerÄnEnKlubb
4/29/2010 00:06
Wow, det redaktionsinlägget med sin ironiska ton visar ju inte på annat än hur osersiös redaktionen är =(
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
4/29/2010 00:06
Så besviken på Messi. Viker ner sig 2 matchen i rad och även i ligan sist. Han är gjord för sådana matcher men släppte det ansvaret helt och hållet ikväll. Så jävla besviken på honom. Kan hylla Pique och Yaya Toure i ett år nu men Messi svek mig totalt den här veckan.
Barcelona Abbe.
4/29/2010 00:05
Angående Busquets-situationen. Han är drygt 1.90 lång, Motta ska inte ens ha hans armar där uppe.
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
Alla som försvar ibrahimovic genom att jämföra honom med Messi lägg bara ner.

Messi har absolut inget att bevisa, och det kan inte vara lätt mot 3-4 försvarande spelare som dessutom vill skada dig.

ibrahimovic har däremot allt i världen att bevisa, han håller med Xerez Arsenal(wow)
Lukas.RP
Hoppas på fem titellösa säsonger så vi skakar av oss alla medgångssupportrar. Det är en större seger för mig. Sedan så kan Zlatan avgå, med omedelbar verkan. Och så hoppas vi på att ingen svensk kommer till klubben mer.
Barcelona Smogen
Hjärtat är RM

Men...kollar du inte på era egna matcher? följ länken vet jag, annars har ni ju också C.Ronaldo och Guti i laget....men länken säger nog allt.
Barcelona Sersari
Piqué är Kung. Vilken match han gör. Matchens lirare.
Barcelona MerÄnEnKlubb
Ämne: Kalka /

Jag tror ....
Vad baserar du det på?! Min upplevelse är den rakt motsatta.
Barcelona Criff
4/29/2010 00:04
Hjärtat är RM, ännu fulare!
Sillyseason
Ämne: det första saken vi ....
Sälj Messi då, han sprang minst av alla på 2 matcher & var sämst på planen i 2 matcher.. SÄLJ MESSI OMFG HAN SUGER...

*Inväntar reaktion*
Barcelona MerÄnEnKlubb
Ämne: Vi tackar för dit....
Ja vi har hört...

Släpp det där nu. Det har redan påpekats från flera av oss att Busi filmade (och gör det allt för ofta). Släpp det, vi åkte ut. Vad mer vill du ha?!
Zlatanic_Bazz
Hur vi än vrider och vänder detta så handlar det i grund och botten om taktiskt misslyckande och taktiskt bättre drag från båda tränarna.

Pep är den som bär ansvaret för denna förlust. Nu tycker jag inte att man ska hänga honom för det. Fortfarande är han grym och ligan ska bara vinnas.

Men det var så tydligt att Mr.M var den som raderade Barca i Milano och sedan spelade fult som en gris ikväll. Allt för att vinna, och nu firar dom sin plats i finalen.

Det saknades något ikväll.. och att lägga det på Zlatan skulle bara en idiot göra. I så fall ska Messi och alla andra sågas. Han rörde sig fint och jobbade på bra.
Men något saknades på mittfältet kändes det som hela matchen. Och jag personligen tror att vi förlorade pgr av att Iniesta var skadad. Men det är bara jag det.
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"
4/29/2010 00:03
Kalka /

Jag tror du nedvärderar Pep en aning, peps starkaste sida kanske inte är taktiken, han är mer än människokännare, en psykolog som alltid motiverar spelarna och får det bästa utav dem. Han spelare har alltid en god intällning till varje match, när det går sämre så har dem pep att luta sig mot och därför så förlorar barca sällan hur uselt dem än spelar.
Barcelona Barca el rey
4/29/2010 00:02
det första saken vi måste göra är att sälja zlatan! han har inte gjort ett skit på 2 matcher mot inter. och när han väl får bollen så ser han stel ut med sina långa ben. det behövs en rörligare nr 9! om etoo hade varit kvar i barca så hade vi varit i final i år. barca måste köpa in david villa. och en sak till, tycker ni inte att pique är bättre än Z som forward? pique är mittback och spelar bättre än Z och gjorde även ett mål. nu blir det 2-3 trista veckor tills barca lyfter liga buckalen! känns som att europa league är hetare än cl just nu!
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
Hetfield var är det du vill han ska springa när det är 10 interspelare i boxen? till mittfältet? Springa runt bara för sakens skull? Sluta klaga på Zlatan nu och klaga på laget om du måste göra det.. Berätta vad Messi, världens bästa spelare gjorde som är bättre?
Spanien Hectico
Det är bara att kolla på VM i sommar!

Vi heter FC INTERNAZIONALE.

Länktips!
Barcelona -=FCBarcelona=-
4/29/2010 00:01
Har nån en länk till handsen på Yaya?
jag vill gärna bli övertygad om att d inte var domaren som ännu en gång satte käppar i hjulet för oss..
Barcelona MerÄnEnKlubb
Mourinho vann matchen i matchen... vem som är "bäst" spelar mindre roll just nu. Mourinho ägde Pep x 2. Bara att lyfta på hatten.

Hur som helst. Det här suger. Att åka ur CL suger men att göra det såhär är fan bedrövligt. Bortcoachade under första mötet och totalt underpresterande under andra... Godnatt
Barcelona A Seleção
Samuel Eto'o ska ha all respekt han kan få. Han agerar på planen precis som det (sämre) lag han gått till vill att han ska spela. Dessutom att han efter matchen berömmer Barcelona visar vilken stor och ärlig person han är. Det handlar oftast om marginaler och idag verkar det som att Inter hade dem på sin sida. Samtidigt som vi nu får gratulera till deras avancemang får vi inte glömma att Barcelona troligtvis vinner en match mot Inter nio gånger av tio. Samuel Eto'o förtjänar, oavsett utgången, hyllningar på Nou Camp.

Minus dock till Mourinho om han nu sprang fram och provocerade Valdés? Det vet jag förvisso inte nu, men som tränare och spelare för den delen så bör det vara en hög sportslig nivå, speciellt efter en match. Samma sak gäller när Pep står och har taktiska instruktioner/snack med Zlatan?
Sillyseason
Hetfield, du kan med andra ord inte förlåta Messi heller? Det var modigt sagt av dig.
Real Madrid Hjärtat är RM
Vi tackar för ditt besök och hoppas att du inte kommer tillbaka. /Red
Länktips: www.spärrad.se
Barcelona tikitaka
4/29/2010 00:00
Någon som har highlights från matchen?
Barcelona Abbe.
Ämne: Ese Portugues, que h....
Personligen satt jag i min Pedro-tröja med hopp om att han skulle kliva fram. Mycket begärt, visst, men han om någon har verkligen klivit fram när det som bäst behövs.

Piqué-tröjan har länge stått högt upp på önskelistan, dock har jag inte fått tag i någon långärmad tröja, och då känns det inte som samma sak, då katalanen alltid spelar i långärmat.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
God natt, nu ska man sova. Vill bara säga att vi är världens bästa lag! Älska Barca!! Vi hade inte marginalerna med oss och jävligt oflyt med domarna men sån är fotbollen ibland. Visca Barca!!
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"
Några uttalanden från barcelona sidan?

Spelare, ledare etc..

Jag hoppas inte Xavi kritiserar domaren denna gång, jag vet att alla cules har tröttnat på det också.
Barcelona Hetfield
4/28/2010 23:59
Jag förlåter det mesta, jag förlåt att man missar ett öppet läge, jag förlåter att 1/10 passningar kommer fram osv. Det jag inte kan förlåta är när människor inte bryr sig

Nej, Zlatan var verkligen inte sämre än resten av laget i första halvleken, men när han flyttar till Barcelona för att vinna CL, då måste man ha lite mer eld i baken

Jag förstår att mannen inte är motiverad att springa sönder sig mot ett bottenlag, men när man kör mot Inter i semifinal (!) så ska man springa tills man blöder
Barcelona Messidinho_10
4/28/2010 23:58
Kalka

Vilken jävla taktik hade Mourinho då att springa runt som en h**a och håll på som han gjorde eller var det taktikten? *klapp klapp klapp*
Barcelona Criff
4/28/2010 23:58
Kalka, Och hur många år har Mourinho jobbat som tränare? Och hur många har Pep?
Hur många gånger tror du Mourinho missbedömt match coachande innan?

För fan ta till dig lite fakta innan du spyr ut dig grejer.
Barcelona Smogen
4/28/2010 23:57
nu orkar jag inte längre, blir bara förbannad.

och tyvärr har bara Barcelona sig själva att skylla. Visst, Moorinhos polare dömde bort oss i förra mötet. Idag hade vi alla chanser i världen att vända denna, men vågade inte.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
4/28/2010 23:57
Ese Portugues, que hijo de puta es...

Mourinho är den äckligaste människan i fotbollsvärlden. Jag är stolt över Pep som inte gör nåt i det läget och är en riktig jävla gentleman.

Pep och Pique. Där har ni dagens vinnare.

Är stolt över min Guardiola-tröja jag har haft på mig sen början av säsongen. Pique är nästa tröja jag ska köpa. Han är min absoluta favoritspelare i världen just nu.
Annons: