/spanien/barcelona/forum/16031.aspx/spanien/barcelona/forum/16031.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-03-13 17:59
Haha ser att det diskuteras Rooney här inne nu. Var inne härr för en några månader sen och ville han honom till laget. Då lätt det på dom flesta som om han inte skulle platsa här. Nu kan vi ju glömma honom. Han är världens bästa spelare just nu och Feurgusons favoritspelare. Han kommer inte gå för mindre än va C.Ronaldo gjorde.

Låt Real dröma om honom i sommar. Låt dom köpa honom och på kuppen tapa en fin spelare som unga Higuain. Inte mig emot!

Låt oss istället koncentrera oss på möjliga värvningar i sommar. Torres? Som ersättare till Henry ute på kanten. Han hade även kunnat agera som backup till Zlatan när denna skadar sig.Lär inte bli allt för svår att locka från Liverpool i sommar som dras med enorma skulder och missar cl nästa säsong.
Canaletes
2010-03-13 17:54
Asså att ni orkar varje dag snacka om nyförvärv...

were not real madrid ffs
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-03-13 17:28
oo rooney ? det är ologiskt jag ser hellre messi bojan pedro än att vi börjar köpa alla världens bästa spelare... om vi hade köpt villa innan vi hade köpt ibra så hade det vart perfekt jag klagar inte på ibra men jag garanterar dig villas 30 mål plus några assist oo skulle perfekt passa in det är en garanti medans ibra jahh ibra är guardiolas secret weapon :) han ska användas på det viset han gjorde mot real madrid elr nät matcher låser sig som mot chelsea bla bla kunna hålla i bollen lugna ner spelet vinna nicka dueller bla bla göra mål med huvudet osv .. det är det han är därför guardiola köpt ibra han är inte dum det är hans ess i rockärmen hehe
2010-03-13 17:24
skillnaden på ibra vs villa ?

jah ibra är en stulen jacka
medans villa är en köpt laglig jacka med garanti & försäkring enkelt ellerhur?

Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-03-13 17:21
Känns som himla patetiskt att prata om att köpa Rooney. Det är omöjligt, killen vill inte lämna. Han håller på att bli större än Cantona sakta men säkert. Bara glöm det hela. Villa är en perfekt spelare för alla möjliga lag.
Barcelonistas
2010-03-13 17:19
chelsea har 1-1 hemmma mot west ham. ingen vidare form på chelski, inter kommer ju lätt gå vidare om chelsea är så här dåliga.
Barcelona Hetfield
2010-03-13 17:02
Bara för att man dominerar i de "små" ligorna så betyder det inte att man per automatik kommer att bli bra i de stora ligorna, varken Benzema eller Huntelaar (som var vid den tiden de hetaste talangerna i Europa) har varit bra

Jag vill inte att man ersätter Henry med en liten spelare, jag vill ha en som kan garanterat prestera i laget
Barcelonistas
2010-03-13 17:01
ja skulle fan ge min högra kula för villa. han är pyssel biten som saknas i barca helt ärligt 27,28 år har inte en liga titel, ingen cl och han kan inte vinna titlar me valencia. barca vore helt perfekt för han o ja svär vid allt att han ville till barca föra säsongen!!!
elbraco
2010-03-13 16:52
Ämne: vill vill ni helst s....
Suarez hade varit spännande! Har inte sett han spela men ska tydligen vara riktigt bra, och vi behöver ingen stor världsstjärna bredvid Ibra och Messi enligt mig.. men samtidigt har ju Villa sagt att han vill till Barca, så det återstår att se :)
2010-03-13 16:39
barcelonistas

va ska vi göra med de här om nån måste komma för att göra truppen bred är det fabregas annars tycker jag att vi har enkelt världens mest kompletta trupp..

för om fabregas kommer så kan vi spela på liknande sätt

xavi - toure/busqets - fabregas

messi - ibra - iniesta /pedro
Barcelona KUNG MESSI
2010-03-13 16:39
Kaka saknas i Real Madrids matchtrupp

Hans agent kallade managern för fegis – nu plockas brassen Kaká bort från Real Madrids matchtrupp.
2010-03-13 16:38
el flaco

vi räds ingen låt alla komma vi är barcelona laget som alltid spelar som man vore på hemma mark för vi håller oss alltid till vår filosofi (bollinnehav dvs) så länge vi kör det här spelet oo vi ändå är i nån slags svacka så fixar det sig oo jag tror ett av problemen är vår tunna trup annars hade vi minst 70 poäng nu :) problemet är vi har skador på tunga pjäser som jag anser är så viktiga som iniesta o xavi i dagsläget (abidal , keita , toure ej skadad men ändå petad.. )
Barcelonistas
2010-03-13 16:36
vill vill ni helst se på henrys kant till nästa säsong? Silva,Ribery,suarez,Ronney,Villa?

ja hoppas självklart att henry stannar i barca så vi har lite bredd på anfallet.
2010-03-13 16:35
alltså jävligt bra video av valdes compliation men jag var en av de som tyckte han var för dåligt för ca 2-3 år sedan men det var pga hans sjuka tabbar han kunde släppa in sjukt enkla mål och om man tänker efter så får han inte så många skott på sig pga vårt bollinnehav bla bla men nu har han börjar höjja sig bra räddninar han är jävligt duktig 1 mot 1 oo jävligt fina reflex räddningar :) keep up the good work v valdes visca el barca!
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-13 16:30
Trots att Villa skadade sin vänstra axel mot Bremen tränade han imorse i normal tempo och han har blivit uttagen till matchen nu på söndag och reser med resten av laget till Barcelona.

En som dock inte blev uttagen är mittbacken Alexis på grund av skada. David Navarro och Marchena är dessutom avstängda.
2010-03-13 16:29
tack så mkt h alavi :) men stormatch juu jag såg att det stod 7 pm nån engelsk hemsida men tyckte var för tidigt för stormatch men det är säkert pga att barca respektive real spelar varsin 10 matcher kl 22.00 hela säsongen hade för mej de 1 -2 kvar ? 22.00 matcher alltså...
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-13 16:15
BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA

Barcelona spelar 19.00 medans Madrid spelar direkt efter den matchen, dvs 21.00.
2010-03-13 16:12
vilken tid är matchen mot valencia imorgon ? o är real samtidigt ?
2010-03-13 16:10
Alltså anledningen jag e fotbollfanatiker är tack vare brasilianarna / ronaldo rivaldo ronaldinho ni ser nog jämnheten med barcelona :) alla barca spelare de va typ "året" ronaldo el fenomeno var i barca som jag blev barca supporter oo började kolla på fotboll så angående ronaldinho så lyste han upp världen bara han skratta elr gjorde mål allt han gjorde i hans tidsform lyste bara upp alla fotbollsfans trots allt han har tom fått stående ovationer i bernabeu:) så bra var den killen
Barcelona Messias_10!!
2010-03-13 16:02
Barcelona Unicef
Nere vid var lagenhet i Barceloneta haller manga Espanyol fans till sa de firades kanske inte sa mycket just har, men pa stan va folk givetvis glada for att miljardbygget foll =) vi ska tuta o vissla!!!
Barcelona Messias_10!!
Hej alla! Jag vill att alla här inne skriver upp sin bästa La Liga 11:a från 2000-2010 och förklara gärna varför!

VIsca el Barca!
2010-03-13 15:57
Unicef

Hur är stämningen där nere i Katalonien? Firas det fortfarande angående Madrid uttåg ur CL eller blickar alla framåt mot matchen imorgon?

Hoppas du får uppleva en oförglömlig match. :)
Barcelona Unicef
2010-03-13 15:49
Hej alla! Sitter nu pa ett internet cafe i Barceloneta, Hade en mycket trevlig kvall har nar Real akte ur CL. Imorgon blir de Nou Camp for hela slanten o match pa kvallen, lovande vader. Visca Barca!!!
2010-03-13 15:48
MangeZZ

Sist jag kollade så hade Marca rätt angående Kaká, Ronaldo och Benzema. Om Peréz släpper dessa nyheter till tidningen för lite snabba pengar skulle det inte överraska mig.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-03-13 15:40
Snälla kan ni sluta jämförelsen mellan Dinho och Messi? två av de bästa i senast decenniet.
Jag vet att det är roligt att veta vad folk tycker men ändå.
Real Madrid MangeZZ
2010-03-13 15:37
Hmm Tycker vissa här inne tar åt sig av AS och Marcas rykten också.."Real ska värva Rooney plus några till världsstjärnor", Tycker vi som följer spanska ligan borde lärt oss hur mycket sanning det ligger i dessa tidningars "uppgifter". Eller?
Barcelona Vampíro
2010-03-13 15:18
Ämne: Vill även passa på a....
Håller med, tycker Barça-red gör ett kanonjobb och kommer alltid med relevanta nyheter och intressanta krönikor. Tillskillnad från de vita som verkar ta åt sig allt av AS och Marcas BS-rykten.
Barcelona DaniAlves
2010-03-13 15:18
Joan Gamper 1899

Ingen har någonsin varit lika bra som Ronaldinho i sin toppform! Han gjorde allt som gick och gör och lite till..

Men Messi kan lätt bli större än honom med åren.
2010-03-13 15:16
alltså fan pep ! jag vill se Yaya toure i mittfältet bredvid xavi iniesta ,, orka busquets alltså han kan bara slå bra passningar oo det där kan jag fan fixa i barcas 4 3 3 ,, men
Annons: