/spanien/barcelona/forum/16022.aspx/spanien/barcelona/forum/16022.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona soyan37
2010-02-14 10:08
till basaric:

fett skön grabb och perez ser också lite road ut
Barcelona basaric
2010-02-14 08:21
Titta vad jag hitta!

Länktips
Barcelona Barcelona10Messi
2010-02-14 03:35
Tror ni om backlinjen imorgon, känns nästan 100 % på att någon av Barça Atlètic spelarna kommer gå in i startelvan.

* * *

Btw, när jag ändå är inne på Barça Atlètic. Dem slog igår (lördag) serieledarna i B3, riktigt starkt! :)
Barcelona Barcanist
2010-02-14 02:37
Vidic-Pepe kommer att bli ett stenhårt mittbackspar (om det nu stämmer att Vidic är klar för Real Madrid).
Läätt ett av världens bästa mittbackspar, dock håller jag Puyol-Piqué lite högre och om man nu fick plocka som man ville så skulle väl Terry-Puyol vara det ultimata mittbacksparet.

Angående matchen imorgon så tror jag att vi vinner trots alla skador i backlinjen. Atletico Madrid har ett av ligans sämsta försvar. Rena rama hönsgården där nere framför Asenjo.

Visca Barca!
Barcelona Hetfield
2010-02-14 01:50
Andreas (red)

Det handlar om pengar, det är betydligt billigare att gå hem till en person, än att behålla studion, just simple math ;)

BlueRed

Hur kan du gillar Birro..? Han kan lika mycket om fotboll som jag kan om kärnfysik, lägg till att han gör allt för att få lite spotlight och pengar. Han skulle förmodligen strippa om tv4 gav honom tillräckligt med pengar men nåja

På tal om matchen, Henry måste bara starta, hans defensiva arbete kommer att bli avgörande imorgon , det är otroligt viktigt att backlinjen får hjälp imorgon mot Kun och Forlan. Vi får se hur det går helt enkelt :)
Barcelona BlueRed
2010-02-14 00:58
Andreas (Aris/Brasilien Red.)

Han fick tyvärr inte spela idag.
Real Madrid Madridistas AntiCules
2010-02-14 00:44
Trippeln

au så kan det gå när man sparka mot en spelare ;O
Barcelona Trippeln
2010-02-14 00:40
Fan Godin avstängd för Villarreal nästa vecka mot Real Madrid,deras bästa mittback är han också! :O
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-02-14 00:40
BlueRed

Ja precis det var inte ett speciellt lyckat val :P

Vet någon om Keirrison fick lira idag?
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-02-14 00:31
Henry tror jag pga hans goda defensiva arbete.
Ronaldinho y Pato
2010-02-14 00:29
kommer pedro eller henry starta va tror ni
Barcelona Poppinho
2010-02-14 00:28
Ser med skräckblandad förtjusning fram emot matchen mot Atl. Mad.
Förtjusning för att mitt kära Barca spelar. Skräck för att vi saknar så många i backlinjen. Även om "vår" offensiv oftast är grym och kan resultera i ett stort spelövertag (och förhoppningsvis många mål) så oroar jag mig för att de så många icke ordinarie i backlinjen kan skapa oroa i laget. Hoppas jag har fel.
Och måtte Zlatan bryta sin måltorka. Vi behöver en Zlatan med självförtroende i matcherna mot Stuttgart.
Barcelona BlueRed
2010-02-14 00:25
Andreas (Aris/Brasilien Red.)

Att dem väljer en Italien expert gör ju inte saken bättre. Birro sitter där och försöker skratta bort det mesta som frågas.

Inget ont om Birro, han tycker jag om.
Real Madrid Viva la real y espana
2010-02-14 00:23
Provokation ej tillåtet. Hade du läst längre ner och tänkt till lite så kanske du hade sluppit en spärr. Spärrad! /Mod
Ronaldinho y Pato
2010-02-14 00:20
hahahhaa , ja läste nyss i reals forum att kaka har presterat mer änn henry dom senaste 5 åren och att kaka har vart mer framgångsrik i sin karriär , ja säger bara HAHAHHAHA
Barcelona soyan37
2010-02-14 00:04
vi måste också fokusera på matchen mot suttgart i veckan och det kan bli svårt om barca kör som dem körde ett tag innan jul.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-02-14 00:03
Jag tycker det börjar bli löjligt det här med att dem alltid ska vara hemma hos någon istället för att vara i studion.
Barcelona soyan37
2010-02-14 00:02
kommer bli en riktigt svår match imorron men Barca tar no hem det. Barca kan få det svårt med sina skador i försvaret vilket kommer leda till lite sämre spel men vi får inte glömma att atletico inte heller har ett stabilt försvar vad jag vet. T. ex 2 onödigt lätta mål i slutet mot racing vilket ledde till förlust.
Barcelonistas
2010-02-13 23:33
basaric

har iniesta,messi,ibra en bra dag så spelar de ingen roll vilka som startar på försvaret :)
Barcelona Trippeln
2010-02-13 23:33
basaric

Klockrent m8!
Barcelona basaric
2010-02-13 23:31
"Pique, out.
No problem, Marquez can be his back-up.
Marquez, out.
No matter, there’s always Chygrynskiy.
Chygrynskiy, out.
Apparently Abidal doesn’t mind centre back.
Abidal, out.
Well at least there’s the in form Dani Alves!
Dani Alves, out.
We all remember Toure’s heroics against Chelsea last season, he performs well in the back!
Toure, out.

"Oh, and did I mention that the remaining players are up against Sergio Aguero and Diego Forlan?"
Moderator
2010-02-13 23:22
Jag låter bli och spärra er, längre ner. Men nästa person som ens bryter mot minsta lilla regel kommer att åka på en spärr! Detta gäller främst Trippeln, VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!! samt Madridistas AntiCules. /Mod
Barcelonistas
2010-02-13 23:05
spanien kommer ha 3 spanska lag me i kvarten, samma gäller England tror jag, om inte inter, eller milan lyckas skrälla till.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-02-13 22:58
Ämne: snart drar ju cl igå....
Chelsea, Man United, Barca, RM, Bayern
Barcelonistas
2010-02-13 22:57
snart drar ju cl igång igen. men vilka tror ni går vidare från åttondelen?

Inter - Chelsea = Chelsea men inter kan ge dom en fajt!

Milan - Man United = Man United roney gör hatrick

Stuttgart - Barcelona = Barcelona vinner med tiki taka som vanligt.

Lyon - Real Madrid = real går vidare med 3-0

Bayern - Fiorintina = bayern avgör hemma me 2-0.
Barcelona Trippeln
2010-02-13 22:37
Jag orkar inte tjafsa längre då jag ska duscha och äta mat.Men om ni vill fortsätta provocera så får ni vänta lite xD
Barcelonistas
2010-02-13 22:36
Zlatan bästa spelaren som funnits

lol på ditt nick haha omfg..
Barcelona Trippeln
2010-02-13 22:35
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!

Ja exakt,vår instinktiva reaktion när någon kommer och provocerar i vårt forum är att personen är en cule.

Epic fail.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-02-13 22:35
Toppen ännu en zlatanista i forumet
Zlatan bästa spelaren som funnits!
2010-02-13 22:33
Hej detta är mitt första inlägg på forumet :) vart barca fan nu när Zlatan min favorit spelare gick över i sommras:D hoppas ni inte blir arga för det!
Annons: