/spanien/barcelona/forum/16020.aspx/spanien/barcelona/forum/16020.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sentuary
2010-02-10 15:22
Ämne: Ämne: Nu är t....
Varför inte låta Messi ta hand om mittbacksplatsen istället? Börjar bli löjligt detta, hämta in Muniesa eller någon så är problemet löst.
Barcelona Pedrito
2010-02-10 15:19
Ämne: Nu är tydligen även ....
Chyg skadad med? Ja nu börjar det bli löjligt, Vi kan inte flytta ut Puyol på högerbacken nu heller. Vi måste ha honom i mitten..
HOppas på denna
Pedro-Zlatan-Messi
Xavi-SErgi-Iniesta
Maxwell-Milito-PUYOL-Keita
Barcelona Rambla~
2010-02-10 15:06
Ämne: Til krönikören HUSSE....Det ska du skita i! Hussein skriver precis vad han vill i sina krönikor.

Min åsikt!
Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres
2010-02-10 15:06
Til krönikören HUSSEIN ALAVI säger jag bara kliv ner från den höga hästen och se fotboll som vi alla ser det, bara för att barca får några utvisningar som ska diskuteras så behöver man inte skriva en sån krönika.

Min åsikt bara!
Barcelona Rambla~
2010-02-10 15:05
Nu är tydligen även Dima småskadad och kan nog inte spela på söndag. Han blir borta 1 vecka.

Det här börjar bli löjligt nu.
Barcelona Abbe.
2010-02-10 13:45
Försvarstal från Barças sida angående "Fabregas-affären".

Barça förnekar helt och hållet att det förekommer förhandlingar eller avtal med spelaren.
Barcelona Sempre Culé
2010-02-10 13:03
Spärrad för reklam!/ Mod
Barcelona Sempre Culé
2010-02-10 12:55
Ämne: Sempre Culé/
Hittar....Gio Style,

Varför fösöker du vara mod när du inte är det? Det är inte reklam jag postar, utan länkar till sajter som behandlar Barcelona.
Jag avstår från att fortsätta denna diskussionen då jag tycker att forumet är alltför bra för att smutsa ner med just smutskastning! Om du är så jäkla mycket emot bloggen, föreslår jag att du inte går in på den. Jag ser allt som länkas till Barcelona som positivt. Tydligen inte du.
Dessutom är det knappast min blogg. Det tillhör en av de större sportkanalerna i Europa.
Barcelona Hetfield
2010-02-10 12:55
Barca

Vi fick betala runt 32-33 miljoner (om man räknar in "bonus" pengarna som Sevilla fick när vi vann titlarna) , tror du då att vi säljer D.Alves för att tjäna ynka 3 miljoner euro? Det är bara dumt från alla håll, ekonomiskt och spemässigt
Barcelona Abbe.
2010-02-10 12:35
Lite smått otroligt att tidningarna fortfarande fylls med rykten då transferfönstret stängdes för drygt en vecka sedan.
Barcelona ★Barca★
2010-02-10 12:32
Rambla

Verkar som Chelsea bjuder upp 35 millones för Dani Alves. Ok det är mycket pengar men hoppas verkligen Barca aldrig släpper killen. Fan vad ledsen jag kommer bli om han lämnar.

Bättre back finns inte. Han passar Barca perfekt.
Barcelona Gio Style
2010-02-10 12:11
Sempre Culé/
Hittar du inte sökfunktionen i din egen blogg?
Det var väl inte så duktigt av dig =)
Jag tror folk har fattat att det är din blogg, så jag råder dig att sluta länka till den (Och sluta låtsas som att det är någon annans), då det är otillåtet med reklam.
Men för din skull så ska jag klicka på den och se om jag finner den intressant.
Barcelona Hetfield
2010-02-10 11:37
Sempre Cule

För varje inlägg du skriver så gör du ständigt reklam för din blogg, ingen bryr sig, ingen kommer att bry sig, det börjar bli väldigt tröttsamt, förstår inte varför modd inte spärrar dig när de spärrar folk till höger och vänster

Barca 1899

Köpet av Chyg var helt och hållet Peps ide, han var handplockad av honom, men resten av köpet var väl antagligen Txiki fel
Barcelona Sempre Culé
2010-02-10 11:34
Ämne: Ja vad ska man säga ....Barca 1899,

"Vem fan är Scout i Barcelona? Tänker framförallt på köp iform av unga spelare Chygrynskiy, Cáceres, Henrique , Keirrison. Alla enligt mig misslyckade som att slänga pengarna i sjön."

Någonstans bland artiklarna i länktipset bör svar på din fråga finnas. Jag hittar inte sökfunktionen just nu.
Men jag kan säga så mycket att det är samma människor som tagit upp Messi, Pedro, Iniesta, Valdés till A-laget. Och som ligger bakom värvningarna av Touré, Abidal, Keita, Ibra, Maxwell, Alves m. fl. Som det står någonstans i länktipset, så är ett spelarköp som en melon...

Precis som påpekat, så får det vara nog med reklam för din blogg. Var vänlig och respektera detta./ Mod
Barcelona Sempre Culé
2010-02-10 11:24
Ämne: Rambla: "Tidnin....
el Flaco,

Jag håller i princip med dig. Men betänk att möjligheten att Real Madrid värvar honom också finns. Var är han bäst? På vår bänk eller på Bernabéus gräs?
Barcelona AlexC
2010-02-10 10:51
Tack till TheReporter & adil, för två roliga felskrivningar.

Atletico de Madrid har aldrig, mig veterligen, spelat sina matcher på Ramón Calderon, och Johanna Frändén är, mig veterligen, ingen han utan en hon.

;) Det behövdes i skadeeländet.
Barcelona _ronaldinhoochetoo_
2010-02-10 10:24
Vad jag vet så är EMD en pojkgrupp här i Sverige? ;-)
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-02-10 09:07
!Sergio_ Busquets!

Hellre se en hungrig Pedro istället för en mittfältare som trivs bäst på sin plats alltså Iniesta.

Fabregas kommer inte till Barcelona, inte nu iallafall. Han är Xavis arvtagare om några år, men inte nu.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2010-02-10 08:28
Ämne: Ja vad ska man säga ....Alla vet att Cesc petar varken Xavi eller Iniesta, men om vi lägger Cesc på Iniestas plats så kan vi flytta upp Andres på Henrys position

Iniesta-----Zlatan------Messi

-----Fabregas------Xavi-------
---------Busquets/Toure---------

Om han nu kommer.
Är det bara jag som tycker att vi inte behöver så stora ändringar som Ribery eller Fabregas. Allt vi behöver är en stabilare bänk. Men det är bara vad jag tycker.
Canaletes
2010-02-10 01:56
Backlinjen vi kommer ha mot Patético är hästlängder bättre än deras..

Dem har katastrof försvar + att dem lär ha varit trötta efter att ha spelat CdR matcher varje vecka i 1 månad. STORT PLUS!!
adil [antimadridista]
2010-02-10 01:39
Abbe.

Haha, fan vilken klockren artikel du länkade! Man undrar hur i hela friden han lyckats vaska fram så pass privat information.
Barcelona Pau
2010-02-10 01:12
Tycker det känns logiskt med 2 år för Jeffren. De längre kontrakten har man gett till antingen spelare givna i startelvan eller superlöften som Messi. Det visar ändå att Guardiola tror på Jeffren men kanske framförallt att Henry skeppas iväg till sommaren.
Barcelona Barca 1899
2010-02-10 01:05
Ja vad ska man säga om skadeläget/avstängningar sjukt är ordet!

Tror på Maxwell-Milito-Chyg-Puyol i backlinjen och förhoppningsvis ska det kunna gå bra. Tycker inte Atletico har en bättre i alla fall då jag anser dom bara är bra i offensiven med Kun & Forlan i spetsen. Dessutom bör vi kunna föra spelet och inte behöva sätta våran backlinjen på specielt svåra prov.

* Cesc ryktet - bra spelare av det förhållandevis lilla jag sett av honom, men petar inte xavi & iniesta. Därför anser jag det är onödigt att lägga runt 50 miljoner, dessutom o värva tillbaka en från ens egna led.

* Vem fan är Scout i Barcelona? Tänker framförallt på köp iform av unga spelare Chygrynskiy, Cáceres, Henrique , Keirrison. Alla enligt mig misslyckade som att slänga pengarna i sjön.

* Milito är enligt mig mittback nummer tre. Förlängnings dax?

* Kommer sakna Abidals markinlägg då han helt slutat upp med inlägg på höjden pga sin taskiga procent

* In med fler La Masia produkter i truppen. Vilka har gjort bort sig?

// Edit blev lite av ett blogginlägg, ber om ursäkt för det ;)
Barcelona Abbe.
2010-02-10 00:29
Ämne: I alla fall en god n....
Skönt att det är klart åtminstone. Får hoppas att kontrakten med de andra ynglingarna (Thiago, Gai och Jonathan) är på gång också.
Barcelona Rambla~
2010-02-10 00:13
Hm, Jeffren förlänger bara med 2 säsonger? Det känns lite klent tycker jag. Har man förtroende för en spelare som är så ung så försöker man väl ändå knyta upp honom på ett längre kontrakt, eller?

Piqué och Marquez fick båda 1 match avstängning. Barcelona överklagade heller inte något av de röda korten.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-02-09 23:49
I alla fall en god nyhet idag, Jeffrén ska på onsdag skriva på ett nytt kontrakt med Barcelona som sträcker sig till 2012
Barcelona Hetfield
2010-02-09 23:43
Jag vet inte vad man ska tro om Fabregas ryktena, ska man ta de på allvar, eller bara vifta bort de? Jag är tveksam

Å ena sidan så har jag svårt att se Arsenal sälja deras lagkapten och bästa spelare, men å ena sidan så skulle pengarna som de får för Fabregas kunna täppa en hel del hål i laget som de har, men jag vet inte riktigt som sagt

Håller med "El Flaco", när man betalar 40 + miljoner för en spelare så ska man ha honom som startspelare, inte en spelare som kan hoppa in då och då (vilket blir fallet om Xavi håller sig skadefri)

Men jag skulle inte tacka nej till en bra kantsspelare, Pedro är inte redo att axla den rollen helt och hållet
Barcelona Abbe.
2010-02-09 22:46
Ett ganska så roligt inlägg att läsa nu när skadehelvetet börjar smyga sig fram allt mer.

Larsson1333

Roligt inlägg :-). Eloge.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-02-09 22:46
Barcelona Larsson1333
2010-02-09 22:38
Vill verkligen inte se chyg spela, alla pratar om att han ska få chansen, han har fan inte visat något i dom 5-10 matcherna han spelade, trodde han var en 30 miljonervärvning snarare.

Ser hellre någon yngre, muniesa eller fontas eftersom jag tror de har en bättre framtid, chyg blir såld i sommar !
Annons: