/spanien/barcelona/forum/1602.aspx/spanien/barcelona/forum/1602.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2015-11-29 17:03
Hur kan domaren undvika att ge filmstjärnan ett välmotiverat gult kort?????
Barcelona Andresito
2015-11-29 17:00
@Zyzz:

Hade aldrig tackat nej till James. Bra på allt när han används rätt.

Varane har en ljus framtid för sig som försvarare, men jag är tveksam till hans bollbehandling i och med att mittbackarna i Barca har väldigt mycket boll, det hade dock kunnat utvecklas.

Möjligtvis Modric också om man inte får hans skadebenägenhet på köpet.
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
2015-11-29 16:58
Kaos i La Puertan!
Hoppas att vi inte drivs åt det hållet om saker går fel! ;D
Barcelona neymar JR
2015-11-29 16:54
ZyzZ Helt ärligt så hade jag inte velat ha en enda spelare från deras trupp. Oavsett om dom är i form eller inte, ingen känns som en Barcelona spelare i spelsättet eller utanför plan Nu kommer folk säga Isco, absolut inte killens passningsspel håller norwich klass
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona socccerfan1
2015-11-29 16:54
Såg ni avblåsningen av huvuddomaren? När linjedomaren håller nere flaggan ? Det var inte offside utan han blåser ändå utan att linjedomaren vinkar.. Hahahah wtf ?
Barcelona Katalano
2015-11-29 16:53
@Zyzz:

Jag hade inte gnällt på att få över Modric och Varane faktiskt. I övrigt ingen. Skulle förstås inte ha något emot Ronaldo, men just nu skulle han inte ta plats i startelvan.
Barcelona Zyzz
2015-11-29 16:50
Hade ni velat ha en enda Realspelare i Barca? Jag hade personligen inte bytt ut någon i vår startelva mot någon i Reals. Jag tycker att hela vår startelva är bättre än deras.
Barcelona messiooooxavii
2015-11-29 16:45
Haha jaja Real skräller borta mot Eibar och leder orättvist. Finns 45 min till i andra för Eibar att vända eetta
Barcelona Nemesis 10
2015-11-29 16:44
Synd för Eibar, hoppas dom inte ger upp bara.
2015-11-29 16:43
Kom igen Eibar!
Barcelona neymar JR
2015-11-29 16:38
Shaktar 0-4 Modric världens bästa mittfältare Real har taggat till igen och dom spelar underbart Ronaldo & bale är fantastisk tillsammans Och nu....
Barcelona Federer
2015-11-29 16:36
Vilken bluff den här Danilo är. Större bluff än Bale.
Barcelona Federer
Vilken bluff den här Danilo är. Större bluff än Bale.
@Zyzz:
Jag vågar inte ställa mat i ugnen eller i spisen, det kan ju börja brinna om det torrkokar eftersom risken är att jag somnar till matchen ... Real spelar grymt tråkigt.
Barcelona Zyzz
2015-11-29 16:33
Real vinner inga titlar den här säsongen. De spelar sååå långsamt och sååå tråkigt!!! Tror bara att det är en tidsfråga innan ligan är avgjord på riktigt.
Barcelona Nemesis 10
2015-11-29 16:29
Cred till Eibar som spelar väldigt bra just nu, Real kommer få kämpa för att vinna matchen.
Barcelona neymar JR
2015-11-29 16:25
Måste ge cred till domarna som äntligen har tröttnat på ronaldos filmningar
Barcelona messiooooxavii
2015-11-29 16:24
Kollar på Eibar vs Real och njuter
Barcelona neymar JR
2015-11-29 15:49
Nej appen brukar krångla oavsett vad man har telefon, inte ens det senaste duger. Förra versionen av svenskafans appen var klockren
2015-11-29 15:02
@the cameroonians:
På min telefon går det alldeles utmärkt att skriva och läsa utan att använda den dåliga appen. Min telefon är två år gammal och var en utgående modell så den är absolut inte sista skriket. Du måste ha en väldigt gammal skorv om du inte kan ta upp sidan som du gör i datorn.
Barcelona Rambla~
2015-11-29 14:57
Florentino tror han lura över Neymar med lite högre lön? Seriöst, tror clownen verkligen på det själv? Har svårt och tro på de här uppgifterna även om de kommer från AS-journalisten Javier Matallanas. De vill bara skapa drama och samtidigt röra upp känslor i Barca-lägret.
Barcelona Barcelona ViV
2015-11-29 14:57
@Barcelonismo:
Vet du vad som ligger bakom detta? Inte för att rättfärdiga men alla personer i världen har någon gång sagt något som kan uppfattas som rasistiskt eller sexistiskt eller annat kränkande vid någon tidpunkt i sitt liv. Antingen har någon groda ploppat ur som t.ex jävla "neg**" eller t.ex "jävla svennehor*", wetback, guling, fule fan, äckliga jävel eller liknande. Alla kan kläcka ur sig grodor, speciellt om man har druckit och är upprörd över något som vi inte ens vet anledningen till. Rättfärdigar inte hans beteende men säger bara att ingen människa, inte ens du är perfekt och du har säkerligen under din livstid sagt minst 10 dumma saker till någon, förmodligen mer än 100 dumma saker.
Barcelona Junta Dimision
2015-11-29 14:44
@Rambla~:

Speciellt när det fanns en viss Garcia Pimienta som var perfekt för jobbet. Förhoppningsvis så blir han huvudtränare för B-laget nu.
Barcelona Rambla~
2015-11-29 14:39
Vad fan håller Gerard Lopez på med? Nu är Barca B fast i bottenstriden i Segunda B. Seriously... Jag kände på mig att valet av honom som tränare var ett misstag.
Barcelonismo
2015-11-29 14:32
Off-Topic: Tydligen så har det framkommit att Jamie Vardy är en främlingsfientlig jävel.

Skäms nu i efterhand att jag unnade hans rekord under gårdagen...
Barcelona the cameroonians
2015-11-29 14:28
Jävla App, ska sluta skriva helt.
Barcelona the cameroonians
2015-11-29 14:27
Bartomeus uppdelning av ungdomsfotbollens sektioner har fått helt fel effekter. Både Juvenil A och Barça B går kräftgång och Gerard Lopez tid som tränare för de sistnämnda ser ut att gå mot sitt slut efter dagens förlust hemma mot Atletico Balears. Pep Segura, ansvarig sportchef för J A och B-laget, måste fundera på om det inte är dags att göra förändringar på tränarsidan så att det inte blir ännu en degradering. Kan stå oss dyrt på transfermarknaden om flödet av talanger och deras utveckling stannar av. Just nu har Barcelona bara 1 spelare i U19-landslaget och det är ett bra bevis för att förädlingen inte riktigt funkar. Under tiden går de andra yngre lagen bra och Roura
Barcelona Liunil Masse
2015-11-29 14:22
Kan Lucho flytta upp Samper och kanske Grimaldo till A-laget någon jävla gång!! Låt inte de två ruttna i B-laget i TREDJE divisinen med en hjärndöd tränare. Lucho vakna för fan.
Barcelona 1899
2015-11-29 14:17
Gerard borde avgå NU.
Barcelona Barcelonistas
2015-11-29 14:01
Haha nu vill man ha en tydlig spelidé , man vill satsa på talanger. Fcking copycats
Annons: