/spanien/barcelona/forum/15997.aspx/spanien/barcelona/forum/15997.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-02-17 00:51
Stuttgart är inte nått särskilt bra lag egentligen och vi bör egentligen ta en knapp seger även på bortaplan men den första matchen på bortaplan brukar ofta var knepig och vi kanske inte satsar så jättemycket framåt. Men vi får väl se, det går att spekulera hur mycket som helst.

Först är det ju match mot Racing i helgen som man inte heller ska underskatta, speciellt inte när vi har så många skador.

Har vi några spelare som är avstängda i CL eller är ett kort från att bli det?
Barcelonistas
2010-02-17 00:49
Rambla~

Barcelona har mött tyskt motstånd 10 gr dom senaste 5 åren i cl och vi har inte en enda förlust!
Barcelona Rambla~
2010-02-17 00:41
Jag har svårt att se oss vinna med de skadorna vi har i dagsläget. Vi får vara väldigt tacksamma vid ett oavgjort. Ett mål måste vi bara få in.
Barcelonistas
2010-02-17 00:39
vi vinner med 0-2 borta mot stuttgart. messi,ibra målskyttar.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-02-17 00:38
Real bör vända på det här men Lyon är inget dåligt lag så det är klart att dem kommer stå emot. Dom har vassa spelare på kontringar dessutom.

Vi kommer nog inte få det så jättelätt heller mot Stuttgart borta men jag tror faktiskt inte vi förlorar där.
Barcelona Pep the King
2010-02-17 00:36
Någon mer än mig som gillade Lyon spelaren Delgado. Sjukt grym var han idag. Lekte med hela Real.
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-02-17 00:26
Heywood Jablome/

Om man får tro Florentino så vore det inte någon katastrof om Madrid inte vinner någon titel denna säsongen. Ja, du hörde rätt.
Barcelona Rambla~
2010-02-17 00:25
Det är väl klart att de vänder i returen. Lyon hade minst behövt 3-0 med sig och även det hade Madrid kunnat vända hemma. Nu är det åtminstone lite roligt att vissa är nervösa. :)

Själv tror jag att vi kommer att få det tufft i första matchen mot Stuttgart och tom förlora. Fast jag litar på att vi vänder på det i returen med en magisk kväll på Camp Nou.

Så jag väljer att avstå att skratta åt Madrid. Det biter en bara tillbaka i arslet en vacker dag. :)
Barcelona Heywood Jablome - Piquénbauer
2010-02-17 00:13
Innerst inne så tror jag faktiskt att Real Madrid tar sig i kragen och vänder matchen på Bernabeu.

Åker Real Madrid ut, så är det dags att använda ordet fiasko. En titel räcker inte iår.
Barcelonistas
2010-02-17 00:13
real har blivit ett lag som bara kan spela sin fotboll i spanien ala inter i italien. men i cl är dom några Medelmåttor överbetalda divor som spelar för sig själva helt enkelt. de perez inte verkar fatta är att man inte kan vinna cl med spelare som inte vill spela i klubben real, dom gick till real för pengarna i soliga spanien för att käka papaja istället för ovädret i england.

real åker antingen ut i åttondelen eller kvarten mer blir det inte. näär united var i lyon hade man koll på matchen, när barca var där dominerade man andra halvlek. o detta är lyon jesus christ vänta bara tills man united,Inter,Chelsea eller de största hotet mäktiga stora överlägsna barcelona!
Barcelona Jax12
2010-02-17 00:09
Skulle vilja se Barcelona-Sevilla i finalen på Bernabeu. Tror Real hade tappat hakan helt då!
2 spanska lag på deras arena i en CL final...
adil [blaugrana]
2010-02-16 23:59
Fiskar du efter en spärr? Har du inget vettigt och skriva så låt bli helt och hållet. Du är varnad. /Mod
Barcelonistas
2010-02-16 23:58
jag tror real vinner cl iår dom är så jävla bra

ironi :)
Barcelona Barcanist
2010-02-16 23:53
2005 i CL - Lyon 3-0 Real Madrid
2006 i CL - Lyon 2-0 Real Madrid
2010 i CL - Lyon 1-0 Real Madrid
Barcelonistas
2010-02-16 23:51
haha innan lyon matchen snackades det om 0-5 till real osv. haha nu skrattar ja bara åt saken haha.
Barcelona Barcanist
2010-02-16 23:51
Fusion

Var det ironi eller var du seriös?
För jag kan inte hitta något fel i det han skriver, han har ju helt rätt.
Real Madrid Fusion
2010-02-16 23:47
Ämne: Först gick Kaka från....
Jag gillar ditt logiska och intelligenta tänkande...
Barcelona Pep.G
2010-02-16 23:44
Först gick Kaka från Milan till Real, och då fick han däng av sitt gamla lag. Nu är det Karims tur att få stryk av sitt gamla lag. Hade Real mött Man Utd istället så hade dem också blivit slaktade och då hade C.R känt på lite och den dummaste av dem alla är nog X.Alonso, som vann över Real Madrid med Liverpool med hela 5-0 och ändå går han över.

När ska spelare börja förstå att dem aldrig kommer att lyckas i Real ?
Barcelona Barcanist
2010-02-16 23:37
Ämne: Om jag tänker bara p....
"Madrid Cabron saluda al Lyon" KLOCKREN
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-02-16 23:37
Ämne: Förstår mig inte på ....
Själv ville jag att de skulle vinna för att jag tippade på dom. Men jag tippade även en kryss på Milan - ManU men efter Rooneys andra mål brydde jag mig inte längre då det var kört, hejade fram Lyon som fan sista kvarten.
Barcelona NoGo™
2010-02-16 23:32
Alltid skönt att se Real förlora men något säger mig att de kommer vända och vinna på hemmaplan sen tyvärr.
Barcelona Barcadinho.
2010-02-16 23:31
Om jag tänker bara på matchen idag så tycker jag inte att United är lika imponerade som på de två senaste säsongerna. De vann visst med de spelade inte särskilt bra.
Det var inte precis många avslut på mål för Uniteds del. Inte heller en sisådär period under matchen där de dominerade. Backlinjen var inte heller stabil utan tappade bollen och slarvade många gånger. (kanske därför Ferguson blev så ilsken förbannad på Evans?).
Inget särskilt alltså.

Jag är besviken på Milan hur slappa de spelade 2.a halvleken. Man vill ha mer intensitet från spelarna på hemmaplan. Lågt tempo och matchen såg ut att bli tråkig efter pausen. Rooneys mål var höjdpunkterna och några fina avslut av Milan. Men ganska slapp i övrigt.

Jag har sett Milan ganska mycket den här säsongen i ligan och jag tycker inte att de räcker. Varken som mästarna i ligan och så klart CL. Men Inter kan börja slarva bort så vem vet. Det fattas väldigt mycket utan att gå in i detaljer. Stackars Huntelaar – det ser ut som att han har hittat fel igen. Han kunde stanna i Ajax från början. Det skulle passa honom bättre.

Jag såg inte matchen med Real, men jag kan avsluta så här.
Madrid Cabron saluda al Lyon.
Jädrar om fransmännen lyckas verkligen hela vägen.
Det kommer att bli zuper kul.

Jag orkar inte mer för idag.
sov så gott.

Barcelona ★ Legend Killer ★
2010-02-16 23:31
In på Puertan och njut av en underhållande Biofilm :)
adil [blaugrana]
2010-02-16 23:28
Förstår mig inte på de som unnade Real Madrid en vinst i den här matchen? La Ligas rykte i all ära, men det är Barcelonas jobb att ta hand om den saken. Det är ju bland det skönaste som finns att åter och återigen se Real skämma ut sig i finrummet. Som som plåster på såren efter att Atletico bröt vår förlustfria rekordsvit!
Barcelona Barcanist
2010-02-16 23:20
Såå jä*la skönt med Real torsk :-)
Det enda spöket jag skulle kyssa och inte bli rädd för om jag såg är Real Madrids åttondelsspöke :-)
Canaletes
2010-02-16 23:19
Gonzalez_Barca
HAHAHAHA, asgarvar XD

el Flaco
haha ;)
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-02-16 23:14
Ämne: petersays

Killen....
Haha asså det sista stycket är så j*vla legendarisk

"El Madridismo har vaknat till liv och reds och blaugranas runt om i världen vet om det. Något säger mig att det är en hel del människor på Merseyside och i Catalunya inte kommer att sova särskilt sött i natt."

Aja, härligt att CL är igång. 1 vecka kvar och vi vet hur det har gått för Barcelona. Hoppas vi sitter här i forumet och firar!
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-02-16 23:13
Ämne: petersays

Killen....
G.O.A.T. artikeln. No hace falta decir nada mas. :P
Canaletes
2010-02-16 23:11
petersays

Killen som skrev den mest populäraste artikeln i SF historia

LÄNK, läs o njuut grabbar!! ;)
Barcelona Sempre Culé
2010-02-16 23:09
Ämne: jopo

varför måste....
Madridistas AntiCules;

Varför det? Är du lite kinkig ikväll? Personligen tror jag att Madrid ta hem matchen mot OL den 3 mars. Vad jag hoppas på är uppenbart även om det vore kul att slå er på Bernabéu i en CL final!
Annons: