/spanien/barcelona/forum/15996.aspx/spanien/barcelona/forum/15996.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona sabit
2010-02-20 17:18
Tänkte höra era åsikter vad tycker ni om vi värvar a.young passar perfekt in på vänsterkanten. Han är ung teknisk snabb! ????????
Barcelona Sempre Culé
2010-02-20 17:14
Förlåt för dubbelposten. Systemhäng igen!
Barcelona Sempre Culé
2010-02-20 17:13
Ämne: vill bara påminna al....
Xavi,

Ajajaj! Inte bra. Fast kanske bättre med ett Stuttgart som kommer från storseger än ett som kommer från förlust...
Barcelona Sempre Culé
2010-02-20 17:13
Xavi,

Ajajaj! Inte bra. Fast kanske bättre med ett Stuttgart som kommer från storseger än ett som kommer från förlust...
Barcelona Sempre Culé
2010-02-20 17:10
Efter att ha sett lite mer från träningarna och hört intervjuer med Pep och spelare så får jag nog ändra mitt tips till 2-0. Fast jag vet att det inte går. Men jag tror inte längre på Rácing. Nästa tips får jag vänta med tills matchdagen.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-02-20 17:06
Kixer

Jag kolla Unidets sida och det stod så...?
Barcelona sabit
2010-02-20 17:05
Tänkte höra era åsikter vad tycker ni om vi värvar a.young passar perfekt in på vänsterkanten. Han är ung teknisk snabb! ????????
Kixer
2010-02-20 17:01
Hetfield//

Tror du att han är positiv bara för att han tjänar så mycket? Han har nog med pengar.

Lokmaninho ( Nr 1 )//

Rooney har gjort 21 ligamål och inte 25.
2010-02-20 17:01
Asså shiitt, Rooney har gjort 25 mål i Ligan:D
2010-02-20 16:58
alla som vill veta! Stuttgard leder med 3-1 på borta plan!
Real Madrid AArman
2010-02-20 16:32
Tack så mycket BlaugranaBarcelona!
Barcelona BlaugranaBarcelona
2010-02-20 16:30
A.Arman

LÄNKTIPS: Räcker detta? Hela ligan 2006-07. Alla resultat står där och allt är korrekt, även om det är Wikipedia.
Barcelona Hetfield
2010-02-20 16:28
H.Alavi

Toure kommer att behövas mot kontringsstarka Santander, känner mig inte lika säker med Busquets nuförtiden

el Maestro

Ja tufft liv va..man tjänar över 8 miljoner/euro per år..stackarn!
Real Madrid AArman
2010-02-20 16:27
Tja allihopa!

Är det någon som kan visa mig spelschemat från 06/07 vill visa min kompis att ni vann dom med 6-0 på bortaplan i ligan?
Tacksam för snabbt svar!
Barcelona el Maestro!
2010-02-20 16:22
Jag trodde faktiskt att Henry skulle vara lite små sur för att han inte får spela så mycket nuförtiden. Men det gör han tydligen inte alls.

Vilken kille han är. Jag har länge undrar varför alla berömmer honom från spelare, tränare till ledning och president.

Citat från Henry:

“The team is the most important. Barça has to win, whether i play or not. On the left flank i am in competition with one of the best players in the world (Andres Iniesta), and Pedrito, who has scored each time he has played or come from the bench. He is achieving an amazing season, so it is quite logical i am not in the starting XI.”

Underbart att höra att han sätter laget framför sitt eget individuella intresse
Barcelona sabit
2010-02-20 16:18
Xavi

Dåliga nyheter :(
Barcelona --Xavi--
2010-02-20 16:13
vill bara påminna alla att stuttgart kör över köln just nu så deras form e inte dålig, samt hattrick på deras Cacau
Barcelona sabit
2010-02-20 16:08
Touré borde få starta ikväll för att komma igån sen så kan man byta ut honom när det är 15-20 min kvar.
så han kan villa till cl matchen. Jag känner mig inte nervös inför cl matchen. Barca är ett mycket bättre lag även om dom har så många skader.

Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-02-20 16:05
Hetfield

Från start? Det är en stor risk att ta, Pep borde tänka om och låta honom spela sista 15-20 min av matchen då han precis fått "el alta medica".

lameG^

Tålamod är vad du behöver. Man kan inte förvänta sig att en spelare från Ukraina, från den nationella högsta ligan ska komma till världens bästa fotbollsklubb och slå sig in och göra stormatcher på en gång. Han får knappt chansen och visa upp sig, om han har tur, så får han 1-2 matcher per månad. Att ta en plats från generalen Pique och el capitano Puyol är inte världens enklaste uppgift. Tålamod.
Barcelona C.Andrés
2010-02-20 15:51
Touré borde få starta,att det är spel i CL om några dagar spelar ingen roll,han klarar av det mer än väl. Busquets är en jävla säkerhetsrisk med sina give away passningar. Touré framför Busquets alla dagar i veckan.
Barcelona Hetfield
2010-02-20 15:49
På vilket sätt sparar man Toure...?
Han har ju inte ens fått spela så mycket, så låt honom få spela

Jag gillar Busquets, men har tyvärr inte samma pondus som Yaya har (även om Busquets kan få det med tiden)
Barcelona Sentuary
2010-02-20 15:48
Busquets från start istället för Toure igen? Och vad är det man hör spara Yaya hit och dit, han har varit sparad nu i en hel säsong, kommer inte ens ihåg när jag såg honom spela en match från start, dags att nöta bänk för Busquets nu, han har gjort sitt, in med Toure så funkar mittfältet som det ska igen.
Barcelona sabit
2010-02-20 15:46
Barcelona Rambla~
2010-02-20 15:40
lameG^

Det du påstår är tvärtemot det Pep själv säger om Chyg. Ju mer kritik han får från fans desto mer stöd kommer han att få av mig och resten av spelarna. Han har stort förtroende för honom och han är inte endast här för en säsong utan han är för framtiden.
Barcelona Sam
2010-02-20 15:27
Busquets borde helt klart spela från start idag. Spara Yaya till CL-matchen i veckan istället. Dock vill jag gärna se han få en 10-15 minuter innan matchen blåses av. Allt för att han ska komma igång lite.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-02-20 15:09
el Flaco

Sergio borde få chansen och spela idag då det är en mycket viktigare match mot Stuttgart än mot Racing. Även fast Sergio är en lovande talang så är Yaya ett säkrare vapen att använda.
Barcelona lameG^
2010-02-20 14:59
PILMÀ★Kärlek★Respekt★

Det har gått 7 månader och han har knappt spelat. Pep har ju inget förtroende för honom och jag tror att han kan lämna i sommar. Många säger att Pep inte skulle göra det pga att han bara spelat 1 säsong men det gjorde Hleb också som var en Pep värvning. Samma med Caceres. Så framtiden ser inte ljus ut för Chyg.
Barcelona Rambla~
2010-02-20 14:24
el Flaco

Lika underbart varje gång någon for el alta médica. :)
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-02-20 14:21
Goda nyheter. Både Touré och Chygrynskiy har fått klartecken av klubbläkarna och är därmed tillgängliga för spel. Återstår att se om Pep chansar med Touré från start, eller om el míster hellre föredrar att spara ivorianen till mötet mot Stuttgart den kommande veckan.

I övrigt så gör Guardiola sin 100:e match ikväll som tränare för FC Barcelona och Iniesta kommer göra sin 300:e match i blaugranatröjan.
Barcelona Rambla~
2010-02-20 14:16
Cobain:

Det stämmer faktiskt. Fast det är ganska så felaktiga uppgifter som står i wikipedia. Matchen var hans testimonial och året var 1961. För motståndet stod den franska klubben Stade de Reims, inte Bologna. Matchen spelades på Camp Nou och inte på Les Corts. Kubala hade bjudit in Di Stefano och Puskas från Madrid.

"At the start of the following season, on 30th August 1961, Kubala played his last game for Barça ian emotionally charged testimonial against Stade of Reims. Around the Camp Nou there were tears mixed with applause, as Puskas and Di Stefano put on the local colours in honour of an opponent they had always respected. The sight of the three playing together and contributing to a 4-2 win was a fantasy of every cule which circumstances had conspired against for more than a decade."

Källa: Boken Barça - A people's passion
Annons: