/spanien/barcelona/forum/1599.aspx/spanien/barcelona/forum/1599.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-01-09 22:50
@Erik Satie:

Låt bli att gå på dras forum. enda gångerna jag brukar gå in där och äta popcorn är när de har förlorat Liga, cupen och Cl titlarna :-)..

Varför lägga tid och energi på vad de tycker? Har du sugit på den karamellen nån gång?
Barcelona Erik Satie
2016-01-09 22:47
Jag är så irriterad. Irriterad över att få dras med äckligt arroganta real madrid-supporters i månader framöver, tills dess att hype-tåget slirar av banan. Vad har jag gjort för att förtjäna det här?! :(
2016-01-09 22:47
Poäng förlusten mot Valencia kan jag ta för att det är jobbigt lag att möta. Det jag inte kan släppa är poängförlusten mot Dep. Från 2-0 till 2-2 på Cam Nou.

Det är bara gilla läget och hoppas att laget fortsätter att toppa formen.
Barcelona El Tridente
2016-01-09 22:46
@enkos:

Aadu Ronaldo hade typ över 12 avslut men till ingen nytta.

Messi behöver 4-5 avslut för 3 bollar i nätet.
2016-01-09 22:46
@Blaugrana91:

Älskar när de korkar upp champagnen så där för när man faller blir det så hårt.
Sen vet vi att ingen kan spå framtiden.

Om du frågar hur det kommer att gå med Barca är jag väldig pessimistiskt. Tror på en titel det här säsongen tills vi förstärker mittbacks positionen och en het anfallare till. Tar vi cupen eller ligan är jag nöjd. Cl kan vi glömma för att ingen lag har vunnit det 2 går i rad. Tror att vi antingen kommer att snubbla på Psg eller Bayen.

Barcelona LegendenN10
2016-01-09 22:36
Bara jag säger Suarez så darrar hela madrid.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LegendenN10
2016-01-09 22:36
[QUOTE=Tiki-Taka]Poäng tappen mot Deportivo och Valencia kommer kosta oss liga titeln tror jag....har en känsla att så blir fallet [/QUOTE] Vänta nu, är det vi eller real som har 5 poängs försprång?:D. Dessutom så räknar jag med att vi totalt Förnedrar detta överskattade real på Camp Nou som lever på tur och korruption.
Barcelona Blaugrana91
2016-01-09 22:32
Det är lite pinsamt att läsa i puertan, snacka om att gå till överdrift över en match... Dem kanske ska vänta innan dem korkar upp champagnen...
Barcelona enkos
2016-01-09 22:31
Att Real gör fler mål än Barca mot framför allt sämre motstånd är ingen nyhet. Real skjuter och anfaller mer än Barca och statistiken bekräftar det, tex har idag Barca attackerat 17 gånger medan Real 23..
Barca nästan alltid börjar matcherna i lugnt tempo och slutar spela när det är halv timme kvar medan Real rivstartar och slutar inte spela förrän domaren har blåst och gör nästan alltid mål på övertid..
Barcelona Tiki-Taka
2016-01-09 22:30
Poäng tappen mot Deportivo och Valencia kommer kosta oss liga titeln tror jag....har en känsla att så blir fallet
Barcelona enkos
2016-01-09 22:27
@Flavía:

Är du säker för Aduriz då jag ser att han har 4 gula
Barcelona El Tridente
2016-01-09 22:23
@[Carles Puyol 5:

Mot oss hade de 2 chanser och 2 mål, här får dom sinnessjukt många chanser men kan inte ens sätta 1 boll i öppet mål.

Real kommer få stora problem mot bättre anfallare. För dessa sopor va i klass med div 1 i Sverige.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2016-01-09 22:19
5-0 speglar inte matchen lite orättvist men dem kommer få det tufft mot bättre lag. Real har inte imponerat alls enligt mig. Vinn 4-0 borta mot Barca då kommer jag bli imponerad. Visst Deportivo tog en pinne mot oss men det var vi som gav bort den jävla matchen
Barcelona 1.70-ligan
2016-01-09 22:09
Man kan, oavsett matchbilden, inte dra några som helst växlar av denna matchen mot Deportivo. Det är på inget sätt någon värdemätare. Benitez tog också några rejäla hemmasegrar - och på tal om inget: Pep förlorade sin första match nog Numancia
2016-01-09 22:00
Zidane tar ut Bale för han vägrar passa Ronaldo Hahahahahahha Zidane är feg för han vill att Ronaldo ska göra mål o därför tar han ut Bale hahaha
Barcelona Canaletes
2016-01-09 21:52
"Den vita vålnaden har vaknat till liv."
Barcelona Andresito
@Awymard:

Get your facts straight. Han han har sagt att Zidane är bland de bästa spelarna i historien, inte den bästa.
Barcelona Mike79
Snälla, för en gångs skull kan ni sluta nappa på alla troll? För övrigt så härlig match idag, speciellt första halvleken joga bonito!
Barcelona Davids3
2016-01-09 21:50
Ronaldo försökte härma Neymar men gick inte så bra :/
Flavía
2016-01-09 21:34
@BlackPanther:

Snälla, en av Real Madrids mål skulle ha blivit bortdömd för offside...
Flavía
2016-01-09 21:34
@Rambla~:

Det har du förstås en poäng i och befarar att LFP mycket väl gör så. Jag menar, Roberto Soldado var egentligen avstängd mot oss under hösten men LFP klev in och upphävde spanjorens gula kort.
Barcelona Erik Satie
2016-01-09 21:33
@Liunil Masse:

Ja förmodligen är det så. Ser inte matchen men det är ofta ett lag höjer sig om man får en positiv förändring i form av ny tränare. Det brukar dock vara tillfälligt. Vi får se hur detta slutar.
Awymard
2016-01-09 21:33
@Rambla~:

Guardiola, som spelade och var lagkapten i Barcelona, samt en person som ledde Barcelona till flera stora titlar, sa häromveckan att Zidane var bästa spelaren i historien. Varför skulle han säga så om Zidane, om Iniesta/Xavi var bättre än fransmannen?
Barcelona Liunil Masse
2016-01-09 21:31
Erik Satie Ser likadant ut som det gjorde under Benitez defensivt. Offensivt lite mer vilja hos spelare som Ronaldo men det e vanligt att spelare e taggade när en ny tränare kommer. Time will tell om Zidane lyckas sätta sin egna prägel på detta laget.
Barcelona socccerfan1
2016-01-09 21:28
Asså wow.. Har alla madristas sniffat?? Kollar matchen.. Är inget speciellt, en hemma match mot ett sämre motstånd.. de spelar alltid såhär..?? Sen så ser de inte stabila ut från mitten o bak.. Depo har haft mycket .. Men kul med zizu!! Verkligen är ett stort fan av honom sen barnsben så ingen hater
Barcelona gassse
2016-01-09 21:27
Real har många enkla matcher framöver också så de hinner få in det zidane vill ha. Inte förrän slutet av nästa månad mot atl madrid får vi se vad de går för.
Barcelona Erik Satie
2016-01-09 21:24
Läser man puertan tror man att man är i Madrid på 50-talet med Di Stefano och Puskas. Är det verkligen så bra? Det kan jag inte tänka mig...
Barcelona Santiago Cazorla
2016-01-09 21:22
Offensivt har det sett bra ut för Real men Depor har också varit bra framåt och hade med lite mer flyt gjort minst ett mål. Underhållande halvlek.
2016-01-09 21:21
Såg första halvlek å detta är inget som man ska vara orolig för men visst detta var Zidanes första halvlek så inget att dra snabba slutsater
2016-01-09 21:18
Tror att detta real får stora problem mot bättre lag. Dem spelar knappt bättre än Deportivo med flyt så leder dem. 2-0 kunde lika varit tvärtom faktiskt
Annons: