/spanien/barcelona/forum/15987.aspx/spanien/barcelona/forum/15987.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Trippeln
2010-02-15 00:53
##adidas##

När du sa 9 cl titlar så blev jag fundersam,läs min profil så får du veta varför ni igentligen ska ha 4 cl.
Ledtråd:
F
R
A
N
C
O

Ni kommer få luft,precis som förra året när vi åkte på däng mot Patetico men sen kommer vi flyta på och för att sedan dra ner era byxor på bernabeu min vän.
Ronaldinho y Pato
2010-02-15 00:41
tänk om de hade lossnat för thierry idag :) , de vet man inte men killen har inte spelat på 4 veckor han måst ju få speltid...
Ronaldinho y Pato
2010-02-15 00:41
tänk om de hade lossnat för thierry idag :) , de vet man inte men killen har inte spelat på 4 veckor han måst ju få speltid...
Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres
2010-02-15 00:40
Barcelonistas //

Jo självklart jag ville/vi att ni skulle förlora och åka ur för det hade bevisat så mycket att trippeln bara var en en gångs förteelse. Men ska jag vara ärligt så hejade jag faktist på er mot Inter från spanska fotbollsögons perspektiv. Allt detta på grund av inter redaktionens inför rapport där de skrev att "nu tar vi barca, sen på helgen vill jag se en krossad marängtårta". Sedan 'ven Mourinhos fega taktik med 4 defensivt odlade centrala mittfälltare, där han knappt bjöd upp till dans mot barca som saknade messi och zlatan och njööt av hur dem förnedrades av barcas triangelspel hela tiden, fattar du logiken hejade på barca som ett hån mot inter.
2010-02-15 00:35
autumn_leaf is a gunner//

Detta kallas rivalitet min vän, det är detta som 'r kul med att vara supporter att vara nöjd mitt sitt lag vinna och njuta av att rivalen förlorar i ligan. Men att det är som nu att barca fansen hoppas så mycket på lyon kan jag inte fatta för vinner vi matchen vinner vi inte finalen utan ÅF. Jag hatar hur barca supportrarna är högmodiga efter succer och dem hatar oss för desamma.
Barcelonistas
2010-02-15 00:34

kk sant. men ni gör exakt likadant när vi hade den avgörande matchen mot inter för att ta ett exp!.
Barcelona Abbe.
2010-02-15 00:34
Nu är det bara att blicka framåt och försöka fokusera på annat. I nästa match väntar Racing på hemmamark, just nu ligget mitt fokus på den matchen. Ingen idé att älta den här förlusten mer.

Ronaldinho y Pato

Pedros kvicka fötter och aviga finter tyckte jag på förhand skulle passa in bra. Jag stödjer Pep i det bytet, att han valde Pedro före Henry alltså. Pedro kom dock aldrig riktigt loss, men jag tvivlar på att resultatet hade sett annorlunda ut om Henry hade kommit in istället. Dock är det ett väldigt hypotetiskt påstående från min sida, men det är känslan jag har.

Sedan har vi väldigt otur med att Keita skadar sig med. Han kommer bli borta uppemot en månad. Det är trögt just nu, det är en fas som vi förr eller senare kommer ur och då får man njuta istället.

En god nattsömn är nog vad som krävs för att bli av med en del aggressioner.

Bona nit!
Real Madrid ##adidas##
2010-02-15 00:33
Men är det inte ni som alltid tjatar om att man inte ska gå tillbaka och till i historian? Men vill ni det så kan vi gärna göra det. Guti har lika många CL-titlar som barcelona. Real Madrid har 9 CL-Titlar 31 liga guld. Barcelona var en kalle anka klubb mellan 1999-2005 då man inte van ett skit. Ska jag fortsätta?
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-02-15 00:33
Jag tycker att ni ska sluta bry er om hur Real matcherna går, så länge vi vinner våra matcher så är det inga problem!

Visca el Barca!
Barcelona autumn_leaf is a gunner
2010-02-15 00:31
Som neutral åskådare (jo neutral, tycker bara barcatröjan är finast ;P) så måste jag bara säga hur tragiskt det är att se hur mycket energi Reals och Barcas supportrar lägger på motståndarnas lag. Folk verkar finna mer nöje i att se motståndarna förlora än att se sitt eget lag spela.
Barcelona Trippeln
2010-02-15 00:30
Barcelonistas

Exakt.
2010-02-15 00:28
Barcelonistas//

Varför hoppas man så mycker här på att madrid ska förlora mot Lyon? spara "hoppet" tills senare i CL för just nu så splear det ingen roll för er ifall vi vinner. Eller kanske vill ni att Real fansen ska böla och skrika efter ny tränare? tror nog på de senare.
Barcelonistas
2010-02-15 00:28
Trippeln

ne men förlusten skulle endå komma för eller senare. lika bra att den kom idag!
Barcelona Yaya24
2010-02-15 00:27
Många här inne är tröga. Om jag va real fan, hur fan kan jag då vara så "besatt" av Toure. när alla real fansen är avundjsuka på att vi har en av världens bästa defensiva mitt. Hade väl annars haft nicket Diarra24 om jag va realfan.
Barcelona Trippeln
2010-02-15 00:27
Folk måste börja ta det lugnt,visserligen förlorade vi men kolla vår jäkla backlinje om man ska kalla det en backlinje.

Vi strävar mot nya tider och vi är ligaledere.

TÄNK POSITIVT!
Barcelonistas
2010-02-15 00:21
Only Iker

4 senaste mötena mot lyon.

05/06 gruppspel

Lyon 3-0 Real Madrid
Real Madrid 1-1 Lyon

06/07 gruppspelet

Lyon 2-0 Real Madrid
Real Madrid 2-2 Lyon

sen tror jag inte att ja behöver säga va som hände föra säsongen mot liverpool ..
Ronaldinho y Pato
2010-02-15 00:20
vem fan tar in pedro ist för henry i den här viktiga matchen...
Barcelona Trippeln
2010-02-15 00:16
Only Iker Real Madrid

Sist ni möttes körde de upp er med 3-0.

Vem leder ligan,dagens fråga?
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-02-15 00:14
Only Iker

Det tänkte du säkert mot Alcorcón också HAHAHAHAHAHAHHA
Real Madrid Only Iker
2010-02-15 00:12
Hehe Ni tror att vi kommer tappa poäng mot LYon? dröm vidare.
Barcelonistas
2010-02-15 00:07
den här veckan kommer jag vara en lyon supporter ochså!

Visca barca y visca lyon!
Barcelona Barcadinho.
2010-02-15 00:05
Menmen, det ser ut som om flera till här behöver sova. Imorgon är det måndag grabbar och tjejer.

Visca Lyon och återigen, godnatt.
2010-02-15 00:04
Barcadödarna hahaha Atletico fansen verkar ha glömt bort vad Messi gjorde med dem förra säsongen och vad Ronaldinho gjorde för 2 säsonger sen
Barcelona Barcadinho.
2010-02-15 00:00
Ibland är jag trött på att spelet måste vara så enformigt till vilket pris eller i vilken situation som helst.
Jag förstår mycket väl och jag är glad att Barca har en spel filosofi som följs redan i ungdomsakademin. Inga problem med det. Det är nyckel till framgångar.
Men i vissa situationer vill jag att man bryter sitt gamla spel. Hela tiden ska man bygga anfallet nerifrån och HELA vägen fram till motståndarnas mål.
Ibland känns det som om uppgiften är till o med och dribbla förbi målvakten innan man ska sätta in det.

Som idag – minuter går och går och anfall efter anfall, men allt är låst.
Och på plan finns det en av Europa bästa target spelare.
Kan man inte skicka långa bollar? Kan inte Valdes sparka en boll?
Bara för omväxlingen, när spelet kör fast.
Inte en enda frispark från 30-40 meter blivit ett inlägg mot boxen, utan hela tiden en kortpass variant. Variera lite jösses, när det inte funkar.

Ässh skit samma, så är det med fotboll.
Det är inte bara ris och ros varenda helg.
Bonanit.

Barcelona Pau
2010-02-14 23:59
Yaya24

Jag vet inte riktigt varför men jag har väldigt svårt att se dig som en Barcasupporter, med ditt sätt att se på fotboll så passar du mycket bättre som realsupporter. Du snöar in dig på vissa spelare utan att se klubben som en helhet, osmakligt som sagt.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-02-14 23:58
Barcelonistas
Nästa vecka.

Vad har hänt med Henry föresten?
Inte en spelminut på 3 matcher.. Han borde ju ha kommit in istället för Bojan.

Aja godnatt blåröda bröder.
Kom ihåg, förra året var vi i exakt samma position, förlust mot Atletico Madrid och Real fansen fick luft och började tippa hur ligan skulle sluta. Men vi höll undan, jag har full tillit att vi gör det igen.

Visca Barça!
Barcelonistas
2010-02-14 23:56
fan blev lite osäker nu. är det cl för barca nu i veckan eller nästa?
2010-02-14 23:55
Gonzalez_Barca

Hehe ok, men den var jävligt snygg, samtidigt lite fel position av Valdés men kan absolut inte klandras för målet
Barcelona petersays
2010-02-14 23:55
Ämne: Alltså ärligt att bå....
Instämmer helt. Då börjar snoppmätandet och alla kör sitt "men DÅ vann vi" osv osv. Det är som jag alltid brukar säga. Jag älskar fotboll, men jag hatar 99% av alla andra som älskar fotboll.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-02-14 23:53
Ämne: Gonzalez_Barca

Va....
De visade Simaos frisparksmål som visade sig vara veckans snyggaste
Annons: