/spanien/barcelona/forum/15984.aspx/spanien/barcelona/forum/15984.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Canaletes
2010-05-22 22:24
One and only Madridista

haha hoppas verkligen på nåt sånt eller typ, IN YO FACE
Barcelona DM1982
2010-05-22 22:21
Ämne: DM1982: Jo, vi spela....
Bra att du har insikt och håller med.
Barcelona L.Messi10
2010-05-22 22:21
Messi skyttekung i cl oxå haha kung han är
Barcelona el Flaco - Nah Mean
2010-05-22 22:20
Då kan man konstatera att catenacciofotbollen har segrat. Och som om inte Real Madrid redan nu spelar tråkig fotboll så kommer det bli snooze-varning när Mourinho tar över för de.
Real Madrid One and only Madridista
2010-05-22 22:20
Canaletes: Han visar fingret och småflinar hoppas ja ;)
Real Madrid One and only Madridista
2010-05-22 22:19
DM1982: Jo, vi spelar ju tråkigt..
Canaletes
2010-05-22 22:18
Undra vad Sneijder sen säger till Perez uppe på läktaren :P
Barcelona King Henry V
Bayerns försvarsspel börjar likna vår egen hönsgård mot Inter borta...
Barcelona Okkapokka
Rivaldo_gudarnas gud

Det finns en relativt lång lista över saker som kunde gjorts bättre i matcherna mot Inter. Och Messis snabbhet/långsamhet tillhör nog inte den listan.

Om något så kunde vi ha försvarat bättre på San Siro, och ska man bli lite bitter av sig så kan man även ifrågasätta domarens insatser i båda matcherna. Men så långt går jag inte nu.
Barcelona DM1982
2010-05-22 22:16
Ska bli intressant att se vad Mourinho kan göra med Real. Tror att de kommer spela ännu mer tråkigt än vad de redan gör, om det ens är möjligt.

Kan bara enkelt konstatera att det här är nog den tråkigaste finalen jag har sett.
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2010-05-22 22:15
Nu kan ni fan ge er på att madridistas inte längre kommer hunda efter mourinho, utan milito också
Real Madrid Vedo-FCBayern
Nu vet jag hur ni kände er mot Inter!
Barcelona Rambla~
Jesus vilket billigt mål. Vad sysslar backen med? Snyggt av Milito dock.
Barcelona BarcaFan!
2010-05-22 22:13
Du Hassan som skrev ''undra hur ibra känner sig i'' madrids forum ( kan ej skriva där )

Undra hur Sneijder känner sig nu?

Milito gör det igen ..
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-05-22 22:11
Jag fick en sjuk idé faktiskt.

Detta kräver dock en hel del medlemmar som är med på det.

Vad tror ni det kan kosta att chartra ett eget plan till Barcelona för SF medlemmar, inte de största planen dvs men ett för runt 50-60 pers (Embraer).

Haha, vilka ideér man får.

Själva ideén var ju att LR skulle bli som en enda stor familj, kul och sätta ett ansikte till "nicken"

/Lusen
Barcelona King Henry V
2010-05-22 22:10
En hands är alltid en hands, egentligen.

Men anledningen till att Yayas "magskarv" till Bojan skulle godkännas var att bollen till största del tar på just Yayas mage och bara till viss del på hans arm.

Det var väldigt hårt dömt att blåsa av där, mitt under vårt våldsamma tryck. Men det kändes som en ren kompensation för att Thiago Motta hade blivit utvisad tidigare i matchen.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-05-22 22:08
Förövrigt. Råder dett ens någon tvekan om vem som är snabbast mellan Robben och Messi? Messi må vara världens kvickaste spelare men något vidare snabb kan man ju inte påstå att han är. Pato.C.Ronaldo och Kaka är även dom snabbare än Messi.

Tänk om Messi kunde ha tagit för sig så som Robben gör i finalen nu på camp nou mot inter. Då hade vi vart i final nu.

Robben är nog den mest underskattade spelaren i världen. Sätter honom lätt i samma fack som exempelvis C.Ronaldo. Tyvärr är han mer enfotad än Ronaldo men snabbare och bättre med bollen vid fötterna än portugisen. Det är han mot inter nu och i el classico förra året va det han mot oss. En grym spelare!
Barcelona BlaugranaBarcelona
2010-05-22 22:05
ALLTSÅ SJUKT TRÅKIG FINAL, ALLVARLIGT!

Tack Inter och tack Mourinho. Ni visar hur fotboll ska spelas och vilken underhållning erat spel har.

Big props till van Gaal och Bayern! Fått så mycket respekt för de. Lägger aldrig av och satsar offensivt med fin fotboll.
Barcelona Lusnos (Lär er GOOGLA)
2010-05-22 22:04
el Flaco - Nah Mean Barcelona

Precis, denna match tilltalar inte mig ett dugg, och partisk kan man inte kalla mig för jag älskade verkligen matchen Milan - Liverpool, United - Chelsea etc.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-05-22 22:02
Okkapokka//

Jag har hört ett intressant ryckte om att Cambiasso skall vara bisexuell och att det är anledningen till att Maradona lämna honom utanför truppen.

En kompis som sa det till mig. Glömde att fråga honom vart han fått tag på ryktet men han är interista och brukar ha rätt gällande sånt här. Ett ryckte som inte förefaller helt otroligt Då jag inte tror mansgrisen Maradona hade sett lätt på homosexualitet.
Barcelona el Flaco - Nah Mean
2010-05-22 22:01
Lol. Ett bevis på hur tråkig denna finalen är att folk är mer intresserade av att räkna ihop hur många Fails som är kopplade till de bägge lagen än att kolla på matchen.
Barcelona Lusnos (Lär er GOOGLA)
2010-05-22 21:59
Okkapokka //

Zanetti och Cambiasso

Det är snuskigt sjukt att Maradona inte tar med dessa herrar, jag förstår inte.

Barcelona Pedrito_22
2010-05-22 21:58

"Handsen" på Yaya Toure mot Inter är horribel. Ja, den rör vid hans arm men vad ska han göra? Kapa av den? Handen och armen är så nära magen det bara går att vara. Kan ju omöjligt vara en hands!!??

En hands är när handen är utanför magen och handen söker sig mot bollen.
Barcelona Okkapokka
2010-05-22 21:56
Och den allra största failen om jag får utnämna någon så är de väl att Zanetti och Cambiasso lämnats ute ur VM-truppen. Kvällens match är ett ytterligare bevis på hur taktisk perfekta dessa två herrar är. Jösses.
Barcelona Hetfield
2010-05-22 21:55
Men kära nån, ta ut Demichelis , det är som att se en fågel med brutna vingar försöka flyga

Han har dessutom gult kort, och han är väldigt klumpig. Kör med en trebackslinje och kör för fullt
Barcelona Koeman!!
2010-05-22 21:54
Demichelis är så bedrövlig.
elbraco
2010-05-22 21:51
Ämne: Eftersom inter värva....
Haha, kan ju alltid testa...
Barcelona Hetfield
2010-05-22 21:51
Ännu större fail är det att Maradona föredrar Demichelis före G.Milito
Barcelona Mojito
2010-05-22 21:50
hehe, apropå sämnpiller - nu brakar det loss!
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2010-05-22 21:50
Eftersom inter värvade Eto'o som höger back, hur tror ni att ibrahimovic skulle vara som defensiv mittfälrare
Annons: