/spanien/barcelona/forum/15972.aspx/spanien/barcelona/forum/15972.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-02-23 18:38
Ronaldinhoism

Du har rätt, såg precis det misstaget. Menade förstås mittförsvaret. :)
Real Madrid Madridistas AntiCules
2010-02-23 18:38
Lokmaninho ( Nr 1 )

ne underskatta inte stuttgard men på pappret så ska ni vinna menmen :)
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-02-23 18:32
Det e lungt! Jag tror faktis på 2-1 eller 3-1 till barca! Men man ska inte underskatta,
Stuttgard kan gör nåt!
2010-02-23 18:29
Lokmaninho ( Nr 1 )

lungt ;) lycka till idag hoppas på en händelserik match må bästa lag vinna :)
2010-02-23 18:26
Madridistas AntiCules

Jahaaaa okeej! Tack för svaret:D
Barcelona Ronaldinhoism
2010-02-23 18:22
Ämne: Ronaldinhoism

Hah....
Fast du sa att du ville se Puyol i försvaret :P men jag antar att du menade i mittförsvaret haha.

Nej men vi ska nog få med oss ett bra resultat ikväll, gör vi bara ett mål ikväll är jag nöjd, ser helst att vi vinner men en 2-1 torsk är inte allt för dåligt heller inför returen inte för att jag nu tror eller mera hoppas att vi släpper in 2 bollar.
Barcelona Ronaldinhoism
2010-02-23 18:13
Ämne: Ämne: H.Alavi....
Jo visst är det tråkigt att det ska ta sån tid men vi får tänka på att det är en lång väg tillbaka och han har väl inte kommit tillbaka HELT på ett par år nu?

Angående sexans matcher så är det väl så att de visar EN match i veckan, ibland onsdagen och ibland tisdagen eller är det så enkelt att det är varannan gång?
Canaletes
haha kolla hur barnslig Lehman är! :P

En kompilation av hans "moments"
Ronaldinhoism

Haha, jo du har nog en poäng dära. Men högerbackspositionen tillhör försvaret så jag håller mig kvar vid att det är en försvarsposition.

Sersari

Härligt och höra det från Laporta! :)
Barcelona Vampíro
2010-02-23 18:08
Ämne: H.Alavi - Triangulo ....
Förstår hur du menar, självklart så måste han få komma in i tempot osv men tänkte mer på hur lång tid det tog den här gången. Han gjorde ju några riktiga plattmatcher i höstas fast än han var spelklar redan i den andra omgången eller liknande. Men ska inte vara alltför kritisk, är bara glad att Rafa och hans högerfot är tillbaka i mittförsvaret igen.
2010-02-23 18:05
Lokmaninho ( Nr 1 )

varför dom inte visar en match idag är för att dom sänder inter - chelsea på TV 6 imon det är därför.
2010-02-23 18:04
Lukas.RP

Men dem brukar alltid vissa en match på tisdagar?
Canaletes
2010-02-23 18:03
Barcas träning imorse (Video)
Barcelona Sersari
2010-02-23 18:02
Laporta på sport.es

"Barcelona President Joan Laporta: I didn't see the 6-2, but I saw a 2-6 last year."

Haha.
Länktips: www.sport.es/
Lukas.RP
2010-02-23 18:01
Lokmaninho ( Nr 1 )

För att man ska köpa Viasat-paketet.

Tycker att vi ska vara nöjda med ett kryss i dag. Tror det blir målsnålt - 1-1 är ett gångbart resultat.
2010-02-23 17:59
Asså Varför visar inte TV 6 en match idag ?
Barcelona Ronaldinhoism
2010-02-23 17:58
H.Alavi - Triangulo Magico!

Vill du se Puyol i försvaret? Högerback är inte försvar numera? Skämt och sido, en backlinje med puyol till höger och Marquez, Pique i mitten är väl SÅ mycket bättre än P & P i mitten och Jeffren till höger? :S Fattar inte hur man kan säga i värsta fall Puyol till höger.

Vampíro

Vi alla som har spelat fotboll, vilken nivå som helst vet att har man varit borta ett tag så är det svårt att komma tillbaka, tänk dig då Marquez, skadad och måste komma in i tajming, tempo osv och det är ju inte dåligt tempo i Primeran eller CL det måste du själv inse att det tar månader att komma tillbaka speciellt med tanke på att killen börjar bli gammal och skadad oftare.
pernambuco!
2010-02-23 17:36
Tror på en trevlig match ikväll, hoppas Pep "vågar" spela med Bartra på högerbacken! Ni kirrar 1-1.
Barcelona Vampíro
2010-02-23 17:30
Ämne: Barcelonito / Lucho ....
Om inte Alves hinner bli spelklar så är jag hundra på att Puyol tar hand om högerbacksplatsen. Visst är han bäst i mitten men han gör knappast bort sig som ytterback plus så har ju Márquez kommit igång på riktigt, konstigt dock att det alltid tar 4-5 månader innan han börjar prestera efter skador.
2010-02-23 17:13
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Även om vi har haft det enkelt mot tyska lag så är jag inte en person som litar på statistiken.
Stuttgart har en chans, dom skulle kunna skrälla idag med att vinna över Barca. Jag ser det inte som en omöjlighet med tanke på skadesituationen.

Mycket talar för att det kommer vara en jämn och underhållande fotbollsmatch idag, den arenan är ingen lekplats.

Det jag är oroad över hur Pep tänker över högerbackspositionen, blir det Bartra/Alves/Jeffren? Eller i "värsta" fall, Puyol?

Använder ordet "värsta" eftersom jag hellre vill se el capitano i försvaret där han har varit bäst den här säsongen, tillsammans med Pique.
Barcelona Gabbe5000
2010-02-23 16:58
Bra artikel Mohamed!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-02-23 16:42
På senare år har det inte spelat någon roll vilket lag från Tyskland vi har mött. Barca har mycket lätt för tyskt motstånd. Förra säsongen vann vi mot Bayern efter 30 minuter ungefär. Stuttgart med Hleb i spetsen ska inte vara i närheten av att vinna mot Barca.
ma man titty
2010-02-23 16:25
tjena boys, hoppas på mycket bra fotboll idag, tror vi vinner 3-1, har en fråga om ni fick välja mellan puyol eller pique vem hade ni valt att ha kvar, åldern får inte ingå i eran motivering till ert val
2010-02-23 15:33
el Profete

Äntligen! Har letat efter den utan resultat, tackar. :)

Sen så vill jag också tacka för en grym artikel från Mohamed, kudos. :)
J.Janerique - Viva la Becks
2010-02-23 15:29
Pep behöver inte vara orolig.
Stuttgart tar Barcelona lätt...
Spela med sitt eget presspel, Man vs Man, som Barca är världsberömda och "maskinerna från Alemania" kommer tröttas ut. på 55 min. Sen gör Barca en stöt, 3 mål och nästa; Kvartsfinal..
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-02-23 15:28
Tror att alla fotbollsspelare har eller spelar i Real Madrc CF + alla har ryktats till dom, till och med Marc Bartra, ja precis ni läste rätt M-a-r-c B-a-r-t-r-a. Jag avskyr en sån klubb.
Barcelona Benda
2010-02-23 14:50
Ashley cole e nära Barca nu :)
Han är ju en av världens bästa vänsterbackar så jag backar inte av ett köp av honom, men man har ju maxwell, abidal o tänka på oxå. Två vänsterbackar som jag tkr håller hög klass.
Barcelona el Profete
2010-02-23 14:47
el Flaco

Jag vill minnas att det var du som länkade till en artikel ifrån sport som handlade om Canal Plus som skulle spela in ett program,Informe Robinson, som skulle handla om los creativos tid under Can Barça, dvs. Xavi y Iniesta.

Här har ni länken till programmet, dock så talar de spanska.

------------------------

För övrigt, Mohamed, alltid lika klockrena krönikor från din sida, kudos! =)
Barcelona Hetfield
2010-02-23 14:43
Heywood

Väldigt bra artikeln, håller med om att de är de små elefanter som drabbas först och främst, vi som hejar på storlagen är de som får domarna med oss

Men, vad tycker du om det som hände med Mourinho?
Jag tycker personligen att det börjar gå överdrivet åt andra hållet, man får i dagens fotboll inte kritisera domarna utan att få en ordentlig utvisning eller liknande
Valencia rågi
2010-02-23 14:11
Apropå "Lämna domarna ifred":

Jag förstår att Pep kan tycka att det kan bli lite för mycket domarsnack ibland men hur många här inne är nöjda med den spanska domar nivån?

Inkonsekvens, kompensation och att sönderblåsa matcher är tre ledord de spanska domarna verkar följa i alltför många matcher. Enligt mig drabbar det storlagen lika mycket som smålagen.
Annons: