/spanien/barcelona/forum/15956.aspx/spanien/barcelona/forum/15956.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
J.Janerique - Viva la Becks
2010-02-23 15:29
Pep behöver inte vara orolig.
Stuttgart tar Barcelona lätt...
Spela med sitt eget presspel, Man vs Man, som Barca är världsberömda och "maskinerna från Alemania" kommer tröttas ut. på 55 min. Sen gör Barca en stöt, 3 mål och nästa; Kvartsfinal..
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-02-23 15:28
Tror att alla fotbollsspelare har eller spelar i Real Madrc CF + alla har ryktats till dom, till och med Marc Bartra, ja precis ni läste rätt M-a-r-c B-a-r-t-r-a. Jag avskyr en sån klubb.
Barcelona Benda
2010-02-23 14:50
Ashley cole e nära Barca nu :)
Han är ju en av världens bästa vänsterbackar så jag backar inte av ett köp av honom, men man har ju maxwell, abidal o tänka på oxå. Två vänsterbackar som jag tkr håller hög klass.
Barcelona el Profete
2010-02-23 14:47
el Flaco

Jag vill minnas att det var du som länkade till en artikel ifrån sport som handlade om Canal Plus som skulle spela in ett program,Informe Robinson, som skulle handla om los creativos tid under Can Barça, dvs. Xavi y Iniesta.

Här har ni länken till programmet, dock så talar de spanska.

------------------------

För övrigt, Mohamed, alltid lika klockrena krönikor från din sida, kudos! =)
Barcelona Hetfield
2010-02-23 14:43
Heywood

Väldigt bra artikeln, håller med om att de är de små elefanter som drabbas först och främst, vi som hejar på storlagen är de som får domarna med oss

Men, vad tycker du om det som hände med Mourinho?
Jag tycker personligen att det börjar gå överdrivet åt andra hållet, man får i dagens fotboll inte kritisera domarna utan att få en ordentlig utvisning eller liknande
Valencia rågi
2010-02-23 14:11
Apropå "Lämna domarna ifred":

Jag förstår att Pep kan tycka att det kan bli lite för mycket domarsnack ibland men hur många här inne är nöjda med den spanska domar nivån?

Inkonsekvens, kompensation och att sönderblåsa matcher är tre ledord de spanska domarna verkar följa i alltför många matcher. Enligt mig drabbar det storlagen lika mycket som smålagen.
Nytt klipp på FANTV.SE
2010-02-23 13:52
Barcelona laddar inför CL
Barcelona Pep the King
2010-02-23 13:48
Jag själv älskar Etoo. Jag hoppas att han sänker in några mål imorn.

Visca Etoo!!
Valencia borjeboy
2010-02-23 13:47
låter synd att barcelona inte kommer komma dit med inställningen att det är höstens stuttgart man möter för då var man riktigt dåliga innan tränarbytet...

Stuttgart vann för övrigt enkelt i helgen möt Köln vilket man bör göra men visade i matchen innan dess mot HSV att man inte är såbra att man kan besegra tyska topplagen..

Med det i åtanke tror jag att Barcelona kommer vinna.

ända hoppet för tyskarna är ju att det kommer ha 12 spelare nämligen publiken och en fullsatt arena där det är ett himla liv jämfört med en halvfull där det är knäpptyst som barcelona är vana vid(har varit på camp nou så jag vet).
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-02-23 13:47
el Flaco. Du får mig att rodna :-)

Tackar för era varma ord!

Det är så idiotiskt att klaga som toppklubb. Tack, Guardiola, för att du är en sån gentleman.
Barcelona Abbe.
2010-02-23 13:44
Ämne: Mohamed Ahmeds senas....
Skriver under ditt inlägg.
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-02-23 13:38
Mohamed Ahmeds senaste krönika är så klockrent som det bara kan bli. Took the words outta my mouth. Fler borde ta efter det synsättet, framförallt vi som hejar på storklubbar.

*Applåderar*
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-02-23 13:37
Jag är också kluven över vem man ska heja på. Men vem säger att man måste heja på ett lag. Jag hejar på Samu Eto'o. :-)
Barcelona Messidinho_10
2010-02-23 13:36
kallesiete

Ja ikväll kommer Pep att starta med starkaste laget Henry Zlatan Messi, viktigt att vi vinner ikväll!

Tippar på 1-3 Messi Iniesta Pique.
Barcelona Abbe.
2010-02-23 13:35
Ämne: Abbe

Jag tror att....
Okej, tack. Som sagt, han verkade vettig.

Inget större fan av något utav de lagen jag heller, men personligen hoppas jag på Inter. Vid ett eventuellt framtida möte med något utav de två lagen så möter jag helst det italienska.
Barcelona Hetfield
2010-02-23 13:21
Abbe

Jag tror att han är analytiker för företaget "Unibet"

Jag vet inte vilket lag man ska heja på imorgon (syftar då på Chelsea-Inter), ogillar de lika mycket, blir nästan tråkigt att titta på den
Barcelona kallesiete
2010-02-23 13:16

Hoppas verkligen det är Messi, Zlatan och Henry som startar ikväll.
Barcelona ★Barca★
2010-02-23 12:27
Vi har redan Abidal och Maxwell. Finns väl ingen plats för Cole även om det är en grym back.
Barcelona Abbe.
2010-02-23 12:24
Någon som sett Euro Talk? Daniel Olenklint, vad är han "känd" för? Tyckte han var vettig.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-02-23 12:11
Varför är inte Thiago utan till truppen ?

till Matchen mot Stuttgard?
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-02-23 12:04
Ämne: Fan, är riktigt nerv....
haha För Roligt!
elbraco
2010-02-23 11:46
Ämne: lagen i Spanien våga....
Arsenal det verkar som om du skriver att lagen i la liga inte vågar spela riktigt offensiv fotboll för att dom är naiva och inte pga Barcas dominans. Hade dom spelat offensiv fotboll hade dom varit mer eller mindre tvungna att sprida ut sig över plan och då hade barcas passningsspel krossat dom... Sedan har vi ju inte bara bollinnehav för att dom rullar boll i sidled, utan för att vi har spelare som Xavi, Iniesta, Yaya toure etc etc...
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-02-23 11:43
Det enda positiva med en eventuell kvartsfinal mot Arsenal hade vart att se vår lille son hemma igen. :D

Annars nej tack mot Arsenal, då jag gillar de och vill inte se de lida med ett sår som mitt Barça orsakade. :P
Barcelona el Maestro!
2010-02-23 11:23
Ämne: Grabbar vad tror ni ....Inget illa om Arsenal, jag gillar Wenger men det hade blivit ett spel mellan pojkar och män, skulle jag tro.
Att få Arsenal i en eventuell kvartsfinal hade varit drömmen. Tänk dig att Barca hade kunnat slå ut Arsenal och sen ta tillbaka den förlorade sonen hem till Camp Nou i sommar. Det hade varit stort det.
Barcelona Calavera
2010-02-23 10:04
Hetfield:
Angående artiklar på spanska... du har naturligtvis rätt: enormt cred till alla som tar sig tid att översätta och posta! Ska försöka bidra med lite i mån av tid framöver.
Barcelona Cobain
2010-02-23 07:03
Ole le, ola la, ésser del barca és, el millor que hi ha!
Barcelona ZlatanKonungen
2010-02-23 06:23
Fan, är riktigt nervös inför matchen i kväll! Kommer bli svårt om inte Xavi och Ibra spelar. Om Zlatan inte spelar, hoppas jag att Henry tar steget in i mitten och så har vi Messi och Pedro på kanterna. Bojan klarar nog inte av tunga tyska försvarare.

Kolla länktips förresten. Rätt roligt; hitler lackar på Zlatan =)
Barcelona BlueRed
2010-02-23 01:19
Off-topic: Riktigt underhållande och följa den italienska SF sidan nu, syftar givetvis på skribenterna från Inter samt Milans. Däremot så kan det vara lite väl hårt i vissa artiklar.
Barcelona Arsenal
2010-02-23 00:29
Jag står för det jag skriver
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-02-23 00:24
Ämne: Arsenal

lol....
No hace falta decir nada mas.

*Loggar ut*
Annons: