/spanien/barcelona/forum/15950.aspx/spanien/barcelona/forum/15950.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-01 00:03
NoGo™

Det stämmer. Hade glömt bort det där.

Ser dock inga problem med Milito och Yaya. De tar nog riktigt bra hand om dansken som inte gör ett skit i vanliga fall.
Barcelona Abbe.
2010-04-01 00:03
Ämne: EN FRÅGA

Vem skul....
Eller så utnyttjade han bara sin position för att få se en bra fotbollsmatch. Kan inte klandra honom. :-).
Barcelona MerÄnEnKlubb
2010-04-01 00:02
Ämne: Grabbar har en fråga....
google översätt?
Barcelona Barcelona10Messi
ari0:

Wow, det var många spelare det.
Barcelona Barcelona10Messi
Grabbar har en fråga. Kan någon här en bra hemsida för Svensk-Spanskt lexikon/ordlista där man kan skriva kanske nån mening på svenska och så får man översättningen på spanska. Tacksam för svar!
Barcelona NoGo™
2010-04-01 00:01
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Chyg får inte spela CL.

ari0
Sersari//

Walcott kanske?
Barcelona Sersari
EN FRÅGA

Vem skulle Capello se ikväll när han var på matchen i Emirates(Förenade Arabemiraten)?
Vilken ENGELSK Arsenalspelare skulle han kolla lite extra på inför VM?

HAHA!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-01 00:00
Milito och Chyg som mittbackar nästa match eller så blir det Milito och Yaya.

Men äger vi 80% av bollinnehavet så spelar det nog ingen roll vilka som startar som mittbackar.
Barcelona Rambla~
2010-04-01 00:00
Sagna #3

Vadå 99% klart. En djupledslöpning av Walcott och om han får med sig bollen och inte snubblar på den som han ibland har en tendens att göra och det står 1-0 till Arsenal. Då är ni vidare. Det här är långt ifrån klart. Arsenal ska inte vara dumma och tokanfalla bara för att det blev 2-2 i kväll på deras hemmaplan. De kan spela avvaktande och vänta på den där chansen som alltid dyker upp under en match. Risken finns ju att Barca vill avgöra direkt och därmed blottar sig.
Barcelona BlueRed
2010-03-31 23:59
kev

Chyg kommer inte att spela, han får inte spela CL. Personligen hoppas jag på Touré, ser hellre honom än Marquez. Milito ser jag inga problem med, förstår inte vad vissa *suck*ar åt när han nämns nu. Han har skött sig hur bra som helst.
Barcelonistas
dacknass (In Wenger We Trust)

hade vi varit effektiva så hade de slutat 2-10 till barca.

30-70 i bollinehav! omfg jag är glad att ja fått upleva en sån här match!
Sagna #3
Hörde lite teorier angående Busquets idag från Barcelonafans.

De menar att Guardiola föredrar Busquets då han är yngre och har mer utrymme för utveckling. Guardiola kan lära Busquets exakt det han vill då killen fortfarande är ung. Dessutom är Busquets katalansk och därmed har en liten fördel.

"Till och med Busquets leker med Arsenal" fick jag höra. Det var ta mig fan sant.
Barcelona MerÄnEnKlubb
2010-03-31 23:58
Jag hoppas verkligen att Pep och spelare inte är i närheten så nöjda som folk här inne... Kom ihåg: nöjd vinner inte.
Barcelona Messidinho_10
2010-03-31 23:58
Zlatans sjukt snygga mål fyfan rätt upp i taket!!
2010-03-31 23:57
tarrak //

Nu talar du som en byfåne igen... suck. 3-9(ungefär) hade varit rättvist. Bendtner's nick var minst lika solklar som t.ex Xavi's miss i början.

Och då räknar jag de två gjorda målen.

Trött diskussion, lol.
Barcelona Trippeln
2010-03-31 23:56
Idag sover jag med ett leende på läpparna pga av dessa faktorer.

Fabregas avstängd och Gallas och Arshavin är förmodligen borta kanske också Clichy.
Barca spelade en fantastisk fotboll,Zlatan fucka upp engelskt motstånd och jag har aldrig skådat en sådan show.
2-2 mycket bra,de måste göra mål på.....Camp nou.Lol.

Toure-Milito låter som ett stabilt och spelskickligt mittbackspar på långt håll.

Synpunkter?
Barcelona Blaugrana83
Någon som vet om man kan se hela matchen igen? kom precis hem från jobbet så missa matchen
Barcelona kev
Visst visst, barca är gigantiska på Nou camp men utan puyi och piqué? Dessutom glöm inte brabbar, bollen är rund och alla vet ju vad Inter gjorde på Chelseas hemma plan! Det krävs bara ett enda mål för Arsenal att ta sig vidare. Fan vad nervös jag blir! Marquez, chyg and maxwell? suck*
Barcelona Duda
2010-03-31 23:55
Köper inte riktigt det att Busquets raderade bort Fabregas och var därför bäst på plan. Om jag minns rätt fick Arsenal inte ens låna bollen under 75 minuter, så klart då att Cesc inte får någon boll? Tycker att han gjorde en bra första halvlek men drog ned tempot rejält efter 75 min, kanske skulle han ha behövts bytas ut...
Barcelona Alvés
alves toure/marquez milito abidal, kommer nog backlinjen bli, chyg får inte spela cl för att han redan har varit med shaktar i europa cupen i år på kvalet
Barcelonistas
Iniesta back nästa vecka ochhså! :)
Barcelona Xaviii
2010-03-31 23:54
Arsenal-Barcelona 2-2, Barca slappna av och lät Arsenal komma in i matchen sen fick dem en ogiltigt straff med sig. Men det är sånt som händer i fotboll, nu väntar returen i ett fullsatt Camp Nou. Alla vet att Barca alltid kör över sina motståndare i ett måste match som dem gjorde mot stuttgart och inter.
Barcelona BlueRed
2010-03-31 23:54
Att Xavi vann mittfältsduellen mot Fabregas var redan klart före matchen, för mig. Fabregas må vara mer målfarlig, men Xavi har hans passningsspel x2 + rutin. Han kan styra ett mittfält som ingen annan kommer i närheten av.
Men, även om Fabregas inte är en personlig favorit så tycker jag ändå lite synd om honom. Halvskadad redan innan match och nu även avstängd och skadad igen. Hoppas han blir bra igen snart så Arsenal har en större chans i ligan.
Barcelona tarrak
2010-03-31 23:53
Ämne: tarrak//

Inget an....
Det borde blivit 3-9?

Hombre, du är utan tvekan en byfåne!
Barcelona Blaugrana83
Någon som vet om man kan se hela matchen igen? kom precis hem från jobbet så missa matchen
Busquets var i mitt tycke eran bästa spelare.

Tyck vad ni vill men han kommer bli en stor pjäs på erat mittfält i framtiden.
Sagna #3
2010-03-31 23:52
Det här är ju fusk. Löjligt bra uppvisning idag framför hela världen, tro mig det var nog otroligt många världen över som såg den här matchen. Har aldrig sett Arsenal så utspelade som under de första 70 minuterna. Förstod efter fem minuter att vi kommer att släppa in minst två mål. Det är ju bara flyt att vi får med oss ett resultat (inte bra resultat, men bättre än inget).

Kan ni tänka er hur avdankad match det hade blivit på tisdag om Barcelona vunnit på 2-0. Då hade allt varit klart. Nu är 99% klart.
Barcelona L-Messi10
2010-03-31 23:52
Alltså det känns så konstigt hur kunde detta ske? och puyols utvisning var absolut inte rättdömd det var straff men knappt gul kort. men på Camp nou tar vi dem och ja ser gärna toure - milito som mittbackar än chigy..
Barcelona Andres Iniesta Lujan
2010-03-31 23:51
Arsenal fansen ska vara riktigt glada att det blev 2-2. Barca fansen är naturligtvis väldigt besvikna efter att det blev som det blev, men kom ihåg det. Det är absolut inte ett dåligt resultat. Arsenal måste göra mål på Camp Nou(!!!!), och Barca på Camp Nou kommer vara ännu bättre än vad man var idag (om det nu går att göra det bättre). Men tänk på att resultatet är sjukt bra, hade Arsenal haft ledningen med 2-0 och barca gjort 2-2, då hade det varit mer snack om att det är ett bra resultat. Så jag säger bara Barca! vilken fotboll man bjuder på!
Annons: