/spanien/barcelona/forum/15946.aspx/spanien/barcelona/forum/15946.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2010-06-02 16:35
Det är det han kommer göra nu. Han har förklarat för Wenger att han vill lämna en gång.
Barcelona barca111
2010-06-02 16:34
Enligt spansk media har barcelona lagt 35 miljoner euro på fabregras
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-06-02 16:33
Om Cesc sätter lite mer press på Arsenal så hade det ändå gått, och det hade blivit mycket billigare dessutom..
Barcelona Messidinho_10
2010-06-02 16:31
Cesc vill till Barca då är man till salu.
elbraco
2010-06-02 16:31
Gaucho//
och det gillas starkt!
Barcelona Gaucho!
2010-06-02 16:30
Spelar egentligen ingen roll hur mycket eller hur lite pengar man har erbjudit. Enligt Arsenals hemsida så har man mottagit ett bud men man är inte intresserad av att förhandla ens. Kort sagt: Cesc är INTE till salu!

Mycke kan ju hända men detta tyder på att Cesc spelar i Arsenal även nästa säsong!
Barcelona Barca4eva
2010-06-02 16:29
Messidinho_10

För att de inte behöver allt och alla som DU tidigare visat att DU vill ha med dina roliga elvor!

shit alltså.

Barcelona Messidinho_10
2010-06-02 16:26
Lusnos - David Villa #7

Okej så du tror Barca har obegränsat med pengar, varför köper dem då inte in ALLT OCH ALLA??
Barcelona Barca4eva
2010-06-02 16:23
Var budet verkligen 300mil elr e det bara ett skräprykte? Tror inte ledningen är så dum att man bara pungar ut så lite...
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-06-02 16:21
Ingen HÄR vet hur mycket pengar Barcelona har att röra sig med, sluta lek hobbyexperter när ni sitter i eran hydda uppe i Boden.

Byebye..
2010-06-02 16:18
Även om det finns så ska man inte betala 850 milj kr för fabregas. Är inte i så stort behov av honom så att man lägger ut de summorna.
Barcelona Messidinho_10
2010-06-02 16:17
Kanske det finns lite till, men det finns ABSOLUT inga 850 mkr.
2010-06-02 16:15
Ämne: Ämne: Yes, va....
Messidinho_10 //

Så du tror att alla pengar Barca har kvar för transfers är 30 miljoner €, haha okej.
Barcelona Messidinho_10
2010-06-02 16:14
Det är klart som fan att Arsenal inte kommer godta det budet, men vad ska man göra det är allt vad som finns kvar att köpa för Laporta. Och varken Yaya eller Zlatan vill gå dit.
Atlético evreka
2010-06-02 16:11
Tycker det är härligt att se att även ni inte gillade budet om det nu stämmer.

Ingen som tror att det mest är ett spel för galleriet inför presidentvalet?
2010-06-02 16:09
Ämne: Ämne: Yes, va....Men du är ju helt borta..

DÅ LÄGGER MAN INTE BUD.
Dom skämmer ju bara ut sig, nästan så att Barcelona förtjänar böter för ett sådant patetiskt bud.

Tänk er C.Ronaldo, det var ungefär en liknande situation, han gick för nästan 1 miljard.
Alltså bör en rimlig summa för Cesc ligga på 6-700 miljoner kronor, om man nu ska tänka så.

Det är iallafall min åsikt och det är alldeles för mycket pengar, låt Cesc komma gratis om 4-5 år istället.
Barcelona barca111
2010-06-02 16:08
Det är fabregas vilja som kommer avgöra affären, Wenger är inte direkt känd för att hålla kvar spelare som vill bort från klubben.
Barcelona Decinho
2010-06-02 16:08
Ämne: Heywood Jablome: &qu....
Får faktiskt exakt samma känsla. Tror nästa säsong går åt h*lv*t* ärligt talat om transferna sköts som det ryktas om nu. Eftersom Fabregas tyvärr verkar komma så ser jag det som att Keita måste lämna för att alla ska få ordentligt med speltid + att JDS och Thiago ska ha någon chans till speltid överhuvudtaget. Lämnar Keita så får även kung Touré mer sepltid vilket jag bara ser positivt på. Nu vet jag mycket väl att Keita inte kommer lämna pga att Pep älskar honom och han har en spelstil som annars saknas i Blaugrauna.

Lämnar Touré istället för Keita (vilket ser ut att bli fallet) så kan det sluta katastrof. Vi överbelastar våra 2 offensiva mittfältspositioner, våra 2 talanger får ingen speltid samtidigt som vi står där med bara en pivote. Katastrof...
2010-06-02 16:05
Lusnos - David Villa #7

Lugn, det är bara vårt första bud. Oftast så möts man någonstans i mitten, det är normalt..
Barcelona A.Gaudi
2010-06-02 16:05
30 mijloner var rätt mycket innan Reals Sommar förra året. Priserna har slirat så extremt mycket, visst Cesc är värd mer än så men efter köpen av Kaka och Ronaldo har priserna trissats upp som satan. Och ibra köpet har självklart också bidragit till detta.

klubbar ser inte längre 40 miljoner som en hiskelig summa. tänk bara när Chelsea köpte Shevchenko för några år sedan, han kostade typ 350 mijloner och det var då en väldig massa.
Barcelona Messidinho_10
2010-06-02 16:04
Ämne: Yes, vad fan har Bar....
Vafan tror du det finns inga pengar. Vi värvade nyligen Villa för 400mkr!!!
Barcelona Michael Scofield (Prison Break)
2010-06-02 16:02
30 miljoner är ett skämmt ?
Yes, vad fan har Barcelonas transferansvariga tagit?
Alltså, vi har gjort transfers som fått mig att tappa hakan, typ Etoo + 400 miljoner mot Zlatan, 300+ milj för Chyg med mera.

Och så lägger dom 300 miljoner kronor på Cesc, jag fattar inte.

Helt pantad i skallen är dom.
Kixer
Länktips.

Vill ni ha Cesc får ni punga ut mycket mer än 29milj pund som det ryktas om, för det är kaffepengar. Förresten vill vi inte ha Chyg ;)
elbraco
2010-06-02 15:59
Lägger man ett bud på 30 m. så tror jag knappast man kommer höja budet med 30 till för det är vad Arsenal kommer kräva för Fabregas. Hoppas verkligen han stannar...
Barcelona el Flaco - Nah Mean
2010-06-02 15:58
Hyder/

Om nu Cesc köps in och Touré lämnar, räknar även jag med att klubben värvar in en defensiv mittfältare som får rotera med Busquets.

Av de spelarna som det har ryktats om på senaste tiden, Moussa Sissoko och Alou Diarra, så har jag inte sett ingen av dessa två spela för att kunna ge en rättviss bedömning. Men av det jag har läst, både i medierna och här inne bland folk som har sett de, är det betryggande att höra att de har en liknande spelstil som Yaya.

Angående Thiago och Jonathan hoppas jag inte de blir utlånade. Även om truppen kommer vara bredd, ifall nu Cesc och en defensiv mittfältare köps in, kommer det spelas många matcher och ungtupparna kommer få sin chans. Men först och främst gäller det att vi lyckas förnya deras kontrakter. Efter det kan vi spekulera om deras framtid i klubben.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-06-02 15:53
Xavi spelade med defensiv roll när Deco var här och alla vet hur han va. Seriöst jag fattar inte köpet av Cesc. Han är grym spelare jag vill se honom i Barcelona, men de är inte dags hans ka ersätta Xavi och då menar jag Cesc blir 27 år då är han välkommen.
Barcelona BlueRed
2010-06-02 15:53
Ämne: Hetfield

Jag tror....
Signar hela inlägget.

Emot hela den här "sonens-återkomst".
elbraco
2010-06-02 15:52
Ojoj, har inte varit inne på tre dagar och nu direkt får man veta att Gerrard kan gå till Real, Dzeko till City för sjuk summa och Fabregas förhandlas officiellt nu, sjukt....
fan vad man kommer tappa respekt för Gerrard om han går till Real, han är ju en spelare med själ för klubben...
Barcelona Hyder
2010-06-02 15:52
Lusnos - David Villa #7

Dina liknelser är ju ändå ganska roliga måste jag säga. Med lite logiskt tänkande kan du komma fram till att om en spelare som Xavi agerar som Pivote betyder det att han måste lägga ner mer tid och ansvar på att försvara och ligga rätt i position. Självklart kan han inte briljera likadant offensivt som han gjort under 2 år nu eftersom att han inte kan vara på två platser samtidigt. Det handlar inte om att prova eller inte, det handlar om att få ut så mycket som möjligt från bra spelare.
Annons: