/spanien/barcelona/forum/15945.aspx/spanien/barcelona/forum/15945.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Madridistas AntiCules
2010-02-27 00:38
Larsson1333

jaja du har rätt :)
Barcelona Larsson1333
2010-02-27 00:37
Ja det är ju uppenbarligen hans spelsätt! Men när cules väl påpekar att han filmar så ska ni alltid säga att messi är är värre osv.

Så Ronaldo är en brutal filmare, punkt.
2010-02-27 00:35
Canaletes

jaja men jag menar vill han filma så vill han det kan inte du ändra på eller det är hans spel set som han vill spela punkt slut
Canaletes
2010-02-27 00:33
Madridistas AntiCules

Asså att du skriver att han snubblade kan bara beskrivas med en gest... länk
2010-02-27 00:31
westinho

Han snubblade JUE och Domarna gick på det inget du och jag kan göra något åt xD
Barcelona Larsson1333
2010-02-27 00:30
Som många säger, busqets filmar inte direkt, utan överdriver mest. En liten spark på benet som är frispark och sen ska han rulla lite extra, samma med iniesta och framförallt alves. MEn frispark ska dom fortfarande ha, att överdriva smärtan är enligt mig itne filma

Ronaldo när filmar så lägger han sig helt utan touch verkligen
Canaletes
2010-02-27 00:29
Kul kaos jag skapade här på Ramblan :P
Barcelona westinho
2010-02-27 00:28
Madridistas AntiCules

Jaså? Senast han filmade var i er senaste match.
2010-02-27 00:26
westinho

allt det där gjorde i man u han har mognat som person
Barcelona westinho
2010-02-27 00:23
Madridistas AntiCules

Okej, då vet du det nu.
2010-02-27 00:18
westinho

jaha ok det visste inte jag :O
Barcelona westinho
2010-02-27 00:16
Madridistas AntiCules

Varför det? Han är ju en filmare.
Barcelonistas
2010-02-27 00:16
go natt alla barcelonistas
Barcelonistas
2010-02-27 00:08
Madridistas AntiCules

ja men ronaldo är ju en filmare. så finns ingen anledning o sluta kalla han för filmare..
Barcelona Abbe.
2010-02-27 00:06
Ämne: westinho

då tycke....Med motiveringen att om det finns mer än en filmare så är ingen filmare?

Gällande Busquets så sätter han sig i situationer där han får mycket stryk, och ja, han faller väldigt enkelt i bland. Precis som Deco, han hade en förmåga att hamna i sådana situationer där man får lite sparkar på fötterna, och visst föll han även han enkelt då och då.
2010-02-27 00:02
westinho

då tycker jag att ni ska sluta kalla ronaldo för filmare
Barcelona westinho
2010-02-26 23:53
Gonzalo

Visst faller Busi ofta och enkelt. Det kan vara lite störigt, hoppas han slutar med det med tiden.
Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres
2010-02-26 23:10
Haha Marcelo är en lirare enligt mig.

Men vilken italiensk filmningsskola har busquets ta sin examen? en av dem sämre skolorna där hans klasskamrater hette Gilardino och Jon dal thomasson. Men seriöst vad är det med Sergio? har svårt att förstå mig på hans skådespeleri, jag tror många av er stör sig på hans filmningar så som jag stör mig på Pepe i vårt lag. Han är den stösta filmaren i vårt lag och hans patetiska filmningar 1 mot 1 har orsakat oss många baklängesmål.

Va lite ärliga av er ni med.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-02-26 23:08
Ämne: Canaletes

Haha dä....
Asså jag svär på allt ,OM Marcelo hade gjort så mot mig skulle jag ta han der på plan.
Det är synd att dem stop Cata Diaz. Han skulle **********.

Fett sur när jag ser han fjanta så der.
Barcelona DM1982
2010-02-26 22:53
Ja, Marcelo är en sällsynt vidrig liten spelare. Provocerar och äcklar sig för att sedan springa undan när det hettar till lite och låter sina lagkompisar få ta hand om allting.

Det är så med alla lag, det finns bra karaktärer och det finns dåliga sådana. Marcelon tillhör helt klart den sämre varianten. En fjant helt enkelt. Raul och Casillas är spelare som jag anser vara gentlemen och de skulle nog aldrig hålla på som exempelvis Marcelo eller Pepe som flippade ut och misshandlade en Getafe-spelare.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-02-26 22:51
Zinedine-zidane#5//. Haha lol. Vilken fet spärr du kommer få.
Barcelona Abbe.
2010-02-26 22:49
Ämne: Ni Barca smuts är fa....
Synd för dig att ingen moderator är inne som kan ta bort ditt inlägg, för nu kan alla se vad du skrivit och skratta gott :-).
Real Madrid Zinedine-zidane#5
2010-02-26 22:45
Jag blev fördröjd av ett PM, men nu så är du spärrad, grattis. Hej då. /Mod
Barcelona Omarboy
2010-02-26 22:20
så jävla vidrig marcelo är :S man blir så jäkla lack. fyfan va provocerande.
Barcelona Carles Puyol 5
2010-02-26 22:15
men vad är det med marcelo när de stannar klippet o visar en ring runt handen elr armen?
Barcelona BlueRed
2010-02-26 22:13
Ämne: Okeeej..? :S

Väld....Synd att det är stängt.
Barcelona Barca08
2010-02-26 21:23
H.Alavi - Triangulo Magico! //
absolut, jag håller med dig fullständigt, vi har spelare som har gjort fula saker, när messi gjorde hands målet mot espanyol är ett exempel. Men jag tyckte att Ramos situation var rolig för att han gång på gång attackerade pareja, bland annat så spottade han ju på honom. Det finns spelare som jag har stor respekt för i Real. exempelvis: Raúl, casillas, kaká. Sen så anser jag att marcelos spark på Uche är mycket, mycket mer på avsikt än henrys "fällning" på Racing spelaren, men det är min åsikt...
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-02-26 21:08
Gonzalo Il Pipita!!! & Canaletes

Får nog hålla med Gonzalo, det är sånt som sker i fotbollen. Glöm inte att det också är derby mellan Getafe och Madrid, så har full förståelse för Cata Diaz utbrott.

Att Marcelo sedan beter sig eom en unge är något helt annat, något han borde ha straffats för. Men det tillhör det förflutna.

Ibra har också en tendens att tappa kontrollen över sig själv, då märker jag att många hyllar honom osv. Men så fort någon från rivalklubben gör något så är han en mes, helt fel.

Om dom är mesar, så är vi också det.

Barca08

Om jag inte minns fel så var Henry med i en situation där han tog fram sitt ben samtidigt som en spelare sprang förbi vilket resulterade sig i att en Racing spelare flippade ur totalt och blev rasande. Sen att Henry säger till domaren att han inte har gjort något är precis på samma nivå som Ramos när han säger till domaren att han fick en armbåge när han själv har sparkat och tacklat.

Man behöver inte smutskasta andra spelare, för när man tänker noga, så inser man att vi också har såna spelare som kan vara fula ibland.
Barcelona kallesiete
2010-02-26 20:57
Gonzalo
Marcelo också eller? Vilken jävla mes.
Canaletes
2010-02-26 20:49
Okeeej..? :S

Väldigt sällsynt att se Valencia forumet så het
Annons: