/spanien/barcelona/forum/15943.aspx/spanien/barcelona/forum/15943.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2010-02-22 11:41
Nej nu får det räcka, har inte de lärt sig av Kåmarks "försök" av att försöka skapa lite dramatik kring Zlatan...

Nu är det tydligen iskallt mellan Zlatan och Barcelona, jag vet inte hur Johanna Fränden kan kalla sig för journalist när hon spyr upp ena usla artikeln efter den andra, jag undrar verkligen hur Aftonbladet resonerar när de anställer folk

Jag undrar hur anställningsintervjun i aftonbladet funkar egentligen "Kan du stava" "Ja!" "Välkommen ombord!", journalistiken är skrämmande låg i Sverige

Tack och lov för sidor som Svenskafans etc. där folk kan förmedla nyheter på ett bra sätt, utan att få betalt dessutom
Barcelona Sempre Culé
2010-02-22 04:38
Ämne: Har en fråga! Jag vi....
temsgen,

Vanligtvis är det bara medlemmar som har tillgång till biljetter. Medlemmarna har förtur och biljetterna tar slut.
Barcelona temsgen
2010-02-22 03:19
Har en fråga! Jag vill hemskt gärna se på el classico men jag vettefan hur man får tag på dem biljetterna utan att behöva betala 8000kr för att sitta högst upp! Är det bara real madrid medlemmar som kan få dessa biljetter hyffsat billigt, och vet ni när biljettsläppet brukar vara?
Barcelona BlueRed
2010-02-22 01:56
The Reporter

Ekwall vägrade visa intervjun med Iker som dem hade lovat. Iker ringde in då till programmet under direktsändning och blev helt vansinnig på Ekwall, på spanska.

Skämt åsido, FK lovade att visa en intervju med Iker, tydligen så gjorde dem inte det.

Du får nöja dig med mitt dåliga skämt, klockan är snart 2. God natt. :)
Barcelona The Reporter
2010-02-22 01:19
Vad har hänt med Iker och Ekwall?
Barcelona Arsenal
2010-02-22 01:12
Barcelona Alvés
2010-02-22 00:41
Jo hoppas jag med, alvés bidrar med så mycket i offensiven och det har jag verkligen märkt i dom senaste matcherna.. han och messi är så samspelta på högerkanten. Hoppas dom gör ett inhopp iaf och får igång benen för om dom startar efter muskelproblem är risken stor att det blir värre speciellt för alvés som har varit borta ett tag:)
Barcelona Pedrito
2010-02-22 00:39
Saknar de där tröjorna lite. Får Capitan carles puyol göra mål blir jag överlycklig. Men stuttgart verkar vara i fin form, bara hoppa xavi/alves är tillbaka
Barcelona Alvés
2010-02-22 00:33
Ämne: Nästan så man skulle....hehe vela också se intervjun med iker, men dom så kallade fotbollsexperterna glömde visst bort det.. Aja nu har en ny vecka börjat och cl är igång igen och det är bara att tagga igång rejält och hoppas på att vi får med oss ett bra resultat till nou camp! p.s länktips hoppas puyi får göra om det
Barcelona Pedrito
2010-02-22 00:25
Nästan så man skulle skriva klagobrev till tv4, har aldrig gjort det men jag hade faktiskt sett fram emot intervjun med iker. DEn ende i Real tillsammans med raul som jag beundrar. TV4 skämmer ut sig gång på gång, Hur kan man ha ekwall som tror han känner zlatan på topp? Kåmark som hela tiden visar sina real sympatiseringar.
HUssfelt behöver man ju inte ens nämna,
Den enda vettiga som medverkat i det programmet är han jarelind som åtminstonde är seriös. +Anna brolin för att hon är så sjukt snygg förstås haha
Barcelona Alvés
2010-02-22 00:21
Synd bara att dom inte sänder eurotalk på tv istället för den där cirkusen som verkar ha brun utan sol som sponsor
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-02-22 00:19
Håller med er och Real fansen. FK är rejält skämmigt.. Enda bra med det programmet är att de visar mål från ligorna, då man ibland inte orkar sitta på Youtube och kolla igenom varje match.

Tack SF för att ni sänder FanTV varje måndag istället där kompetensen är mycket mycket högre.
Barcelona Alvés
2010-02-22 00:17
Ämne: Ja precis, att kalla....
hehe och han fick ju reda på det av sina hemliga "källor(något som dom hittade på 5min före för att ha något att sälja".. Ingen som är professionell där och tv4 skämmer ju ut sig när dom åker hem till folk och spelar in och det värsta är att folk ligger på sofforna som att det är värsta cirkusen:) professionellt my ass
Barcelona Pedrito
2010-02-22 00:10
Ja precis, att kalla Kaka för diva visar ju att man inte vet vad man snackar om. Och vad vet ekwall om fotboll egentligen? Han verkar mer intresserad av sig själv... +Hussfelt muppen, som ju vet att Messi känner sig hotad av zlata...Suck
Barcelona Alvés
2010-02-22 00:05
Ämne: Hade inte Fotbollska....
Håller med, känns faktiskt för jävligt mot real fansen att dom inte håller det dom lovade.. ekwall är ju helt lost som säger att kaka är en diva det var faktiskt lågt att säga så..
Barcelona Pedrito
2010-02-22 00:02
Hade inte Fotbollskanalen utlovat en Real specieal och Iker intervju? Framstår mer och mer som ett amatör program med clownen Ekwall i spetsem. Extremt dåligt upplagt program...
Canaletes
2010-02-22 00:00
Inna jag går o lägger mig.

Dagens bild ;) se o njut :D
Barcelona MESSI LEKER
2010-02-21 23:59
grabbar kolla in denna grupp "VI SOM ÄLSKAR FC BARCELONA OCH HATAR REAL MADRID" i facebook ...logga in o bli medlemmar i gruppar
sprid vidare så vi blir fler o fler
tillsamans är vi oslagbara
Barcelona Alvés
2010-02-21 23:57
Jo det vet jag, men ändå jävligt trist att folk ska förstöra och hålla på smutsa ner i forumet
Barcelona Pedrito
2010-02-21 23:56
Vad sa ekwall nu då??
Barcelona Barcanist
2010-02-21 23:48
Alvés

Kanske för att det finns vissa Real fans som kan diskutera på en bra nivå och inte barnslar sig. Och dom personerna vill man så gärna diskutera med då de kommer med bra åsikter och öppnar bra diskussioner.
Canaletes
2010-02-21 23:37
HAHAHAHHA!!!!! Ekwall!!! XD

Nu är Los Blancos kokande piss sura
Canaletes
2010-02-21 23:33
Grabbarna i studion e värsta bratsen fan haha

Speciellt Hussfelt idag iaf, övedrivet mycket brun utan sol, färgat hår med 1 ton wax, splitternya kläder och som touché Ronaldinhos fotbollskor! :P
Barcelona Alvés
2010-02-21 23:31
En sak jag inte förstår är varför man inte gör som puertan, och gör så att dom från real forumet inte kan skriva här, ni som alltid blir sur över att dom kommer in här och förstör...
Barcelona Barcadinho.
2010-02-21 23:30
Jag är bland de första som kommer att driva med Real när det går dåligt för dem.
Men det finns några gränser. Det känns inte rätt läge idag.
Real spelade ut Villarreal totalt idag och marängerna spelade bra. De förtjänar vinsten.
De vann också med stora marginaler.
Den positiva för oss från den här matchen – deras försvar tappar ibland huvudet helt och det glädjer mig.
Vi får vänta till ett annat tillfälle att hugga.

På tisdag är det Barca mot Hleb. Jag hoppas att grabben kommer att ta det lugnt.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-02-21 23:25
Barcelonas basketlag vann över madrids i Basketens CdR :D inte bara i Fotboll man dominerar i
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-02-21 23:24
Älskar dig Ekwall! hörde ni vad han sa om Ronaldo ?
Real Madrid danneh
2010-02-21 23:19
Ämne: danneh

Är du så s....
Det är jag, 5-4 minst på Bernabeu. :)

God natt, förlåt om ni tycker jag vart lite väl sur, vart jag säkert, men blir det när folk kallar Ronaldo diva.
Barcelona ¡Barça!
2010-02-21 23:13
danneh

Är du så säker på att vi ses i CL finalen efter Lyon matchen haha :), god natt nu måste jag sova
Barcelona ★ Legend Killer ★
2010-02-21 23:13
Ämne: Alvés

Haha, visst....
Varför är det lågt och skriva sanningen?.
Annons: