/spanien/barcelona/forum/15942.aspx/spanien/barcelona/forum/15942.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2010-02-25 16:57
haha , grabbarna med likadana kostymer!
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-02-25 16:49
H.Alavi

Okej tack!

Ja klart Abidal inte kan spela mot Malága haha :P

Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-02-25 16:46
CuléAK (F.d Robin.)

Vad jag vet och har läst så var Alves redan klar inför matchen mot Stuttgart, men tror inte att Pep vågade chansa med honom. Har tyvärr inte läst något om Abidal ännu, det borde dyka upp något på den officiella hemsidan.

Alves har nog en större chans och spela mot Malaga än Abidal.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-02-25 16:23
Tror ni att det finns en möjlighet att Alves kan vara tillgänglig för spel mot Malága?

Och Abidal, finns det någon möjlighet att han kan vara tillbaks mot Stuttgart?
Barcelona Pedrito
2010-02-25 16:01
Ämne: Ämne: Det är ....
Sant, men glöm inte att Mazwell har gjort ett föredömligt jobb medans Alves och Abidal varit borta.
Barcelona L.A.M. Nr 10 - ZN14
2010-02-25 15:32
Barcelona Fibonacci
2010-02-25 15:17
Ämne: Det är inte bara Alv....
Håller med dig fullständigt. Abidal har varit en viktig kugge för oss och jag tycker att spelet har lidit nu när våra ytterbackar har varit skadade. Vi saknar verkligen den dimensionen för tillfället :(
Barcelonistas
2010-02-25 14:10
de som är positivt är att ibra leverar i dom stora matcherna. real, stuttgart osv. man kan se att han är hungrig o vill vinna cl :)
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-02-25 10:48
Ämne: Jag säger bara tack ....
Hetfield

Det allra första du behöver fundera eller förstå är.
Vad hade Etoo för roll i Barça och vad har Ibra för roll i dagens Barça?

Så kommer du förstå skillnaden, helt olika roller.
Barcelona Visca Barca
2010-02-25 09:28
Det är inte bara Alves som är saknad enligt mig, utan även Abidal. Jag har år efter år inte tyckt om Abidal, han sätt att spela har inte övertyggat mig tills det här året för då har han lyckats med att komma förbi några spelare och varit mer stabil. Maxwell gjorde en bra match mot zaragoza under 6-1 matchen på camp nou, men inget mer.

Det är också roligt att se zlatans och Maxwells sammarbete som fungerar riktigt bra ibland men maxwell är inte alltid stabil och därför väljer man Abidal.
Barcelona Pep the King
2010-02-25 01:13
Only God Can Judge Me

Det sägs att Alves kommer vara tillbaka på Lördag mot Malaga. Jag håller med dig han saknas otroligt mycket.

Godnatt. 2-6 ojojoj
Barcelona Hetfield
2010-02-25 00:48
Jag säger bara tack och lov att vi inte köpte Malouda, maken till överskattad spelare har jag aldrig sett....

Det är lätt att man blir nostalgisk , jag tittar på Milans matcher enbart pga. Ronaldinho, så mycket älskar jag snubben

Jag kommer att låta bortskämd nu, och kommer nog få mycket skit kastad åt det här hållet, men jag föredrar det gamla laget med Deco, Ronaldinho, Eto'o, VB osv. det var tider det

Det som fick mig att älska Barcelona var delvis Ronaldinho & Rivaldo, men det var också glädjen man visade när man gjorde mål, de samlades runt målskytten som småpojkar runt julgranen, en hel del av det är borta i dagsläget

Men så funkar väl livet, man blir nostalgisk, jag tycker att Zlatan är en magisk spelare, och jag älskade honom i Inter, men jag har från dag 1 sagt att Zlatan är ingen Barcelona spelare, kan inte sätta fingret på vad det är , men han har inte mentaliteten som Eto'o osv. har, dvs. svettas till du blöder på planen

Det är faktiskt fascinerande hur mycket laget har förändrats på ett par år, men det är nog anledningen till att vi är så framgångsrika, så skulle kanske inte ändra på det, men fortfarande intressant
Only God Can Judge Me
2010-02-25 00:48
Är det någon som vet om när Dani Alves kommer tillbaka. Fy va han är saknad.

Kom tillbaka fort Daniii!!
Barcelona Barcadinho.
2010-02-25 00:33
En sak till som är sjukt eller som förvånar mig är Thiago Motta – jag trodde inte en sekund att jag skulle se honom mer i stora matcher när han lämnade från Barca till Atletico.
Jag var helt säkert på att han skulle hamna i skymundan.

Båda Eto'o och triplett är en historia.
Det är en ny säsong nu, om ni inte har lagt märke till det.
Eto'o är en historia, Ronaldinho är en historia, likaså Rivaldo, Romario och Hristo.
Tiden går framåt vet ni som tiki taka...
Barcelona Rambla~
2010-02-25 00:21
Hur orkar ni? Inse att Eto'o aldrig mer kommer att spela i Barcelona. Det är bara att gilla läget och acceptera att Zlatan är här i minst 3 säsonger. Sluta fåna er och diskutera andra mer relevanta saker.

Bona nit!
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-02-25 00:09
En sjuk sak är att Milito först nu i Inter har fått chansen att få spela mot de allra bästa. Där har vi en intelligent fotbollsspelare.

England - Italien 1-1. :-)
Barcelona Bojan-Krkic11
2010-02-24 23:49
Nivån härinne är ju banne mig lunarstorm klotterplanks-låg!

Att man kritiserar en spelare som räddade oss så sent som igår förstår jag inte mig på. Själv var jag emot Zlatan köpet till en början. Men när han ändå spelar i Barcelona ska vi väl behandla honom med den respekt en Barcelona spelare får av sina fans.

Fyfasiken vilken satans byfåne anda annars. En av våra egna tar sig för en gång skull till den absoluta toppen och den enda vi orkar få fram är gnäll och stön. Börjar alltmer tröttna på detta forumet, vilket är synd då det faktiskt finns riktiga cules, men samtidigt många som inte hör hemma här. Inför en åldersgräns och ett "prov" man får göra för att bevisa sina triviala kunskaper om klubben. Ut med alla medgångare och stötta vår underbara klubb alla sanna cules.

VISCA BARCA
Barcelona Trippeln
2010-02-24 23:21
Men lägg ner Eto'o-Ibra snacket,börjar gå mig och många andra här inne på nerverna!
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-02-24 23:10
En dag på les Rambles är inte komplett utan den obligatoriska Zlatan vs. Eto'o debatten.
Barcelona ¡Barça!
2010-02-24 23:10
H.Alavi - Triangulo Magico!

Jag håller med, därför tycker jag det är så irriterande när någon alltid måste ta upp det temat gång på gång, släpp det vi har zlatan nu och Eto'o är i Inter, tack o lov.. deal with it
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-02-24 23:08
Ämne: Ämne: hatar h....
PS

Jag klagade inte på iibrahimovic fört det första utan idioterna på viasat studion men menar du allvarligt att anledningen att han gjorde sitt första slutspel mål igår är att det är något fel på laget, så du menar det var fel på Ajax,Juventus & Inter?

din kommentar visar att du inte har några fotbollskunskaper alls
Barcelona Pep the King
Visca Etoooo!!
Lugna ner er grabbar, ni beter er som om det precis var vi som förlorade mot Inter.
Ta och lugna ner er, det finns bättre ämnen att prata om än Zlatan/Eto´o.
PS
2010-02-24 23:04
Ämne: hatar hur idioterna ....
FC Barcelona en Mi Corazón

Anledningen till att Zlatan bara "nättat" en gång i hela slutspelet har att göra med samma orsak till att Etoo inte har gjort lika bra ifrån sig i Inter hittills , och det är att Barcas offensiv är galaxer mycket bättre än Inters! I Barca får en forward många chanser på sig medan i Inter får en forward max ett par chanser per match. Fast vad kan man förvänta sig av en blind Zlatan-hatare som dig, dina kommentarer visar tydligt på dina fotbollskunskaper!!
Barcelona ¡Barça!
2010-02-24 23:04
Fattar inte var du får allt detta ifrån nu, efter en usel match av etoo och efter att zlatan fixade så att vi fick ett bra resultat till returen så retar du dig på att folk kritiserar etoos insats och hyllar zlatans mål.. Och du är Barca fan? haha okej
Barcelona kallesiete
2010-02-24 23:01

Chelsea klagar på domsluten... Något man känner igen eller?
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-02-24 23:00
¡Barça!

Att jag tar upp det idag är kanske pga att Inter spelar idag och jag brukar inte kolla på dem i Serie A,

och ja Eto'o var dålig man varför tar de ens upp ,
det

Avgjorde? konstigt att det slutade 1-1 då, ochnär klagade jag på HAN?

jag klagade på neandertalarna i viasat studion, och jag tänker inte vara en som kysser marken ibrahimovic går på som vissa här inne
Barcelona ¡Barça!
2010-02-24 22:59
Och zlatan avgjorde för oss igår förresten så jag förstår inte varför du klagar? Konstiga fans vi har här asså...
Barcelona ¡Barça!
2010-02-24 22:58
FC Barcelona en Mi Corazón

Ja okej men varför påpekar du det NU efter denna matchen? Eto'o sög ju idag varför kommenterar du inte det istället?
2010-02-24 22:56
BlueRed

Jo, jag förstår vad du menar. Men det är inte varje dag man får chansen att kommentera en stormatch som denna, det är klart det sätter igång adrenalinet på honom.
Annons: