/spanien/barcelona/forum/15941.aspx/spanien/barcelona/forum/15941.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2010-02-25 00:33
En sak till som är sjukt eller som förvånar mig är Thiago Motta – jag trodde inte en sekund att jag skulle se honom mer i stora matcher när han lämnade från Barca till Atletico.
Jag var helt säkert på att han skulle hamna i skymundan.

Båda Eto'o och triplett är en historia.
Det är en ny säsong nu, om ni inte har lagt märke till det.
Eto'o är en historia, Ronaldinho är en historia, likaså Rivaldo, Romario och Hristo.
Tiden går framåt vet ni som tiki taka...
Barcelona Rambla~
2010-02-25 00:21
Hur orkar ni? Inse att Eto'o aldrig mer kommer att spela i Barcelona. Det är bara att gilla läget och acceptera att Zlatan är här i minst 3 säsonger. Sluta fåna er och diskutera andra mer relevanta saker.

Bona nit!
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-02-25 00:09
En sjuk sak är att Milito först nu i Inter har fått chansen att få spela mot de allra bästa. Där har vi en intelligent fotbollsspelare.

England - Italien 1-1. :-)
Barcelona Bojan-Krkic11
2010-02-24 23:49
Nivån härinne är ju banne mig lunarstorm klotterplanks-låg!

Att man kritiserar en spelare som räddade oss så sent som igår förstår jag inte mig på. Själv var jag emot Zlatan köpet till en början. Men när han ändå spelar i Barcelona ska vi väl behandla honom med den respekt en Barcelona spelare får av sina fans.

Fyfasiken vilken satans byfåne anda annars. En av våra egna tar sig för en gång skull till den absoluta toppen och den enda vi orkar få fram är gnäll och stön. Börjar alltmer tröttna på detta forumet, vilket är synd då det faktiskt finns riktiga cules, men samtidigt många som inte hör hemma här. Inför en åldersgräns och ett "prov" man får göra för att bevisa sina triviala kunskaper om klubben. Ut med alla medgångare och stötta vår underbara klubb alla sanna cules.

VISCA BARCA
Barcelona Trippeln
2010-02-24 23:21
Men lägg ner Eto'o-Ibra snacket,börjar gå mig och många andra här inne på nerverna!
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-02-24 23:10
En dag på les Rambles är inte komplett utan den obligatoriska Zlatan vs. Eto'o debatten.
Barcelona ¡Barça!
2010-02-24 23:10
H.Alavi - Triangulo Magico!

Jag håller med, därför tycker jag det är så irriterande när någon alltid måste ta upp det temat gång på gång, släpp det vi har zlatan nu och Eto'o är i Inter, tack o lov.. deal with it
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-02-24 23:08
Ämne: Ämne: hatar h....
PS

Jag klagade inte på iibrahimovic fört det första utan idioterna på viasat studion men menar du allvarligt att anledningen att han gjorde sitt första slutspel mål igår är att det är något fel på laget, så du menar det var fel på Ajax,Juventus & Inter?

din kommentar visar att du inte har några fotbollskunskaper alls
Barcelona Pep the King
Visca Etoooo!!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
Lugna ner er grabbar, ni beter er som om det precis var vi som förlorade mot Inter.
Ta och lugna ner er, det finns bättre ämnen att prata om än Zlatan/Eto´o.
PS
2010-02-24 23:04
Ämne: hatar hur idioterna ....
FC Barcelona en Mi Corazón

Anledningen till att Zlatan bara "nättat" en gång i hela slutspelet har att göra med samma orsak till att Etoo inte har gjort lika bra ifrån sig i Inter hittills , och det är att Barcas offensiv är galaxer mycket bättre än Inters! I Barca får en forward många chanser på sig medan i Inter får en forward max ett par chanser per match. Fast vad kan man förvänta sig av en blind Zlatan-hatare som dig, dina kommentarer visar tydligt på dina fotbollskunskaper!!
Barcelona ¡Barça!
2010-02-24 23:04
Fattar inte var du får allt detta ifrån nu, efter en usel match av etoo och efter att zlatan fixade så att vi fick ett bra resultat till returen så retar du dig på att folk kritiserar etoos insats och hyllar zlatans mål.. Och du är Barca fan? haha okej
Barcelona kallesiete
2010-02-24 23:01

Chelsea klagar på domsluten... Något man känner igen eller?
2010-02-24 23:00
¡Barça!

Att jag tar upp det idag är kanske pga att Inter spelar idag och jag brukar inte kolla på dem i Serie A,

och ja Eto'o var dålig man varför tar de ens upp ,
det

Avgjorde? konstigt att det slutade 1-1 då, ochnär klagade jag på HAN?

jag klagade på neandertalarna i viasat studion, och jag tänker inte vara en som kysser marken ibrahimovic går på som vissa här inne
Barcelona ¡Barça!
2010-02-24 22:59
Och zlatan avgjorde för oss igår förresten så jag förstår inte varför du klagar? Konstiga fans vi har här asså...
Barcelona ¡Barça!
2010-02-24 22:58

Ja okej men varför påpekar du det NU efter denna matchen? Eto'o sög ju idag varför kommenterar du inte det istället?
2010-02-24 22:56
BlueRed

Jo, jag förstår vad du menar. Men det är inte varje dag man får chansen att kommentera en stormatch som denna, det är klart det sätter igång adrenalinet på honom.
2010-02-24 22:56
¡Barça!

Spelar ingen roll Eto'o kan göra 15 mål i en match de kommer ändå hitta fel på han och sublimt påstå att ibrahimovic är bättre
Barcelona ¡Barça!
2010-02-24 22:54

Såg du ens matchen? Det är nog inte så jättefel att kritisera Etoo efter en sån här match, han var ju usel. Varför klagar du?
Barcelona BlueRed
2010-02-24 22:52
H.Alavi

Brinner för det eller ej, vissa anser fortfarande att det är otroligt jobbigt när han tar i för kung och fosterland när en boll går över sidlinjen...
2010-02-24 22:50
hatar hur idioterna i viasat studion ska alltid haka på Eto'o och höja ibrahimovic till skyarna,

ibrahimovic gjorde sitt första CL mål efter gruppspelet igår under HELA sin karriär, medans Eto'o har bl.a. nättat i 2 CL finaler

undrar va de skulle säga om någon ringde in och påpekade det
Barcelona Pedrito
2010-02-24 22:50
NIklas Jarelind är helt klart bäst på TV4. Glenn strömberg är den bäste andrekommentatorn.
Barcelona C.Andrés
2010-02-24 22:49
Ämne: På tal om kommentato....
Håller med dig till 100%. De båda herrarna är favoriter.
Barcelona C.Andrés
2010-02-24 22:48
Ämne: På tal om kommentato....
Håller med dig till 100%. De båda herrarna är favoriter.
Barcelona Pedrito
2010-02-24 22:46
Ämne: Känns som att Eto....
Det är min värsta mardröm... Etoó är inte densamme längre bara inse.
Barcelona C.Andrés
2010-02-24 22:45
Ämne: C.Andrés

Vill du ....
Kommer snarare hitta värre.
Barcelona Hetfield
2010-02-24 22:45
På tal om kommentatorer, jag föredrar Niklas Jarelind som är otroligt underskattad, han överdriver aldrig situationer och är väldigt lugn, men min favorit är nog Chris Härenstam som jag har följt sen EuroGoals

Jag håller tummarna att alla engelska lagen åker ut, jag orkar verkligen inte med de
2010-02-24 22:43
C.Andrés

Vill du ha bättre kommentatorer så föreslår jag att du sätter på en stream istället, han brinner för det han gör. Ser inget fel i det.

--------

Inter bevisar att Chelsea går att slå, även fast de har bombat sig igenom matcherna i PL. Härligt!
Ett stort plus till Inter som också bevisar att de är med i leken. :)
Barcelona C.Andrés
2010-02-24 22:43
Känns som han sett lite för många Iraqigoals videor och försöker leva upp till det. Enda kommentatorer jag tål som pratar mycket är spanska:p
Canaletes
2010-02-24 22:40
C.Andrés

Lugn. Han brinner för jobbet iaf.
Finns värre kommentatorer som knappt uttrycker känlsor
Annons: