/spanien/barcelona/forum/15929.aspx/spanien/barcelona/forum/15929.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Luiz_Cr9_Tomahawk
2010-02-26 00:27
Canaletes

För att en person säger det? Sorry!

Case closed//Edit: hej red spärra mig gärna =)
Canaletes
2010-02-26 00:26
"Kakas ryck och driv har försvunnit"

Cased closed
Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres
2010-02-26 00:20
Ojj dåå!!

Jag kanske inte är nåt Kaka supporter, ni kan ha rätt ifall ni menar att nått sin absoluta topp. Men Kakas kvaliter kan ingen betvivla, när han har en bra dag är han fantastisk att skåda.

Kaka är i den fas i karriären då man inte är lika bra på det man var bäst på i sin karriär, men oftast så hittar spelare andra kvaliter som dem är väldigt bra på. Kakas ryck och driv har försvunnit
Barcelonistas
2010-02-26 00:03
Dessutom den enda av era miljardköp som presterar är ronaldo resten är flopp. Benzema herregud behöver jag ens säga nått?
Canaletes
Gonzalo Il Pipita!!!

LOL!
Akta er för el Barcelonismo säger jag bara
Barcelona pokke

Frågan är bara när han vaknar. För han har ju legat i koma i ett par år nu.
Barcelonistas
2010-02-26 00:01

ahahaha dagens. kaka har inte gjort ett skit sen 2007 och har han ens gjort en bra match för real?

NEJ
Barcelona Abbe.
2010-02-25 23:59
"Jag säger till er akta er för Kaka, när han vaknar ja då blir real mycket farligare. "

Bara jag som känner att man har hört något liknande förut? Kan det ha med "Akta er för el Madridismo" att göra? ;-).
Barcelonistas
2010-02-25 23:57
ElTriplete

Jag hoppas juventus eller liverpool vinner så att dera supportrar får glädjas lite efter allt helvete dom har gått igenom..
2010-02-25 23:57
westinho//

Jag tror det skulle väcka känslor hos båda supportrarna och media, det är lätt att storspelare fel tolkas i media. Jag minns när benzema sa att han gillar alla storlag Real,barca,Man U, milan etc. Jaa då tolkades det i media att han ville spela för barca inte så kul va?. Tror nog Ronaldo ligger lågt i sin ranking och tar med Kaka för att bara ge han lite stöd eftersom det gått lite tungt för honom, ja till och med Zidane stöttade Kaka innan matchen mot Villa real, vips man fick se 2 mål.

Jag säger till er akta er för Kaka, när han vaknar ja då blir real mycket farligare.
Barcelona Abbe.
2010-02-25 23:56
Kan ha varit uppe tidigare men Dani Alves genomförde dagens träning med resten av gruppen, medans Keita och Abidal körde på egen hand.

Det ska ha gått bra för Alves och det känns som att möjligheterna för hans medverkan på lördag är goda.
Barcelonistas
2010-02-25 23:46
Pep - El Míster

sant ingen kommer i närheten av messi när han är i sin bästa form.
Barcelona Pep - El Míster
2010-02-25 23:42
Bäst och bäst. Rooney har väl sin högsta form någonsin just nu men är han en bättre spelare än Messi? Nej, inte enligt mig. Messi håller alltid en oerhört hög nivå och hans "medelnivå" är typ lika bra som Rooneys högsta nivå. Kommer Messi bara upp på sin genomgående höga nivå så kan ingen i världen utmana honom.

Så, visst, Ronney har bäst "form" men Messi är fortfarande den bästa spelaren enligt mig.
Barcelonistas
2010-02-25 23:31
Mojito

ja håller me just nu är rooney bäst.
Barcelona Mojito
2010-02-25 23:27
Ingen i Barca tillhör världens bästa sett till februari månad. Och sannerligen inte Messi.
Finns många formtoppade spelare som ligger före just nu.
Men den högsta potentialen finns def i blaugrana, inget tu tal om den saken - både vad gäller spelarna och laget.

Att CR9 inte nämner sig själv är lite konstigt, innan var han ju både 1:a, 2:a och 3:a.

Sådana här frågeställningar är relativt meningslösa då de ofta handlar om nuet, men till och med Guti presterar ibland, och då inser man ju snabbt att nivåskillnaderna är skyskrapshöga sett till dagsform kontra säsongsform.

Jag avslutar med att helt meningslöst välja Rooney som världens bäste - just nu.
Från lördag hoppas jag att Messi startat en ny prenumeration på nämnda titel.
Barcelona westinho
2010-02-25 22:51
Ganska kul att CR9 inte tycker att Messi är bland de tre bästa spelarna i världen nu. Själv tycker jag de tre/fyra bästa nu är Messi, Ronaldo och Rooney/Drogba.

Istället säger han Kaká, Rooney och Drogba. Lite överraskande att han inte nämner sig själv. Kaká är inte ens i närheten av att vara bland de bästa nu.
Barcelona ElTriplete
2010-02-25 21:28
Är jag den enda som tror att Rubin Kazan vinner Europa League i år? :D

Jag menar liksom, de senaste mästarna i Europa League har varit Shakhtar Donetsk och Zenit, från Ukraina respektive Ryssland. Dags för Ryssland igen? :D
Barcelona Barca4eva
2010-02-25 21:26
Ämne: Ämne: En sak ....
Co-sign
Barcelona ★Barca★
2010-02-25 21:09
Bilboa blev juh krossade fi fan:D
PS
2010-02-25 21:03
Ämne: En sak till –
Ska ....Barcadinho

Det du skriver är bland det mest logiska resonemang jag har läst i frågan Z vs Etoo.

Utöver det du skriver så måste man också påpeka att det är inte rätt att jämföra en spelare som spelat i en klubb under flera säsonger med en som inte ens hunnit spela en hel säsong. Etoo kunde Barcas spel utatill, och hade hittat sin roll, medan Z har en hel del kvar till att hitta sin roll och anpassa sig till Barcas spel. Det omvända är också sant, alltså Barca måste lära känna Z´s rörelsemönster och preferenser på samma sätt som alla Barcaspelare visste precis hur Etoo skulle agera i olika situationer.

Folk borde ha lite mer tålamod (vilket är inte mycket att begära då Z faktiskt har levererat) och låta saker falla på plats.
Canaletes
2010-02-25 21:01
Lokmaninho

Kanske beror på att man vill att spanska lagen ska gå vidare.. så är det för mig :)
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-02-25 20:59
Nu är det bara Hoppas på Valencia :)

Asså jag vet inte varför men jag gillar dem :)
Canaletes
2010-02-25 20:54
Patético vidare!!! :D

Synd för Bilbao höhö
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-02-25 20:53
Diego Forlan skickar Atletico vidare till nästa runda! Snyggt mål också. :)

Frågan är om inte Galatasaray skulle ha haft en straff strax innan målet, då bland annat Rijkaard tappade kontrollen och började tjafsa. Det resulterade också sig i en utvisning för Galatasaray vilket öppnade för Atletico. :)

Kul! Atletico avancerar vidare.
Barcelona ★ Legend Killer ★
2010-02-25 20:53
Pedrito //

Han verkar ha gått över sjukdomen eller vad vi ska kalla,Men så roligt och se madridfansen skämma ut sig gång på gång,Då ena dagen är han så äcklig,Nu är han helt plötsligt välommen till madrid och att han helt plötsligt kan bli världens bästa där:D hahaha.

Visca Barcaa
2010-02-25 20:51
2-1 nu:D:D Forlaaaaaaaaaaaann 89 minuten

Vilken pass från Reyes, Killen är igång'
2010-02-25 20:42
Det är en kille som e född 93 som spelar nu för Hamburg.

Bra e han

Han har petat Berg :)
Barcelona Pep the King
2010-02-25 20:42
Lokmaninho ( Nr 1 )

Barca förlorade för de hade för många skador. Annars skulle vi vunnit.
2010-02-25 20:38
aaa

Men asså A.M har sjukt dålig försvar.

Hur kunde vi förlora mot de.?
Barcelona ★Barca★
2010-02-25 20:29
Lokmaninho ( Nr 1 )

Oj det visste jag inte att A.M skulle ta ledningen.

Galatasaray är juh otroligt starka på hemmaplan. Bra för Spanien om de går vidare.

1-1 hehe

Annons: