/spanien/barcelona/forum/15923.aspx/spanien/barcelona/forum/15923.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-02-26 22:51
Zinedine-zidane#5//. Haha lol. Vilken fet spärr du kommer få.
Barcelona Abbe.
2010-02-26 22:49
Ämne: Ni Barca smuts är fa....
Synd för dig att ingen moderator är inne som kan ta bort ditt inlägg, för nu kan alla se vad du skrivit och skratta gott :-).
Real Madrid Zinedine-zidane#5
2010-02-26 22:45
Jag blev fördröjd av ett PM, men nu så är du spärrad, grattis. Hej då. /Mod
Barcelona Omarboy
2010-02-26 22:20
så jävla vidrig marcelo är :S man blir så jäkla lack. fyfan va provocerande.
Barcelona Carles Puyol 5
2010-02-26 22:15
men vad är det med marcelo när de stannar klippet o visar en ring runt handen elr armen?
Barcelona BlueRed
2010-02-26 22:13
Ämne: Okeeej..? :S

Väld....Synd att det är stängt.
Barcelona Barca08
2010-02-26 21:23
H.Alavi - Triangulo Magico! //
absolut, jag håller med dig fullständigt, vi har spelare som har gjort fula saker, när messi gjorde hands målet mot espanyol är ett exempel. Men jag tyckte att Ramos situation var rolig för att han gång på gång attackerade pareja, bland annat så spottade han ju på honom. Det finns spelare som jag har stor respekt för i Real. exempelvis: Raúl, casillas, kaká. Sen så anser jag att marcelos spark på Uche är mycket, mycket mer på avsikt än henrys "fällning" på Racing spelaren, men det är min åsikt...
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-02-26 21:08
Gonzalo Il Pipita!!! & Canaletes

Får nog hålla med Gonzalo, det är sånt som sker i fotbollen. Glöm inte att det också är derby mellan Getafe och Madrid, så har full förståelse för Cata Diaz utbrott.

Att Marcelo sedan beter sig eom en unge är något helt annat, något han borde ha straffats för. Men det tillhör det förflutna.

Ibra har också en tendens att tappa kontrollen över sig själv, då märker jag att många hyllar honom osv. Men så fort någon från rivalklubben gör något så är han en mes, helt fel.

Om dom är mesar, så är vi också det.

Barca08

Om jag inte minns fel så var Henry med i en situation där han tog fram sitt ben samtidigt som en spelare sprang förbi vilket resulterade sig i att en Racing spelare flippade ur totalt och blev rasande. Sen att Henry säger till domaren att han inte har gjort något är precis på samma nivå som Ramos när han säger till domaren att han fick en armbåge när han själv har sparkat och tacklat.

Man behöver inte smutskasta andra spelare, för när man tänker noga, så inser man att vi också har såna spelare som kan vara fula ibland.
Barcelona kallesiete
2010-02-26 20:57
Gonzalo
Marcelo också eller? Vilken jävla mes.
Canaletes
2010-02-26 20:49
Okeeej..? :S

Väldigt sällsynt att se Valencia forumet så het
Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres
2010-02-26 20:48
Canaletes//

Sånt händer varje match mellan olika spelare, inte mycket att tjata om.
Barcelona Barca08
2010-02-26 20:41
hahaha shiit, det roligaste är att ramos går fram till domaren efter matchen och påpekar att han fått en armbåge, som om han inte gjorde någonting.
Angående marcelo, så är det en spelare jag absolut avskyr, titta bara på hur han sparkar uche bakifrån, sådant ska det ju fyfan vara avtägning på!
Barcelona westinho
2010-02-26 20:29
Canaletes

Haha där ser man...lite marcelo-vibbar över den videon.
Canaletes
2010-02-26 20:20
Väluppfostrade Sergio Ramos
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-02-26 20:01
Carles Puyol har avslöjat vilken låt han brukar lyssna på innan matcherna. Det handlar om en låt av Shuarma som heter "te esperaré".

Puyi menar att den låten påminner honom om sin far, som dog för några år sen, och att detta ger honom styrkan att tända till inför matcherna.

Låten finns i länktipset.
Barcelona Barca4eva
2010-02-26 19:59
asså grabben där rska11, fake ;)

EDIT: alltså, har en känsla att den killen inte är ett real-fan =P
2010-02-26 19:59
Barca4eva

Vad menar du med "fake madridista"?
Barcelona Barca4eva
2010-02-26 19:58
Ämne: Grymt med förlängnin....
Fake madridista hahahah

iafall...Reals fantastiska lag? WTF?
2010-02-26 19:57
DriveBy

Får en känsla av att du överskattar dagens Madrid, en förlust räcker för att minst 30-40% av alla supportrar ska vända ryggen mot laget tills en ny vinst dyker upp. 6-2 vinsten mot Villarreal i all ära, men de är inte samma lag som ifjol. Lyon visade hur fotboll ska spelas på fransk mark genom att vinna mot er med 1-0.

Jag är inte orolig över något, för jag vet, att när Barca spelar sitt spel så finns det ingenting att oroa sig över!

Det spelet jag pratar om, den jag strävar efter, den kommer att dyka upp så småningom. Varje lag har sin svacka varje säsong, vi är mänskliga. Det finns ingenting att vara orolig över.

När spelet kommer igång, så finns det bara ett gäng i Spanien som kommer att vara oroliga, och det är Ni.
Real Madrid DriveBy
2010-02-26 19:46
H.Alavi - Triangulo Magico!

Om du syftar på Barcas knakiga spel de senaste matcherna så nej, men de e uppenbart att man är orolig över läget, och hade real haft samma lag som i fjol så skulle ni inte ha ngn anledning att vara oroliga.
Real Madrid rska11
2010-02-26 19:45
Grymt med förlängningen med Piqué..
Önskar vi hade såna lojala spelare och uttalar sig så
2010-02-26 19:45
DriveBy

Så du påstår att det är ni som gör att Barca gungar just nu?

el Flaco

Oj, då läste jag nog fel, min spanska har sina nackdelar. :)
Real Madrid DriveBy
2010-02-26 19:41
H.Alavi - Triangulo Magico!

Drömma??? ska vi drömma? det är klart vi gör och ska göra, för vi har rätt att göra det med tanke på vårt fantastiska lag i år. Något som verkar ha fått hela barca att gunga för den delen...
Barcelona el Flaco - El Movimiento 2-6 de Mayo
2010-02-26 19:41
H.Alavi/

En rättning bara. Angel Mur var ingen tränare, han var lagets legendariska massör. Oerhört omtyckt av spelarna, framförallt av veteranerna.

Tycker i övrigt att det är så skönt att ha en tränare som Pep. Han får en att känna sig lugn och trygg inför framtiden med sina uttalanden.
2010-02-26 19:12
El mister är fast besluten om att vinna åtminstone en titel den här säsongen. Han säger också att om man misslyckas så gör man det, så går det ibland.

Man måste ge allt i matcherna och tro på segrar, det är vad han har lärt sig av den gamle Barca coachen Angel Mur som numera är pensionerad.

Han säger också att media överdriver väldigt mycket, och att ingen vet vad som sades i omklädningsrummet i halvtid i matchen mot Stuttgart. Jag har inte hört/läst något om att han har skällt ut någon spelare eller så, någon som har läst något?

Men han erkänner samtidigt att hans Barca kan spela bättre, och det är något han ska försöka lösa.

------

"Dröm vidare madridistas på svenskafans", oh vad klockrent! Co-sign.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-02-26 19:09
Xavi11

El Madrigal :) tror jag
Barcelona Xavi11
2010-02-26 19:00
ad heter Villareals hemarena nu igen:P
Barcelona Barca4eva
2010-02-26 18:49
Skulle DEFINITIVT komma om jag inte bodde så jävla långt bort...varför kmr ingen på något sånt här hos mig?!alltså i mitt område. här e det bara jag som har idéer!

Barcelona Pep - El Míster
2010-02-26 18:39
Allvarligt, finns det inget intresse för supporterträff i Göteborg? Kom igen nu, ju fler desto roligare.

Som jag skrev tidigare så kommer biljard(gratis) och billig dricka att finnas.

PM:a eller skriv här i forumet!
adil [blaugrana]
2010-02-26 17:49
Chygrynskiy är en mittback av rang. Han var den främsta backen i Ukrainska Premier League, som ändå klassas bland de främsta ligorna i Europa. Det är inte fel att påstå att spelaren är som skräddarsydd för att passa in i Barcelona, med tanke på hans egenskaper han visade upp i sitt tidigare lag.

Onekligen är man som cule besviken på Chyg. Jag trodde att han skulle anpassa sig snabbare med tanke på att han var en så pass etablerad mittback i Shaktar Donetsk, särskilt med tanke på hans färdigheter. Fast i detta skede kan vi konstatera att han i Blaugrana tröjan framstått som en långsam och trög back, med medelmåttigt tillslag på bollen. Huvudspelet, som sägs vara en av hans starkare sidor, har i många fall visat sig vara tvärtom.

Jag minns tillbaka när vi mötte Shaktar i Supercupen, vilken fantastisk back Chyg var. Han var hur bra som helst då, och gjorde skäl för sitt namn med fina crossbollar. Forumet sprudlade av glädje då vi visste att han skulle följa med hem till Barca nästan direkt.

Pep har sagt att han ser något speciellt i Chygrynskiy, och då får man väl visa tålamod. Vi är trots allt inte i behov av en formtoppad Chyg ännu, utan han har tid på sig. Dock besitter han innerst inne klassen för att ingå permanent i Barcas elva. Det får man inte glömma, sådant kan inte bara försvinna.
Annons: