/spanien/barcelona/forum/15922.aspx/spanien/barcelona/forum/15922.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElTriplete
2010-03-02 23:58
Uppskattar ett snabbt svar? Titta nedanför på mitt senaste inlägg.

Ursäktar om jag är lite på er här inne i forumet.
Barcelona Abbe.
2010-03-02 23:57
Ämne: Någon som har någon ....
64837 var på plats i lördags.
ponta p
2010-03-02 23:46
Någon som har någon aning om hur många det var på matchen i lördags? Eller vet någonstans man kan kolla det? Va där själv men har svårt att uppskatta antalet, kul var det iallafall! Mäktigt när hela publiken ställde sig upp vid Pedros byte och vrålade "PEEDRO PEEEDRO PEEEDRO PEEEEDRO". Riktigt grymt.
Barcelona Pep the King
2010-03-02 23:45
Visca Barca

Jag själv tror inte på att David Villa kommer eller Torres.

Det är massa rykten bara. Henry lämnar säkert i sommar då vill jag se en vänsterytter.

Ribery Nej
Silva Nej
Suarez Nej
Aguero JA TACK

Aguero är ingen vänsterytter men har sett han spela många gånger på kanten och funkat väldigt bra. Messi och Aguero är juh bästa vänner.

Messi kan väl övertala att Aguero ska komma hit:)
Barcelona ElTriplete
2010-03-02 23:42
Hej alla!

Ursäktar om jag stör eller inte får skriva såna här inlägg här men här kommer det.

Tänkte åka till stan imorgon, T-Centralen, och undrar vilka affärer som har saker med Barcelona att göra?

Derby Shop finns vet jag, de säljer tröjor, mössor och massa annat men förutom den. TeamSportia?

Väldigt tacksam över svar.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-02 23:37
★Barca★

Jo, du har rätt. Blandar alltid ihop de, tack för rättningen. :)
Barcelona ★Barca★
2010-03-02 23:31
H.Alavi - Triangulo Magico!

Brasil mötte idag Irland och inte Island:D
Barcelona Hetfield
2010-03-02 23:30
Försvar: Thiago Silva, Juan, Alves, Maicon osv

Mittfält: Ronaldinho (i högform), Diego, Melo , Kaka osv

Anfall: Adriano (i bra form), Pato, Nilmar osv

Snacka om lyxproblem, det ser bra ut
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-02 23:25
jonathanr10

Det vet vi, och jag måste säga att dagens Brasilien kan ha nytta av Ronaldinho. Dom mötte precis Irland, det är inga mardrömsmotståndare. En förlust eller kryss skulle vara katastrof, enligt mig. I VM tror jag nog att Ronaldinho kommer behövas, garanaterat.

Han kanske inte tar startplats, men en VM-uttagning förtjänar han.
Barcelona Visca Barca
2010-03-02 23:25
Den spanska tidningen sport kommer alltid med rykten hit och dit, som att Villa ska komma till barca nu, men hur ofta är det egentligen sant, man ska inte direkt lita på dem. Hur som helst har dem nu skrivit att Torres skulle vara intresserad över att komma till barca.

sant eller falskt? Skulle inte tro att Torres skulle komma till barca eftersom Pep älskar Ibra även om han är ritigt dålig ibland. Jag tror ändå att Torres skulle vara ett bra köp för barca, jag tycker att barca borde ha köpt honom i sommar isället för Zlatan, men Pep bestämmer.
jonathanr10
2010-03-02 23:12
Men i ett vm mot bättre motstånd han e ganska bra just nu Han har tex vunnit ganska mycket och han sprider glädje. de borde ni barca fans veta
Barcelona Sempre Culé
2010-03-02 23:05
OK. Kanske inte bättre, men han saknas definitivt inte, enligt min uppfattning. Åtmisntone inte i denna matchen.
jonathanr10
2010-03-02 22:53
Haha okej
Barcelona Sempre Culé
2010-03-02 22:44
Vilket brasselir! De är bättre utan Ronaldinho...
jonathanr10
2010-03-02 22:43
Vad tycker ni om Brasilien då utan Ronaldinho
Barcelona Pep the King
2010-03-02 21:54
Goaaal! Robinho
Barcelona Mojito
2010-03-02 21:17
Blamblam

Dilemmat med Bojans fortsatta utveckling började egentligen förra säsongen då Barca var förskonade från skador på bl a Eto´o. Med tanke på hur bra laget spelade fanns det helt enkelt inte utrymme för Bojan att få tillräckligt med speltid för att fortsätta utvecklingen.

Denna säsongen har fokus legat på att spela in Zlatan i Barcas spel, vilket åter drabbat just Bojan hårdast.

Pep har nyligen gått ut och medgett att Bojan (och även Pedro) fått mindre speltid än de gjort sig förtjänta av. Pep har dock tidigare hintat att han har en plan för Bojan framöver, och jag tror det är något som de flesta culés ser väldigt mycket fram emot.

Bojan har gjort det okej, nästintill bra, de gånger han fått chansen, och jag är övertygad om att han kommer kliva fram när han får chansen på riktigt. Trägen vinner brukar det heta.

Just att Bojan också är inställd på att fortsätta kämpa och tackat nej till utlåning visar också att han inte kommer bli en ny Soldado eller Portillo. Åter igen, trägen vinner.
Barcelona Pep the King
2010-03-02 21:09
Brasil Vs Irland spelas nu. Ni som har tråkigt:)
Barcelona Criff
2010-03-02 20:58
Blamblam, Äsch Bojan är fortfarande ung, bara 19 eller nåt. Han har mycket tid på sig.
Tycker han är en duktig fotbollsspelare men tycker folk har lagt alldeles för mycket tyngd på hans axlar att det bara blir en börda för honom.
Förra sommaren när U21 landslaget spelade i Sverige så var allt Bojans fel att dem spelade urkasst.
Sånna grejer är nog inte kul att höra som fotbollsspelare.
Tycker fortfarande Bojan bevisar att han är en talang av yppersta kvalite och han kommer säkert få sina chanser, även om jag personligen skulle vilja se honom bli utlånad så han kan växa den vägen.
Pep har ju sagt att han har en plan för Bojan. Så vi får väl se vad den är.
Barcelona Criff
2010-03-02 20:54
Sägs att Barca är intresserade av "nya Laudrup". En dansk 18-åring, Christian Eriksen som spelar i Ajax.
Real Madrid Blamblam
2010-03-02 20:54
Hade? Killen verkar ju vara en ny Portillo eller Soldado.
Barcelona Criff
2010-03-02 20:50
Blamblam, klassiskt exempel på att folk hade för bråttom med honom.
Real Madrid Blamblam
2010-03-02 20:46
Bojan har en hel del att bevisa. Vad har hänt med killen? Han blev ju kallad till A-landslaget som en 17-åring, presterade grymt i Barcatröjan m.m. och nu får han inte ens plats i U21-laget :O.
Barcelona Pedrito
2010-03-02 20:44
Ämne: Om en av följande sp....
Om jag tvingades välja så skulle jag faktiskt ta Puyol. Känns som vi skulle kollapsa defensivt utan honom i de stora matcherna och dessutom skulle vi tappa så mycket hjärta.
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-02 19:47
Den vise/

Nej.
Barcelona Den vise
2010-03-02 19:44
Mojito

Är bojan ens med i truppen ?
Barcelona Mojito
2010-03-02 19:30
För er som är sysslolösa spelas nu Spaniens U-21 match mot Liechtenstein i länktipset.
Barcelona Hetfield
2010-03-02 19:24
Om en av följande spelare var tvungen att lämna laget idag, vem skulle ni vilja ha kvar?

Puyol eller Xavi?

Tortyr att välja, men i slutändan så skulle jag vilja ha kvar Xavi, det är inte bara det att han är världens bästa playmaker, utan det är att han står och representerar allt som Barcelona står för : Elegans och skönfotboll
Barcelona Patrick Kluivert
2010-03-02 19:15
Megagolazo!

Genom tidernas mål
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-02 19:00
Pep the King/

Goleador = målgörare.
Annons: