/spanien/barcelona/forum/15902.aspx/spanien/barcelona/forum/15902.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca__elve
2010-03-01 00:00
Intressant artikel av Zlatan... han verkar ha förändrats sedan han kom till barca :D
Barcelona Hetfield
2010-02-28 23:45
Barcadinho

Nja, som du sa så har inte Argentina en playmaker, och när man har en tränare så Maradona så kommer det inte att gå bra, jag tror inte att en Ronaldinho (när han var som bäst) med tio fötter skulle kunna göra något vettigt där

Både Aguero och Silva är snabbare än Robinho, så där har du svaret ;) Sen vore det idioti att behålla Henry då hans lön är skyhög, och hans ålder börjar bli rätt så hög, vill inte hamna i "Milan" träsket, föryngra gärna där
Barcelona petersays
2010-02-28 23:40
"men det beror mest på att Argentinas mittfält suger. Ingen som levererar bollar."

Hoppas att båda Pastore och Di Maria får spela under VM. Två unga, men jäkligt intressanta, spelare som absolut kan leverera bollar.
Barcelona Barcadinho.
2010-02-28 23:35
Hetfield/

Det är bara att titta på landslaget om man vill se Messi och Kun ihop. Det har inte funkat så bra hela tiden den här kombinationen, men det beror mest på att Argentinas mittfält suger. Ingen som levererar bollar. I Barca kunde det funka utmärkt.

Ärligt talat - jag har ingen aning om ledningen planerar någon ersättare för Henry. Ingen aning heller om man tänker ge Pedro en ordinarie startplats på den här positionen.

Men hur som helst - om klubben tänker förstärka med vänsterytter så vill jag jätte gärna se en snabb kille där borta.
Inte som Robinho som ryktades i jan-fönstret, utan snabbare.
Barcelona Barca Barca
2010-02-28 23:35
Barcanist// skulle jag välja en vänsteranfallare där så skulle det vara Krasic. Den killen är grym!
Barcelonistas
2010-02-28 23:30
Barcanist

vi måste sälja henry först. för den mannen är slut ...
Barcelona Barcanist
2010-02-28 23:12
Agüero - Zlatan - Messi

Herregud.. Tänk om vi får se ett sådant anfall nästa säsong oj oj oj säger jag bara.. Kan nästan lova att vi inte kommer att gå mållösa ur en enda match med dessa 3 herrar on front.
Barcelona Hetfield
2010-02-28 23:02
Rambla

Ja, den här matchen så fick Valencia spela med 10 man under stora delar av matchen, men jag syftar mer på helheten, deras lägsta nivå är skrämmande låg jämfört med andra topplag, det är anledningen till att topp 4 i Spanien inte är lika vass

Synd att både Aguero och Silva är så skadebenägna, hade varit kul att få se de i Barcelona, tänk er att få se Messi och Aguero bomba fram, vem kan stoppa de? Silva är också bra, men är allergisk mot vänsterfotade spelare på vänsterkanten
Barcelona Rambla~
2010-02-28 23:00
Hetfield

De spelar mot 9 man på slutet, leder med 3-1 och matchen är säkrad. Trots det jagar de ett mål till som tokar. Hur svårt kan det va?
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-02-28 22:59
Atletico Madrid anno 2009/2010 måste vara tidernas skummaste lag.. Krossar ett mostånd ena veckan för att bli krossade nästa.. Hade de hållt samma nivå säsongen igenom hade de nog varit uppe och slagits med Barca och Real, potentialen har dom. Fixar de försvaret till nästa säsong kan de gå långt.
Barcelona Hetfield
2010-02-28 22:56
Väldigt underhållande match på alla sätt, innehöll det mesta, men det som fascinerar mig mest är Atl.Madrid, hur kan deras högsta nivå vara så pass hög när deras lägsta nivå är lägre än de flesta lagen runt i Europa

Helt fascinerande
Barcelona Rambla~
2010-02-28 22:49
Om Miguel ändå ska sparka ner någon och få ett rött kort, varför sparkar han inte ner Reyes istållet? Han ligger ju ändå ner hela tiden. Otroligt vad den spelaren filmar hela tiden.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-02-28 22:48
Är verkligen glad för Kuns skull.
Killen har slitit som en varg hela matchen och han förtjänar utdelning.
Barcelona petersays
2010-02-28 22:43
Mycket riktigt så fick Juve stryk av Palermo. Ser ljust ut för sicilienarna.
2010-02-28 22:36
Verkligen synd om Kun Aguero som göra allt rätt förutom målet hela matchen.
Barcelona petersays
2010-02-28 22:30
"Tomáš Ujfaluši en favorit? inte baserad på fotbollsmässigt antar jag hahahaha."

Nä, precis. Egentligen inte på rent fotbollsmässiga grunder. Han känns bara som en klassisk spelartyp. Och så gillar jag ju underdogs. Men han har absolut gjort ett gäng bra matcher under sin karriär.
2010-02-28 22:21
Ämne: Banega borde också s....
petersays

Tomáš Ujfaluši en favorit? inte baserad på fotbollsmässigt antar jag hahahaha.

Vilken träben spelare denna är herregud.
Barcelona petersays
2010-02-28 22:14
BlueRed
Ahh..då var min kommentator ute och cyklade.
Barcelona BlueRed
2010-02-28 22:08
petersays

Cesar fick aldrig gult kort.
Länktips: livescore.com/
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-02-28 22:02
Mycket läsvärd, rekommenderar starkt!

*länktips.
Barcelona petersays
2010-02-28 21:59
Ämne: Valencia och Atletic....
Cesar verkar ju inte ha slutat klaga trots att han snackade till sig ett gult, så vem vet. Han kanske snackar till sig ännu ett? Vore kul att se.
Barcelona petersays
2010-02-28 21:58
Banega borde också stått i duschen vid det här laget. Men eftersom jag gillar honom så är det såklart kul att se honom spela mer.

Mina två favoriter på planen: Ever Banega och Tomáš Ujfaluši
Barcelona el Maestro!
2010-02-28 21:58
Valencia och Atletico är två gnälliga lag. Bli inte förvånade om det bli en utvisining till under matchen.
Hoppas att Villa inte skadar sig.

Edit: Aguero får inte plats i det argentinska landslaget. Han är helt ur form. Man undrar om han överhuvudtaget vill spela för Atletico.
Barcelona Cobain
2010-02-28 21:47
Marchena fick ju sitt första gula i den 1a minuten :P
2010-02-28 21:43
Man njuter av att se lite av den gamle Reyes. :D
Härligt att se lite konster av killen.
Barcelona petersays
2010-02-28 21:40
" Utvisning (rött kort)
- förhindrar ett mål eller klar målchans för motståndarlaget genom att avsiktligt beröra bollen med händerna"
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-02-28 21:38
Hur ska Valencia klara av detta? Rysare på gång. :)
Barcelona petersays
2010-02-28 21:38
Ja alltså när atletico möter valencia så har vi ju en hel del ärkemyglare på planen. Marchena, Villa, Reyes....
Canaletes
2010-02-28 21:37
petersays

Tror inte det var direkt rött. har aldrig sätt att en spelare får direkt röd för hands

Domarn var säkert så stressad så han bara drog de röda..
2010-02-28 21:37
Har alltid tyck att Marchena är en smutsig spelare.
Rätt åt honom. :S
Annons: