/spanien/barcelona/forum/15900.aspx/spanien/barcelona/forum/15900.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2010-03-06 18:59
Andreas

Rätt så roligt att du ska skriva regelboken på hur man är en culé, man har väl all rätt i världen att kolla på vilken match man än vill, det avgör inte hur mycket man älskar Barcelona, så det lugnt

Nu råkar jag följa Barcelona och Roma (Barcelona är nr.1 förstås), så får mig kommer Roma-Milan före , då det är direkt avgörande match

Tack och lov så slipper jag göra det beslutet då jag har tv:n bredvid datorn, så kan kolla på båda
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-06 18:58
Ämne: OT men

Hur kollar....
Du kan hålla in ctrl tangenten och scrolla uppåt, så allt i skärmen blir större. Sen uppdaterar du sidan och det har blivit större, inte fullskärm men bättre än det lilla iaf.
Barcelona ElTriplete
2010-03-06 18:57
Andreas-

Håller med. Min kompis tyckte att jag var dum som satt och tittade på Deportivo 1 - 3 Barcelona-matchen istället för Juventus 2 - 1 Inter-matchen.

PS: Kanske var en annan match istället för Deportivo?
Andreas-
2010-03-06 18:56
Ämne: Andreas-/

Hehe, j....Exakt, en culé älskar Barcelona och följer således Barcelona oavsett vad. Skulle Madrid o Sevilla spela en avgörande guldmatch i sista omgången hade jag ändå kollat på Kataloniens stolthet, borde vara en självklarhet om man kallar sig för "culé"..

Edit: Att välja en pissmatch i Serie A mellan Roma-Milan före Barcelona, ja då bör man ta på sig en Madridtröja istället. Du kan bara älska ett lag...
Barcelona el Maestro!
2010-03-06 18:50
Ämne: Nån som vet om K9 sp....
Nej, han spelar inte. Jag vet inte om han sitter på bänken. Något annan som har koll?
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-06 18:45
Nån som vet om K9 spelar nu mot juve?
Barcelona Barca4eva
2010-03-06 18:43
Ämne: Btw, ser jag rätt el....
haha håller definitivt med.

Barca matchen går först, tänker kolla hela oavsett om vi leder me 5-0 me 10min kvar, SEN kanske jag kollar på nån annan match.
Ktoor^,^
2010-03-06 18:38
Hetfield

Det går inte.
Barcelona Hetfield
2010-03-06 18:22
OT men

Hur kollar man på Bet365 i fullscreen?
Barcelona Barcadinho.
2010-03-06 18:13
På tal om att vila spelare - vi spelar CL om 10 dagar så varför man ska vila spelare förstår jag inte.

Och för resten så finns det en del tecken på att Barca har hamnat i dålig form just på brist av matcher istället.
Spelarna har varit vana att spela matcher mitt i veckan och kroppen, huvud, träningarna, matvanor, alltihop har ändrats och tappat sin rytm sen Barca fick stryk I CdR.

Det finns alltså röster som tycker att det är just därför laget har hamnat i en negativ trend nu.
Den psykiska biten kan också påverkas. Spelarna har varit vana att bli super koncentrerade var fjärde dag. Nu är det plötsligt en vecka emellan och det känns som en sommar "semester”.
Man kan lätt tappa koncentrationen och rytmen i kroppen.

Konstigt är det, men det är också en fördel att spela mycket och ofta.
Barcelona Barcadinho.
2010-03-06 18:00
Andreas-/

Hehe, jag reagerade också på samma sak nyss i mitt huvud.
Jag väljer utan ens att tänka på saken en Barca match mot typ Xerez än en annan match med vilka lag som helst. Tom om det är en dålig stream.

Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-06 17:39
Messidinho_10

Lol. *Skakar på huvudet*

-----

Hetfield

Håller med, han dribblar alldeles för mycket. En pass skulle inte skada. Vi vet att han kan ta sig förbi, men hans form just nu är en berg och dalbana. Han måste få grepp om sitt spel och kunna spela som han gjorde förra säsongen.
Barcelona Omarboy
2010-03-06 17:33
Ämne: Någon mer här inne s....
Jag ska! :D
Andreas-
2010-03-06 17:15
Btw, ser jag rätt eller sitter culés o förespsråkar att bara se första halveleken av dagens match för att kunna följa andra matcher? Finns väl som vanligt bara en intressant match idag...?

Ursäkta uttrycket, men är ni helt tappade!?!?
J.Janerique - Viva la Becks
2010-03-06 17:13
Med tanke på att Jag ska kolla på matchen så SKA Messí & Zlatan Play tonight!!!
Zlatan måste fortsätta leva upp till myten, snyggaste svensken nånsin!
Och framför allt; Vi vet alla att Zlatan kan bli världens bäste! Jag vet det!

Snacka inte heller skit om Messí, han är Best! Han har ett triangeliknande system att spela fotboll på, påminner det er om ngn? Ja, just det, Maradona!

Storyn om Maradona är den att han slutade på Topp! Det kommer Messí också göra! Och det enda Ronaldinho gjorde fel var att han var mänsklig, men nu är han tillbaks!
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-06 17:09
tror ni att deport vinner ida?
Andreas-
2010-03-06 17:08
Någon mer här inne som ska ner till Barcelona nästa vecka o se matchen mot Valencia?
Barcelona ElTriplete
2010-03-06 16:23
Jag tror faktiskt inte att vi kommer få se Messi eller Zlatan starta ikväll. Zlatan har haft skadeproblem på sistone och Messi behöver vila innan de kommande stormatcherna mot Valencia och Stuttgart.

Jag själv hoppas ju såklart på att Zlatan spelar men jag tror inte på det, faktiskt. Blir väl nog Pedro - Henry - Bojan sen tar vi in nån av duon i andra halvlek.

Hoppas på Toure ikväll för jag klarar inte av med att se honom på bänken till förmån av Busquets. Busquets är bra, utan snack, men behöver utvecklas mer. Varför spela med honom när vi har en av världens bästa defensiva mittfältare i Toure? Jag håller Toure och Essien som de bästa på sin position i världen idag. Möjligtvis även Lassana Diarra.

I försvaret blir det Alves, Puyol och Maxwell på vänstern. Men vem som tar platsen bredvid Puyol får vi se. Jag hoppas på Chygryinskiy om Toure är pivote, annars har vi Toure som spelande mittback. Ingen Milito bredvid Puyol, tack.

Iniesta ska vara på mittfältet och inte spela som vänsterytter.

Barcelona ElTriplete
2010-03-06 16:23
Jag tror faktiskt inte att vi kommer få se Messi eller Zlatan starta ikväll. Zlatan har haft skadeproblem på sistone och Messi behöver vila innan de kommande stormatcherna mot Valencia och Stuttgart.

Jag själv hoppas ju såklart på att Zlatan spelar men jag tror inte på det, faktiskt. Blir väl nog Pedro - Henry - Bojan sen tar vi in nån av duon i andra halvlek.

Hoppas på Toure ikväll för jag klarar inte av med att se honom på bänken till förmån av Busquets. Busquets är bra, utan snack, men behöver utvecklas mer. Varför spela med honom när vi har en av världens bästa defensiva mittfältare i Toure? Jag håller Toure och Essien som de bästa på sin position i världen idag. Möjligtvis även Lassana Diarra.

I försvaret blir det Alves, Puyol och Maxwell på vänstern. Men vem som tar platsen bredvid Puyol får vi se. Jag hoppas på Chygryinskiy om Toure är pivote, annars har vi Toure som spelande mittback. Ingen Milito bredvid Puyol, tack.

Iniesta ska vara på mittfältet och inte spela som vänsterytter.

Barcelona kallesiete
2010-03-06 15:31

Sam
Och hur har Zlatan spelat på sistonde? Vad har Bojan gjort bättre när han har spelat?
Barcelona el Maestro!
2010-03-06 15:14
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Jag vet att det FA Cupen. Men Portsmouth ligger illa till i Premier League. Vinner dem idag i denna match så kan de stärka sitt självförtroende i Premier League.
Barcelona Messidinho_10
2010-03-06 15:12
Kolla hur Messi lekte med United i CL Finalen fyfan alltså.
Barcelona Pedrito
2010-03-06 15:11
Ämne: Ämne: Som sag....
Det är Fa cupen..
Messi har nog inte så värst mycket att säga till om i barca.. Ordningen är väl ungefär såhär när det gäller kaptensrollen, Puyol, Xavi, Valdes; Iniesta, Pique, Alves, Henry, Busquets, Abidal?
Barcelona el Maestro!
2010-03-06 15:04
Ämne: Som sagt Messi bestä....
Messi bestämmer inte ett dugg i Barca. Att det ska stå i hans kontrakt, är ett eget påhitt!
Han är en av de informella ledarna i truppen. Inget annat.

Vad härligt att Portsmouth kör över Birmingham!
Jag vill gärna se dem hålla sig kvar i Premier League.
Barcelona Sam
2010-03-06 15:03
kallesiete

Varför? Bojan har all rätt att starta med tanke på hur Zlatan har spelat den senaste tiden.
Barcelona Messidinho_10
2010-03-06 15:03
Njuuuuuuuuuuuuuut
Barcelona kallesiete
2010-03-06 15:01

Varför skulle inte Zlatan starta ikväll? Fy fan vad besviken jag blir om Bojan startar istället.
Barcelonistas
2010-03-06 14:59
Messi leder skytteligan och assist ligan!
Barcelona Messidinho_10
2010-03-06 14:54
Som sagt Messi bestämmmer allt nu i Barca ingen kan säga emot han, det står liksom i hans kontrakt också ;)
Barcelona Hetfield
2010-03-06 14:50
Messidinho_10

Suck..varför försöker jag ens föra en vettig diskussion med en person som är så färgblind...

Ronaldinho var större, vi såg hur det blev när han blev "bekväm" av sig

Nu säger jag inte att Messi kommer att hamna där, men jag säger bara, början av slutet för en fotbollsspelare är den dagen han säger "Nä, jag behöver inte göra dittan och dattan"

Tror du verkligen att man är mer "culé" bara för att man skriker högst? Samma princip när muslimer spränger sig själva, är de "mer" muslimer för det?
Tomma tunnor låter mest...
Annons: