/spanien/barcelona/forum/1590.aspx/spanien/barcelona/forum/1590.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Flavía
2015-12-05 02:51
@Soda Popinski:

Tyvärr sade Madrid nej när man ville att cupfinalen skulle spelas på Bernabeu under den föregående säsongen.

Mycket tveksamt att Flopez tänker ändra sitt beslut om vi når final en gång till.
Barcelona Soda Popinski
2015-12-05 02:30
De borde inte bara diskas ifrån Cupen. Finalarenan bör spikas redan nu. Ni alla vet vilken arena jag syftar på ..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Davids3
2015-12-05 02:14
Tre pumas har fötts i ett zoo i Ryssland, de döps till Suarez, Neymar och Messi. Såklart!
Barcelona Ali G
2015-12-05 01:49
Barcelonistas

Är du nöjd med ett kryss mot Valencia? Samma Valencia som skämmer ut sig i CL och har varit bedrövliga ligaspelet, samtidigt som de har en ny tränare och två viktiga spelare avstängda. Mot ett stekhett Barcelona som gjort 20 mål på fyra matcher(!). Då kan man dra slutsatsen att du inte har några stora krav på världens bästa fotbollslag.

Besvikelsen är stor från min sida då jag hade förväntat mig mer från forumets Pasillo..
Barcelona Davids3
2015-12-05 01:00
När en bild säger mer än tusen ord.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-05 00:57
Helt ärligt så tror jag att matchen i mon kmr bli riktigt tuff. Vi imponerade knappast mot Valencia varken hemma matchen elr borta matchen föra säsongen. Vi brukar överlag ha det rätt så tufft mot Valencia på Mestalla. Ett kryss får ses som ett godkänt resultat men med tanke på den form som vi befinner oss i så är frågan om inte våran trio och våra fantastiska mittfältare inte blir för mycket för Los Che?. Messi-Suarez-Neymar alla utvilade sen har vi världens bästa mittfältare Don Andres som vilade hela matchen också. ska vi säga 1-3 borta mot Valencia?
Barcelona neymar JR
2015-12-05 00:36
Haha verkligen brist på samtalsämnen angående Barcelona. Det har nästan gått för bra för att vara sant och ingen har något att tillägga Ska sluta diskutera real och börja diskutera atletico som kommer vara vår största hot i ligan och cupen. Dem hänger på men har fortfarande inte fått igång något spel eller sina nyförvärv Snart kommer dom få igång spelet och nyförvärven och krypa upp närmre Valencia matchen är extremt viktig, dels ytterligare ett styrke besked ifall vi tvålar dit dom med samt så kommer real Madrid tappa hoppet. Med den vinden vi har i seglen har jag svårt att se oss förlora. Då har vi inte ens Messi i form.... När det gäller laget så tror jag inte för 5 öre att dom kommer tro att allt är färdigt. Visst kommer det komma en svacka, men den kommer inte vara långvarig
Barcelona LeoMessi
2015-12-05 00:24
Xaviesta Samma här! Man får leta riktigt noga bland alla left overs för att hitta något ätbart...
Barcelona SOMISEREM1899
2015-12-05 00:16
Xaviesta

I see what you did there...
Barcelona Xaviesta
2015-12-05 00:01
Idag hade jag inte varit hemma på hela dagen så det första jag gjorde när jag kom hem var att stoppa in huvudet i kylskåpet för att se om det fanns något gott att tugga på men icke sa Peter. Fanns bara samma jävla leftovers från dom senaste dagarna. Kanske dags att rensa i kylen lite, saker och ting har börjat ruttna rejält därinne.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-04 23:24
Carlos Real är så sjukt överskattad. Cl titeln räddade ju hans fullkomligt värdelösa säsong. Man slutade 3a och kom inte ens före Tatas Barcelona, ett Barca som hade sin sämsta säsong sedan dinosaurierna vandrade på jorden. José Mourinhos Real var betydligt mycket bättre. Under Joses andra säsong så var laget bra otroligt bra. Man borde ha gått till cl final. Det borde vi också ha gjort. Clasico var den riktiga cl finalen 2012.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-04 23:18
enkos - så sant så! What goes around comes around som man brukar säga. Real gled på en räkmacka under Carlo där man antingen hade tur med lottningar elr så vann man tack vare enorma missar från dom andra lagen. Carlos Real hade en one hit wonder säsong. Nu ser vi ju hur dom får allt emot sig precis som du nämner. Nu har turen tagit slut och vi ser vilken nivå Real ligger på.
Barcelona enkos
2015-12-04 23:13
@Barcelonistas:

För den turliga och oförtjänta vinsten betalar Real idag tillbaka på alla fronter, från att bli förödmjukade på plan och även göra bort sig utanför plan...
Barcelona Barcelonistas
2015-12-04 23:05
Atletico borde vunnit cl finalen om det inte vore för Ramos one hot wonder mål. Ett Atletico som hade fullständig kontroll på hela matchen. Tråkigt för fotbollen att Atletico inte vann.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-04 23:03
Barca4life - Sant allt kan hända i fotboll vi har ju sett mirakel lag som Chelsea och Real där som vann cl med endast tur. Carlos Real kunde redan åkt ut mot Schalke där som slog dom med 3-4 på bernabeu. Sen borde Dortmund vunnit med 5-0 hemma om set inte vore för mikrhyrian.
Barcelona Liunil Masse
2015-12-04 22:59
Mig inget emot att möta tufft motstånd i CL bara vi inte möter lag som vi mött hundra gånger dom senaste åren som City så är jag nöjd.
Barcelona B-Guden
2015-12-04 22:15
Själv vill jag ha det svåraste motståndet i CL, inge roligt att spela CL slutspel mot lag som Olympiakos, Gent, Zenit osv, Cl handlar ju om att möta dom bästa och vinna.
Det som gör CL så roligt och spännande.
Barcelona Barca4life98
2015-12-04 22:02
Barcelonistas Det spelar ingen roll om vi lekte med dom förra säsongen. När spelet stämmer för dom är dom farliga. Var ödmjuk det lönar sig i längden. Så nu när vi t.ex. har spöat Real med stora siffror ett par gånger de senaste åren så innebär det inte automatiskt att dom inte kan höja sig och slå oss.
Barcelona enkos
2015-12-04 21:48
Jag skulle inte underskatta City och vill helst slippa dem ...Även Juve så klart.. enl mig två svåraste lag från de potentiella tvåor. ..
Barcelona Barcelonistas
2015-12-04 21:40
Juventus gav oss åtminstone en match det ska dom ha respekt för. Men City? Om inte Hart hade gjort historiens prestation hade vi vunnit med 10-0.
Barcelona Barcelonistas
2015-12-04 21:38
Du vill slippa City i en åttondel? Vrf? Bottenlagen i la liga ger mer motstånd än City. Vi har fullständigt kört över dom utan att ens behöva anstränga oss. Den lättaste matchen som vi hade föra säsongen samt under Tara säsongen var mot City. Andresito - lugn nu.
Barcelona enkos
2015-12-04 21:35
Och Juve går som tåget nu och går inte att stoppa. . Först ville jag slippa City i ev åttondel men nu kvittar det om det blir City eller Juve..
Barcelona enkos
2015-12-04 21:33
Zlatan gör mål på straff igen. Han har blivit en riktig Penaldo som skjuter straffar varenda match. Sen blir han hyllad till skyarna och jämförs i bla med Cavani. . Men om nu Cavani tog hand om alla straffar hade han gjort dubbelt så fler mål än Zlatan .. alltså straffar ger en stor fördel att fylla på sin målstatistik
Barcelona Davids3
2015-12-04 21:23
@DM1982:

Lek lite med tanken, vad om hela Barcelona faktiskt glömmer bort det, och vi här på forumet är de enda som har koll. Är det möjligt att få tag på någon i styrelsen för att varna de ? hahahah
Barcelona A good coach is everything!
2015-12-04 21:21
Seriöst släpp Real historian nu helvete vissa här hatar Real mer än dem älskar Barca!! Att Real har åkt ut är skämmigt men ska alla skriva om det får oss att se jävligt patetiska ut på detta forum! Ja Real är skämmiga just nu men hade hellre velat se oss piska ut detta amatör lag. Än att dem går ut så att det sedan kan skylla ifrån sig !
Barcelona Baronen
2015-12-04 21:09
Det går bra för Real Madrid nu...

De senaste 20 årens största flopp i fotbollen. Jag tycker att de och Man City borde gå ihop och skapa en egen klubb för finanshistoriska loosers.
Barcelona Z_Z
2015-12-04 20:59
@barca_joe:

Realmedian gör sitt jobb för att ta bort fokus från Reals pinsamheter.
Barcelona Vampíro
2015-12-04 20:42
Haha Piqué fortsätter att provocera.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2015-12-04 20:38
Nån annan än jag som vill se en due på pressträff? tänk er alves och pique haha. o samma marca kille ställer frågor till alves:D:D
Barcelona the cameroonians
2015-12-04 20:13
[QUOTE=DM1982]Hoppas att Lucho har koll på att Turan är avstängd första matchen i CL. [/QUOTE] Carles Naval har varit delegat för Barcelona i många många år och har garanterat stenkoll. Men du har def. en poäng. Vore väldigt deprimerande om vi blir uteslutna och toppar Reals fadäs...
Annons: