/spanien/barcelona/forum/15898.aspx/spanien/barcelona/forum/15898.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2010-03-03 15:56
Någon mer än jag som tycker Messi borde få kaptensbindlen i Barca nästa säsong?
Barcelona Lionel Messi n10
2010-03-03 15:51
Ämne: Var det någon som så....
Naosaro. Ja jag såg honom och han hade en grym teknik men han är absolut inget för Barca då vi har bojan och pedro som är en bra bit bättre än honom.
Barcelona koon
2010-03-03 15:12
Höhö. Pung-säck. Han skulle kunna komma därifrån :) Är benägen att hålla med dig westinho.
Barcelona westinho
2010-03-03 15:06
G.Rossi

Nu är jag inte tillräckligt gammal för att ha sett Maradona in action. Men det är mycket svårare att spela fotboll idag än det var för 25 år sedan.

Spelarna är mer seriösa med fotbollen idag; Man tränare hårdare och oftare, man äter nyttigare mm. Fotbollsspelare idag är rätt så mycket bättre än fotbollsspelare var för 25 år sedan. Därför är det mycket svårare att dominera fotbollen idag.

Jag säger såhär; Lionel Messi är en bättre fotbollsspelare än vad Diego Maradona var i och med att fotbollsspelaren i allmänhet har utvecklats. Men Maradona var antagligen bättre än Messi jämfört med nivån fotbollspelare hade då och vilken nivå de har idag.

Om du förstår vad jag menar..?
Barcelona Larsson1333
2010-03-03 14:37
Mata eller silva borde vi satsa på. SIlva perfekt egentligen, kan ju spela på mitten också om t.ex. xavi skulle vara skadad och han kan ta kanten utan problem
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-03 14:05
Abbe/

Det är delvis taget från min artikelserie och Guardiolas biografi och delvis taget från information jag hittade på klubbens hemsida (se länk).
G.Rossi
2010-03-03 13:47
Messi kan inte jämföras med Maradonas Pung-säck!
med all respekt, men att nämna deras namn i samma mening e nästan olagligt!

Finns X antal spelare som är nivåer över Messi innan Maradona
Barcelona Hetfield
2010-03-03 13:23
Tack El Flaco, ett rätt så ointressant möte blev plötsligt mycket intressantare tack vare artikeln :) Bra jobbat
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-03 13:18
ZlatanKonungen

Han är uttagen. *Läntips*

Finns inget bättre än att vakna upp och läsa el Flacos artikel, bra jobbat. :)
Barcelona ZlatanKonungen
2010-03-03 13:16
Någon som vet om Messi är uttagen till truppen mot Tyskland i kväll?
Barcelona Abbe.
2010-03-03 12:46
Kul att läsa din artikel el Flaco.

Är det ett utdrag från din artikelserie om Guardiola eller är det helt nytt? För om jag inte är helt ute och cyklar så stod det med där, inte sant?

Som sagt, kul att läsa. Det ska bli intressant att se deras möte inför matchen på lördag :-).
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-03-03 12:39
Ämne: Visca Barca

Jag ....
Pep the king// Jag skulle aldrig vilja ha hit Aguero för 600 millar. Specielt inte då vi har pedro som jag kan lova är lika bra som ytter som argentinaren hade varit. Nej du hit med Fabregas (bättre en xavi inom 2 år) Rooney (världens bäste just nu) balotelli, ribery,silva, robben eller pato. Någon utav dom. Annars kan det vara.
Barcelona Visca Barca
2010-03-03 11:44
Pep the king
Jag tycker att den som skulle vara bäst för barca är Silva. Silva är en mycket bra spelare med fin teknik och som kan göra fina passningar. Fabregas är nog jämt med Silva om inte bättre då han om några år kan komma upp i Xavis standard. Att renovera anfallet är nog inte så viktigt då jag tror väldigt mycket på våra egna talanger som Bojan och Pedro, men man ska inte glömma bort dem som spelar i barca atletic som Gai Assulin som kan komma att lyckas någon dag.
Barcelona Pep the King
2010-03-03 11:36
Vad tycker ni?
Barcelona westinho
2010-03-03 11:36
Jax12

Man kan hitta de uppgifterna på Barcelonas officiella hemsida. "Football - Calendar & results" och sen "info" på vilken match du vill. Sen klickar du på "Report".

74 859 såg matchen mot Getafe på Camp Nou.
Barcelona Yaya24
2010-03-03 11:20
Bojan är bättre än eriksen t.om
Barcelona Naosaro
2010-03-03 10:40
Var det någon som såg Eriksen mot Juventus?
Verkar intressera Guardiola.
Barcelona Visca Barca
2010-03-03 10:08
Idag spelar Tyskland-Argentina kommer bli en roliga match. Jag kommer heja på Argentina, för att Messi spelar där, men Tyskarna har ett bra lag och allt har inte riktigt fugerat för Argentina på sista tiden.
Barcelona LennyRomario
2010-03-03 01:40
Ämne: David Villa kommer i....
Om det finns ett pris för årets inlägg vill jag att det ska vinna!
Barcelona Jax12
2010-03-03 01:19
Vart har du fått dom uppgifterna ifrån? Skulle gärna vilja veta hur många som var på Getafematchen.

Tacksam för svar!
Barcelona Pep the King
2010-03-03 01:16
Hahaha den här äger!

Visca Etoooo
Barcelona Barca08
2010-03-03 00:13
Gick genom lite gamla artiklar och hittade något som var lite roligt, snacka om att slå dem på käften, hehe =)
Barcelonistas
2010-03-03 00:06
ops glömde länktips.
Barcelonistas
2010-03-03 00:05
people need to consider that Barcelona don't have any sponsorship on their shirts, otherwise the revenue would be higher than Real Mardid's

Klockrent! Fc Barcelona mes que un club!
Barcelona ElTriplete
2010-03-02 23:58
Uppskattar ett snabbt svar? Titta nedanför på mitt senaste inlägg.

Ursäktar om jag är lite på er här inne i forumet.
Barcelona Abbe.
2010-03-02 23:57
Ämne: Någon som har någon ....
64837 var på plats i lördags.
ponta p
2010-03-02 23:46
Någon som har någon aning om hur många det var på matchen i lördags? Eller vet någonstans man kan kolla det? Va där själv men har svårt att uppskatta antalet, kul var det iallafall! Mäktigt när hela publiken ställde sig upp vid Pedros byte och vrålade "PEEDRO PEEEDRO PEEEDRO PEEEEDRO". Riktigt grymt.
Barcelona Pep the King
2010-03-02 23:45
Visca Barca

Jag själv tror inte på att David Villa kommer eller Torres.

Det är massa rykten bara. Henry lämnar säkert i sommar då vill jag se en vänsterytter.

Ribery Nej
Silva Nej
Suarez Nej
Aguero JA TACK

Aguero är ingen vänsterytter men har sett han spela många gånger på kanten och funkat väldigt bra. Messi och Aguero är juh bästa vänner.

Messi kan väl övertala att Aguero ska komma hit:)
Barcelona ElTriplete
2010-03-02 23:42
Hej alla!

Ursäktar om jag stör eller inte får skriva såna här inlägg här men här kommer det.

Tänkte åka till stan imorgon, T-Centralen, och undrar vilka affärer som har saker med Barcelona att göra?

Derby Shop finns vet jag, de säljer tröjor, mössor och massa annat men förutom den. TeamSportia?

Väldigt tacksam över svar.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-02 23:37
★Barca★

Jo, du har rätt. Blandar alltid ihop de, tack för rättningen. :)
Annons: