/spanien/barcelona/forum/15890.aspx/spanien/barcelona/forum/15890.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-01 14:53
Här kan ni se Pedritos utveckling.

*Länktips.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-01 13:48
V.Valdes har gått ut och sagt att som ledare behöver vi inte oroa oss över laget i bakspegeln, Real Madrid. Nyckeln till titeln kommer att delas ut i El Clasico i Santiago Bernabué, säger han.

"Under matchen mot Malaga blev det nattsvart efter att vi släppte in 1-1 målet, men vi lärde oss med den korta tiden att snabbt göra ett mål till."

Sen får han en fråga om landslaget, och han säger att det må vara lite frustrerande att inte få chansen men att han är ung, och att han ska fortsätta slita för att få bära på den spanska tröjan.
Barcelona Barca_4_lajjf
2010-03-01 13:41
Haha sitter och grubblar över hur Argentinas anfall kommer att se ut under VM:
Messi
Higuain
Tevez
Milito
Aguero
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-03-01 13:31
Ämne: Rolig liten notis i ....
Satt och kolla igår sen hörde jag namnet Messi, så jag what ? trodde han mena nån annan.

Älskar Messi!
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-03-01 13:26
Ämne: Fråga till RED.

N....
Du är precis som mig vill också läsa alla kommentarer från 2 maj 2009.

Snälla RED kan ni fixa detta ?
Barcelona Sam
2010-03-01 13:01
Spärra Ya habibi. Han gör reklam för goals.se sök på hans nick och skåda.
Barcelona Visca Barca
2010-03-01 10:43
Alexis Sanchez vore ett bra köp för Barcelona, och man borde köpa honom innan Vm eftersom under VM kommer han nog redan blomma ut och fler klubbar kommer vilja ha honom.

En rolig sak med VM är att spelare blommar ut och man kan köpa dem, Arshavin kom i EM och han var 26 år då, tror jag rätta mig om jag har fel.
Barcelona Klint
2010-03-01 08:24
Canaletes

Bra fråga och jag har faktiskt inget svar till dig då detta inte är något fenomen som är unikt för Barçasidan utan genomgående på SF. Testa att höra med någon på centralredaktionen. Du hittar mailadresser till samtliga i länktipset.
Barcelona Ya habibi
2010-03-01 04:26
länktips på highlights!
Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres
2010-03-01 02:18
Håller faktist med föregående talare, sedan när man söker på gamla inlägg vid 2007 så laggar det som fan när man scrollar ner och internet stannar upp, är det bara jag som har det så?
Canaletes
2010-03-01 02:06
Fråga till RED.

När man söker efter inläg på datum.
Varför finns inte åren 2008 till 2010??

Skulle vilja läsa iläggen från 2 maj 2009 :D

Tacksam för svar!
Gonzalo Il Pipita!!! - Hombre No Nombres
2010-03-01 00:49
Barcelona Pep - El Míster
2010-03-01 00:41
Rolig liten notis i från OS i Vancouver. Mikael Renberg i SVT studion jämrförde Kane i USA med Leo Messi :)
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-01 00:30
petersays/

I normala fall hade jag inte gillat att diskutera potentiella nyförvärv redan i marsmånad, men eftersom Veloso är, för mig, ett okänt namn tänker jag göra ett undantag.

Du nämnde tidigare att Veloso har fått spela på många olika positioner och att han är ganska allround. I vilken roll i dagens Barcelona ser du honom någonstans, om du hade fått välja?
Barcelona petersays
2010-03-01 00:24
Veloso pangade in en rejält skott på en stolpretur i dagens möte mot Porto. Hoppas talangscouterna håller koll!
En annan spelare som imponerade när jag tittade var Yannick Djaló. Hoppas han får chansen under VM.
Barcelona Hetfield
2010-03-01 00:20
Jag vill bara tacka alla här inne för det fina forumet, läs vad som skrivs i Juventus forumet så kommer ni att uppskatta här

Moddarna har tydligen inte hört talas om att man kan spärra folk...
Barcelona barca__elve
2010-03-01 00:00
Intressant artikel av Zlatan... han verkar ha förändrats sedan han kom till barca :D
Barcelona Hetfield
2010-02-28 23:45
Barcadinho

Nja, som du sa så har inte Argentina en playmaker, och när man har en tränare så Maradona så kommer det inte att gå bra, jag tror inte att en Ronaldinho (när han var som bäst) med tio fötter skulle kunna göra något vettigt där

Både Aguero och Silva är snabbare än Robinho, så där har du svaret ;) Sen vore det idioti att behålla Henry då hans lön är skyhög, och hans ålder börjar bli rätt så hög, vill inte hamna i "Milan" träsket, föryngra gärna där
Barcelona petersays
2010-02-28 23:40
"men det beror mest på att Argentinas mittfält suger. Ingen som levererar bollar."

Hoppas att båda Pastore och Di Maria får spela under VM. Två unga, men jäkligt intressanta, spelare som absolut kan leverera bollar.
Barcelona Barcadinho.
2010-02-28 23:35
Hetfield/

Det är bara att titta på landslaget om man vill se Messi och Kun ihop. Det har inte funkat så bra hela tiden den här kombinationen, men det beror mest på att Argentinas mittfält suger. Ingen som levererar bollar. I Barca kunde det funka utmärkt.

Ärligt talat - jag har ingen aning om ledningen planerar någon ersättare för Henry. Ingen aning heller om man tänker ge Pedro en ordinarie startplats på den här positionen.

Men hur som helst - om klubben tänker förstärka med vänsterytter så vill jag jätte gärna se en snabb kille där borta.
Inte som Robinho som ryktades i jan-fönstret, utan snabbare.
Barcelona Barca Barca
2010-02-28 23:35
Barcanist// skulle jag välja en vänsteranfallare där så skulle det vara Krasic. Den killen är grym!
Barcelonistas
2010-02-28 23:30
Barcanist

vi måste sälja henry först. för den mannen är slut ...
Barcelona Barcanist
2010-02-28 23:12
Agüero - Zlatan - Messi

Herregud.. Tänk om vi får se ett sådant anfall nästa säsong oj oj oj säger jag bara.. Kan nästan lova att vi inte kommer att gå mållösa ur en enda match med dessa 3 herrar on front.
Barcelona Hetfield
2010-02-28 23:02
Rambla

Ja, den här matchen så fick Valencia spela med 10 man under stora delar av matchen, men jag syftar mer på helheten, deras lägsta nivå är skrämmande låg jämfört med andra topplag, det är anledningen till att topp 4 i Spanien inte är lika vass

Synd att både Aguero och Silva är så skadebenägna, hade varit kul att få se de i Barcelona, tänk er att få se Messi och Aguero bomba fram, vem kan stoppa de? Silva är också bra, men är allergisk mot vänsterfotade spelare på vänsterkanten
Barcelona Rambla~
2010-02-28 23:00
Hetfield

De spelar mot 9 man på slutet, leder med 3-1 och matchen är säkrad. Trots det jagar de ett mål till som tokar. Hur svårt kan det va?
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-02-28 22:59
Atletico Madrid anno 2009/2010 måste vara tidernas skummaste lag.. Krossar ett mostånd ena veckan för att bli krossade nästa.. Hade de hållt samma nivå säsongen igenom hade de nog varit uppe och slagits med Barca och Real, potentialen har dom. Fixar de försvaret till nästa säsong kan de gå långt.
Barcelona Hetfield
2010-02-28 22:56
Väldigt underhållande match på alla sätt, innehöll det mesta, men det som fascinerar mig mest är Atl.Madrid, hur kan deras högsta nivå vara så pass hög när deras lägsta nivå är lägre än de flesta lagen runt i Europa

Helt fascinerande
Barcelona Rambla~
2010-02-28 22:49
Om Miguel ändå ska sparka ner någon och få ett rött kort, varför sparkar han inte ner Reyes istållet? Han ligger ju ändå ner hela tiden. Otroligt vad den spelaren filmar hela tiden.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-02-28 22:48
Är verkligen glad för Kuns skull.
Killen har slitit som en varg hela matchen och han förtjänar utdelning.
Barcelona petersays
2010-02-28 22:43
Mycket riktigt så fick Juve stryk av Palermo. Ser ljust ut för sicilienarna.
Annons: