/spanien/barcelona/forum/1589.aspx/spanien/barcelona/forum/1589.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liunil Masse
2016-04-11 12:29
[QUOTE=Neymar N11]FC Barcelona's medical services team said Monday that the first team player Rafael 'Rafinha' Alcantara has suffered an strain to his left adductor, and his availability for upcoming matches will depend on the speed of his recovery. [/QUOTE] Nainggolan har förstört honom.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Neymar N11
2016-04-11 12:21
FC Barcelona's medical services team said Monday that the first team player Rafael 'Rafinha' Alcantara has suffered an strain to his left adductor, and his availability for upcoming matches will depend on the speed of his recovery.
Vlom
2016-04-11 12:05
Under morgonen, har Football Leaks avslöjat Neymars personliga kontrakt med Barcelona och här är detaljerna som finns i avtalet. 4.1.1 Signeringsbonus: 8,500,000€ 4.1.2 Lön från klubben: 5,000,000€/säsong I utbyte mot att tränaren har rätten att kalla upp Neymar i matchtruppen eller inte och för den delen om Neymar ska finnas med på startelvan eller vara på bänken, kommer klubben att betala Neymar 100.000€ varje säsong 4.1.3 Att spela minst 60% av matcherna: 1,062,500€/säsong 4.1.4 Ifall om Neymar spelar minst 60% av våra matcher under säsongens säsongens gång, kommer brassen också att få: (i) För kvalificering till Champions League: 637,500€/säsong (ii) Att ta sig vidare från gruppspelet i Champions League: 425,000€/säsong (iii a) Att vinna La Liga: 637,500€ (iii b) Att vinna Champions League: 850,000€ (iii c) Att vinna både La Liga och Champions League: 1,487,500€ (iii d) Att vinna både La Liga och Copa del Rey: 850,000€ (iii e) Att vinna Champions League och Copa del Rey: 1,062,500€ (iii f) Att vinna trippeln: 1,700,000€ 4.1.5 Ifall om Neymar inte spelar minst 60% av våra matcher, så kommer samtliga punkterna från sektion 4.1.4 att reduceras till 50%. 4.1.7 Att vinna Ballon d'Or: 425,000€ 4.1.8 Barcelona garanterar Neymar att brassen ska få 45.900.000€ brutto i slutet av sin femte säsong i klubben. Ifall om det totala belopp som Neymar förväntas erhållas inte når upp till den mängden, kommer klubben att betala mellanskillnaden till Neymar. 8.2.3.5 Utköpsklausulen: 190,000,000€ 1.3.7 Neymar förväntas anstränga sig för att integreras i det katalanska samhället, respektera och ta till sig dess kulturella värden samt lära sig katalanska.
Barcelona Vampíro
2016-04-11 11:36
After a day off yesterday, the players return to training today, ahead of the game against Atletico on Wednesday. #fcblive Fattas bara en bbq. Fy fan får lite deja vu från just den säsongen med stackars Martino som tränare. Vi siktade på en trippel efter en stark höst men det slutade med förlust i CdR-finalen samt tappade ligan. Inför matchen på onsdag är det samma sak som för två år sedan, svag insats mot Atléti på hemmaplan där vi höjer oss i andra halvlek för att sen bli totalt överkörda på V. Calderon. Dags för laget att visa sin rätta karaktär för på twitter kan alla glänsa.
Barcelona neymar JR
2016-04-11 11:31
Visst ska vi börja föryngra laget och är det någonstans vi ska börja med det så är det i försvaret. Alves 30+ Matheiu 30+ Mascherano 30+ Vermaelen 30+ Adriano 30+ Pique 29 Tyvärr måste vi ut på marknaden då vi absolut inte har något i dem egna leden. Laporte+bailly hade löst en jädrans massa problem. Bailly som backup både till mittförsvaret+ytterbacken, bägge unge och redan riktigt bra. 65 miljoner €= väl spenderade pengar. Med dem 2 värvningarna kan vi göra oss av med följande; vermaelen, matheiu, adriano och Douglas och ha så betydligt mer kvalité!
Barcelona LennyRomario
2016-04-11 11:27
@Lion24:
Jag vet inte om vi har så delade meningar egentligen? Om jag tolkar dig rätt, så har Lucho misslyckats med att genomföra en kollektiv formtoppning? Vilket jag håller med om. Det är svårt att ställa om från 80% till 100%, vilket jag också håller med om (skrev ett inlägg efter det du citerar nu). Däremot är ju min grundidé till att han misslyckats att det i stort sett är omöjligt att formtoppa ett helt lag samtidigt. Och därför ställer jag mig tvekande till om han verkligen bett laget spela lugnare (vilket gjort att vi spelat sämre) när det är så oerhört osäkert vad man får ut av ett sådant förfarande i slutänden. Man vet att man spelar sämre för stunden, men man har inte en aning om man kommer spela bättre när det gäller. Många lag tränar hårt i januari (eller åker på semester) och hoppas på att ha lätta och friska kroppar när säsongen ska avgöra, det är jag med på. Men det vill ju alla lag, och nyckelordet här är hoppas. Men sen, just eftersom det är så svårt, är det helt omöjligt att veta hur det blir i slutändan. Och där tycker jag Lucho tillskrivits en alldeles för stor och, ska vi kalla det finkänslig, roll. Som om han vore någon slags mästare som med en enkel vridning av spelarnas reglage kan bestämma om spelarna är av och på, hur många % de ska gå på. Det är jag starkt emot, så fungerar det inte. Jag tycker att vi ofta gör en väldigt mycket sämre första än andra halvlek. Det tycker jag också går emot hela principen. Det känns som att det klassiska "vila" konceptet är att ha med sig en ledning i halvtid, och sen ta det lugnt och bevaka i andra. Inte behöva förta sig, segern är hemma. Sen tycker jag inte att vi bara gjort dåliga matcher 2016. Vi hade ju en de trevliga matcher mot sämre motstånd (Rayo, Eibar, Getafe) i mars. Visst, det var inte bra motstånd så man kanske bara blev lurad. Men underhållen blev jag i alla fall, och det räcker gott för mig.
Barcelona Gabriel
2016-04-11 10:35
Jag är benägen att hålla med Neymar Jr vad gäller värvningarna. Visst hade det smakat med en Verratti eller Pogba värvning men är det verkligen där vi behöver köpa in spelare? Som vissa redan har nämnt har vi redan en rätt så stor bredd vad gäller mittfältet (även utan Arda om man nu skulle besluta sig för att sälja honom) och mer Denis Suarez och Rafinha åter tillbaka i truppen ser det knappast "sämre ut". Att då spendera cirkus 50+M€ på en mittfältsvärvning istället för att lägga stålarna på en mittback (se Marquinhos) och en konkurrent till Alba är inte att prioritera rätt enligt mig. Vad vi också behöver se oss omkring för är en centerforward som skulle kunna gå in och avlasta Suarez då och då. För så som det är just nu är vi alldeles för beroende av Suarez, inte bara målmässigt men även sett till hans spelstil. Vi förlorar en enorm tyngd i anfallsspelet utan honom och skulle han gå skadad en längre period tror inte jag att vi hade klarat oss så bra som när vi klarade oss under Messis skadeperiod. Vem den anfallaren ska vara är däremot inte helt enkelt att svara på, för vilken anfallare vill ens komma hit med vetskapen om att MSN mer eller mindre ALLTID är givna och spelar i 90 min. Isåfall måste den där regeln brytas och man måste börja byta ut dem emellanåt, vilket inte är mig något emot. Ser tydligt nu på sistone hur både Messi och Neymar verkar ha slut på gas och förra säsongen kanske vi inte tog ut Messi speciellt ofta men Neymar samt Suarez byttes ut en hel del i redan avgjorda matcher - något som inte sker i år. Vi har ingen naturlig ersättare till vare sig Suarez eller Neymar i och med försäljningen av Pedro och det är ett problem. Så en mittback, en vänsterback samt en till anfallare är det som borde prioriteras enligt mig.
Barcelona neymar JR
2016-04-11 10:00
Vi borde skippa värvningar till mittfältet helt och hållet men ändå göra oss av med arda. Vi har för mycket folk där redan, samt så vill jag se denis få en riktig chans i Barcelona. Vi kan inte slösa pengar på mittfältare när vi är i behov av försvarare. 2 mittbackar och en reserv till Alba. Vi måste börja göra oss av med spelare som drar ner nivån. Vermaelen, adriano, bartra/matheiu, Douglas, sandro/munir(utlåning). En backup anfallare och försvarare är allt vi ska fokusera oss på. Denis, rafinha, Roberto,rakitic, Sergio, iniesta och mascherano skall räcka på mittfältet. Den uppsättningen är brutal, men föredrar Roberto permanent på högerbacks platsen.
Barcelona Deulofeu
2016-04-11 09:37
Jag kan verkligen inte se hans plats i truppen dessutom har han inte framtiden för sig.

Spelar han endast ytter har vi andra spelare likt Rafinha samt Denis Suarez som jag hellre satsar på att han dessutom har en hög prislapp gör inte saken bättre.

Jag var emot värvningen från början och jag gillar den ännu mindre nu.

Säljer vi honom kanske vi kan vara med och kriga om Pogba han skulle tillföra något dag 1!

Barcelona Gio Style
2016-04-11 09:09
Rafinha 99
Välkommen ut ur skuggorna, sjukt att det dröjde så länge :)

Skulle man sälja Arda redan vid nästa transferfönster så har man inte gett turken en ärlig chans IMO.
Han valde att komma när vi hade transferban och han har runt 13 starter med laget, om jag räknat rätt.
Man får räkna med att det tar lite tid, Barcelona är inte en klubb man enkelt kliver rakt in i av olika anledningar (taktik, status m.m).

Det vore även korkat då det i grund och botten är en spelare som besitter en hel del kvalitéer.
Barcelona Rafinha99
2016-04-11 08:48
Följt det här forumet ett bra tag (sedan 05-06) men aldrig varit aktiv. Rambla är fortfarande kvar, kul att se! :) Ser att många sågar värvningen av Arda. Jag är inte turk, utan svensk. Klar gör det så inte folk här inne tror att jag skyddar min "landsman". Men vem skulle vi värva i sommar som skulle vara villig att vänta ett halvt år för att få spela (transfer ban)? Speciellt när vi har så tunn trupp så fanns det inte direkt så många alternativ på marknaden då dom flesta bättre mittfältarna vill spela kontinuerligt och inte vänta i ett halv år för att få spela. Där har ni mitt klar görande när det kommer till Arda värvningen. Sen hur han är på plan är en annan historia vilket jag håller med många här inne att han inte är tillräckligt bra. Hoppas han motbevisar mig i framtiden! Vissa Barca!
Barcelona Lion24
2016-04-11 02:12
@LennyRomario:

Jag har naturligtvis respekt för din åsikt men jag håller inte med angående teorin. Jag tror att eftersom vi var så jäkla bekväma i ligan så kunde vi ta det lugnare än normalt. Nu behövs en tempohöjning men hur ska man klara av det i denna svåra och känsliga period? Hur ska man övergå från att spela på 80% till 100% i el Clasico? Eller matchen efter mot ett alltid heltaggad Atlético? Hur ska kroppen kunna ställa om så snabbt i ett läge där man möter världsklasslag med världsklasspelare. Det är en fullständig omöjlighet. Istället för att höja växeln i tidigt skede vid februari så att kroppen men framförallt hjärnan blir vana vid en viss rytm eller tempo så promenerade vi hem segrar.

Det är det som är vårt fall just nu. I en tid där allt avgörs och där motståndarna är medvetna om det så har vi svårt att ställa om när vi har gått på halvfart under en längre tid. Hur kan man då ''växla upp''? Eller hur kan man automatisk spela bra fotboll? Det mesta går via taktiken och träningen. Jag ser inte vad spelarna/tränarna gör på träningarna men jag ser det som händer på plan. Istället för att jaga mål så fort domaren blåser igång matchen (som vi gjorde förra året) så försöker vi ''kontrollera'' matcher. Vi är ett intensiv presslag men hur kan man vara intensiv när man jagar boll och ointensiv när man har boll? Förra året var vi intensiva med och utan. Nu har vi ett intensiv presspel utan men bollen går alldeles för sakta när vi har boll. Det går inte ihop och det kommer aldrig göra det heller, därför man lurar sin egen kropp.

Så här ser det ofta ut i denna säsongsupplaga av Barcelona: vi spelar på en lördag och vi gör en kanon match. Spelarna är intensiva med och utan boll. På onsdag har vi match igen men där spelar vi inte alls lika intensivt för att kunna orka och vara 100% fräsch till den svåra match vi har på söndag. Lägg till extrema rotationer på onsdagsmatchen där spelare som gjort en kanonmatch och verkar ha hittat formen och rytmen i kroppen ska ''vilas'' till söndagsmatchen. När adrenalinet är på topp så ''vilas''' man och när man ska börja söndagens match från start så har det gått ur kroppen. Allt det här är medvetet för att kunna vara så frisk och fräsch som möjligt när det gäller. När vi väl har kommit fram dit så har inte kroppen fått anpassa sig till ett visst system i kroppen. Då visas det tydligt när man möter Real, Atlético och La Real på Anoeta.

Jag kan inte acceptera att vi hela 2016 bara gjort dåliga matcher utan nån baktanke bakom det hela. Inte i FC Barcelona. Inte i FC Barcelona mot Arsenal i Champions League. Våra spelare är bevisligen vinnare och bevisligen ständigt hungriga efter nya framgångar, detta är fakta. Därför accepterar jag inte att det helt enkelt bara har varit dåliga matcher, hela 2016. Sen så har finns det ingen spelare i dagsläget som är i form. När ett lag bara har dåliga matcher under en viss period så finns det alltid vissa spelare som ändå har bra form och sticker ut. Idag finns inte en Barcelona spelare som är i form och jag tror att det beror på Luchos oseriösa sätt att se fotboll, inte ha dåliga matcher i 4 månader när man heter FC Barcelona.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-04-11 01:55
in med frank de boer eller cocu. även om vi vinner trippeln säger jag. LE tänker bara på idag och sig själv (resultat) och det är knas för en klubb som barca. Värva ungt o satsa på La masia är ett måste!!! ledningen måste tala om det för karln. snart skulder på 6-7 miljarder. kan inte kan ni fatta att Arda och Marlboro kostat oss nästan 60 mille pga LE envishet. och nu känns det som att han slarvar bort bartra för marlboro och ter stegen för bravo och kan göra listan lång på fel spelare han satsar på. Tänk på framtiden din idiot för du kommer att lämna oss i skiten om 2 år. NEJ JAG ORKAR INTE MER får typ magsår.
Barcelona Lion24
2016-04-11 01:38
Så här går det när man har en halvtokig tränare som inte verkar ta fotboll på stor allvar. Jag läste på Barcastuff att Lucho hade spelat med 28 olika startelvor av 30 möjliga innan clasicot. Nu var det tvunget att det skulle bli en ny 11 som aldrig spelat tillsammans i och med att Rafinha och Arda aldrig startat en match tillsammans. En Rafinha som inte startat på flera månader bildar ett mittfält med en Arda Turan som för tillfället har enorma svårigheter. Försök få kontroll med det mittfältet. Ännu värre var det när det stod klart att Suarez skulle missa matchen, för då hade vi kanske blivit räddade av ett fullbordat MSN. Men man spelar Rafina och Arda tillsammans när Munir av alla också spelar från start. Allt detta på självaste Anoeta vilket kan bli en marddrömsarena för vilket lag som helst på denna planet. Lägg till Sergio Roberto på vänsterbackspositionen. Till Sociedad matchen var det 2vs11. De två utgörs av Leo och Ney. Då vinner man inga matcher.

Men jag antar att vissa spelare behövde vilas inför Atlético. Det finns ju en oskriven regel i Luis Enriques FC Barcelona att vissa professionella fotbollsspelare inte kan/får spela 2 eller max 3 matcher på raken, i alla fall inte som startman. Vilka som finns bakom dom som ska vilas spelar ingen roll alls, det spelar ingen roll om det är en spelare som alldeles nyligen kommit tillbaka från skada tillsammans med en spelare som har 0 självförtroende och inte riktigt vet/trivs med sin roll, bara de ordinarie ska vilas till nästa (!) match. För allt handlar om matchen som ska spelas, inte den man spelar i. Ett tydligt bevis på det var när Lucho tog ut självaste Sergio Busquets (!!!) för Roberto när Busi hade ett gult kort mot Atlético. Dessutom i ett läge när vi hade Rafina och Arda på plan i en Champions League kvartsfinal mot ett av världens bästa fotbollslag. ''Bara Busi inte blir avstängd NÄSTA match''. Ingen tränare tar ut Sergio Busquets, speciellt inte när man har två spelare som aldrig någonsin spelat med varandra där en av dom gör sina första minuter efter en långtidsskada. Och speciellt inte i en kvartsfinal i världens tuffaste (undantag vissa lag) turnering mot världsklasslag.

LennyRomario skrev ett intressant inlägg som jag tänker svara på snart för att vidareutveckla de negativa spel vi ser på plan. Innan det tänkte jag fördöma vissa spelares beteenden utanför plan. Är det inte Snapchat så är det Periscope, om inte det så är det Instagram. Detta enorma människovirus som gör folk dumma och osociala (!) har blivit ett problem även i ett professionellt lag. Även där skyller jag på Lucho. För att jag har sedan Rijkaards tid inte sett så odisciplinerade spelare. Spelarna är i stort sett fullständigt fria i att göra vad de vill i och med alla dessa barnsliga kommentarer och osociala medier. Vi har spelare som har varit här i snart tre år men kräver att få spela de turneringar han själv vill spela. Det har gått så långt i att brasilianska förbundet gjort ett utspel där man nästan förklarar krig mot FC Barcelona. Samma spelares agent går ut och menar att andra lag är ''intressanta'' i ett känsligt läge vid förhandlingarna. En spelare som var en supertalang innan han anslöt, nu en spelare som vunnit varenda titel en fotbollsspelare kan vinna, på enbart två år. Förr i tiden så var det maximal disciplin, på och utanför plan. För att man hade en disciplinerad tränare.
Barcelona Barcelonistas
2016-04-11 01:17
Pique, who had treatment today because he had discomfort after Real Sociedad game, will be available for next game against Atletico. [md]
Barcelona Barcelonistas
2016-04-11 01:08
Fantastisk bild kolla hur Abidal visar 5 fingrar till Ronaldo under 5-0 matchen. Roligt och se gamla bilder ibland.
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-04-11 00:02
Hahaha man slutar aldrig förvånas över Real fans. Jese skulle tydligen varit bättre än Neymar om han hade fått lira 30 matcher. Hahahaha, det är en gåta hur vi alla är samma ras, homo sapiens. Vissa får en att tvivla starkt på det. Sjukt hur snabbt allt kan vända, 2 förluster och alla ska gråta som bortskämda och giriga ungar. För vissa andra lag är det vardagsmat med dåliga insatser (Man U, Milan, Inter, Chelsea osv) men Barca ska tydligen vinna alla matcherna för att folk ska vara nöjda. Snälla tänk efter först, hur roligt skulle fotboll vara om ett lag ständigt vann sina matcher? För mig hade det varit tråkigt som fan. Det är när ens lag stiger ur askan efter förluster och slår alla på käften. Messi har så sjukt höga förväntningar på sig, han har väl sig själv att skylla då han satt sig i den situationen efter sina hundratals magiska insatser. Han spelar 180 minuter i veckan runt 35-40 veckor om året, och det på allra högsta nivån. Han hade verkligen behövt vila då och då. Vi ser nu konsekvensen av konstant matchande. Han är sliten och orkar inte ens springa på plan. Problemet är att han inte vill bänkas och om Lucho bänkar honom finns det chans att förra årets mardrömsscenario spelas upp igen. Men alla vi som följt med Messi genom åren vet att han alltid kliver fram när det gäller, det är därför Barca vunnit 2 tripplar senaste åren och kastat en skugga över Real. Jag är glad så länge jag får se honom spela, det är en stor ära för mig att se tidernas bästa live.
Vlom
2016-04-10 23:12
@Rambla~:

Att Leicester har gjort ett strålande säsong sett till förutsättningarna inför säsongen är något som man förstås inte kan blunda för.

Det finns många förklaringar till varför det går jävligt bra för dom. Ett mellanår för samtliga topplagen, att Leicester har kunnat ställa upp i stort sätt samma startelva i varje match eftersom att man inte har ett krävande Europaspel på schemat. De är ett lag av ordets rätta bemärkelse, samtliga av deras spelare har en utpräglad roll där de får använda sina spetskunskaper och behöver därmed inte blotta sina mindre bra sidor, de har i princip varit skadefria hela säsongen. Kanté och Vardy har varit borta 2 matcher var under denna säsong såhär långt. Deras ersättare (Ulloa, Andy King etc) har ju inte direkt underpresterat när de väl fått lira.
Vlom
2016-04-10 23:11
@Himne del Barcelona:

Det har sagt ända sedan i höstas och Leicester har ändå haft förmågan att kunna behålla fokuset.

Den mentala pressen att vinna ligan är (med all respekt) inget jämfört med risken att faktiskt åka ur från världens mest penningstinna liga, en erfarenhet som flera av dagens spelare i Leicester fick erfara under föregående säsongen.
Vlom
@Barca4life98:

Lite småroligt att bokstäverna inom parentesen står för "HAHAHA" om man läser nedåt... ;)

Men skämt å sido, jag håller förstås med dig att vissa utav lagen kommer att kriga som fan för att inte åka ur och spela i Segunda från och med nästa säsong.
Vlom
@the cameroonians:

Enligt de senaste rapporterna från Sport, förväntas inte Piqué missa Championls League mötet mot Atlético nästa vecka. Katalanen var på Ciutat Esportiva idag och tränade trots att spelarna fick ledigt under söndagen.
Vlom
@Vampíro:

Jag och ytterligare någon användare på forumet gör det, säkert fler t.o.m.

Enkos får mer än gärna fortsätta hålla oss andra uppdaterade, bara skrolla vidare om du stör dig på hans inlägg :)
Barcelona Neymar N11
2016-04-10 22:08
OT Kahn: "Lately, I've been seeing more of Cristiano Ronaldo's six pack that my own wife's breasts." RIP Ronaldo ??
Barcelona the cameroonians
2016-04-10 21:24
[QUOTE=enkos]362 minuter eller fyra matcher i rad som Messi inte har gjort mål och inte heller assisterat något är första gången hänt honom sedan 2011. [/QUOTE] Inte första gången han har "problem" med målskyttet när det handlar om att nå en milstolpe i karriären . Han får gärna göra sitt 500:e mål på onsdag... Emellertid är det ju inte mycket som talar för det sett till de senaste matcherna, ja förutom då att det Messi är... Messi... ;-)
Barcelona enkos
2016-04-10 20:44
362 minuter eller fyra matcher i rad som Messi inte har gjort mål och inte heller assisterat något är första gången hänt honom sedan 2011.
Barcelona ElRaval
2016-04-10 20:37
[QUOTE=Vampíro]Yo Livescore, ingen bryr sig. [/QUOTE] har inget emot hans uppdateringar eftersom jag inte följer alla matcher.
Barcelona Barcelonistas
2016-04-10 19:57
Tw Iniesta: "Nobody said it would be easy. We want to reach all our goals again and we will do it together!"

Iniesta garanterar oss att vi kmr nå våra mål tillsammans. Alltså kan vi alla andas ut nu. Jag litar på Iniesta!
Barcelona enkos
2016-04-10 19:38
Är medier i Barcelona nådiga idag mot Barca och LE ?
Barcelona Rambla~
2016-04-10 19:19
Barclonistas Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro längre. Lucho som spelare var energisk, emotionell och väldigt aggressiv. Gav alltid allt han hade. Trodde att han lite som Simeone piskade in samma sak i spelarna han tränar men nu har jag inte en aning. Den senaste tiden har ju varit bedrövlig när de kommer till de sakerna jag nyss tog upp, spelarna har varit i typ sleep mode ett bra tag nu. enkos Leicester startar säsongen precis som alla andra lag, de som inte spelar i Europa, i 3 turneringar. Ligacupen, FA-cup och ligan. Om de sen väljer att prioritera bort cuperna, efter att det gick över förväntan i ligan, må vara förlåtet och även förståeligt. Oavsett vilket har de uträttat något fantastiskt om de håller hela vägen. Du får tänka på att de dessutom var inblandade i bottenstriden med 10 omgångar kvar förra säsongen.
Barcelona Rambla~
2016-04-10 19:09
Jisses, United imploderar sista kvarten och släpper in 3 mål. Nu lär de missa CL, bra jobbat efter att ha investerat 2-3 miljarder under van Gaal.
Annons: