/spanien/barcelona/forum/15889.aspx/spanien/barcelona/forum/15889.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2010-05-04 01:52
Sami

Han har hållt på så här i några timmar nu och säger att folk (jag) inte kan något, kalalr mig medgångssupporter för att jag ifrågasätter att värva 5 världsspelare som en genialisk idé.
Barcelona ★Sami★
2010-05-04 01:50
Messidinho_10
Sluta bråka innan jag Ip Spärrar dig. Skärp dig!
Delarocha
2010-05-04 01:48
Messidinho_10

Det var väl du och inte jag som skulle logga ut?
Kan någon moderator spärra den här pajasen?
Barcelona Oha789
2010-05-04 01:48
HAHHAHAHHAHAHAHHAHAH

snälla jag måste ut härifrån :D

hahhahahhaha

offff det blev för mycket
Barcelona Messidinho_10
2010-05-04 01:47
Delarocha

Är du fortfarande vaken tomte? Du vet inget om Barca punkt slut j**va medgångsupporter när blev du medlem 2010 eller?
Delarocha
2010-05-04 01:45
Barca4eva

Men :( Jag som hade så kul. Jag tror dock han blev ledsen att jag inte gillade hans genialiska idéer så han loggade ut.
Barcelona Barca4eva
2010-05-04 01:44
Delarocha & Oha789

Ni ser själva vart detta leder så vi låter väl den hopplöse killen vara..okej?:)
Barcelona Oha789
2010-05-04 01:39
Delarocha

Inläggen är som skillnaden mellan Zlatan och Messi då får du själv gissa vem du är?
Delarocha
2010-05-04 01:37
Messidinho_10

Jag vågar påstå att jag har svarat på varenda av dina patetiska inlägg med en smula logiskt tänkande och förnuft vilket dina totalt saknar. Så ja, mina inlägg håller en viss klass.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-04 01:36
Och dina inlägg håller jävligt högt klass eller tomte gå och lägg dig förfan innan jag nattar dig för gott.
Delarocha
2010-05-04 01:33
Jag antar detta. Blir dock så irriterad när han på allvar tror att hans argument håller eller att hans inlägg är smarta. Men jag börjar tvivla på att någon kan vara så här korkad.

Barcelona Oha789
2010-05-04 01:31
Delarocha

Snälla för allas skull svara han inte mer så blir det inga fler inlägg från han. Då blir det mindre dumheter.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-04 01:31
Alltså jag orkar inte diskutera det här med dig för du fattar inget tyvärr. Skitsamma gå och lägg dig bry dig inte.
Delarocha
2010-05-04 01:28
" Åhh vem har sagt att Thiago och dem andra ska spela??"

Va?... Vad menar du med den här meningen?

Sen är ju fabregas ingen pivote, Torres ingen kantspelare.

Utöver det så skulle jag gissa på att de tre spelarna du nämner där skulle kosta ungefär 1.5 miljarder eller mer. Du tycker det är rimlig att lägga det på dessa 3 spelare när 2 utav dem får ta positioner dem inte ens spelar på. Din dumhet har ju inga gränser just nu.

Barcelona Barca4eva
2010-05-04 01:26
Messidinho_10

10år och ändå säger du det här...R:O:F:L

Delarocha
2010-05-04 01:26
Du är ju allvarligt talat inte smart för fem öre.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-04 01:25
Åhh vem har sagt att Thiago och dem andra ska spela??

Alves - Pique - Puyi - Abidal
Fabregas
Xavi Iniesta
Messi Villa Torres
Delarocha
2010-05-04 01:24
Sen verkar du ju uppenbarligen behöva påminnas om vilka spelare som kommit fram då du precis totalsågade Barcelonas ungdomsakademi. Du motsäger dig själv när du påstår att du vet saker som du sedan bevisligen inte har någon koll på alls.
Barcelona Oha789
2010-05-04 01:21
saamii

Sluat vara blind

Vi alla kollar på samma match och ser samma saker..

Det är inte konstigt att se vems fel det är när Barcelona ska till avslut och gör det lilla extra framför mål.

Snälla kom inte hit och säg ge chans och chans. Killen har fått chanser som jag inte fått i hela mitt liv. jag skojar inte.

När man e i denna nivån så kan man hamna i svackor.. men denna killen har inga svackor han är såhär.
Delarocha
2010-05-04 01:20
Messidinho_10

Hur jag själv tänkt till angående nästa säsong och nyförvärv?
Tja, ett mittfält bestående av, Xavi, Iniesta, Thiago, Yaya, Keita, Busquets + ytterligare en spelskicklig mittfältare av klass.

Ett anfall innehålande; Messi, Zlatan, Villa(om han nu kommer), Pedro, Bojan, Jeffren och kanske Gai.

Låter väl en aning mer troligt än dina drömmar.

Messidinho_10

Du är alltså allvarlig?
Då är du med andra ord bara intellektuellt efter. För dina inlägg insinuerar snarare att du skriver dem med antingen en stor portion humor eller en total brist på intelligens. Då fick jag det bekräftat. Sen det här "jag har varit Barcafan bla bla".

Varför ska jag bry mig om hur länge du har hållt på Barcelona? Du kan ju fortfarande inte ett skit om klubben uppenbarligen.

Blir helt mörkrädd när man läser dina inlägg.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-04 01:19
Delarocha

Jag har följt Barca i mer än 10 år så du ska inte tala om för mig vilka som har kommit fram eller inte. Det märks att du har brister inom fotboll så snälla håll dig till curling eller nåt annat för här har du ingenting att göra swisch.
saamii
2010-05-04 01:15
Sluta kritisera Zlatan som om ni själva vore bättre. Han har haft lyckade säsonger bakom sig i varje klubb han spelat. Och då har han spelat minst två säsonger i klubbarna. Så innan många utav er börjar kritisera så vänta o se till nästa säsong. Han har ändå gjort 21 mål hittills för Barcelona. Det är hans första säsong. Etoo gjorde väl 28? Jag tror att Z gör minst 2-3 mål till innan säsongens slut. Men att folk ständigt ska hacka på honom är fel. Det är som att hela tiden skylla på någon bara för att man inte har någon annan att skylla på. Lägg ner fan. Patetiskt av er som gör detta!
Delarocha
2010-05-04 01:10
Oha79

Inga problem. Tror inte killen är allvarlig. Hoppas åtminstone inte det.
Barcelona Oha789
2010-05-04 01:08
Delarocha

Jag märkte det! jag ber om ursäkt till alla.

Men den killen fick mig ur balans. Jag verkligen skrattar sönder mig.. hahaha.

Vem tog in han.
Delarocha
2010-05-04 01:05
Messidinho_10

"och sen vet jag att dem också satsar på sina unga om dem är tillräckligt bra, vilket inte händer ofta"

Slutade läsa ungefär där. Sluta skriv meningslösa idiotiska inlägg.

De sista 10-15 åren har det kommit upp åtminstone 1 världsspelare ungefär vart annat år från vår akademi.

Puyol och Xavi för drygt 10 år sedan. 6 år sedan, Iniesta, Valdes.
4 år sedan, Messi, Fabrega, Pique
I år och förra året Busquets och Pedro. Den förstnämnda landslagsspelare nu.
Ska jag fortsätta?

Om du nu fortfarande tycker att vår ungdomsakademi inte är tillräckligt bra och istället vill att vi ska värva in storspelare för miljarder varje år.
Ledsen att göra dig besviken men då får du nog hitta en annan klubb eller återgå till Fifa eller FM
Barcelona Oha789
2010-05-04 01:04
Messidinho_10

nahhahhahahahhahahahhahahahhahah

Snälla du kan ingenting... hahhahahhahah
Bojan Thiago ska stanna Men Pedro har mer att bevisa.

Om du kunde nånting skulle du säga tvärt om.

Pedro har bevisat mer än vad han behövt göra.. Utan Pedro skulle vi inte änns vunnit vissa titlar vi vunnit iår.

Pedro är en startspelare och som vilket lag som hälst skulle vilja ha om han var med i transferslistan.

Till och med din vänn Perez från Real Madrid skulle köpa han om han var tillgänglig.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-04 01:00
Delarocha

Först och främst Barca har alltid köpt spelare då menar jag ALLTID! Och sen vet jag att dem också satsar på sina unga om dem är tillräckligt bra, vilket inte händer ofta.

Sen vad vi ska göra med Pedro, Bojan, Jeffren, Thiago. Så säger jag så här Bojan och Thiago ska stanna, dem andra får lämna.

Sen sista frågan ja du tänk efter själv, Henry säljs, Zlatan håller inte, Pedro vet man inte hur mycket han har att ge och Bojan behöver mer tid.

Vad har vi för alternativ till dem positionerna? Säg någon som håller??
Barcelona Oha789
2010-05-04 00:44
Rambla

Okey. kanske den va dålig. Men tack för att du ändå läste och tog tid att svara.
Barcelona Rambla~
2010-05-04 00:43
Ämne: Rambla

Är du iron....
Nej jag bara undrade med tanke på dina lysande matassociationer. De var ju allt annat än dåliga.
Delarocha
2010-05-04 00:42
Messidinho_10

Tja, Barcelona specifikt bryr sig rätt mycket om sina unga talanger, med andra ord brukar vi INTE köpa in 4-6 stora namn under en silly season. Köper vi in Villa, Silva, Fabregas, Arshavin + ny vänsterback antar jag att vi slänger bort Pedro och Bojan, Thiago och Jeffren etc? Elelr hur har du tänkt dig?

Sen fungerar det inte riktigt så att man kan köpa för två miljarder varje år och få det att funka. Real har fortfarande otroligt stora problem att få laget att fungera trots galna summor spenderade.
Slutligen, varför i helvete ska vi värva in en halv ny startelva? Är det särskilt realitiskt eller troligt? Tänk efter lite innan du skriver något i fortsättningen.

Oha789

Nyanserat inlägg.
Annons: