/spanien/barcelona/forum/15885.aspx/spanien/barcelona/forum/15885.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kallesiete
2010-03-06 19:43
Andreas-

För vadå? Mål? Har han inte gjort mål på sistonde?
Så jävla trött på allt tjat på Ibra. Ja, han var inne i en liten formsvacka men sen han kom till Barcelona har han över lag imponerat och hans målproduktion är klart godkänd med tanke på hans spelstil. Han har inte mer att bevisa än många andra i startelvan i mitt tycke.
Barcelona Pedrito
2010-03-06 19:41
Jag tror inte vi håller nollan idag, Almeria känns underskattade.
Andreas-
2010-03-06 19:41
Om det är dags för någon att bevisa något så är det Ibra. Nu är det fan dags...
Barcelona Alvés
2010-03-06 19:40
Dom officiella elvorna är ute nu,

*länktips*
Barcelona kallesiete
2010-03-06 19:38

Dags för Touré att bevisa hur bra han egentligen är!
Så glad över att Messi och Zlatan startar.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2010-03-06 19:37
K9 inne för Viola nu 73 minuten. härligt
Barcelona Pedrito
2010-03-06 19:37
Haha ja Pedrito kan man alltid lita på!
Hoppas Goitom kommer in, Rinkeby mot Rosengård i la liga!
Barcelona lameG^
2010-03-06 19:35
k9 inne nu!!
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-06 19:32
Ämne: Bra startelva, Hoppa....
Enligt Marca spelar Goitom inte från start.
Andreas-
2010-03-06 19:31
När vi ändå är inne på det så måste jag säga att dem människor som rankar medlemsskap i Barcelona som det ultimata beviset på kärlek är snäppet värre än dem som snackar om hur länge man varit medlem på Svenskafans.

Träffat några genom åren som snackat om just medlemsskapet. Den tyngsta anledningen till att man som icke-spanjor är medlem i Barcelona är för att man kan få mycket billigare resor dit i princip...
Barcelonistas
Barcelona - Man United cl final!

helvetes vilken kvalite!

Barcelona Hetfield
el Flaco

Haha, ja, eller när personer här i Sverige hamnar i bråk pga. diverse tjafs om Barcelona

Den Vise

Det är klart att det är Barcelona, jag åker inte dit med jämna mellanrum bara för att jag gillar att äta flygplansmat

Lyckligtvis så slipper jag välja de då aldrig möts
Barcelonistas
2010-03-06 19:29
fel lol hela inlägget blev fel länk me..
Barcelona BlueRed
2010-03-06 19:28
el Flaco

Haha agree. Dem är fantastiska.
---------
Pedrito

Pedro kanske gör ett mål? Du vet mycket väl att ett mål är garanterat när Pedro finns på plan. ;) Oftast när man behöver det som mest också.
Barcelona Pedrito
2010-03-06 19:27
Bra startelva, Hoppas Titi får hoppa in. Pedrito gör nog ett jättebra jobb som vanligt och kanske ett mål..
Toure från start känns helt rätt. Sergi har inte varit bra senaste matcherna.

Nån som vet om Goitom startar?
Andreas-
2010-03-06 19:26
Ämne: Hetfield/

Mina fa....
Dem är underbara!
Barcelona Kelkoo
2010-03-06 19:25
Hehe, tack Den vise!
Barcelona Den vise
2010-03-06 19:22
Hetfield

Du verkar vara kär i båda klubbarna. Det är dags att gifta sig med en av klubbarna. Välj frugan eller flickvännen.
2010-03-06 19:22
Hetfield/

Mina favoriter är de som tror att: ju längre man har varit medlem i SF = desto mer lojalare culé är man.
Andreas-
2010-03-06 19:20
Ämne: Det har stört mig et....Återigen, ser inte folk som mindre culé.

Men i min värld finns det inte att strunta i en match för att se en annan. Det är bara så enkelt det är..

Edit: T ex, jag åker inte till Barcelona ex antal gånger per år för att få mig att känna mig som en större culé. Jag ser inte ner på folk som aldrig varit där, däremot så uppmanar jag alla att åka ofta. Det är värt pengarna 10 gånger om...
Barcelona Hetfield
2010-03-06 19:18
Det har stört mig ett tag nu, folk tror att desto högre de skriker, desto mer man dunkar på brösten , så är de mer av en culé

Vissa har inte behovet av att gå runt och skylta att de är culé, vissa väljer att bara vara det

Andreas

Nu råkar det vara Roma-Milan, annars hade jag skippat Roma matchen :)
Barcelona AzizWaysi
2010-03-06 19:17
Startelvan: Valdes, Alves ,Milito ,Puyol , Maxwell , Toure, Xavi, Iniesta , Messi , Ibra och Pedro.

ÄNTLIGEN Toure startar.
Barcelona Den vise
2010-03-06 19:17
Kelkoo : Du verkar bara skriva när det vankas aktuella startelvor. Kan även påpeka att du är oftast först ut med det på forumet. Skön jävla karaktär!

På tal om startelvan..är Peps son (Busi) skadad eller? Eftersom Yaya verkar få förtroendet ikväll?
Andreas-
2010-03-06 19:14
Ämne: Andreas

Det är in....
Om det är så klart att du väljer Barca före Roma tycker jag du ska skita i Roma-matchen :)

Jag vill också påpeka att jag inte ser folk som mindre Barcelonasupportrar för att dem väljer en annan match. Jag själv tycker bara det är konstigt. Jag har många kompisar som följer fler än ett lag, självklart så respekterar man deras åsikt även fast jag inte förstår den för fem öre :)
2010-03-06 19:11
Bluered: "Personligen så följer även jag Barça, oavsett matcher i dem andra ligorna. Däremot så ser jag inte t.ex. Hetfield eller någon annan som mindre culé om dem väljer och se en stormatch mellan Roma - Milan. "

Co-sign.
Barcelona BlueRed
2010-03-06 19:10
Diskussionen om vilken match de ska se. Personligen så följer även jag Barça, oavsett matcher i dem andra ligorna. Däremot så ser jag inte t.ex. Hetfield eller någon annan som mindre culé om dem väljer och se en stormatch mellan Roma - Milan.
2010-03-06 19:09
Ämne: STARTELVAN

Valdes....Väntad startelva får man säga.

Jag hoppas och tror att det kommer bli en underhållande match. Lillo är en tränare som förespråkar offensiv fotboll och försöker föra matcherna. Sedan han tog över för Almería har laget fyra segrar, fyra oavgjorda och en endast en förlust (1-0, borta mot Sevilla). Ska bli kul att se Pep ta sig an en av sina läromästare.
Barcelona el Maestro!
2010-03-06 19:09
Milito hade jag inte spelat idag. Men han är med i startelvan. Jag hade hellre tagit ut Chgy i startelvan tillsammans med Puyol.
Barcelona Hetfield
2010-03-06 19:08
Andreas

Det är inte så enkelt, skulle det bli så att Barcelona-Roma möts i en final så är det klart att jag hejar på Barcelona, men jag följer ändå båda lagen, det funkar pga. lagen aldrig möts, så jag behöver inte oroa mig för sånt :)
Andreas-
2010-03-06 19:04
Ämne: Andreas

Rätt så r....Jag skriver ingen regelbok, men det är väl så det ska vara? Jag skulle ALDRIG titta på en annan fotbollsmatch före Barcelona, finns inte i mitt huvud. Som sagt, frågar du mig kan man bara älska ett fotbollslag.

Edit: Är du gnagare följer du AIK. Är du Romanista följer du Roma. Är du culé följer du Barcelona. Är du Madridista följer du Marängerna. Enkel matematik väl?
Annons: