/spanien/barcelona/forum/1588.aspx/spanien/barcelona/forum/1588.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Flavia
2016-02-03 17:04
Att Filipe Luís fick tre matchers avstängning för att ha satt dobbarna mot Messis knä är inget annat än skrattretande. Inte p.g.a. själva längden för avstängningen i sig utan snarare proportionerna.

- Maschernao kallar någon för ett slöseri med luft och Suárez får två matchers avstängning för något som uruguayanen inte ens har sagt.

- Piqué protesterar ett domslut mot linjemannen och får fyra matchers avstängning.

Barcelona Zyzz
2016-02-03 16:13
BRA federation could deny players from taking part in Copa America ànd Olympics. Neymar want to play both, but priority is Olympics. [sport] Ehhh? Hur kan OS vara prioriterat framför Copa America?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca3# BIGPUN
2016-02-03 16:04
@Erik Satie:

Yes, det gör den
Barcelona Erik Satie
2016-02-03 15:43
Hela matchen sänds väl på Eurosport 2 den här gången?
Barcelona Loco Lucho
2016-02-03 15:29
Till alla som inte vill missa någon barca match så följ länken nedan och installera Acestream! Full HD streams med via Arenavision.in och väldigt ofta med Ray Hudson.
Barcelona Bosketts
2016-02-03 15:20
@Blaugrana són els colors!:

Stor cyberpuss till dig, min vän!!
Barcelona Blaugrana són els colors!
2016-02-03 15:19
Marscherano Inga problem hermano, vi alla har en sak gemensamt och det är kärleken för klubben och den delar man med sig :) Kan hända att det kan strula ibland med felkoder om man använder iPhone/iPad, bärbar dator och stationär funkar utmärkt utan några konstigheter. Och danska kommentatorer är inget och leka med, dom gillar Barca också hör man av det lilla man förstår haha.
Mascherano#14 el Jefecito
2016-02-03 14:21
Blaugrana són els colors!

Underbart ifall detta funkar! Stort tack till dina hacker skillz och för att du delar med dig :) Eurosportplayer är sämre än fulstreams!
2016-02-03 13:31
Funkade felfritt för mig mot Bilbao senast :)
Barcelona Katalano
2016-02-03 13:20
Blaugrana són els colors!

Hoppas detta funkar. Ett stort tack på förhand i så fall!
2016-02-03 13:08
Welcome ska det stå, jävla autocorrect!
2016-02-03 13:07
Tja grabbar och tjejer. Tror jag har möjligheten och rädda allas kväll idag haha, eller dom som har viasat iallafall. Vill ni se matchen ikväll så är det bara att logga in på viaplay.dk alltså Danmarks viaplay för dom har rättigheterna till spanska cupen som inte svenska viaplay har konstigt nog. Ni loggar inte helt vanligt med era uppgifter, dunder kvalité. Enda skillnaden är att det är danska kommentatorer. Yall are elevombudet! :)
Barcelona neymar JR
2016-02-03 12:30
Ronaldos hattrick borta mot man u var inte illa det heller, tyvärr i en smutsig tröja
Barcelona Amo.38
2016-02-03 12:21
Rivaldos hattrick mot Valencia är bland det bästa jag upplevt sportväg...
Barcelona neymar JR
2016-02-03 12:18
Rivaldo är en legendar som tyvärr har glömts bort allt för snabbt. Började väl med filmningen mot Turkiet 02 och hans beef med dåren LVG Men en fantastiskt spelare, bland dom mesta kompletta spelarna jag har sett. Han och puyol är anledningen till att jag började älska klubben. Men kärleken till rivaldo sträcker sig än längre Jag var högerfotad som knatte, men gjorde allt för att efterlikna honom. Tränade, tränade och tränade och nu lan jag bara använda vänstern haha!
Barcelona neymar JR
2016-02-03 12:15
Lennyromario Minns jag rätt så är det andra målet ett långskott i rivaldo manér. Dem känslorna, det trycket från läktaren och det allra finaste matchstället tillsammans 05/06 edition
Barcelona LennyRomario
2016-02-03 12:11
@neymar JR:

Helt jävla sjukt hattrick det där. Måste vara både ett av de snyggaste och viktigaste någonsin.
Barcelona neymar JR
2016-02-03 12:06
Lennyromario Frisparksmålet innan det är inte dåligt heller ;)
Barcelona LennyRomario
2016-02-03 12:02
@Barcelonistas:
Haha. Nej, det får vara nog nu :) MEN det är ju alltid en anledning till att länka Rivaldos mål mot Valencia. Så säkrar man CL på vackraste vis.
Barcelona Barcelonistas
2016-02-03 11:47
Låt mig då starta en ny diskussion. Vem var bäst mellan Rivaldo och den riktiga Ronaldo?
Barcelona Gabriel
2016-02-03 11:43
Jag måste bara snabbt ge ett svar till att Ronaldo inte kunde "bära" ett lag på samma sätt som Suarez gjorde. Nu var jag visserligen väldigt ung då jag blrjade följa Barcelona, vilket också var Ronaldos första och enda säsong med Barcelona men jag minns fortfarande hur dominant den där spinkiga och rakade brassen var med oss. Det pratades ju tom om en "Ronaldopendiencia" under den säsongen som ungefär betyder "Ronaldo-beroende" (det användes liknande termer om Messi när vi var väldigt beroende av argentinaren). Utan brassens mål, teknik, och explosivitet hade Barça den säsongen inte varit ens hälften det lag som man var med honom. Nu vann Barcelona förvisso inte ligan den säsongen men det gjorde inte heller Liverpool med Suarez - båda lagen föll på målsnöret. Nu gick förvisso Barcelona och vann ligan 2 år i rad efter Ronaldos försäljning medans Liverpool totalt kollapsade när de sålde Suarez, men Barcelona köpte in Rivaldo efter det att man sålde Ronaldo - det fanns ingen ung Rivaldo som Liverpool kunde köpa in för att ersätta Suarez med. That's just my two cents om en annars rätt så onödig diskussion. Båda spelarna är världsklass.
Barcelona Katalano
2016-02-03 11:42
@LennyRomario:

Nej, han instämde att Ronaldo är bättre än Suarez. Han ifrågasatte på riktigt dina argument, vilket jag tycker är lite komiskt, dels för att han på detta sätt väljare att "pick a fight" för sakens skull, men även att det kommer just från honom :)
Barcelona LennyRomario
2016-02-03 11:26
Barcelonistas

Har inte så mycket med saken att göra, men det var nog inte faktan du tyckte var felaktigt, utan slutsatserna jag drog utifrån faktan.
Flavia
2016-02-03 10:53
Onekligen en väldigt imponerande sekvens från Leicester där laget passar sig igenom Liverpools försvar på 1-2 tillslag. Väldigt synd dock att Okazaki bestämde sig för att vilja avsluta själv istället att passa bollen till en fristående Vardy, annars hade målet varit en favorit till Puskas utmärkelsen. Det får en att tänka på Pep-eran.
Barcelona Barcelonistas
2016-02-03 10:43
Ingen som har sagt att Suarez ens är bättre än den riktiga Ronaldo. Jag reagerade bara på LennyRomarios felaktiga fakta.
Flavia
2016-02-03 10:36
@DM1982:

Tänka sig, en gång i tiden var faktiskt bättre än självaste Carvajal men det var för många år sedan...
Barcelona neymar JR
2016-02-03 10:27
Schalke attacker Leroy Sane (20), who is followed by several Europen top clubs, would prefer to join Barcelona in the summer. [bild] Dem brukar vara rätt så pålitliga, speciellt när det gäller tyska spelare.
Barcelona Mxm Ciilow
2016-02-03 10:24
MTG Sverige presenterar en ny dedikerad sportkanal med namnet TV3 Sport. Kanalen lanseras i april och kommer att erbjuda sport i världsklass med direktsändningar från starka rättigheter som Serie A, La Liga, NHL och Speedway GP. TV3 Sport blir även ny hemvist för amerikanska fotbollsserien NFL och handbollens Champions League. – Det är med stolthet vi nu breddar vårt kanalutbud och med TV3 Sport adderar vi ytterligare en byggsten till vår ambition att leverera sport i världsklass på tvärs av plattformar, säger Anders Jensen, VD för MTG Sverige.
Barcelona Standar___
2016-02-03 09:49
Någon som vet om man kommer kunna se matchen ikväll på D play ? Har det endast för spanska cupen men förra omgången missades pga att celta matchen prioriterades....visas inte matchen ikväll känns det som ett stort misstag å ha skaffat det.....
Barcelona ElRaval
2016-02-03 09:45
450 milj för jackson martinez.

bara att bocka och buga för atletico..
Annons: