/spanien/barcelona/forum/15879.aspx/spanien/barcelona/forum/15879.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2010-03-07 00:04
Bara att konstantera: detta var inte våran kväll. Mål i baken efter 12 min, utvisning på tränare, utvisning på spelare och sen vinner rivalen på det sättet som de gjorde. En sån här kväll ska man bara gå och lägga sig och drömma om den tiden vi hade sånt flyt i spelet.
Barcelona Den vise
2010-03-07 00:04
kallesiete

Haha förringa inte deras glädje. Deras ilska och frustration måste ha nått klimax efter trippeln förra året. Man får en liten vink om hur mycket de har lidit.

Det säger mer om barcas framgångar tycker jag.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-07 00:03
Ämne: Madridfansen säger s....
+1

Kunde inte prata på 3 dagar pga mitt skrik. Tidernas härligaste känsla, lite tråkigt då man tyvärr aldrig kommer känna sån glädje igen på fotbollssammanhand :/
Barcelona Sentuary
2010-03-07 00:02
Ämne: Sentuary

ja men v....
Tror inte ens det är för det, förra säsongen hade vi en krigare i spetsen som peppade hela laget, nu har vi en fjant som knappt orkar jogga på plan.
Barcelona DM1982
Ämne: Ämne: det job....
Jag ser faktiskt bara positivt på att Zlatan är avstängd nästa match, han är inte alls i form. Har vi tur så får han två matchers avstängning så att han kan få samla ihop sin skalle lite, han verkar inte alls må bra för tillfället.
Barcelona kallesiete

V.Valdes
Hahahaha ja det är lite komiskt. Visst var den en bra vändning av dom men det var en ligamatch haha.
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2010-03-07 00:01
Barca4eva //

Vi kommer köra över Valencia nästa match, Zlatan är avstängd!
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
jag tror ej ibrahimovic borde läsa katalansk press imorgon, jag undrar vad guardiolas "feeling" säger honom just nu
Barcelonistas
Sentuary

ja men varför spelet ser sämre ut nu än föra säsongen har knappast med att ibra spelar istället för eto att göra. de finns många spelar som inte har nått upp till sin högsta nivå Iniesta tex.
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-07 00:00
Ämne: Ämne: det job....
Med tanke på hans form är det nästan positivt att han inte är med mot Valencia.
2010-03-07 00:00
Madridfansen säger saker som :

"Jag gråter"..

Visst, det är en skön skalp..

Men den känslan när Iniesta gör 1-1 på Stamford Bridge i 92 minuten kommer inget lag slå på många år, då skrek jag och grät av glädje av aldrig skådat slag..

Det var liksom CL-Semi, detta var .... en ligamatch..lol
Barcelona Poya
2010-03-06 23:59
Jag har aldrig sett någon spelare springa så mycket som Dani Alves gjorde idag. När Zlatan blev utvisad hoppade messi in i mitten och pedro ut på vänster kanten, hela högerkanten vad dani alves, han fick försvara och anfalla på hela kanten helt själv. Barca spelade t.o.m bättre utan Zlatan, han är ju helt värdelös...
Real Madrid Tallin
Ämne: det jobbiga med att ....
Utan Zlatan..
Barcelona Barca4eva
det jobbiga med att vi har lika många poäng..är att vi möter Valencia nästa match -.-
Barcelona Rambla~
Shi

Jag vet att det jämnar ut sig. Det som gör mig förbannad, och det är inte bara Madrids match nu, hur jävla lättpåverkade domare är av publik, spelarnas klagosång på planen och hätsk stämning i allmänhet. De faller för trycket alldeles för lätt enligt mig.
Barcelona DM1982
2010-03-06 23:58
Spela roll vem som leder nu, det är efter sista matchen som det är viktigt att ligga först.

Ingenting är kört ännu men det är nog dags att vi får igång vårt spel jäkligt snabbt.
Barcelona Den vise
2010-03-06 23:58
Jag måste säga att detta kan bara leda till att en positiv trend börjar arta sig för barcas del.
Nu gällder det att Pep samlar truppen på en unik middag och motiverar de till tårna.

Eller att han ger de några dagars ledighet där alla får samla sig och umgås med sina familjer. På så viss samla kraft för att kunna komma tillbaka med nya kraft tag.

Hmm..eller redigera en ny "motivationsfilm" ..Jag föreslår filmen Braveheart.
2010-03-06 23:57
Ämne: Helt ärligt nu, utan....
Du är knappast den enda som tycker det..

Men Barca på transfermarknaden är ju som att torska sig i röven med brännässlor..
Barcelona AlexandraJonson
2010-03-06 23:56
jag fattar inte varför alla säger att ligan är körd nu, vi ligger efter på målskillnad, den är knappast körd vi har allt i våra egna händer och om vi bara skärper till oss kan vi fixa det, det gäller att tro på sitt lag i motgång inte rita FAN på väggen!! Nu är det som viktigast för oss Culés att visa vårt stöd och skita i vad helvete real gör så länge vi gör det vi kan! 

För fasen vi är Barca vi kan klara vad som helst!!! vi kan resa oss i motgång!!
Barcelona depe
Alves,

samma poäng men sämre målskillnad.

Annars är väl den största skillnaden att Real har det go i laget som Barca hade förra året.

Barcelona ser stundtals ointresserade ut och med en fjant som Zlatan i truppen så är jag inte det minsta förvånad över att mycket av glädjen har försvunnit.

Vilken nolla.
Barcelona kallesiete
"TV4 kära Barcelona."
"Världens bästa målvakt Iker Casillas."

Att real madrid vinner var inte oväntat. Var helt säker på att dom skulle göra trean också. Helt säker.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-03-06 23:55
hahahaha varför påstår vissa att ligan är körd? man tror att Barcelona är 20 poäng bakom när man läser vissa inlägg just nu
Barcelona Sentuary
Helt ärligt nu, utan att någon kommenterar att Zlatan gjorde en massa mål och att man hyllade honom i början, så måste det nog vara det dummaste man någonsin gjort i denna planet, att byta ut Eto'o mot Zlatan plus en massa pengar. Eto'o är ju hästlängder bättre än Zlatan. Detta behövde jag skriva, bara få ut det av mig, varit tyst nu sedan Zlatan kommit, men det håller inte längre.
Barcelona Hetfield
Men lägg ner på allvar, D.Kristiansson är knappast maräng, det är bara hans sätt att kommentera, han skriker som om någon har gett honom en pungspark

Det var en väldigt spännande match, klart att man blir känslosam
Barcelona Gonzalez_Barca
Ämne: Gonzalez_Barca

Så....
Inte ännu, inbördes gäller när man mött varandra 2 gånger
Barcelona Alvés
Barca och real är på lika många poäng, men dom har bäst målskillnad
Kollade ligan på text tv sidan 339..

Gissa vilka som leder ????

B - A - R - C - A !
Barcelonistas
Barca är inte i närheten av de spel som dom spela föra säsongen. föra året levereade alla spelare just nu lever vi på messi.

och ibra har den mannen gjort en bra match under 2010? NEJ!
Barcelona Port Olímpic.
2010-03-06 23:54
Jag måste erkänna att RM presterar en mycket fin fotboll ikväll. Jag får bara hoppas att Pep styr upp våra egna nu! Såhär kan det inte fortsätta.
Barcelona Hetfield
2010-03-06 23:54
Rambla

Äh, som sagt, vrid och vänd på det, de förtjänade vinsten med tanke på antalet chanser de hade, och med tanke på att de kunde gå från 0-2 till 3-2 inom en så kort period, vi hade kanske lyckats med samma bedrift men..
Annons: