/spanien/barcelona/forum/15872.aspx/spanien/barcelona/forum/15872.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
5/15/2010 02:15
Delarocha

Nja tror verkligen inte Ibra stannar så länge ;P Sen är väl Pedro bara 23 nu eller?
Barcelona westinho
5/15/2010 02:10
Men herregud...sluta tro att Gago ens är i närheten av Busquets. Gago är skit, alla vet om det. Busquets spelar i världens bästa klubb och landslag. Gago kan inte ens slå två passningar rätt i rad.
Delarocha
5/15/2010 02:06
Estadio Santiago Bernabeu

Jag hade nog hävdat att Xavi större en Raul. Xavi har ju iallafall tagit ett Em-guld. Intressant att Spanien lyckades ta en titel direkt när Raul lämnades utanför. Vad tyder det på?

Barca4Eva

Så, Pedro ska få en startplats först när Villa eller Zlatan? När han är typ 27 då? Känns ju som en något bortkastad karriär om han ska vara förpassad till bänken stora delar av de kommande 3-4 åren. Tycker redan nu att han är för bra för att sitta på bänken speciellt mycket.
5/15/2010 01:59
"Busquets är klasser bättre än den huvudlöse kycklingen gaga."

Utveckla det!
Barcelona Barca4eva
5/15/2010 01:48
Tobbe_ño1

Okej men själv föredrar jag en Villa y Fabbe värvning och när Villa y Zlatan lägger av/säljs hoppas man att Bojan y Pedro blommar ut och blir våra ledare =3, samtidigt som Fabbe tar vår älskade Xavis plats när han lägger av.

Dock kan Fabbe vänta..han är ju ganska ung trots allt, har inget emot att han kommer nästa år istället.
Barcelona Tobbe_ño1
5/15/2010 01:34
Barca4eva

Jag föredrar Torres. Han är tre år yngre, besitter de flesta av Villas kvalitéer, men är tillräckligt stor för att utmana i luften och tillräckligt stark för att hålla i bollen och invänta resten av laget. Men de är helt klart två skickliga spelare som båda skulle passa perfekt i Barcelona, men jag föredrar ändå Torres.

Fast 70 milj. £ för honom är löjligt.
Barcelonistas
5/15/2010 01:26

Busquets är klasser bättre än den huvudlöse kycklingen gaga.

Barca4eva

Villa inget snack! när han är i form så är han världens bästa anfallare!
Barcelona Barca4eva
5/15/2010 01:26
Tobbe_ño1

Torres eller Villa? Vilken av de skulle du ta?

Villa skulle vara mitt val men ditt?
5/15/2010 01:20
westinho

Bara för att Real Madrid som lag inte infriat förväntningarna betyder det inte att varje spelare individuellt floppat.

Då kan du lika gärna kalla Ronaldo för en flopp, han var en del av det lag som floppade enligt dig.

Jag köper argument att Kaka och Benzema misslyckats, men inga andra.

Arbeloa träfot? då ska vi inte prata om Milito och Chygrinski, kan dem ens sköta ett uppspel?

Först pedro bättre än higuain...
Sedan Valdes bättre än Casillas..
Busquets bättre än Gago..
Alonso flopp...

Var ska det sluta?

Xavi större än Raul?
Real Madrid Sant Iker
5/15/2010 01:18
Väx upp folk skriker sandlåda på högnivå
Barcelona westinho
5/15/2010 01:11
Ämne: Ämne: Floppmö....
Well...eftersom det är Real Madrid spelare, och Real Madrid har floppat...så är det väl ett floppmöte :). Att träbenet Arbeloa finns på plats förstärker bara argumentet.
5/15/2010 01:07
Ämne: Floppmöte på tennism....Floppmöte?

Vissa cules slutar aldrig förvåna!
Barcelona westinho
5/15/2010 01:07
Rambla~

Malmöit som man är vågar jag nog påstå att Daniel Andersson är snäppet vassare än Fernando Gago. Daniel Andersson har bättre passningsspel, positionerar sig bättre och har gott om rutin.

Visca el Barca y Malmö FF !
Barcelona Tobbe_ño1
5/15/2010 01:02
Min röst faller på Rosell, helt klart... :)
Barcelona NoGo™
5/15/2010 00:55
Ämne: Från Gago/Busquets t....
Man kan inte annat älska Samuel alltså, utan tvekan en av mina absolut favorit spelare. Tror inte det finns någon culé som kommer glömma allt han gjorde för Barça.

Su Jugador Favorito'o Eto'o ,Se länk

Eto'o (L)

Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
5/15/2010 00:38
Floppmöte på tennismatch i Madrid.
Barcelona ★Sami★
5/15/2010 00:29
Vampíro
Haha vad ska vi kalla honom? The blondie Paris Hilton:)
Håller med hans kyckling dans går inte att besegra!
Delarocha
5/15/2010 00:26
Man kan anta att då det blir deras första transfer så har de mycket pengar. De kommer antagligen klubbarna anta också. Har de dessutom haft med vissa spelare i sina kampanjer kommer de antagligen göra allt för att skaffa dem för att INTE få sina väljare emot sig-

Därmed antar de säljande klubbarna att presidenten har pengar och kan betala dyrt för dessa pengar som han har lovat fansen.
Barcelona Vampíro
5/15/2010 00:25
På tal om gamla strikers så var jag alltid svag för Maxi Lopez, visserligen så var hans Barcelona-karriär inte speciellt långvarig men kommer aldrig att glömma det där inhoppet mot Chelsea. Vilken vilja han visade den kvällen.

Kul också att han äntligen hittat rätt i Catania där han f.ö gjort 10 mål i ligan sen han anlände i vintras. Hoppas få se fler kycklingdanser i framtiden.
5/15/2010 00:17
2 (falska) tröjor som jag aldrig glömmer att jag fick. Koeman och Romario. Då var man glad som 8åring.

Lineker är en legend, fortfarande pratar han så bra om Barca. Sir Robson och Lineker är så mycket mer värda än en Beckham.
Barcelona Barca4eva
5/15/2010 00:15
Lokmaninho ( Nr 1 )

Hahahahah XD

En fråga som ni missade dock
Varför skulle det vara dyrare med värvningar innan valet än efter? Vad menar Rosell?
Barcelona Barca4eva
5/15/2010 00:15
Dubbel.
Barcelona Hetfield
5/15/2010 00:09
Gary Lineker var ju känd för att göra bara snygga mål

För mig var det Rivaldo som fick mig att på allvar följa Barcelona, innan dess följde jag vart än Batistuta spelade
Delarocha
5/15/2010 00:06
Kim

Det där är helt sjukt. Har hört om det och man börjar ju undra hur fan han lyckades.
Barcelona Kim
5/15/2010 00:05

Min period av supporterskap startade när jag fick min första barçatröja, en med nummer 10 på och med Lineker skrivet ovanför. Gary var en fantastisk spelare genom hela sin karriär, en gentleman på planen, samtidigt som han var en av världens absoluta toppspelare. Det som gör hela hans karriär unik är den ofelbara prestation som vi kan se tillbaka på idag; Gary fick inte en enda varning under hela sin karriär.
Barcelona el Flaco
5/15/2010 00:05
Barcelonito / Lucho Enrique 21/

Nu fick jag upp i ögonen för Barça först under slutet av 90-talet så jag hann aldrig att uppleva Dream Team-eran, men jag minns Romario från VM-94. Vilket samarbete han hade med Bebeto. Memory lane...
5/15/2010 00:01
Måste ändå säga att Romario var en klass för sig bland våra anfallare och vann allt med Barca.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
5/15/2010 00:01
el Flaco

Tack! Då vet jag. :)
Barcelona el Flaco
5/15/2010 00:00
H.Alavi/

Kluivert såldes dels för hans höga lön och även för att styrelsen med Laporta i spetsen vill få in lite yngre blod i truppen.

Overmars var duktig när han spelade, problemet var att han var mer skadebenägen än vad Robben är idag och därför kunde han aldrig få någon kontinuitet i speltiden. Att man sålde honom var mer än förståeligt.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
5/14/2010 23:54
el Flaco

Min start som culé startade när spelare som Rivaldo, Kluivert och Overmars var de stora spelarna i laget.

Jag har aldrig fått höra vad som var anledningen till varför Overmars och Kluivert såldes? Vad jag vet så var Overmars en otroligt bra fotbollsspelare när FCB valde o köpa honom från Arsenal.

Även Bonano? Vad hände med honom? Nej jag skojar bara. :)
Annons: