/spanien/barcelona/forum/15871.aspx/spanien/barcelona/forum/15871.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-09 13:02
Då var det klart. Zlatan Ibrahimovic missar el Clasico och följer inte med truppen till Madrid.
Real Madrid Madridistas AntiCules
2010-04-09 13:02
FC Barcelona #10

haha bög är han inte han har ju flickvän sedan tidigare ;)
Barcelona Rambla~
2010-04-09 13:01
Den där Fernando Gago-krönikören kan ju inte ens hålla sig till sanningen när han ska "beskriva" cules och Barcelona. Den ena tönt-krönikan efter den andra avlöser varandra från Madrid-lägret.

"Dock ”glömmer” culen en viktig detalj i allt det här ”Franco-snacket” som han så gärna bedriver, nämligen det att, utan någon Franco så hade det idag inte funnits något ”FC Barcelona”, då diktatorn räddade de randiga från konkurs 1965."

Vad är detta för påhitt? Visa fakta tack! Dessutom så glömmer han att nämna att det var Franco himself som satte ihop Barcelonas hela styrelse under stora delar av den här epoken. Även president. Lögnare!

"Med ”UNICEF” på tröjorna så reser FC Barcelona iväg till fattiga Uzbekistan för att spela en träningsmatch mot ett lokalt brögäng."

Ok, när har Barcelona åkt till Uzbekistan och spelat match? Kan du visa det tack? Eto'o åkte dit för att deltaga med några barn i en fotbollskola. Xavi, Cesc och Puyol åkte även de dit lite senare. Lögnare!
Barcelona VizzlA^^
2010-04-09 12:57
En sak alla tröga Real fans (fernando gago king of madrid) ska veeta är att Laporta menar att barca skapar guldbollen vinnare..han säger inte att de kommer från de egna leden..i barca vinner dessa spelare guldbollen (rivaldo etc) medans Real köper in spelare som redan vunnit den (kaká, Ronaldo etc)....Ser ingenstans i hans uttalande där han säger att de kommit från de eegna leden..
Barcelona FC Barcelona #10
2010-04-09 12:57
Ämne: Hahahahahaha....
Hahah, snacka om B*G
Barcelona ihefsu
2010-04-09 12:49
Ämne: Hahahahahaha....
Nej men fyyyy...
Barcelona Pep the King
2010-04-09 12:42
Hahahahahaha
2010-04-09 12:42
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Skulle inte bli förvånad om det skulle komma upp en "nyhet" om att Gravesen och Raul Bravo satt och om nätterna och oljade varandras skallar för att få till en fullmåne.

Skulle heller inte bli förvånad om den nyheten dyker upp på CNN med rubriken "breaking news".

Edit: Ber om ursäkt för slarviga misstag. Got some things to do!
Barcelona Hetfield
2010-04-09 12:41
Spola fram till 1:53, finns det något bättre? Pep+Billie Jean= Episkt!

Den senaste krönikan lyser av avundsjuka, det är skillnad mellan att ha syskonrivalitet och att provocera
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-04-09 12:35
Vi vann dubbeln med Oleguer :) Det finns väl spelare som Gravesen, Garcia, Borja, Raul Bravo och 10-tal till spelare som är mycket värre än Oli som har spelat för Real samtidigt.

Barcelona tarrak
2010-04-09 12:34
Däremot föutsätter jag att Kviborg genast plockar bort den senaste "krönikan" som går långt över de gränser han sätter för andra redaktioner. Rivalitet i all ära, men den som valde att publicera det där hatfyllda frontalangreppet borde skämmas!
2010-04-09 12:33
Aléx

Enligt Anna Brolin så tränade Zlatan både på gymmet och på planen igår för att öka sina chanser till spel inför el Clasico.

---

Ta inte åt er av brorsans "roliga" artikel, vi kommer säkert få se en kontring av Barca redaktionen. Synd att de hackar på Oleguer, år efter år.
Barcelona ★Sami★
2010-04-09 12:28
Ta inte åt er alla. Det är El Clasico. Rivalerna::)
Självklart vill båda 2 dissa varandra.
Barcelona tarrak
2010-04-09 12:24
Som sagt finns det ingen anledning att bli upprörd över Hassans intervju, men det är ingen tvekan om att Madrid-red har fastnat i gamla hjulspår. Om man för femhundrade gången ska göra sig rolig på exempelvis Oleguers bekostnad, så blir det till att man kommer med något nytt, men här stannar det kort och gott med att Oleguer är dålig. Känns ungefär lika relevant och roligt, som att Barca-red skulle ägna energi åt att ironiskt hylla Raúl Bravo.

Annars är Hassan en väldigt duktig skribent, men humor är inte enkelt. Får se om Barca-red lyckas bättre med en eventuell kontring.
***BOJAN***
2010-04-09 11:59
Ämne: ***BOJAN***

Ingen....
Okej.
Aléx
2010-04-09 11:58
Jävla tjat om Boixos Nois idag! Det är el clásico på lördag om en(1) dag, finns det inte viktigare saker att skriva om? ;)

Jag själv surfar runt för att hitta färska nyheter om Ibra/Pique situationen.
Barcelona ★Sami★
2010-04-09 11:46
Tror ni Boixos Nois kommer komma in imorn?
Barcelona el Flaco
2010-04-09 11:44
Jag kan själv uppskatta pajkastnings-artiklarna från bägge redaktionerna så länge de håller en hög nivå, sett till underhållningsvärdet och respekt.

Men det sagt, kolla in länktips. En ”summering” av el Clásico som slutade 2-2 på Camp Nou säsongen 99/00. Hysteriskt att se Guardiola skälla ut Kluivert efter att holländaren blivit utvisad.
Real Madrid Zizou_spars
2010-04-09 11:39
Abbe.

Håller med, inte heller ett stort fan utav det. Och precis som du säger bör man läsa det hela med en klackspark.
Är ju inte meningen att det ska vara fullt seriösa budskap heller, förutom som sagt pajkastning. Och pajkastning är väl i regel ganska irrelevant och onödigt vad det än handlar om, men kan bli småroligt ifall man kan ta det hela med en nypa salt.
Aléx
2010-04-09 11:35
***BOJAN***

Ingen idé att gissa elvan eftersom vi vet inte om Pique och Zlatan startar matchen eller ens finns med i truppen.

In Pep we trust ;)
Barcelona Abbe.
2010-04-09 11:34
Ämne: Äh, jag har inte läs....
Det gäller att ta det hela med en klackspark. Som jag skrev nedan, Real-redaktionen har gjort roligare saker. Jag hoppas ingen tar artiklarna på fullt allvar och brusar upp, för då förstår jag att det inte blir kul.

Personligen är jag inget större fan av pajkastningarna ändå.
***BOJAN***
2010-04-09 11:33
Hur tror ni att elvan ser ut i morgon?
Real Madrid Zizou_spars
2010-04-09 11:30
Äh, jag har inte läst artikeln ännu. Men såhär ser det ut varje år. Artiklar från vår sida sågas här inne och era sågas inne hos oss. Hur bra eller dåliga de än er, innehållet spelar ingen roll.
Barcelona Abbe.
2010-04-09 11:30
Real Madrids senaste artikel skulle kunna vara hämtad från något år tillbaka, då den tar upp samma saker. Nae, de har gjort roligare saker.

Barça-redaktionen borde egentligen bara svara med en länk till "Akta er för el madridismo". Det är väl förnedring om något?!
Aléx
2010-04-09 11:29
Madridistas AntiCules

Humor tål jag men inte torra skämt och va ska jag vara bitter för?
Barcelona Forca_Blaugranas - Islam_Bosna
2010-04-09 11:27
el Flaco

Så det innebär att vi kan se en invasion av Boixos Nois i Madrid i vår? Förmodat då att vi tar oss till finalen.
Barcelona kallesiete
2010-04-09 11:25

Madridistas AntiCules
Man har liksom hört det tidigare.. Oleguer, Laporta, Messis handsmål... Absolut inget nytt.
Dock förstår jag att ni inte kan skriva om någon utskåpning från förra säsongen eller dylikt.
Real Madrid Madridistas AntiCules
2010-04-09 11:23
Aléx

bitter på nåt sätt eller tål du ej lite humor ?
Barcelona el Flaco
2010-04-09 11:22
Forca_Blaugranas - Islam_Bosna/

Ursäkta? Tycker du det är synd att Bixos Nois är portade? Du är väl medveten om att de är nazister som förr i tiden skrek rasistiska glåpord åt svarta spelare i motståndarlagen.

Kan inte begripa mig på folk som vill se detta pack inne på Camp Nou bara för att de skulle "skapa en bra stämning". Personligen anser jag att Laporta fattade ett av sina absolut bästa beslut när han valde att inte ge de pengar och stänga ut de.

Och nej, Boixos Nois är inte portade från bortamatcher. Det är därför man såg de slänga in bengaliska facklor mot Espanyolpubliken i bortamatchen förra säsongen. Tur att ingen blev allvarligt skadad.

Aléx
2010-04-09 11:21
Var f*n är Pajkastaren?
Den killen/tjejen kan verkligen väcka känslor hos fjortisarna på Puertan. haha
Annons: