/spanien/barcelona/forum/15863.aspx/spanien/barcelona/forum/15863.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mrfaariis
2010-03-10 17:44
En fråga bara om Barca förlorar el clasico har dom chans o vinna ligan ändå ??
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-10 17:43
Ämne: Grabbar det där var ....
Wish I hadn't to, men kommer en Madridista och försöker "provocera" eller något liknande så är det klart att man reagerar och kontrar, som alla culés och madridisas alltid gjort..
Barcelona Der Afro
2010-03-10 17:33
Ämne: Grabbar det där var ....Skriv inte "man". Skriv "Jag". För jag och säkert många med mig tänker på vilken tröja han har. Han brukade t.o.m festa med sina vänner när Real Madrid förlorade som ung, han avskydde Real på den tiden. Vem kan klandra honom för det?
Barcelona BarcaZingo
2010-03-10 17:32
Iniesta är lika överskattad som bendtner, sälj han till Real om han vill spela där.
Real Madrid Raúl Kaka´
2010-03-10 17:27
Grabbar det där var 2 årtionden sedan. Och du Gonzalez_Barca, den känns, men på ett bra sätt. När man ser Raúl som liten tänker man inte på tröjan som han bar, utan på vilken stjärna han skulle komma att bli. Innan jag såg vad du skrivit hade jag tryckt på länken, och jag såg bilden som fin. Sen läste man dessvärre inlägget...
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-03-10 16:51
Ämne: Studeny

Tror den....
....Van Der Vaart som ville flytta till Bacelona 2005. Det var en kille som skicka den intervjun med Vaart alltså här i forumet för några månader sen.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-10 16:42
Studeny

Tror den här känns lite mer.. Eran legend i stadsrivalens tröja..
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-10 16:40
Ämne: Iniesta säger som 12....
Iniesta i en TV-intervju berättar sanningen hur det stod till och vilket lag som står närmast hans hjärta idag.

1:58 säger han de magiska orden.

Hejdå!
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-03-10 16:40
//till Zidane5 i puertan

Jag skriver det jag tycker och tänker, jag är bara en person, tror inte att alla barca fansen har till 99,9% get upp hoppet om ligan, jag har inte heller gjort det men om jag fick välja så skulle jag prioritera vägen till CL finalen på bernabeu än liga titeln.

sen verkar du tro att ni kommer att bli världens bästa lag om ni tar dubbeln!
vi kan börja diskutera den saken när real vinner åtminstone sin första trippel, och d är tidigast nästa säsong.

Maränger, glöm titeln som världen bästa lag, håll er till History Channel istället!
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-03-10 16:39
Studeny

Du måste förstå historien bakom det hela. Iniesta spelar som pojke med sitt lag Albacete, han möter Barcelonas ungdomslag och får storstryk i en match. Iniesta som blir förbannad över den dåliga matchen säger att han nu är Madridsupporter.

Boys will be boys...
Barcelona westinho
2010-03-10 16:38
Studeny

FAN! Där fick vi det bekräftat. Bara att gratulera! :(
Real Madrid Studeny
2010-03-10 16:35
Iniesta säger som 12 åring vilket som är världens bästa lag. Bara lyssna och njut.

04:20 hör ni det magiska !!

i Hala Madrid !
2010-03-10 16:23
Ämne: Ämne: Älskar ....
Trots en säsong i Barcelona så fick han mer känslor än vad den dära Luis Figo.
Barcelona nemo
2010-03-10 16:21
Tjena grabbar!

Det är så att jag och fyra vänner åker ner till Barcelona imorgon för att se matchen mot Valencia och undrar om det kommer finnas biljetter att köpa där nere? Det är slutsålt sedan länge tillbaka men det lär väl ändå finnas ganska mycket biljetter kvar?

Är det någon som vet när biljettluckorna öppnar och om de öppnar flera dagar innan?
Barcelona Rambla~
2010-03-10 16:20
Ämne: Älskar Van Bommel. V....
För att han fick för lite speltid. Rijkaard kunde inte garantera honom en plats i startelvan. Annars trivdes van Bommel utmärkt, åtminstone enligt honom själv.
2010-03-10 16:03
Älskar Van Bommel. Varför lämnade han Barcelona efter en säsong ?

Han påminner mycket om Puyol (alltså Hjärta) ett stort hjärta för klubben. Ni minns 2007 va han gjorde med Real publiken på Bernabeu, då spela han med den nuvarande klubben Bayern.

Visca Van Bommel!
Barcelona Pedrito
2010-03-10 16:02
Det hänger på Hugo Lloris ikväll om våra förhoppningar ska bli sanna.
Barcelona Rambla~
2010-03-10 16:02
Här är Iniestas avgörande mål i finalen av Nike Premier Cup mot Rosario Central på Camp Nou 1999. Det var ett inofficiellt VM för klubblag U15. Ni känner nog igen prisutdelaren. Iniesta bar kaptensbindeln då.
Barcelona kallesiete
2010-03-10 15:56

Historian om Franco övertygade mig,
Visca Lyon!
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-10 15:51
Ämne: vilken match ska ni ....Då jag ska kolla på matchen hos en Milan supporter blir det ManU-Milan, men kommer ha mobilen på för inkommande "jaaa" eller "faan" sms.
Barcelona Mano
2010-03-10 15:41
Mycket intressant att läsa om Iniesta! Bra jobbast Mohamed!
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-10 15:40
vilken match ska ni kolla på idag?

Jag själv ska kolla på

Real - Lyon :)

För unidet är redan klara
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-03-10 15:33
//Canaletes
håller med dig där.. låt real ta ligan i år och jag hoppas att Pep fokuserar enbart på CL, att skriva historia som första lag att vinna CL 2år i rad på självaste bernabeu e ju nästan lika stort som trippeln!! Once in a life time som sagt..
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2010-03-10 15:07
Ämne: "1999 så spelad....
Jag spelade faktiskt Nike premier cup häromdan om det var den cupen han menade:)
2010-03-10 15:02
"1999 så spelade Iniesta Nikes cup och var då 14 år gammal. Han avgjorde finalen mot Rosario Central på stopptid. Ett mål som var väldigt likt målet på Stamford Bridge tio år senare."

Var det nån mer än mig som fick gåshud när ni läste detta först ?

Mohamed vilket jobb du gör ;) underbart!
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-10 14:49
Trots att idag är en vilodag för spelartruppen har fyra spelare haft en individuell träning imorse.

Abidal tränade för första gången ute på träningsanläggningen sedan han skadade sig och med sig vid sin sida hade han en rehabtränare som höll koll på fransmannen.

Henry tränade inte igår på morgonen eftersom han hade känningar i ena hälen, men deltog under kvällspasset och tränade även för sig själv imorse. Det ska således inte vara någon risk att han missar matchen mot Valencia denna helg.

Gabi Milito och Keite var de övriga två som befann sig på träningsanläggningen idag. Argentinaren gjorde några lätta övningar, medan mittfältaren fortsatte med sin rehabilitering.
Barcelona Pedrito
2010-03-10 14:47
Ämne: FCB Més que un club/....Fan det är lätt att hata Madrid och allt de står för som Cule... Man föstår Kataloniens befolkning.
Barcelona Barcadinho.
2010-03-10 14:46
Barca kommer som det nämns i artikeln att överklaga vidare till nästa instans, vilket förmodligen inte kommer att resultera en ändring på beslutet.

Men det är bra att ledningen klagar och överklagar. Det är en sort markering.
Det känns som att Villarato har gjort ett sus i den spanska fotbollen.
Det har gått en inflation av röda kort mot spelare och tränare på sistone för att inte tala om dåliga domarbeslut under matcherna.

Peps eviga logo om att ”vi ska inte klaga på domaren” är helt borta.
Det var dags.
Barcelona Barcadinho.
2010-03-10 14:45
Ni kör med Villarato och vi med Villafranco...
Barcelona Hetfield
2010-03-10 14:41
Pierre

Vad är det för "offer" mentalitet du försöker med, personer från puertan är väl de sista i världen som ska säga "Sen går det uppenbart inte att skriva här inne" när det är stängt för utomstående i Puertan

Hypocrite..
Annons: