/spanien/barcelona/forum/15853.aspx/spanien/barcelona/forum/15853.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-03-10 22:57
Tacka Gud att vi fortsätter göra mål efter mål efter mål.

Någon som bör sova dåligt ikväll är Higuain. Vilka chanser han brände.
Barcelona Hetfield
Rambla

Vadå "för en gångs skull", snacka om förolämpning

Ouch...
Barcelona kallesiete

Delarocha
Det är skadeglädjen. Champions League satsar Real Madrid oerhört hårt på. Har inte tagit sig förbi åttondelen på 6 år nu. Ett misslyckande i Madrid helt enkelt. Visst kommer kanske real få ett par dagar extra vila en del veckor (inte jättemånga) men detta tror jag sätter sina spår dom närmsta omgångarna. Såg ni Kaka när han blev utbytt? Han är nog inte speciellt spelsugen. Tror jag inte en sån som Ronaldo är heller.
Barcelona Den vise
2010-03-10 22:56
Hetfield

Än en gång så vore det kul med spanska lag långt fram i turneringen. Men som sagt jag och många andra här inne hejar inte på La liga utan på barca.

Barcadino

Det är din kortaste inlägg någonsin. Det måste tyda på att du firar nu så det slår raketer till.
Eller så kan du inte sätta ord på dina känslor..

Jag får känslan av att pellegrini inte känns som högsta hönset i omklädningsrummet.
När en tränare indirekt spelar andra fjolen i laget och inte tar rätt beslut så är man illa ute...

Ktoor^,^
2010-03-10 22:56
EXTRA EXTRA spansk media rapporterar just nu att Madrids President Perez tog sitt liv efter att madrid åkte ut mot Lyon, men Perez hann oxå göra klart me PJANIC som sänkte madrid, PJANIC kostade 2 miljarder att köpa för Madrid....
Delarocha
2010-03-10 22:55
Hur kan det gå bra för oss nu för att Real åkte ur? Vi ligger fortfarande tvåa i ligan och har rent ut sagt spelat skit de sista matcherna i ligan. Så är ju inte direkt extremt nöjd med läget Barcelona är i.
Barcelona Rambla~
Hetfield

För en gångs skull håller jag med dig. Även om jag är hyfsat nöjd med Lyons insats så behöver man inte ta till överdrifter och rubbit in their face.
Barcelona Barcadinho.
Jag hade en känsla hela dagen att det kommer att gå snett för marängerna.
De har haft bara vinster på hemmaplan hela tiden sen förlusten mot Milan.
Jag tänkte – skit det måste komma nångång en dålig match också hemma.
Det är statistiken regel i det hela.
Nångång måste det hända.
Jag hoppades att den dagen blir idag.

Jädra vad härligt.
Jag är så glad att jag skakar i kroppen.
Barcelona C.Andrés
2010-03-10 22:54
Hahahahahahaha."Vi tar dom 6-0,vi ska ha lekstuga". ALLÉS LYON ALLÉS!
Barcelona Abu_barca
2010-03-10 22:53
synd för benzema åker ut mot sitt gamla lag....
Barcelona Rambla~
Tomas Roncero på AS mår säkert riktigt illa i kväll, det lilla svinet. :D
Canaletes
el Flaco

Det var väl Sergio Ramos?? länk
Barcelona Orho-
2010-03-10 22:52
Grabbar, tycker vi ska tacka Pjanic för detta :D:D 19år och kunde även spelat för barca just nu, men att han sänker real är som ett plåster på såret. grabbar det går bra nu, de går bra nu :D:D
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
I första halvlek så bjöd Real Madrid ingenting. De anfall och lät inte Lyon rulla boll högt. I andra halvlek så slutade Real Madrid spela och därför förlorade Real Madrid.
Barcelona Hetfield
V.Valdes

Det finns idioter här, det finns idioter där, man behöver inte sjunka till deras nivå så fort något händer

Jag är också nöjd, men jag behöver inte trycka in det i deras ansikten, de lider tillräckligt, sen att folk ska börja skriva med caps lock..suck

Även om det är roligt att Real åker ut så hade det varit roligt med 3 spanska lag i semi-finalen, och 2 spanska lag i finalen
Zero Pulse
Haha. Älskar MudoDeportivos huvudrubrik:

"¡¡Adiós al sueño de la décima!!"
Barcelona Rambla~
Ramos fula spel då? Gutis fula armbåge i njuren på Källström. När de har panik så spelar de riktigt fult alltså
Real Madrid Zidane#1
@Rambla, Lyon va svaga i borjan av sasongen, men sedan december har dom varit battre an vad dom va forra aret, dom presterar inte i Franska ligan da den varit valdigt jamn, och lag som Auxerre och Montpellier ar riktigt bra faktiskt, for att inte glomma Marseille och Bordeaux
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
Pellegrini har fått sparken !
Länktips: www.marca.es
Barcelona zizzz
Haha har för mig att lite folk för ett tag sen gick in och klanka på Zlatan att han inte var stora matchernas man... Och se sa de att Higuain var det. Synd att man inte skriver namnet på på personer som skriver sånt;)
Ktoor^,^
2010-03-10 22:51
petersays

Eller hur....
Barcelona Den vise
Man måste få glädja sig åt att den största rivalen åker på däng. Det vore jävligt onaturligt och rent ut sagt falskt av oss fans att göra det motsatta.

De vinner CL nästa år enligt många forumrävar på puertan. Jag tycker det låter så j'ävla komiskt..nästa år.

I 6 år har man sagt detta..

Fotbollen har inget minne.
Barcelona Rambla~
Andreas (Aris/Brasilien Red.)

Tack för att du påminde mig. Nu minns jag hur vi fick höra vilken lätt lottning vi fick med Lyon förra säsongen. Nu känns det extra skönt med Lyons heroiska insats i kväll.
Barcelona ★Barca★
Hahahahahaha
Barcelona petersays
" Såg ni Garay!?!??! Han ska ha gult kort direkkkt "

Garays dykning kommer ju vara top 10!
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
Sam

Du skämtar? :P
Barcelona stefano 85
2010-03-10 22:50
kim källstörm va nog matchen lirare så jävla underbart att se på lyon idag.
Real Madrid Zidane#1
roligt att hela Madrid forumet inte kan se att Lyon gjorde en GRYM andra halvlek, dom ser bara det som att dom spelade daligt...
men totalt utspelade efter 2 byten och TOTALT utspelade pa bada matcher, Kallstrom SJUKT bra!
Barcelona Sam
Pellegrini sparkad.
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
Hetfield :

Är du helt störd?
När vi tappar poäng så blir man fan nedbombad i PM med massa "hahaha" och hån och glåpord..

Sen är det fan mer party i Puertan än på Ibiza..
Vet inte om du kollat där när vi tappat poäng och rekomenderar dig att inte göra det.. lol
Annons: