/spanien/barcelona/forum/15849.aspx/spanien/barcelona/forum/15849.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mrfaariis
2010-03-20 15:14
Asså messi är inte skadad, han har bara problem med tänderna. Men tror ni att han kommer spela?
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-03-20 14:57
tusen tack! :)
Barcelona BlueRed
2010-03-20 14:44

Visca y Barca Visca y Catalunya

Jag tog bort dem andra inläggen. Du behöver bara trycka en gång, ibland så är det segt men det är bara och vänta. :)
----------
Här är laget som åker till Zaragoza. Sen får vi se hur det är med Messi imorgon. Förhoppningsvis så är han inte skadad, men får vila ändå.
Se länk.
Barcelona DM1982
2010-03-20 14:42
Ämne: Vi möter Arsenal på ....
Förra året var spelschemat mycket värre men det fixade sig ändå bra.

Det kan vara en fördel att det under en kort period är ett tufft schema, det viktiga är att man toppar formen då.
Barcelona el Maestro!
2010-03-20 14:40
Pep kommer nog inte att ta hänsyn till vad den girige agenten säger när han ska ta ut startelvan.
Jag tror dock att han startar Zlatan. Han behöver få igång honom så att han kan vara på spelhumör i kvartsfinalsmatchen.
Messi kan däremot kanske bänkas för att vila sig lite. Han har spelat alldeles för många matcher nu.
sorry de hacka! :P
Grabbar är de någon som vet om Messi missar matchen mot Zaragoza?
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2010-03-20 14:36
Vi möter Arsenal på hemmaplan den 6:e april. 5 dagar därpå är det dags för el clasico. Jobbigt spelschema.
Barcelona Omarboy
2010-03-20 14:21
Ämne: Haha FAlk verkar int....
"Gunners behärskar detta spel, vet hur det skall spelas till fulländing och har spelare som är både kvicka och spelskickliga."

detta var nog min favoritmening :)
Barcelona Barca4eva
2010-03-20 14:13
Haha hårda tag mot Messi = kort = ännu värre för Arsenal som redan kmr bli utlekta av oss XD
elbraco
2010-03-20 14:03
Haha FAlk verkar inte ha någon större koll!
" så är nog Barcelona det lag som passar Gunners bäst. Blaugrana vill spela boll, ha ytor, vill rulla bollen och röra sig framåt. Det skulle kunna vara Arsenal. Gunners behärskar detta spel, vet hur det skall spelas till fulländing och har spelare som är både kvicka och spelskickliga."

Barca spelar ju som bäst när de får möta lag som vill rulla boll, eftersom vi inte tillåter dom att göra det. Falk verkar tro att samma gäller för Arsenal, och att de är DE som kommer hålla i bollen. 50 spänn på att Toure håller stånd ensam mot Denilson, Diaby eller vem fan det blir.
Hur planerar Falk att stoppa Messi då?
Genom en bensax från Vermaelen eller Clichy.
Som om inte det har testats förut...
Aléx
2010-03-20 13:58
NoGo™

Mario har alltid varit ett problembarn som saknar respekt för tränaren och laget. Talang har han :)

Jag hoppas att Pep bänkar Zlatan bara för att markera vem som bestämmer.
Raiola kan dra till ett varmare ställe..
Barcelona NoGo™
2010-03-20 13:51
Aléx

Ja den där agenten verkar var ett riktigt svin alltså! Fatta om Zlatan inte spelar från start imorgon vilket jävla liv det kommer bli, orkar inte ens tänka på det.

Angående Balotelli, är han petat pga vad agenten sagt eller för att han är allmänt omöjligt att handskas med?
Aléx
2010-03-20 13:43
NoGo™

Ja imorn menade jag såklart :)

Han tjänar ju en hel del pengar varje gång Zlatan byter klubb.
Visste ni att pizzabagaren är agent till problembarnet Balotelli också? Balotelli är för övrigt petat från Inters trupp i två matcher nu, första var mot Chelsea och nu är han inte med i truppen mot Palermo.

Vilken jävla agent..!
Barcelona Hetfield
2010-03-20 13:40
FC Barcelona en Mi Corazon

Canal + och tv4 sport ägs av samma bolag, om nu PL försvinner från Canal + så har de inte något att visa längre

Jag hoppas bara att Hussfeldt och Jarelind får fortsätta kommentera matcher, resten kan gå till arbetsförmedlingen :)

Intressant hur Kåmark har hamnat längre bak i bussen tack vare hela "Zlatan och Messi är ovänner", snacka om att trampa i hundbajs

Intressanta matcher idag och imorgon, blir härligt!
Barcelona NoGo™
2010-03-20 13:37
Aléx

Imorgon menar du väl ? :) Jag ser ingen anledning att starta med Zlatan , dumt att ändra på ett vinnande lag. Håller med om agenten också, det skapar bara problem när han går ut med sådana utspel hela tiden.
Aléx
2010-03-20 13:32
Tror ni att Pep startar med Zlatan ikväll? Jag hoppas att han bänkas igen bara för att visa hans agent vem är det som bestämmer.
Zlatan borde byta agent snarast, pizzabagaren vill bara tjäna pengar därför sprider han falska rykte för att skapa en konflikt mellan Ibra och Barca.
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2010-03-20 13:30
All detta snack om att canal + tar över La Liga tror jag ej på kolla på länken så står det att La Liga kommer sändas i TV 4 sport tills 2012,

Det vore ett idotisk move de kommer tappa 50 % av sina tittar
Atlético addeh
2010-03-20 13:26
Ämne: En rolig sak igår. M....
Hahahah de vore något de :)
Barcelona Rambla~
2010-03-20 13:21
Han kanske är Blondinbella under pseudonym?
Aléx
2010-03-20 13:15
Ämne: Längtar som faaan.......
Skit i Falk, han är ute efter uppmärksamhet som Blondin Bella.

Barcelona Barca4eva
2010-03-20 13:13
Längtar som faaan...

btw, läste vad Falk skrev... hur kan man sjunka så lågt -.-
Aléx
2010-03-20 13:11
Ekwall och Kåmark får analysera holländska ligan, The Championship och Superettan på TV4Sport :)

Det är bara positiv att Canal+ tar över la liga men räkna med många inlägg innan och under matcherna om stream här på forumet. hehe

Canal+ Sport HD sänder Zaragoza - Barca på söndag kväll, NAJS! :)
Barcelona Rambla~
2010-03-20 13:11
Ett annat roligt rykte som (flo)rerar efter CL-lottningen. Florentino Perez sägs ha erbjudit Arsenal €10m om de slår ut Barcelona. Haha underbart med dessa konspirationsteorier, vilken galen tid det kommer att bli fram till mötet.
Barcelona Barca4eva
2010-03-20 13:10
Ämne: En rolig sak igår. M....
HAHAHAHAHA XD
Barcelona Rambla~
2010-03-20 13:08
Ämne: Aléx

Så länge jag....
Jag håller med. Kåmark ger en spyvibbar nästan varje gång. För att inte tala om den där Ekwall på söndagarna. Vilken mupp.
Barcelona BlueRed
2010-03-20 13:02
Aléx

Så länge jag slipper Kåmark och en studio hemma hos en som sitter och snackar om svenska landslaget, så är jag i stort sett nöjd.

Undrar vad som händer med alla anglofiler på C+ nu. Jonas Dahlqvist lär ju inte finnas kvar där då.
Barcelona Rambla~
2010-03-20 13:01
En rolig sak igår. Marca drog en lättnandes suck när det blev klart att Barca lottades som bortalag om de når finalen. De hade inte klarat av att culés firade en CL-titel i Madrids omkläddningsrum. Tänk er snubbar som Piqué om han går loss där inne? Snacka om graffiti på väggarna och annat. :D
Barcelona BOJAN...
2010-03-20 12:59
Barcelona Hetfield
2010-03-20 12:48
Det är ju jobbigt för folk som har Viasat, då måste de också köpa Canal + , det blir ju alldeles för mycket

Förövrigt så skiter jag i vem som analyserar, eller om de ens gör det, de upprepar bara det jag tänker , så varför ska jag betala 200 kr varje månad för att lyssna på en "expert" som tjänar x antal tusen kronor på att säga självklara saker

Förövrigt var det lite konstigt av Arsenal RED att göra så, de brukar var hyfsat seriösa (speciellt Magnus Falk), jag vet inte om de har "lillebrors-syndromet" där de måste överglänsa oss men nåja

Jag tackar redaktionen för att de inte svarade, det hade bara startat tredje världskriget här

Annons: