/spanien/barcelona/forum/15848.aspx/spanien/barcelona/forum/15848.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sersari
2010-03-10 23:03
Det här visar att inga pengar i världen garanterar dig vinster och pokaler. Så jävla skönt.

Forca Barcelona y La Masia y forca Lyon!
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2010-03-10 23:02
Delorocha //

Skit i ligan, CL är allt.
Visst, ligan är god men spelarna i Madrid kommer vara deppade i 3 månader och dom kommer tappa poäng ;)
Barcelona Hetfield
2010-03-10 23:02
Barcadinho

Förstår inte riktigt vad du menar..?

Rambla

Bra att vi är på samma sida här i alla fall, tråkigt att se vissa bete sig som kåta tonåringar nu
Barcelona Rambla~
2010-03-10 23:01
Detta är en reality check för alla fans av la liga. Det är en sak att ösa in mål i ligan, och bevisligen i kväll en helt annan sak att spela ute i Europa. Vi lyckades med det förra säsongen. Denna säsong har även vi, tills nu åtminstone, problem med spelet ute i Europa.
adil [blaugrana]
2010-03-10 23:01
Är inte särskilt förvånad över att Real Madrid åkte ut. De spelar så himla usel fotboll. Man ska inte bli förblindad över deras 6-2 mot Villareal och 5-1 på senaste tiden.

Synd att Madridistas inte kan åka ut med huvudet högt. Men de spelar helt enkelt inte bra fotboll. Nästa år kanske de kan mäta sig med de stora grabbarna, vi får se!

Frågan är vad som händer i ligan nu. Stärks Real Madrid av detta, eller får denna mentala crash förödande konsekvenser i ligan med? Ska bli intressant och se om vinnarmentaliteten mot Sevilla finns kvar i helgens omgång.
Canaletes
2010-03-10 23:00
Pedrito

Han var väl STABIL som Dr. Alban skulle säga!
Barcelona zizzz
Undrar lite var de som klankar ner på Zlatan från madrista, och säger att Higuain är de stora matchernas man gömmer sig nu...
Barcelona Barcadinho.
El Pipita gjorde samma sak mot Tyskland när han sprang förbi målvakten.
Han drog ett skott mot ett öppet mål UTAN att titta båda gånger.
Mot Tyskland gick det in och idag träffade det stolpen.
snacka om små marginaler i fotboll.
Barcelona Fibonacci
Även ifall Real Madrid är våra antagonister så bör vi hysa en viss respekt och ödmjukhet. Bortsett från dagens match, och den mot Alcoron så har dem gjort rätt bra ifrån sig och jag tycker inte att vi barca fans behöver sparka på någon som ligger ner.
Barcelona Pedrito
2010-03-10 22:59
Någon som jittat Highlights från matchen än???
Barcelona Rambla~
2010-03-10 22:59
Hetfield

Haha. Jag överdrev nog lite. Jag håller faktiskt för det mesta med dig, fast då brukar jag inte alltid kommentera det.
Barcelona Pedrito
2010-03-10 22:58
Nu när det lugnat sig lite...
Var verkligen Kim så bra idag som ni skriver eller överdriver ni?
Barcelona Boixos Nois 81
2010-03-10 22:57
Grattis alla Barca fans! Madrid är ute o 2 miljarder kr fattigare! nckdelen är att nu kan de satsa på ligan...medan vi har ligan och CL (om vi går vidare nu) :)
Barcelona Barcadinho.
Hetfield/

Vad har marängerna att göra här i en sån dag?

Det är bara att gå och lägga sig och sikta mot lördagens match.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
Tacka Gud att vi fortsätter göra mål efter mål efter mål.

Någon som bör sova dåligt ikväll är Higuain. Vilka chanser han brände.
Barcelona Hetfield
Rambla

Vadå "för en gångs skull", snacka om förolämpning

Ouch...
Barcelona kallesiete

Delarocha
Det är skadeglädjen. Champions League satsar Real Madrid oerhört hårt på. Har inte tagit sig förbi åttondelen på 6 år nu. Ett misslyckande i Madrid helt enkelt. Visst kommer kanske real få ett par dagar extra vila en del veckor (inte jättemånga) men detta tror jag sätter sina spår dom närmsta omgångarna. Såg ni Kaka när han blev utbytt? Han är nog inte speciellt spelsugen. Tror jag inte en sån som Ronaldo är heller.
Barcelona Den vise
2010-03-10 22:56
Hetfield

Än en gång så vore det kul med spanska lag långt fram i turneringen. Men som sagt jag och många andra här inne hejar inte på La liga utan på barca.

Barcadino

Det är din kortaste inlägg någonsin. Det måste tyda på att du firar nu så det slår raketer till.
Eller så kan du inte sätta ord på dina känslor..

Jag får känslan av att pellegrini inte känns som högsta hönset i omklädningsrummet.
När en tränare indirekt spelar andra fjolen i laget och inte tar rätt beslut så är man illa ute...

Ktoor^,^
2010-03-10 22:56
EXTRA EXTRA spansk media rapporterar just nu att Madrids President Perez tog sitt liv efter att madrid åkte ut mot Lyon, men Perez hann oxå göra klart me PJANIC som sänkte madrid, PJANIC kostade 2 miljarder att köpa för Madrid....
Delarocha
2010-03-10 22:55
Hur kan det gå bra för oss nu för att Real åkte ur? Vi ligger fortfarande tvåa i ligan och har rent ut sagt spelat skit de sista matcherna i ligan. Så är ju inte direkt extremt nöjd med läget Barcelona är i.
Barcelona Rambla~
Hetfield

För en gångs skull håller jag med dig. Även om jag är hyfsat nöjd med Lyons insats så behöver man inte ta till överdrifter och rubbit in their face.
Barcelona Barcadinho.
Jag hade en känsla hela dagen att det kommer att gå snett för marängerna.
De har haft bara vinster på hemmaplan hela tiden sen förlusten mot Milan.
Jag tänkte – skit det måste komma nångång en dålig match också hemma.
Det är statistiken regel i det hela.
Nångång måste det hända.
Jag hoppades att den dagen blir idag.

Jädra vad härligt.
Jag är så glad att jag skakar i kroppen.
Barcelona C.Andrés
2010-03-10 22:54
Hahahahahahaha."Vi tar dom 6-0,vi ska ha lekstuga". ALLÉS LYON ALLÉS!
Barcelona Abu_barca
2010-03-10 22:53
synd för benzema åker ut mot sitt gamla lag....
Barcelona Rambla~
Tomas Roncero på AS mår säkert riktigt illa i kväll, det lilla svinet. :D
Canaletes
el Flaco

Det var väl Sergio Ramos?? länk
Barcelona Orho-
2010-03-10 22:52
Grabbar, tycker vi ska tacka Pjanic för detta :D:D 19år och kunde även spelat för barca just nu, men att han sänker real är som ett plåster på såret. grabbar det går bra nu, de går bra nu :D:D
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
I första halvlek så bjöd Real Madrid ingenting. De anfall och lät inte Lyon rulla boll högt. I andra halvlek så slutade Real Madrid spela och därför förlorade Real Madrid.
Barcelona Hetfield
V.Valdes

Det finns idioter här, det finns idioter där, man behöver inte sjunka till deras nivå så fort något händer

Jag är också nöjd, men jag behöver inte trycka in det i deras ansikten, de lider tillräckligt, sen att folk ska börja skriva med caps lock..suck

Även om det är roligt att Real åker ut så hade det varit roligt med 3 spanska lag i semi-finalen, och 2 spanska lag i finalen
Zero Pulse
Haha. Älskar MudoDeportivos huvudrubrik:

"¡¡Adiós al sueño de la décima!!"
Annons: