/spanien/barcelona/forum/15847.aspx/spanien/barcelona/forum/15847.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2010-03-10 20:43
Ämne: Om ni vill ha en gry....
Tack så mycket, bästa streamen någonsin?

Nu ska man njuta och hoppas på mirakel från Ronaldinho.
Barcelona BlueRed
2010-03-10 20:40
BarcaFTW

Tack för den. :)
Barcelona Pedrito
2010-03-10 20:39
Gott om bra streams till Man u-Milan.
Har ni sopcast välj Yes TV.
Svensk stream finns också http://wiismo.blogspot.com/2010/02/wiismo-tv.html
Barcelona Pedrito
2010-03-10 20:36
Fan jag är nervös... Dåliga nerver man ska ha då..
Barcelona BarcaFTW
2010-03-10 20:36
Om ni vill ha en grym stream för Man U - Milan så hittade jag en.

Öppna VLC tryck på CTRL + N och klistra in "mms://wm0.c05265.cdn.qbrick.com/05265live_LIVE11"

Det är Viasat Fotboll.

Barcelona Pedrito
2010-03-10 20:30
Hugo Lloris kan mycket väl stoppa real ikväll. Hoppas inte Lyon backar hem.
Barcelona Pep the King
2010-03-10 20:28
Kom igen Lyon:)
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-10 20:20
s.eto

Han passade fint i Barcas spel under hösten, nu märks det att det är någonting som stör honom och nu så har han halkat ner i en formsvacka. Håller inte med om att Zlatan var ett dåligt köp, jag anser att Zlatan kan bli riktigt stor i Katalonien om han bara får kontroll över sitt eget spel.
Barcelona ElTriplete
2010-03-10 20:18
Nån annan som tror på att Real vinner ikväll? 3-1 är nog mest sannolikt med deras farliga offensiv.

Får hoppas Pjanic är i form och kanske sänker de med nån frispark möjligtvis för den snubben diggar jag verkligen.

Jag tror även att Guti får måla. Tror inte det blir nån av de där farliga tre med Kaka, Pipita och CR9 utan spelare från mittfältet. Guti och Granero...

Hur som helst, hoppas på en fartfylld match mellan de och ska se den matchen istället för Man U - Milan som enligt mig redan är avgjord och lite ointresserande.
s.eto
2010-03-10 20:15
Nu börjar folk inse att ibra inte var någon bra värvning, alltså han är ju grym som fotbollspelare men passar helt enkelt inte i barca. kolla länken
Barcelona Koeman!!
2010-03-10 20:03
Grymt bra skriven artikel om Andres Iniesta, man blev nästan lite tårögd :)
J.Janerique - Viva la Becks
2010-03-10 19:51
Frågan man "ska" ställa sig är Inte att jämföra vår liga med andra ligor.
Vi ska helt enkelt ha den bästa ligan, vilket innebär en kompetitiv liga. Där 5-6 lag gör upp om det. Vi jämför oss med oss själva.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-10 19:47
Mrfaariis

Klubben heter Barcelona och inte Cadiz, namnet på klubben borde ha övertygat dig från början.

"Bra chans på att vinna ligan". Skojar du?

Med tanke på vilka spelare klubben har och hur stor Barcelona är så vore det en stor skandal om inte klubben var med i racet. Jag tror att det är spelet på den senaste tiden som har fått dig och ställa såna här frågor, när spelet förbättras så kommer du nog glömma bort dessa frågor.
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-10 19:29
är det nån här som får bra minnen :)?

titta bara
Barcelona Mrfaariis
2010-03-10 19:23
ja jag förstår att det är konstiga frågor jag ställer men jag behöver bara bli övertygad om att vi har en bra chans att vinna ligan.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-10 19:15
Ämne: Fan messi måste börj....
Ganska svårt att göra mål när Messi tvingas möta 8 försvarare varje match i CL..
Barcelona VizzlA^^
2010-03-10 19:14
men däremot en ganska rolig grejj är att messi har lika många "attempts on goal"som ronaldo..(inte bra, men bevisar ju iaf att han fått lägen), Zlatan leder den statistiken med 16 "attempts". Hoppas det släpper för laget nu bara..annars blir det ingen titel, i de kommande cl-matcherna ska barca spela med denna elva (när alla är friska):

--------------VV--------------
Alves---Puyol---Piqué---Abidal
-------------Touré------------
--------xavi--------keita-----
messi---------Ibra------Iniesta

keita tar djupledsöppningar som ingen annan av våra mittfältare gör vilket ger honom en plats i min elva..han skapar mycket ytor åt Ibra (keitas frånvaro har bidragit till zlatans usla form), iniesta kan man ju inte bara bänka så han tar vänsterkanten, vilket passar bra då iniesta är grym en mot en och kan passa keita/zlatan till riktigt heta lägen, Pedro Jokern på bänken, alternativet till denna elva är henry istället för iniesta och iniesta istället för keita..det behövs minst en av dem i viktiga cl-matcher.
Barcelona VizzlA^^
2010-03-10 19:00
Fan messi måste börja prestera lite mer i Cl nu, alltså mål mässigt..viktigaste är ju att laget spelar bra men ändå..messi har nätat 2 och c.ronaldo 6..inte bra, sen ligger han inte bra till i assist ligan..men hela barca gör ju knappt mål längre så det är inte så konstigt..(ja jag är bitter)
Barcelona barca kid
2010-03-10 18:11
Dom som säger att det bara finns två lag i laliga. Man U van 11 gånger pl av 17, Arsenal 3, Chelsea 2 och Blackburn 1. Och Inter van 4 gånger i rad och är på väg mot sin femte.
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-10 18:09
Ämne: Tycker ni inte att S....
Jag tycker att de tre starkaste ligorna ser ungefär likadant ut i toppen varje år. I Spanien är det vi och Madrid som är längst upp, men i England brukar det också handla om två lag; Chelsea och United. Innan Moggigate handlade Serie A om två lag; Juventus och Milan och efter den skandalen har Inter haft monopol på Scudetton utan någon som helst hot från de övriga lagen.
Canaletes
2010-03-10 18:03
BarcaZingo

Kolla La Ligas, Serie A och PL sista 10 åren...

PL: 3 lag
Serie A: 4
La Liga: 4 lag
Barcelona VizzlA^^
2010-03-10 17:59
OOH vad jag hoppas att Real åker ut med minsta marginal, 2-1, mål av Granero minut 16, sen Golazo Raul minut 84, y goal lisandro lopez min 94.
Barcelona BarcaZingo
2010-03-10 17:58
Tycker ni inte att Spanska ligan börjar bli lite tråkig, Real vinner,sen Barca sen real sen barca igen. Det finns inga utmanare, men i Italien o England brukar det stå mellan 3-4 lag.
Barcelona BarcaZingo
2010-03-10 17:56
jag hejar inte ens på roma,undra bara.
Canaletes
2010-03-10 17:54
Asså va äre för frågor ni ställer? :S

Såklart vi kan vinna ligan och man förlorar el clásico. och Roma? gå till Romaforumet..

EDIT:
BarcaZingo
Antar du gillar dem för att det går bra för dem.

"Jag hejar på alla lag! (Dom som spelar bäst för tillfället)"

omg...
Barcelona Mrfaariis
2010-03-10 17:48
Tror inte det vem skulle dom förlora i mot isåfall. Vi har sevilla och villareal kvar på bortaplan tänk på det också:(
Barcelona BarcaZingo
2010-03-10 17:46
Ja såklart Real kan ju också förlora matcher efter medans barce vinner..
Barcelona BarcaZingo
2010-03-10 17:45
Nån här som gillar AS Roma!?
Barcelona Mrfaariis
2010-03-10 17:44
En fråga bara om Barca förlorar el clasico har dom chans o vinna ligan ändå ??
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-10 17:43
Ämne: Grabbar det där var ....
Wish I hadn't to, men kommer en Madridista och försöker "provocera" eller något liknande så är det klart att man reagerar och kontrar, som alla culés och madridisas alltid gjort..
Annons: