/spanien/barcelona/forum/15845.aspx/spanien/barcelona/forum/15845.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xaviii
2010-03-13 14:11
Riktig bra video fast den är på katalanska, ni som kan spanska kan nog förstå det mesta.
Barcelona westinho
2010-03-13 14:00
Jättebra sammanfattning av Valdés de senaste tre åren. Han gör en del sjuka räddningar, min favorit är räddningen mot Villarreal (7:10).
Barcelona Barcadinho.
2010-03-13 12:51
el Flaco/

12 timmar senare, men tack för informationen.
Det är nästan en backlinje kris i så fall om båda två missar matchen, samt event Alexis med.
Det bäddar gott...
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-13 12:22
Hej grbbar, kan nån förklarar den här till mig...

hello lukma6tyy, head to stream episodes (dot) net to be able to enjoy complete episodes and movies given that youtube would not allow these videos

??
Barcelona Messias_10!!
2010-03-13 12:14
Det här komemr jag aldrig glömma, del 2 finns i den högra spalten

Visca el Barca!!
Barcelona ★Barca★
2010-03-13 12:02
Underbart:)
Barcelona ¡Barça!
2010-03-13 10:18
Jag hade en dröm inatt att vi förlorade mot Valencia :( Pedro gjorde första målet tidigt i matchen, men valencia kvitterade i 17:e minuten och tog ledningen i 71:a, hoppas det bara var en idiotisk dröm
Barcelona Calavera
2010-03-13 09:54
Zlatanic:
Zlatan behöver ofta kritik för att tända till ordentligt. Om du gullar med honom blir han lätt indolent och hemfaller åt en spelstil som inte gynnar laget.

Zlatan sa själv ifjol: "Jag gillar tränare som behandlar mig illa ibland, som använder hårda, tunga ord, som säger 'Idag sög du verkligen'. Det har inträffat flera gånger i det förgångna, och med mig funkar sådant". (Mi piace un allenatore che a volte usa parole dure, pesanti, mi dice 'hai fatto schifo', con me funziona).
Zlatanic_Bazz
2010-03-13 08:49
Trist att det gnälls så jävligt på Ibra.. Alla har glömt hur många poäng i tabellen det är som bär hans signatur!
Han kommer prestera snart igen.. men nästa höst kommer han dominera!

Ingen som hört nåt mer om avstängningarna???
Kan bara inte tro att detta SJUKA röda kort ska få bestå????
Samtidigt.. att släppa på det skulle krossa domaren som dömt ut det =/
Barcelona el Flaco - Fuerza Chile!
2010-03-13 00:27
Barcadinho/

Hehe, även om du säkert redan har gått och lagt dig kan jag svara på dig fråga så att du kan läsa den imorgon; ja, Marchena blev avstängd i två matcher så han missar även mötet mot oss.
Barcelona Barcadinho.
2010-03-13 00:11
Nej, jag orkar inte vara vaken, varit på ett kalas och huvudet är kapot.

Bonanit.
Barcelona Barcadinho.
2010-03-13 00:05
el Flaco/

Ännu bättre.

Men Marchena var avstängd mot Almeria.
Fick han två matcher avstängning för den där hand incidenten mot Atletico?
Barcelona Barcadinho.
2010-03-13 00:02
Jaha, det var Maxi Lopez som nätade mot Samu.
Det var kul.
Maxi har gjort jorden runt nu - Argentina, Barcelona, Moskva, Brasilien och Italien. Vad blir nästa station? Jag hoppas att han har hittat rätt nu.

(ha det så bra. för trött nu för fotboll)
2010-03-13 00:00
Barcadinho/

Glöm inte heller att Marchena är också avstängd och att Alexis drog på sig en muskelsträckning mot Werder Bremen och är tveksam till spel mot oss. Mittbacken kommer göra några tester imorgon och sedan kommer Valencias klubbläkare bedöma om han är fit för spel tills på söndag.
Barcelona Barcadinho.
2010-03-12 23:50
Ja, men mot Schalke 04 som leder just nu bundesligan (med en match mer). Men skönt att läsa ändå.

Inter har tappat poäng - hmmm - vilken ypperligt chans för Milan att verkligen hota. De tar nog chansen imorgon. Mourinho i obalans på bänken leder till en obalans på planen...

Jag är glad att se Pique på söndag. Vi saknade honom mot Almeria, även om hans forn är lite svajigt den här säsongen. Det finns tom en liten chans att se Keita på bänken.
Det kommer att bli riktigt intressant att se om Pep väljer Henry eller Bojan, nu när Zlatan är avstängd. Jag tror att det blir Henry, men Pep har sagt ganska nyss att Bojan (och Pedro) behöver få mer speltid i fortsättningen. Det kommer att bli ett knockout för Titti om han startar på bänken.

Mittbacken Navarro är avstängd och Villa missar kanske matchen. En reducerad Valencia är en fördel.
Jag vågar överhuvudtaget inte försöka gissa hur matchen kommer att bli. Två sisådär matcher av Valencia mot Racing och Bremmen säger mig inte så mycket.
Självklart känns det bättre än om de har varit toppformat nu. Men en stor match kan vara ett bra tillfälle för dem att ändra på trenden.
Barcelona Pep.G
2010-03-12 23:44
el Flaco - Fuerza Chile!

Det här med sliage tror jag faktist inte så mycket. Själv anser jag att det är bra, för då hålls spelarna i ett matchtempo. Särkillt om dem är i en bra tempofas.
2010-03-12 23:26
Strutsen/

Nej, jag tror inte heller att de två extra vilodagarna kommer fälla avgörandet i slutändan. Det var snarare en notering mer än något annat.
Real Madrid Strutsen
2010-03-12 23:21
Tror inte de få vilodagarna kommer påverka Barcelonaspelarna så mycket mot Stuttgart. Det fungerade bra förra säsongen.
2010-03-12 23:16
Stuttgart förlorade idag mot Schalke 04 med 2-1 på bortaplan.

Notera även att tyskarna kommer ha två dagars mer vila än Barcelona inför returmötet på onsdag.
Barcelona Criff
2010-03-12 23:06
El Corazon, Och han slåss inte i K1 längre ;) Utan UFC.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-03-12 22:50
Vi spelar på söndag faktiskt.. :D
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-03-12 22:43
Etoó med en asisst :)
Barcelona Visca Barca
2010-03-12 22:38
längtar till matchen imorron kan bli tufft men hoppa vi vinner match, men viktigare än att vi vinner är att vi spelar bra och fin fotboll som förra året.
Barcelona westinho
2010-03-12 22:22
Oj oj oj vilken straff av Mascara! 2-1, skönt att Inter tappar poäng.
Barcelona westinho
2010-03-12 22:16
Maxi Lopez gjorde nyss mål mot Inter, 1-1. Förstår inte varför vi gjorde oss av med honom, fantastisk spelare. Haha nej skämt åsido..fint mål i alla fall.
El Corazon
2010-03-12 21:20
Barcaholic

Sorry, du har rätt, han är kroat. Jag vet inte vad jag fick serb i från!
Barcelona Barcaholic
2010-03-12 21:18
Ämne: Abbe.

Ibra har sv....
''Cro cop'' är Kroat och inte serb.
El Corazon
2010-03-12 20:53
Tråkigt för Villa och Valencia men goda nyheter för oss om det stämmer.

*Länk
Barcelona Sempre Culé
2010-03-12 20:44
I länktipset fins mer med idioten Roncero!
Barcelona Sempre Culé
2010-03-12 20:40
Ämne: Ämne: EMD skr....
Håller med dig! Dessutom vill han skippa El Director Técnico. Alfons Godall tycker jag verkar vara den bättre av de två. Han finns förresten på Facebook för den som är intesserad och där finns hans program också. Se Länktipset.
Annons: